Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
1109
21 zář 2009 15:23
S obnovením trati se v podniku i nadále počítá, jenom padl ten symbol "dát ke 150. narozeninám DPmB dárek v podobě znovuobnovené trati". To, že finance na stavbu již nově nejsou alokovány, sice znamená konec snah v těchto letech, ale do vzdálenější budoucnosti nic ztraceno není. A navíc letos jsou volby, takže zas tak vzdálené to být nemusí.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jedním z cílů Tramvajklubu Brno je "Popularizování veřejné dopravy pro její další rozvoj". Tohle by se tam dalo taky napasovat. Nikdo vám nebrání se stát členy a tyto aktivity vyvíjet. Samozřejmě si můžete založit vlastní spolek, jen si dopředu zjistěte, co všechno to obnáší.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jakub S. V tomhle případě by ten protispolek měl také snahu spolek Lisen-Holzova zrušit (umlčet) protože oni si argumenty vždy najdou a vybrčí. Jak jsem psal cesta míru a ústupků tu byla a nikam nevedla, k.ondra to napsal hezky.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Podívejte se, je fajn, že jsou tady snahy vytvořit "prospolek", nemyslím si ale, že to k něčemu bude, pokud tam budou podobně radikální lidé, jen s opačným názorem (tak jak se mi některé reakce zde na fóru jeví). Jediné co, tak se problém ještě vyostří a spolek Holzova - Líšeň kolem sebe bude kopat ještě víc. To, co je potřeba je nějaká konstruktivní skupina (ideálně místně příslušná), ne někdo, kdo bude vyhrožovat bouráním černých staveb.
Osobně si také myslím, že z poloviny jde o problém i na straně úřadů. Doba potřebná ke zpracování vyjádření k některým odvoláním a dalším aktům je neskutečně dlouhá. Toť za mne.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
P. Haluza: Jop. Tak jeho se to dotkne fakt hodně. :-D Jasně, mně možná ne, ale celkově mi záleží na rozvoji kolejové sítě.
Rem: Tak vidíš, že by se tu docela dost lidí našlo. :-)
Jen si říkám, jestli by ten náš spolek nemohl být univerzálnější. Obecně pro výstavbu všech tratí. A vozoven. A trolejbusových linek. Prostě něco jako spolek pro rozvoj Brněnské MHD.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen jsem se zeptal, jestli by se do toho reálně šlo, podrobnější info jak založit takový spolek jsem zatím nezjišťoval ;-) a nenápadně v jsem uhodil na MKzB. Jen mne nas*alo, že kvůli "třem" lidem se odpiskala opravdu prospěšná stavba, která zrychlí dostupnost centra místním, ulehčí tamní přeplněné MHD, zpřístupní depozit TMB a snad pomůže i obnově depozitu a vozů uvnitř. A to vše i když byly dány velké ústupky těm teroristům (o eko v tyhle situaci nejde, i když se za to schovávají) ve formě úprav trati, přístupových cest a protihlukove zdi. Nehledě na fakt, že okolní pole je v plánu zastavet, jak bylo i v článku.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2793
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Evidentně není, jeden z těch tří pošuků bydlí v Černovicích.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
M: Pokud je kritérium, že tam člověk musí bydlet, tak to o mnoho km nesplňuji. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Do protispolku bych se přihlásil i já, myslím, že bysme sehnali hodně lidí, stačilo by obejít bytovky naproti muzeu.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jestli nějaký takový spolek fakt bude, tak se mnou taky můžete počítat. Sice nevím, jak je možné se do něčeho takového registrovat, jaký by byly moje práva a povinnosti apod., ale bylo by fajn udělat něco pro obnovu té trati.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Zas tak razantně jsem to nemyslel. Pokud si ale domy postavili (koupili) u tratě, ať ještě byla provozní či již neprovozní, jejich mínus. Trať nikdy nebyla zrušená, jen na ni byl přerušen provoz, s čímž měli počítat. A pokud se km to nelíbí ať se odstěhují.

Kafranim zde se nic nevyřeší. MKzB přišel jsi z myšlenkou založení protispolku, nechceš ji uskutečnit? Rád se do takového spolku přidám, hlavní cíl obnova trati jako veřejné prospěšné věci + zbourání černých staveb a zaplacení nákladů s tím spojených a to osobami blokující výstavbu, tj. spolek Holzova.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zapálit!


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Napadlo mně, co bylo dřív, trať do Líšně, nebo ty domy u ní?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tak to sorry, prostě jsem vygůglil onen spolek a třikrát na mě vyskočilo, že má tři členy :D Takhle podrobně se v tom nevyznám, každopádně je to od nich drzost, stavby načerno a ještě budou kafrat


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Nelze, z rejstříku lze vyčíst pouze jména tří osob, další členové tak mohou existovat, ale nemusí. Počet členů statutárního orgánu není nutně počtem členů spolku.
Spolek Holzova - Líšeň sídlí v místě trvalého bydliště svého předsedy, statutárním orgánem je rada tvořená třemi osobami (předseda, místopředseda, člen). Soupis členů byl měl být dle NOZ povinnou součástí informací ve spolkovém rejstříku, stále ale běží nějaká přechodná doba (myslím), takže to tam není. Teoreticky mohou mít i nějakou výjimku... Možná mě někdo v těchto legislativních věcech doplní.
Zdroj: https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=931831&typ=UPLNY (tento rejstík spravuje Ministerstvo spravedlnosti a čerpají z něj Axerem odkazované portály)

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Zde se píše: Počet členů: 3
Tady: 3 fyzické osoby
Tady taky jen tři lidé

Mimochodem, je ta informace o zašuplíkování nějak ověřítelná? Zatím se vyskytla jen na idnes, třeba na deníku či brno.cz nic. Navíc se před ~týdnem začala kácet ta jungle co tam vyrostla


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Axer: ten spolek má jen tři členy? Jde to někde ověřit?


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Těžko uvěřit, že spolek se třemi členy dokáže takhle sabotovat rekonstrukci tratě.. Město vyšlo vstříc jak jen mohlo, chtělo udělat příjezdovky k černým stavbám a oni takhle. Humus


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
Naxashi: problém je v tom, že ten plebs jsou ti lidi v dané oblasti a jedna jejich nevolená část kope proti ostatním hlavně, aby měli ticho za barákem, příjezd pro auta po Holzové stačí a na zbytek ##MLUVÍM SPROSTĚ## pes! Jinak souhlasím, že zrovna tihle spolčenci z Líšně by měli držet hubu a krok, když někteří mají černé stavby. Jediné, v čem bych jim dal za pravdu je pitomost v podobě tří až čtyřmetrové phs, tlumit hluk jde i jinak a esteticky mnohem lépe, nejen travním porostem tělesa... takže asi v tomhle bude klíč...

Jak píšeš: nevolení. To je jedna věc. A…jakou, že mají odbornost v problematice? Studoval to někdo z nich? Jak vést tratě, systémy MHD, apod.? Upřímně pochybuji. Tzn. jejich názor je něco jako zpětná vazba od lidu. Bereme na vědomí, ale nejednáme podle toho.
Ano, přesně tak. Zatravněné tratě jsou na to nejlepší. Osobně nechápu, proč jich není po Brně víc. Trať na Bystrc (v Bystrci) zejména.
Taky si v zimě všímám, jak sníh utlumí zvuk. Neskutečným způsobem, a přitom je to jen…sníh. Proč tedy nevytvoříme něco, co by teda nebyl sníh, ale měl podobné tlumící vlastnosti, co bychom mohli dát na trať?
Osobně bydlím asi 50 m od trati. A…? Tohle prostě není argument ani problém.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Mě v katastru zaujala jiná věc. Nemluvilo se náhodou o tom, že pozemky pod tratí stát převedl na město?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Stačí se podívat na google mapy a hned je jasné, co je a co není načerno, nebo na katastr. Ty jejich příjezdové cesty vůbec nejsou na jejich pozemcích, někde si zasypali koleje a udělali si tam cestu do garáže, jinde si protáhli zahrady, mají tam garáže, stodoly a různé chýše a ohníště a bůh vi co to vše tam je, to je vše i ty příjezdové cesty mimo jejich pozemky, vůbec bych se s nima nebavil, vše bych srovnal se zemí a účet bych jim pak dal uhradit.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
colt274 píše:
Jak se dá zlegalizovat černá stavba na cizích pozemcích, které jsou shodou okolností i tramvajová trať? :-?


Psal jsem, že některé. U některých staveb, pokud vím, slouží těleso trati "jen" jako příjezdová komunikace, ale jinak je mají lidé na vlastní zahradě.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB píše:
Chtělo by to založit spolek na podporu obnovy trati jako protipól...

Takový spolek by musel založit někdo z místních ne? Nebo je jedno odkud by jeho členové byli? Pokud je to jedno, rád se k takovému spolku přidám, pokud by jej někdo založil, bojím se že z místních to nikdo neudělá. Nebo ještě lépe by bylo založit spolek "Proti černým stavbám Holzova" a co nejdřív to tam vše srovnat se zemí. DP šel cestou ústupků a prosení, a stejně narazil na Šťourače a další blbce, kteří stavbu zhatili. Takže pokud bude druhá šance, doufám že se bude jednat razantněji.

honny: Ne, ta jim tam právě budou hučet a smrdět víc než doposud, a to je účel.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A zabavíte jim i auta? :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
70
29 lis 2017 11:29
Předně bych pozemky, na kterých se papírově nachází tramvajová trať oplotil, takže by měli po zahrádkaření i po přístupu zezadu k zahradám. Tenhle aktivismus se nám v republice rozmohl jako mor, kdo trošku sleduje dění kolem silniční výstavby, jistě třeba ví, jak je to s blokováním stavby obchvatu Poruby v Ostravě. Rovněž díky pár nejmenovaným trpí celý městský obvod.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 02:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]