Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
428
24 lis 2017 11:40
To by byl docela kontrast, představa, že se pokouší prohrkat třeba po Lesnické kolem Schrébráku...

Naxashi: základ teorie kapacity je podle mě poměru sedadel k celkovému prostoru - taková T3 s 2 řadami sedaček za sebou je nepřekonatelná, leda by B-vozu odstranili kabinu a nějaké nouzové řízení zamkli do nějakého speciální skříně-pultu v ativandal-úpravě, pak by byla i hezká vyhlídka:) Ale ten 3 řad stojících lidí, to je pak zvláště v létě požitek.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Když jsem viděl fotky nové šaliny pro Vídeň, tak jsem si říkal, že to je ono.
https://www.wienerlinien.at/eportal3/ep ... lId=-47186
Pak jsem si vzpomněl, že jsem v Brně a myšlenku jsem radši zapudil.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Naxashi: Pokud jmenuješ něco z Německa, co odpovídá požadavkům, rád se přiučím.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Heh. Vozová jednotka. :-)
Měří se nějak reálná kapacita, obsaditelná délka apod.?
Protože ono to na tomhle stejně skončí. Kolik lidí se tam v reálných podmínkách vejde. Maximální nosnost při 8 lidí na 1 m^2 je doopravdy pouze údaj o nosnosti.
Staré 13T brát jako 1,5 VJ… OK. To jo. Z hlediska kapacity. Z hlediska délky, co ti to bude zabírat ve vozovně to je ale stále 30 m.
Nové 13T bych osobně viděl pozitivněji. 2 VJ ne, ale tak 1,9 si myslím, že by šlo.
Tohle je ale stejně k ničemu. To DP se musí zvednout ze židle a zorganizovat měření kapacity. Reálně s lidma.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tak to je dobře, vzhledem k uspořádání by to tak odpovídalo, těm novějším byl klidně přiklepl i těch 1,85:)


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jen upřesním, že nejde o vozy kategorie 1,85, ale 1,75 VJ. Asi překlep.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Pokud se nepletu, tak 13T se už nějakou dobu berou jako 1,85 VJ.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tak K2 a spol., které chceme nahrazovat, má délku 20,4m, taková nOVA ji teda o 4,5m překonává, stejně jako anitru, která je v katergorii 1,5 voz.jedn. Btw naopak zdruhého konce, zkategorie 2 voz.jedn. bych vyškrtl první Poršata se sedačkama naproti.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Rem: Něco z Ruska? Proč nemůžeme mít něco z Německa?

Článek: „V tramvaji může jet najednou téměř 190 lidí, bude tak nasazována na vytížených linkách…“ Ne. 190 lidí tam nenarveš. Leda tak ve stylu transportů do koncentračních táborů (heh… A to jsem zmínil, že bych raději Německé šaliny, než Ruské). Na vytížené linky? OK. Spoj 2 k sobě. Jinak na málo vytížené.

Od prvního momentu, kdy jsem tenhle exemplář (nemyšleno negativně) viděl, mi to silně připomínalo kloubák (bus), konstrukčně. Pozice podvozků, dveří, počty…

Osobně mám největší problém s tím, jak je v tom VŘ omezená délka. Neříkám „kupujte 45 m kolosy“, říkám jen „pokud to bude mít 27 m, berte to, protože lepší víc, než míň“.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Autobus MHD nepojede, řidiče pobodal hmyz. A náhradníci nejsou


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Požadavek je na všechny podvozkly otočné, nebo nuceně natáčené ( ty mají tramvaje koncepce KT4, GT6N, Combino Budapešť a podobně) ty se ale nevlezou do požadované délky. Můj osobní názor je, že je to na míru Evo 2.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A tam nesmí být jeden jedinej pevnej podvozek? Čili něco koncepce RT6 taky nepřipadá v úvahu?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Ono už pak moc variant nezbývá. Buď tohle, EVO 2 nebo něco z Ruska, víc možností mně z hlavy nenapadá.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
EVO je to stejný.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Nový výběrko a druhej pokus o vlečné vozy biggrin


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Raději EVO2 než tohle? Nenapadá mě nic jiného aktuálně vyráběného v podobné cenové relaci.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Já teda docela jo. Proč to nemá Jakobsův podvozek? Takhle to vypadá dost divně.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Chacharům dovezli nOvu. Ani bych se nezlobil, kdyby se to objevilo za pár let i u nás.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Lázně nedostanou peníze na trolejbusy, protože mají moc čistý vzduch


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Pětka vyjíždí na písknutí. Jediné tramvajové výpravčí v Česku má Ostrava


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jak jsem poslal Prahu do exekuce

Citace:
Právníci na ROPIDu ale dospěli k závěru, že informace o počtech cestujících (v městem stoprocentně vlastněném dopravním podniku) jsou obchodním tajemstvím, a to i navzdory faktu, že v metru i tramvajích má dopravní podnik v metropoli monopol. Brněnský dopravní podnik rozhodně nemůže v Praze vyjet s vlastními šalinami.


Citace:
Jak vytížené že jsou tedy linky pražského dopravního podniku? Ani po třech letech, správním řízení, dvou soudních sporech a jedné exekuci to pořád nevíme. Město akorát zaplatí náklady soudu i exekutorovi. Pochopitelně ne ze „svého“, nýbrž z městského, tedy „našeho“ rozpočtu.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Výměna sedaček v tramvajích. Dopravní podnik nahradí čalouněné plastovým


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Praha předělá 65 tramvají T3 na „wany“, každou za sedm milionů korun
Je to MHD? Nové slevy u příměstských linek provázejí nejasnosti, Ropid žádá odklad

V této souvislosti mne tak nějak napadlo, jak to bude od června s linkou 202 v Brně? To je přeci už dnes částečně linka městská, kde se míchají tři různí dopravci ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Trolejbus je v Praze sprosté slovo a když už je kdysi zrušili, nebudou je přece zavádět znova. Kdežto takový elektrobus s dynamickým nabíjením, to je něco jiného, frikulínské a moderní vozidlo... :D

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mozna se zeptam blbe, ale nemelo by vetsi smysl tu jwdnu linku zatrolejovat uplne a poridit obycejne trolejbusy, ktere jsou predpokladam levnejsi a vice vyzkousene?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]