Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 14:33 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to bylo jasné už u případu protihlukovky v Tetčicích, prostě jeden kokot, co chce ukázat svoji moc, že bez něj se nepostaví nic, to bude asi tak všechno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 11:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 571
Od: 13 srp 2010 13:44
miropiro píše:
Hlavní investor stavby, Ředitelství silnic a dálnic, je podle slov ředitele Závodu Brno Davida Fialy tímto postupem překvapený. „Spolek Voda z Tetčic za celou dobu neprojevil zájem stavbu připomínkovat. Možností přitom bylo mnoho, zapojit se mohl do každého řízení, které vždy v pořádku proběhlo,“ prohlásil Fiala. Takže je naprosto jasné, že účelem spolku je vyloženě jen škodit...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 08:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2284
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
VMO Žabovřeská: Stavbu zdržuje odvolání spolku Voda z Tetčic

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 18:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1228
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Do Zetoru se asi na devátou nejezdí, ale třeba právě do té ČT může. A pak jsou tu samozřejmě odpolední směny. A lidé jsou dnes opravdu velmi pohodlní a pokud mají možnost najít si práci, kam nemusejí ze zastávky 200 metrů ale jen 20, tak jí dají přednost. Holt žijeme v takové době, ať se nám to líbí nebo ne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 18:20 

Příspěvky: 952
Od: 09 lis 2006 18:16
peno: :shock: copak linka 55 jezdí ve špičce k Zetoru (kromě jednoho spoje)? Nebo dělnické profese do Zetoru chodí na 8:30? :shock: A už vidím, že kvůli 300 metrům (150 metrů k Zetor, silnice) mění všichni zaměstnání. Navíc stará Líšeň má spojení linkou 58 se zastávkou Zetor, silnice (případně až k Zetoru).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 17:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1228
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nezapomínejte na jednu věc, že a-55 je velmi důležitá pro návoz lidí ze staré Líšně a sídliště okolo Novolíšeňské ulice k Zetoru a ne všichni z těchto lidí budou ochotni přestupovat a/nebo docházet pěšky ze zastávky Novolíšeňská a dost možná si kvůli tomu najdou jinou práci někde, kam budou mít lepší dopravu, což dneska pro dělnické profese není žádný velký problém. Ale problém by to mohl být pro Zetor a firmy v jeho areálu (třeba ČT, která také nezaměstnává jenom reportéry a kameramany, ale i různé údržbáře, techiky a pod. o které určitě také nebude chtít přijít) no a tyto firmy určitě také budou do trasování a-55 chtít promluvit. A právě doprava do a ze zaměstnání je tou nejdůležitější službou veřejné dopravy. A i proto předpokládám, že nějaké výraznější změny na a-55 se asi nedočkáme.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 16:48 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Spletl jsem si Jírovu s Novolíšeňskou. Samozřejmě jsem myslel přestup 27/55 na Jírové a prodloužení 27 na Jírovu (to jsem myslel za předpokladu nepropojení 55 s 202)

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 16:13 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Nebylo by náhodou ekonomičtější svážet Juliánov do Kauflandu ve Slatině? :mrgreen:
Ale jo, však můj návrh přesunout spoje vedené jen v úseku Stará osada--Vozovna Slatina na samostatnou linku a klidně ji prodloužit k tomu Kauflandu místo 55.
Z nádraží do Mariánského je to stejně rychlé i s d-8 a přestupem v Líšni, to taky neobstojí.

Pokud se spojí 55 a 202 (a já v to doufám), tak to Novolíšeňskou zcela mine.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2018 12:31 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Tu 55 bych v té trase ponechal z toho důvodu, že v dopoledních hodinách sváží plno cestujících z oblasti Juliánova ke Kauflandu nebo také slouží k návozu cestujících, co přijedou vlakem k nádru v Židenicích a jedou směr Mar.Údolí nebo ze SO do Mar.Údolí, protože je to absolutně nejrychlejší trasa. Leda, že by se na Novolíšeňskou prodloužila 27 a 55 se spojila třeba s 202 s tím, že na Novolíšeňské by byl přestup 27 -> 55.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 17:02 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Akorát teda k té 75 mě napadá, že ten jízdní řád už je tak dost nepřehledný. Zda by nebylo rozumné všechny spoje jedoucí jen v úseku Stará osada--Vozovna Slatina hodit pod linku 72, kde by ve špičce bylo navíc jen pár účelových spojů k Zetoru (nebo se závlekem přes Zetor).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 16:48 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Ano, to s tou 202 je nejlepší řešení. Otázka je, zda zachovat propojení s linkou 151, tzn. že by část linky 55 obsluhovaly regionálky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 15:29 

Příspěvky: 572
Od: 24 čer 2005 20:56
M píše:
Když nat tím přemýšlím, zachovat 55 je blbost, opravdu jen zkrátit na Jírovu, ta 58 pres Bělohorskou by mohla vadit, protože celá stará Líšeň by se nedostala na polokliniku viniční, takže 58 bych asi nechal jak je a kolem spalovny bych nechal jen linku 8, kolik tam vystupuje lidí z 55? S autobusem jsem tam nezastavil ani nepamatuju a pokud by chtěl někdo z Líšně na Bělohorskou tak může linkou 8 tak stejně jak na přestup na 75směr Slatina linkou 8 nebo k Dělňáku. Takže bych vše nechal jen v tom úseku 55 zrušil.

Nabízí se řešení dopravy po prodloužení trolejbusů na Jírovu následující:
55 Mariánské údolí - Jírova, případně dále - Horníkova - Strnadova - Prušánecká - Stará osada - Židenice, nádraží a 202 zrušit.
72 Židenice, nádraží - Stará osada - Dělnický dům - Bělohorská - Zetor, smyčka (jen účelové spoje cca 6, 15, 18 hod., zbytek řešit závleky linky 58 k Zetoru)
75 doplnit spoje Židenice, nádraží - Stará osada - Dělnický dům - Vozovna Slatina (reálně zachování současné obsluhy sídl. Juliánov, vynechání časů, kdy by byly vedeny spoje linky 72).

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 13:38 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
myslel jsem trolejbusovou trať, pokud by byla měnírna kontejnerová, tak ji tam jen dovezou a položí a ty wc jsou taky taková stavebnice šup dva tři...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 13:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Tak měnírnu a sociální zařízení za víkend nepostavíš.. Ne že by 15 měsíců byla krátká doba, nicméně pokud se to opravdu postaví, tak se tp už ztratí, se o tom mluví minimálně 15 let

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 12:34 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
jenatak: to jsem si říkal taky, ale zase, jsme v Česku, co tu netrvá věčnost? V japonsku by to měli za víkend sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 12:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3639
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Z jiného soudku, ukončení stavby do 15 měsíců od zahájení, není to poněkud dlouhá doba?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 11:44 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Pak se ještě nabízí propojení 55 s 202, resp. spojení pod jednotným označením linky 55. Pokud by tam byl interval 20 minut, nemuselo by to být zas tak špatné řešení. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 09:39 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Když nat tím přemýšlím, zachovat 55 je blbost, opravdu jen zkrátit na Jírovu, ta 58 pres Bělohorskou by mohla vadit, protože celá stará Líšeň by se nedostala na polokliniku viniční, takže 58 bych asi nechal jak je a kolem spalovny bych nechal jen linku 8, kolik tam vystupuje lidí z 55? S autobusem jsem tam nezastavil ani nepamatuju a pokud by chtěl někdo z Líšně na Bělohorskou tak může linkou 8 tak stejně jak na přestup na 75směr Slatina linkou 8 nebo k Dělňáku. Takže bych vše nechal jen v tom úseku 55 zrušil.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2018 08:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
... zachovávat 55 přes Rotreklovu? Tak k čemu tam mít ještě trolejbusy...?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2018 20:57 

Příspěvky: 1188
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Já bych klidně 55 nechal v aktuální trase jen se změnou,že bude jezdit třeba celý den jen po 20-minutách, třeba bez zajížďky na Jírovu.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2018 18:18 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
xxx: já myslím, že jo, to by taky mělo být smyslem zavedení trolejbusu, já bych 55 nechal jen v úseku Jírova - Mariánské údolí, 58 bych poslal kolem spalovny místo 55. V sedlech je 55 stejně vedena jen k Zetoru, přitom tam nikdy nikdo nejede, většina vystoupí na Mifkove na 8 nebo na Novolíšeňské na trajf, takto by vystoupili na Jírove a hotovo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2018 17:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1689
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Dojde pak k omezení provozu linky 55 v úseku Židenice, nádraží - Jírova?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2018 12:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Od: 31 pro 2014 16:57
Bydliště: Brno-Slatina, naproti gS
Vypsáno VŘ na stavební práce Prodloužení trolejbusové trati Novolíšeňská – Jírova, vč. měnírny Jírova. Nabídky mají být podány do 7. června, zahájení prací do 7 dnů od nabytí účinnosti smlouvy a ukončení pak do 15 měsíců.

Z územního rozhodnutí bych vypíchl: Nový úsek trolejbusové tratě v délce cca 1,65 km na ulici Novolíšeňské je navržen jako obousměrný a zakončen smyčkou na současném autobusovém obratišti zastávky Jírova. Navržený úsek bude napojen na současné obratiště zastávky Novolíšeňská. Smyčka Novolíšeňská zůstane pro manipulační účely zachována s jednou stopou. Smyčka Jírova bude dle požadavků provozovatele vybavena třemi průjezdnými stopami a také obratovou stopou okolo smyčky. Trolejové vedení je navrženo jako prosté, pružné, kompenzované a uchycené na převěsech. Pro napojení nové tratě budou v navržených místech dvě tahové výhybky. Stožáry jsou navrženy ocelové trubkové, dle velikosti zatížení dvou a třístupňové, s výškou 8,5 m nad terénem. ... Součástí Tbs tratě je i vybudování nové měnírny v obratišti Jírova a sociální zázemí pro řidiče. Dále dojde ke stavebním úpravám na odstavné ploše Bus a úpravy nástupních zastávek na ul. Novolíšnská směrem do centra.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2018 23:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
Mimochodem, na stránkách DP byla vypsána i zakázka na dodání zájezdového minibusu, který bude doplňkem k současnému zájezdovému "arzenálu". Otevírání obálek má být 25. dubna. Výuc z požadavků níže:
Délka 7-8,5 m a šířka 1,9-2,5 m, max. výška 3,20 m při kapacitě 18-20 cestujících. Barva bílá nebo metalická šedá/stříbrná/modrá.
Samostatné přední dveře pro řidiče (a průvodce), boční předsuvné v pravé bočnici a dvoukřídlé na zadním čele, kde má být i přepážkou oddělený zavazadlový prostor od salónu (s nožností vynomtování poslední řady sedadel a zvětšení zavazadlového prostoru).
Konstrukční rychlost min. 100 km/h, minimální výkon 130 kW a kroutící moment 400 Nm. Manuální nebo plně automatická 6stupňová převodovka. Tempomat. Norma EURO aktuálně platná v době dodání.
Klasická zájezdová výbava - sedadla (polohovatelná, potah látka/kůže/kombinace), klima, odvětlení LED, USB nabíječky, lednice, LCD obrazovka vpředu (a související systémy), wifi. Kolizní a couvací kamery a asistent, handsfree pro řidiče, tachograf.
Tažné zařízení a palivová nádrž min. 75 l a AdBlue 15 l.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2018 19:42 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
goldfinger píše:
Pro Brno by úplně stačila 15T v cajzlovském provedení, tedy tříčlánková.

Nestačila. Jak KT8 na d-8, tak 2*T na d-1 v ranní špičce kapacitně nestíhají.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 zář 2019 12:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]