Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 105  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 08:21 

Příspěvky: 118
Od: 10 lis 2012 09:29
V Ostravě to funguje podle mě docela dobře.


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2018 22:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1135
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ježišmarjá, už je to tu zase, ta šílenost se dvěma nádražími. To nefunguje nikde na světě. Proč si myslíte, že ve Vídni dělali jedno centrální nádraží? Právě proto, že pochopili, že dvě či více „hlavních“ nádraží nemůže nikdy fungovat. Nefungovalo to ve Vídni, nefunguje to v Praze, Budapešti, ani Paříži či Londýně a stejně tak to nikdy nebude fungovat ani v Brně. Trend v Evropě je sjednocování nádraží, ne jejich rozdělování. Přemýšlejte o tom, než zas navrhnete nějakou kravinu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2018 18:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6026
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Richie: přesně, nebylo by od věci mít současné nádraží pro regionální dopravu (jako Brno-střed) a hlavní odsunuté. Myslím si, že by to vyhovovalo více lidem, než současně navrhované (lidi z JMK by se dostali do centra a hlavní nádraží by bylo reprezentativnější a lépe připravené na budoucí přivedení VRT).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 21:10 

Příspěvky: 71
Od: 13 zář 2007 19:58
Fantomas píše:
pořád mi přijde brněnský přesun spojený s rekonstrukcí celého uzlu na území Brna ještě složitější


Přesně tak. Investiční náklady na samotné nádraží jsou u Řeky zhruba 20 mld. Kč a u Petrova 25 mld. Kč. Vše ostatní jsou náklady na přestavbu železniční infrastruktury mimo hl.n., dokonce nejen na území Brna (součástí je např. trať až do Ponětovic). Tak jako se jinde do uzlů investovalo pravidelně, v Brně se vše odkládalo a čekalo na rozhodnutí o poloze hl.n., proto je z toho najednou tak velká cifra. Že to do dneška nedokázali pochopit novináři (vč. např. Sůry, což je fakt téměř nepochopitelný u člověka snažícího se na dopravu specializovat) a pořád plácají nesmysly o 45 mld. za nádraží, na to už si člověk zvykl, jsou to prostě retardi. Ale u Babiše nevěřím, že by byl tak tupej, resp. že by neměl info od poradců. Tam jde o kalkul.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 18:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1477
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Zloděj křičí "chyťte zloděje!". A zdaleka ne poprvé.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 16:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2642
Od: 29 srp 2009 19:30
Další háček bude v porovnání vyfakturované a vysoutěžené částky (vč. nějakých těch víceprací) a částky hrubě odhadované.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 15:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1123
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Jenže Babiš srovnával absolutně nesrovnatelné a asi by si představoval přestavbu ŽUB za 5 miliard. Porovnání s Vídní je aspoň řádově na stejné úrovni. A nemám problematiku vídeňského nádraží nastudovanou, takže mě když tak opravte, ale pořád mi přijde brněnský přesun spojený s rekonstrukcí celého uzlu na území Brna ještě složitější. Něco na tom samozřejmě být může, stačí se podívat, za kolik se staví dálnice (nebo cokoliv jiného) u nás a za kolik v zahraničí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 11:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7402
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Tak to je solidní porovnání. Něco tu smrdí.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2018 11:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 131
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Pro mnohé je Babiš jak červený hadr na býka, ale zamyslel se z vás někdo racionálně, zda nemá pravdu? Pokud ti, co tu zde na něj nadáváte, můžete mi tedy vysvětlit, proč obě varianty se dají uskutečnit od 45 mld. a ve Vídni nové nádraží s demolicí starých stálo 27 mld.? Včil mudrujte! https://ekonomika.idnes.cz/rakousane-ot ... oprava_ozr 27,5 mld.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2018 13:14 

Příspěvky: 3297
Od: 21 led 2011 14:19
Technická: Nic tu mazat neplánuju, ale omezte prosím vyjádření o tom, koho byste volili a nevolili, to by byl zbytečný spouštěč debaty úplně mimo téma a pokud byste tu politiku řešit just chtěli, přesuňte se s ní do Politické debaty.

Děkuji za pochopení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2018 10:35 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7402
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Tak v tom případě gratuluji uživateli Karosa k vyšší inteligenci. Ještě, že ho tu máme.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2018 09:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5939
Od: 21 pro 2005 17:01
Richie: Moje slova.

Karosa: Tvrdit, že inteligentnější lidé chtějí nádraží přesunout, to mi přijde takové povýšené tvrzení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2018 05:57 

Příspěvky: 1142
Od: 18 led 2009 10:06
Než nám to tady smažou, tak si dovolím reagovat na Karosu B732 - jakou vidíš souvilost mezi polohou nádraží a Babišem? Já bych toho **** nikdo nevolil, ale zároveň bych rozhodně byl pro nádraží v centru, minimálně pro regionální dopravu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 21:49 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5347
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Odpůrci odsunu v Babišově vyjádření vidí odpor vůči odsunu, ale já to chápu tak, že nechce zaplatit žádnou variantu. Ostatně odsun a Petrov vychází na podobné peníze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 21:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Od: 15 dub 2013 15:57
Babiš asi hlavně vidí, že jeho volí určitá část společnosti. A ta část má velice shodné zájmy a příjmy. A tato část společnosti chce nádraží v centru. Tudíš chce Andrejko politické body a potřebuje se zavděčit této méně vnímavé a inteligentní části populace. Jinde slibuje haly za stamilióny a tady je to moc drahé. Prostě se zavděčit jen svým. Holt vox populos, vox dei ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 21:07 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5347
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Babiš sype státní prachy zásadně tam, kde mu to něco přinese. Holt, budem muset počkat, než se vrhne do stavebního, nebo železničního byznysu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 12:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5939
Od: 21 pro 2005 17:01
Citace:
Pro srovnání zmínil, že stát plánuje opravit šedesát nádraží v Česku za šest miliard korun, včetně například havířovského či kolínského.

„A tady je jedno nádraží za 46 (miliard), takže se logicky ptám, proč je to tak drahé,“ uvedl Babiš.


Srovnávat rekonstrukci výpravní budovy s kompletní výstavbou nového nádraží... To jako vážně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 12:30 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1454
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Mě zaujalo toto:

Podle vybrané podvarianty bude stavba odsunutého nádraží stát 42 až 45 miliard, nádraží v centru by stálo 42 až 56 miliard bez započítání nákladů na vysokorychlostní tratě. Finální rozhodnutí učiní vláda, nyní se čeká na stanovisko centrální komise ministerstva dopravy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2018 12:17 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 07 dub 2006 09:03
https://brno.idnes.cz/brno-nadrazi-steh ... zpravy_klu

Andrejko krupicu na odsun asi nenasype.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2018 00:02 

Příspěvky: 977
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, že by do toho hodil vidle ŽESNAD? (sdružení nákladních dopravců včetně ČDC) Zajímavé. Beztak to sráči v Prahe na nábřeží odloží, ty přesuny nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2018 21:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1659
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Seznam.cz
Přesun brněnského nádraží? Na nákladní vlaky se pozapomnělo, dopravci tvrdí, že železnice zkolabuje


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 dub 2018 11:22 

Příspěvky: 977
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jednak za to mohl konkurenční boj a jednak faktor prodeje železnice ze státního do soukromých rukou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 dub 2018 23:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1123
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Cracatit: Díky za odkaz, opravdu vynikající článek. Je zajímavé, jak odsunutá poloha v průběhu let téměř vždy zvítězila jako lepší, ale na realizaci souhrou různých historických okolností nikdy nedošlo. Fakt se motáme 150 let v kruhu a za všechno nakonec mohl konkurenční boj na samém počátku.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 20:27 

Příspěvky: 65
Od: 29 črc 2014 19:57
Stát ještě nerozhodl, zatím rozhodoval jen řídicí výbor SP ŽUB a rozhodnutí prý zdaleka nebylo jednomyslné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 dub 2018 16:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6026
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Mouko: jestli srovnáváš, zda přesunout nádraží tehdy, nebo dnes, dává smysl spíš dnešek, kdy je město větší.

Dobře - stát, město i kraj rozhodly pro odsun. Tak bychom měli pracovat spíš na tom, aby ta varianta byla co nejlepší (SJKD, který zatím stát odmítá financovat) a ne posílat dopisy, že nádr musí zůstat v centru.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 105  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2018 00:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]