Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, do Německa se pořídily Vectrony, čímž se uvolnily bastardi, kteří můžou na Ostravu a odtud můžou 380 na osobáky sarcastic
Ale vážně, ono je hlavně zbytečné cpát mašinu na 160 na soupravu, která může maximálně 140, protože víc sysel prostě nezvládne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
xxx píše:
(Třeba i 380+Bdmtee+Bdmtee+sysel.)


Těch 380 tolik, že si můžeme dovolit je dávat na osobáky. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jo tak. A nestačila by copak návaznost mezi S3 z Hustopečí a S51 směr Břeclav? Kvůli těm pár lidem, co jezdí z Hustopečí do Břeclavi, je nesmysl, aby tam zastavoval přeplněnej rychlík.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, to co dnes jezdí do Břeclavi plus zřejmě i to, co dnes končí ve Vranovicích, pojede do Hustopečí a mezi Šakvicemi a Břeclaví bude S3 kompletně nahrazena novou S51 Šakvice – Břeclav – Hodonín, s tím, že mezi Břeclaví a Hodonínem nahradí současné „osmsetdesítkové“ Os (což také v praxi znamená, že do Hodonína budou jezdit dvě osobákové linky S9 a S51, pokud tedy S9 také nepřečíslují na S51).

A ono nejde jen o návaznosti S51 a R13, která by se dala řešit v Zaječí. Jde i o návaznost mezi S3 a R13, která bohužel jinak než v Šakvicích řešit nepůjde. Ale když Kordis chce dělat záměrné nepřípoje mezi S51 a S3 v Šakvicích, tak nevím, jak chce řešit přípoje mezi S3 a R13, protože to je pak vzájemně jaksi neslučitelné.
Ale hlavně, Kordis prý nevidí důvod ulevovat R13, protože podle Kordisu R13 přeplněná není, vyjma extrémních případů v pátky odpoledne. Alespoň to mi Kordis sdělil na mou oficiální stížnost z před čtvrt roku. No nic, po svém včerejším zážitku z narvaného Rx 813 se asi Kordisu znovu připomenu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak všechno, co dnes končí ve Vranovicích a v Břeclavi, pojede nově do Hustopečí? A v úseku Šakvice - Břeclav ji nahradí S51? A proč budou muset rychlíky stavět v Šakvicích i nadále? Přestupní návaznost na novou S51 může být přece v Zaječí. Mezi Šakvicemi a Zaječím už žádná díra není.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
xxx píše:
No a R13 by se samozřejmě zrušilo zastavování v Šakvicích. S tím se, předpokládám, počítá každopádně.

Nepočítá! Naopak se počítá s tím, že u "nové S51", tedy Os vlaků Šakvice – Břeclav – Hodonín, budou v Šakvicích přípoje od/na R13 a ne S3, jak by bylo logické. Tedy se počítá s dalším přeplňováním R13.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
S31 ti už jezdí z Tišnova do Bystřice nad Pernštejnem, logičtější by bylo označení S5, které zatím chybí

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Přínos v elektrifikaci bych viděl, pokud by se z osobáků, které pojedou do Hustopečí, udělaly spěšňáky, které by nezastavovaly v těch nejmenších dírách, a nasazovaly by se na ně regiopantery nebo něco podobného s dobrou akcelerací a maximálkou alespoň 140. (Třeba i 380+Bdmtee+Bdmtee+sysel.) To by oproti plecháčům mohlo o něco zkrátit jízdní dobu. Taková linka by mohla nést číslo třeba S31. Od S3 by se tedy lišila konečnou stanicí na jihu a počtem zastávek v úseku Šakvice - Brno. No a R13 by se samozřejmě zrušilo zastavování v Šakvicích. S tím se, předpokládám, počítá každopádně.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Richie píše:
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...

Troufnu si říct, že z Hustopečí na Brno toto rozhodně neplatí. Naopak, tam platí spíš to, že 40 let se do Brna jezdilo autobusem, tak teď nebudou jezdit vlakem. Ostatně, nemálo lidí z Hustopečí stále využívá pro cesty do Brna kombinaci 521 + 505 i když je pomalejší, než kombinace S51 (příp. autobus do Šakvic) + R13. Proto si myslím, že nárůst jízdní doby při přímém spojení Hustopečí s Brnem je až ten poslední problém. A než nezastavování Hustopečských Os ve Vojkovicích a Popovicích, které by ještě výrazněji zkomplikovalo cestování z těchto obcí ve směru na Břeclav, bych prosazoval spíš nezastavování R13 v Šakvicích. Když už Kordis chce takto zmršit spojení na 250 zrušením přímých Os Brno – Břeclav, tak ať alespoň udělá něco pro věčně přeplněnou R13, které hrozí, že bude po těchto změnách ještě přeplněnější :evil:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Domis: Dokážeš si ale představit, jak ty obce budou řvát, že zlý Kordis jim zrušil vlaky?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ojin: Projíždení Hustopečské S3 Vojkovicemi a Popovicemi jsem navrhoval a do budoucna to není "zabité". Do návrhu k výběrku se to nedostalo, ale to neznamená, že se tam bude muset zastavovat. Rozhodnutí je čistě na Kordisu. Takže je třeba přesvědčit správné lidi, že obětování 15' taktu pro Vojkovice a Popovice ve prospěch zrychlení cestovní doby Brno - Hustopeče je správná cesta. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Richie píše:
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...


Jedna možnost. Pak je druhá možnost, že to jsou režijkáři. V Břeclavi je seřaďovací nádraží, osobní nádraží, depo... Lze se domnívat, že určitá část zaměstnanců dojíždí z Hustopečí.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ještě dřív se patrně začne v Židlochovicích, už teď se tam má začít přestavovat autobusák a s tratí se má pokračovat na pozdim.
S3 je sice o něco pomalejší, ale zas bez přestupu rozveze do podstatné části Brna. Ideálně by Popovice a Vojkovice mohly být obsluhované jenom Židlochovickou větví (ovšem předběžné návrhy pro rok 2020, co byly přílohou zakázky na objednávku vlaků, hovoří trochu jinak).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jde prostě o to, že 40 let jezdili vlakem a přece nebudou jezdit jinak...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Protože v současnosti je v Šakvicích návaznost mezi rychlíkem a orchestrionem. Po elektrifikaci budou do Hustopečí zajíždět osobáky, které mají oproti rychlíkům výrazně delší jízdní dobu.


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Nějak jsem nepochopil, proč se s tím přímým spojením prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem? Ale každopádně ten bus by byl lepší. No mně problémy přestupovat nedělá.
Ad lokálka: tu jsem začal vlastně od změny jř využívat, jelikož odjíždí o dvě minuty dřív než předtím a linka 541 zase odjíždí asi o dvě minuty později. I když jezdím k nemocnici, takhle se mi to vyplatí, protože mě nebaví čekat v Šakvicích. Tak to budu mít domů o pár kroků víc.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Napíšu to natvrdo: ta lokálka se měla zrušit už dávno. Mezi Hustopečemi a Šakvicemi jezdí i tak hromada autobusů a většina z nich stejně musí zůstat. K tomu z Hustopečí do Břeclavi jezdí i přímé autobusy, ve špičce dokonce co půl hodiny, tedy častěji než vlaky (a z tohoto pohledu prostě nepochopím ty lidi, kteří musejí jet tím vlakem s přestupem, i když mají přímý autobus). Ta lokálka je prostě zbytečné a jen se v ní utápějí peníze, které by se jinde v kraji daly využít lépe. A spojení Hustopečí s Brnem také řešit znovu autobusem, jako tomu bylo před IDS. Jenže to by na Kordisu nesměli sedět hlupáci, kterým přímý autobus do Brna přijde jako sprosté slovo a raději utratí miliardy ze stáního rozpočtu (pravda, nejsou to přímo peníze Kordisu či kraje, tak proč je nevyhodit oknem) na akci, která ve výsledku akorát rozvrtá jízdní řád na hlavní trati mezi Brnem a Břeclaví, jedním z největších měst v kraji a jedním z mála, kde ještě fungují velké podniky, kam dojíždějí stovky, možná i tisíce lidí denně za prací. A to kvůli 250 lidem, jak jsme se teď vlastně dozvěděli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Presne tak, osobaky, za cenu primeho spojeni pojedou lide ve vysledku dele.

Prime spojeni po silnici c. 425 zaniklo s nastupem IDSky, tedy v prosinci 2008.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A co tam vlastně pojede? Hádám, že osobáky, protože rychlíky asi sotva. Takže cestující ušetří 6 minut na přestupu a o půl hodiny se mu prodlouží jízdní doba mezi Šakvicemi a Brnem. Fakt zlepšení. Myslím si, že současný stav s přestupem na orchestrion je vyhovující.


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Věřím, že spousta z nás přímé spojení ocení, možná se cestující i navýší, když se nebude muset přestupovat. Ale tomu vlastně sám nevěřím, že by lidi z aut přešli do vlaků. Třeba já si pamatuju přímé spojení s Brnem, ale bus jel přes obce po trase, Velké Němčice, Nosislav, Židlochovice atd. Nepamatuje na to někdo taky, třeba kdy ten spoj zrušili? (Omlouvám se za odbočení od tématu Železnice)

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Takže celá ta akce se dělá pro cca 250 lidí? Tomu říkám účelně vynaložené prostředky.


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Články o zrušené návaznosti linky S51 v Šakvicích na linku R13 do Břeclavi.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Kdo opraví zchátralé mosty nad železnicí? Obce na Hodonínsku řeší nechtěné dědictví


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Veřejnost se konečně dozvídá podrobnosti o Boskovické spojce


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Přímé spojení Boskovic s Brnem: přípravy pokračují


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]