Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Axer: ten spolek má jen tři členy? Jde to někde ověřit?


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Těžko uvěřit, že spolek se třemi členy dokáže takhle sabotovat rekonstrukci tratě.. Město vyšlo vstříc jak jen mohlo, chtělo udělat příjezdovky k černým stavbám a oni takhle. Humus


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit píše:
Naxashi: problém je v tom, že ten plebs jsou ti lidi v dané oblasti a jedna jejich nevolená část kope proti ostatním hlavně, aby měli ticho za barákem, příjezd pro auta po Holzové stačí a na zbytek ##MLUVÍM SPROSTĚ## pes! Jinak souhlasím, že zrovna tihle spolčenci z Líšně by měli držet hubu a krok, když někteří mají černé stavby. Jediné, v čem bych jim dal za pravdu je pitomost v podobě tří až čtyřmetrové phs, tlumit hluk jde i jinak a esteticky mnohem lépe, nejen travním porostem tělesa... takže asi v tomhle bude klíč...

Jak píšeš: nevolení. To je jedna věc. A…jakou, že mají odbornost v problematice? Studoval to někdo z nich? Jak vést tratě, systémy MHD, apod.? Upřímně pochybuji. Tzn. jejich názor je něco jako zpětná vazba od lidu. Bereme na vědomí, ale nejednáme podle toho.
Ano, přesně tak. Zatravněné tratě jsou na to nejlepší. Osobně nechápu, proč jich není po Brně víc. Trať na Bystrc (v Bystrci) zejména.
Taky si v zimě všímám, jak sníh utlumí zvuk. Neskutečným způsobem, a přitom je to jen…sníh. Proč tedy nevytvoříme něco, co by teda nebyl sníh, ale měl podobné tlumící vlastnosti, co bychom mohli dát na trať?
Osobně bydlím asi 50 m od trati. A…? Tohle prostě není argument ani problém.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Mě v katastru zaujala jiná věc. Nemluvilo se náhodou o tom, že pozemky pod tratí stát převedl na město?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Stačí se podívat na google mapy a hned je jasné, co je a co není načerno, nebo na katastr. Ty jejich příjezdové cesty vůbec nejsou na jejich pozemcích, někde si zasypali koleje a udělali si tam cestu do garáže, jinde si protáhli zahrady, mají tam garáže, stodoly a různé chýše a ohníště a bůh vi co to vše tam je, to je vše i ty příjezdové cesty mimo jejich pozemky, vůbec bych se s nima nebavil, vše bych srovnal se zemí a účet bych jim pak dal uhradit.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
colt274 píše:
Jak se dá zlegalizovat černá stavba na cizích pozemcích, které jsou shodou okolností i tramvajová trať? :-?


Psal jsem, že některé. U některých staveb, pokud vím, slouží těleso trati "jen" jako příjezdová komunikace, ale jinak je mají lidé na vlastní zahradě.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB píše:
Chtělo by to založit spolek na podporu obnovy trati jako protipól...

Takový spolek by musel založit někdo z místních ne? Nebo je jedno odkud by jeho členové byli? Pokud je to jedno, rád se k takovému spolku přidám, pokud by jej někdo založil, bojím se že z místních to nikdo neudělá. Nebo ještě lépe by bylo založit spolek "Proti černým stavbám Holzova" a co nejdřív to tam vše srovnat se zemí. DP šel cestou ústupků a prosení, a stejně narazil na Šťourače a další blbce, kteří stavbu zhatili. Takže pokud bude druhá šance, doufám že se bude jednat razantněji.

honny: Ne, ta jim tam právě budou hučet a smrdět víc než doposud, a to je účel.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
A zabavíte jim i auta? :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Předně bych pozemky, na kterých se papírově nachází tramvajová trať oplotil, takže by měli po zahrádkaření i po přístupu zezadu k zahradám. Tenhle aktivismus se nám v republice rozmohl jako mor, kdo trošku sleduje dění kolem silniční výstavby, jistě třeba ví, jak je to s blokováním stavby obchvatu Poruby v Ostravě. Rovněž díky pár nejmenovaným trpí celý městský obvod.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Teď by to chtělo, se při nejbližší příležitosti zachovat tak, jako by tam ta trať byla. To znamená v okolí vést jednu (netuším kolik jich tam teď jezdí) autobusovou linku, nejlíp s intervalem půl hodiny a ve špičce dvacet minut, aby se neřeklo. Myslím že ten spolek pak zadupají do země místní co se nikam nedostanou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
colt274 píše:
Jak se dá zlegalizovat černá stavba na cizích pozemcích, které jsou shodou okolností i tramvajová trať? :-?

Základním předpokladem legalizace je dohoda, kdy majitel černé stavby odkoupí pozemek pod ní, což ale v případě tramvajové trati problém.

Chtělo by to založit spolek na podporu obnovy trati jako protipól.
Podobný problém se řeší se stavbou silničního obchvatu Znojma. Tam se bývalý starosta naštval a založil spolek Pro obchvat. Nakonec se zjistilo, že celý obchvat blokují pouze čtyři lidi.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mouka píše:
Některé černé stavby měly být snad dodatečně zlegalizovány.


Jak se dá zlegalizovat černá stavba na cizích pozemcích, které jsou shodou okolností i tramvajová trať? :-?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: problém je v tom, že ten plebs jsou ti lidi v dané oblasti a jedna jejich nevolená část kope proti ostatním hlavně, aby měli ticho za barákem, příjezd pro auta po Holzové stačí a na zbytek ##MLUVÍM SPROSTĚ## pes! Jinak souhlasím, že zrovna tihle spolčenci z Líšně by měli držet hubu a krok, když někteří mají černé stavby. Jediné, v čem bych jim dal za pravdu je pitomost v podobě tří až čtyřmetrové phs, tlumit hluk jde i jinak a esteticky mnohem lépe, nejen travním porostem tělesa... takže asi v tomhle bude klíč...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ondra K.: Tzn. ten spolek vědomě páchá zlo. A dělá škody.
Přesně takovýhle mě jen upevňují v názoru, že by vládnout a rozhodovat měli odborníci s prokazatelnými znalostmi. A názor lidu? Volitelný, nezávazný. Tzn. pokud někdo řekne, že je nejvýhodnější trasovat nějakou trať jistým způsobem, podloží to studiemi, tak se začíná stavět. Spolky apod. mohou podávat stížnosti, ale na mail jim leda tak přijde vysvětlení, že to, co se děje, dali dohromady lidi, co v téhle oblasti žijou, ne nějaký plebs.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi: Ten spolek ví naprosto přesně co chce. Za každou cenu zabránit rekonstrukci trati.

Ten spolek nakonec pravděpodobně právně prohraje, ale může to být zase v době kdy nebudou finance, nebo politická vůle trať postavit. Po podzimních volbách se může stát leccos.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Některé černé stavby měly být snad dodatečně zlegalizovány.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Děcka. Ne, fakt… Chovají se jako děcka. DPMB: „Hej, postavíme vám novou trať, budete tam mít spojení do města šalinou.” Spolek: „Ne! Uhhhm…bude to hlučný a prostě ne.” DPMB: „Fajn, trať posuneme a dáme vám tam protihlukovou stěnu.” Spolek: „Ne! Zase se nedostaneme k našim pozemkům.” (Nebo cosi takovýho.) DPMB: „OK, obslužná komunikace tedy.” Spolek: „Ne! Protožee…proto!”
Malý děcka. Fakt.
Chtějí protichůdné věci, nejspíš ani pořádně neví, co vlastně chtějí, a kvůli těmhle zbytek lidí nemá spojení.
Auta budou muset řídit semafory. Buuu huuu. Cry me a river.
Bože můj, odstraňte je někdo…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Takže spolek černých staveb blokuje...takže teď bych otočil a jako DPMB,město Brno, městská část Líšeň nebo zodpovědná instituce, bych nařídíl okamžité opouštění nezákoně zabraných pozemků, okamžité zbourání černých staveb na náklady majitelů + tučné pokuty za zábor cizího majetku a nepovolené černé stavby. kdybych já byl DPMB, dal bych je všechny k soudu, protože by zabrali můj majetek - tramvajovou trať a brání mi v provozu na této trati.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Asi tak... ](*,)

https://brno.idnes.cz/tramvajova-trat-s ... -zpravy_dh

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
On ten trávník docela zabraňuje hluku, takže by pomohl, tak třeba i sníh, když hodně nasněží, tak v tom úseku jede tram hodně potichu, nejvíc je to poznat na trati na vlastním tělese, takže takový trávník pokud je dobře udržovaný tak i vypadá dobře a hodně stiší průjezd vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
pojížděná trať:
kolej č. 1 1168 m
kolej č. 2 1176 m

zatravněná trať:
kolej č. 1 245 m
kolej č. 2 241 m

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
A bude tam trávník?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Hlukové limity udává česká legislativa a je otázka nakolik jsou ty limity odlišné ve srovnání se zahraničím. Druhá věc je, že na západě nejezdí Varia s primitivní skluzovkou a elektromechanickým ovládáním mechanické brzdy, které pamatuje vznik T3.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
A co je důvodem, že se musí stavět taková obluda? Neschopnost postavit tichou trať, nebo příliž hlučné české vozy? Proč v zahraničí to jde? V Rakousku či Německu téměř není slyšet, že kolem vás jede tramvaj, proč u nás tomu tak neni?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bez protihlukových stěn by ta trať nebyla schvalitelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]