Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
A nebylo by lepší se tak hloupě nevymlouvat a netvořit čím dál větší diskomfort?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nebyla by lepší kari síť?


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
A co tam dát netříštivé plexi? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
sominus píše:
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?

Oficiální odpověď z DPmB: "Závětrná skla na vozidlech KT8 se demontují z důvodu jejich častého poškození (od opírajících se cestujících). V souvislosti s tím, se skla demontují mimo jiné, aby v případě prasknutí, nedošlo k poranění.".


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemuzu si pomoct, ale Kariho prispevek mi neprisek jako oficialni zduvodneni odstraneni, coz.jste tak vy ostatni vzali.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Budou se odstraňovat i okna?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Kari píše:
Protože je stejně dřív nebo později stejně někdo rozbije.

Je k tomu tedy nějaká statistika na základě které se rozhodlo? Alespoň hrubá čísla, jednou za jakou dobu (ujeté km, čas) dojde k poškození těchto zábran na jednom z 31 vozů KT8 s lámacími dveřmi nebo 2 T3RF? Tvrzení "dřív nebo později" je totiž poměrně vágní...

PS: Budou se analogicky odstraňovat zábrany i z Aniter, 13T a vůbec všech autobusů a trolejbusů?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
27
04 led 2009 18:06
Tak to je zvláštní, že KT8 ve všech ostatních městech to mají jako standard a nikde to žádnému enormně zvýšenému vandalismu nepodléhá.
Jinak nejvíc zarážející na tom je, že je to de facto zhoršení stavu oproti původnímu výrobnímu provedení.
Odstraňovat něco, co se pro zvýšení komfortu dosazovalo už v 90. letech, je v 21. století neskutečná ostuda.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Saliny obecne podlehaji vice vandalismu..


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímavé je, že u trolejbusů jsem to skoro nikdy za řadu let nepotkal rozbité.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To je takové to sklo navazující na umakartovou mezistěnku vedle vstupů do vozu.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jak to vůbec u té kačeny vypadá?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
To se divím, že tam nechávají okna a sedačky.
Argument ad absurdum.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Protože je stejně dřív nebo později stejně někdo rozbije.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
sominus píše:
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?


Aby tam byl průvan - to je přece jasné ;)


Offline
Uživatelský avatar

281
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Jakub S. píše:
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.


Rychlejší se bylo zeptat, než to hledat. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Je v plánu i retro-kachna?


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Kari píše:
Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


"Enka" mají také sání přes filtr z vozu, ale vedení vzduchového kanálu pod vozem jsem pravda nezkoumal..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1720 dnes ráno na ZJ po VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

Trochu pozdě, ale přece. Byl jsem se podívat a jediný, na co jsem narazil, tak v uvedeném místě je jen elková lišta, která ukončuje papundekl na stěně. Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


Offline
1
08 srp 2017 03:18
Ahoj, nevíte co se včera stalo s 1723? Na vyhýbce u krematoria velká rána(výbuch) od podvozku a pak dým v salonu.
Takhle se loučí trakční motor, když odchází do křemíkového nebe?


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
To, že kačeny (všeobecně všechny šaliny bez sálavého topení v bočnici) blbě topí je známá věc. Ano způsobuje to i netěsnost dveří, které jsou navíc oboustranné, takže vzniká průvan. Proto nechápu (snad někdo ze zainteresovaných to vysvětlí), kterou moudrou hlavu napadlo, odstranit při VP skleněné a umakartové příčky v prostoru dveří, které průvan a prašnost částečně eliminují. Také nechápu, proč se u vozů, které byly vybaveny sálavým topením (převážně K2) tohle topení nahrazuje fukary, které absolutně jsou výkonově nedoatačující. Hlavně, že Poršáci majl kombinaci obou a u K2 se sálavé topení ruší.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Cracatit: Až budu v práci a odchytnu si enkovou kachnu a hlavně si vzpomenu, tak se podívám na místo tvého popisu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]