Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 99 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
jak znam dp tak urcite dostane gumu misto ALTRA :-)

V DP teďka dávají ALTRO všude, takže bych se nedivil, kdyby tam po prohlídce bylo puntíčkované.
Verusha: Nedostane aspoň elektrické dveřní pohony?


Jedná se o VP, čemuž já vlastně říkám GO, tak se v tom prohrabte. Žádné modernizační prvky na voze nepřibudou, takže se opravdu jedná jenom o takovou "rozborku - zborku", ovšem velice důkladnou.

Co se týče rzi, tak zrovna ta 3012 byla v poměrně celkem slušném stavu. Že to rezaví jak na běžícím páse, na to už si holt u vozů Škoda musíte/musíme zvyknout.

U vozů 21Tr se bude konat další "Rábizace", přijel kamion s dalšími (tuším že deseti) nápravami Rába.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Verusha : aby vam neco zbylo, kdyz sem videl nektery otevreny 21tr , tak bych mel strach ze po opiskovani z toho zbydou akorat napravy


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Verusha píše:
Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


.. a bude to VP nebo Go ? V tomto příspěvku to zní jeko pořádná prohlídka nebo spíš generálka....


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
jak znam dp tak urcite dostane gumu misto ALTRA :-)


Od včerejška je přistavena do VP 21Tr č. 3012. Bude se jednat o kompletní GO, jako vůbec první 21Tr jí bude vytrhána i podlaha a vůz kompletně odstrojen až na skelet.


Ono to je spíš tím, že v místech, kde se hliníková podlaha dotýká zadního článku, běhá pouze na jednom silonovém vymezovacím kolečku uprostřed, a na krajích chodí po sklotextitových pásech, které se naopak mazat nesmí. To, že tam zapadne bordel, písek nanošený lidmi a pod, je bohužel konstrukční úděl. Vržou všechny 22Tr.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
V 3601 pekne skripa kloub. Pripadalo me to, jako by to v Komine misto vazelinou mazali piskem :shock:


Stejně jako 3021 má 3277 propadlé papíry ohledně revize vzduchových jímek. Tyto se musejí pravidelně úředním postupem kontrolovat a projít tlakovými zkouškami. Vzhledem ke kapacitě dílen občas nějaký vůz nestihne tuto revizi absolvovat před propadem papírů.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
kilometry na prohlidku asi


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!

TD?? Jak mohou propadnout papíry eMku?


Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!


V rámci (v komíně prováděné) SP dostává slatinská 3027 kompletně nové oplechování pravé bočnice.
3603 po SP a opravě bočnice po nehodě hotova, příští týden by měla být již zase v provozu, takže opět po delším čase provoz 22Tr v plném počtu.
Na neurčitý čas odstavena 3017 pro závadu na hlavním čerpadle serva.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to vsechno o politice pac treba Siemens by po prevzeti CKD byl schopny vyrabet KT8N ale za tak vysokou cenu aby bylo zvihodneno Combino...holt politika je politika...ale mozna treba zatlacit a k serii ctyr 25Tr vyhodne jednu 22TrAC a zavazat se k odberu dalsich 25Tr...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
prodej jedne 22TrAC se rovna neprodani jedne 25Tr

lepsi malo jak hodne ? :-k


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


není lepší málo než nic? :roll:


..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Popravde by nebylo spatny mit 8 atypickych DC 22Tr a 2 atypicky AC 22Tr...pokud na dp nejsou uplni blbci preci jen muzou mit dva novy velkokapacitni trajfy a snad i mozna levnejc nez dve 25Tr...


Okna jsou rovněž nepoužitelný, jsou to atypický Thoraxy. No aspoň nedá moc práce je demontovat, držej silou vůle. Ohledně případného zprovoznění jsem nepřišel na nic, co by se nedalo obstarat. Nápravy, kloub, silový bloky, stykače, tlumivky, vzduchařina, dveřní pohony, regulátor, servo, kompresor, sběrače, okna, topení...všechno je, prakticky by se prostě vyrobil novej trolejbus na základě skeletu. Jenom na to mít a) chuť začít b) chuť dokončit c) kapacity dílen d) lidi e) peníze :mrgreen: Ostatně už tu dávno mohlo stát bok po boku kloubový ÁCéčko a klíďo se mu mohl vyrobit bratříček.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
jenom kola a osy . nic vic .


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.

to nápravy ani nemá, ne? semměl dojem že tam jsou zbytky nějakých co někde našli, prostě jen aby to jelo


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.


Myslím si že ta 22TrG bud stát na svém místě ještě tk 3 roky,pak bude stát před vozovnou dalších 5 let a akorát v 21 letech půjd do šrotu,a tak se vlastně dožije zhruba stejně jak vozy 3193-3200 (plánuje se odstavení nejdříve příští rok),ale nebude mít téměř nic najeto.Myslím si tedy,že skončí na náhr.díly pro 22Tr,i když tam toho moc není (sedadla určitě půjdou do 14Tr,a zbytek je nekvalitní materiál z 90.let min.stol. :-?


Stojí stále na "svém" místě. Od střechy vozu po strop vozovny je ještě tak odhadem tři čtyři metry místa, takže prachu se tam vejde ještě dost :mrgreen: Já osobně bych ten vůz radši viděl dole na dílně, jak se zprovozňuje, nebo v nějakým muzeu aspoň jako statický exponát. Obojí se mi zdá čím dál tím více nepravděpodobné.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
a co 22trG ?? stale nic?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2520 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]