Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 65 z 796    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 796  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spíš jezdí místo některé nevypravené kloubové služby.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
8
25 čer 2011 18:11
Brno
Na 50011 spatřen kloubový citelis 2609. Zřejmě už došli vozy.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tak to vypadá, že se díky Plotní zvýšily počty cestujících v a64, právě jsem napočítal přes 20 lidí na Životského -> Komárov


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ondra K. Přesně tak, jen k tomu dodám, že by se musel udělat projekt, následně výběrové řízení atd. adt. to by bylo minimálně na rok, možná déle.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
peno píše:
...Nicméně mnohem větší bordel je v Komárově. Za prvé, zastávky Mariánské náměstí jsou od sebe oddělené podchodem, který není bezbariérový, tudíž nedostupný pro hůře pohyblivé, o lidech na vozíku ani nemluvím. Opravdu by byl takový problém vyznačit tam dočasný přechod?...

Troufnu si říct, že by to byl dost velký problém. Ono to není jen nakreslit přechod, ale stavebně upravit veškeré obrubníky, travnaté dělící ostrůvky a hlavně do stávajícího SSZ přidat další návěstidla pro chodce. Všechno tohle je na samostatné stavební řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
I mě přijde pro ND objezd Maliňáku jako nejlepší řešení, v podstatě žádné kolony, malé místo i na krátké odstavení, ND až na nádraží.
Co se týká Úzké, já bych 701 a 702 nechal jezdit ze Zvonařky z autobusáku jako všechny regionálky, na Úzké jen zavazí. Hned by bylo více místa.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No jasně, protože někteří lidi raději dojedou z Komárova na tramvaj na Masnou, než aby pak přestupovali na jednu zastávku nebo šli pěšky z Úzké. Což samozřejmě platí obzvlášť, pokud jedou někam po trase d-8, 9 nebo 10. Čímž se obratem vracíme k celému tomu nesmyslu s ukončením výlukových linek jednu zastávku před největším přestupním uzlem v Brně.

Cracatit: Já moc dobře vím proč Grand vypadá tak jak vypadá. Nicméně ta smyčka trolejbusů opravdu není dobrý nápad. Už teď se tam musí kromě trolejbusů vejít i E76 a posílat tam další dvě linky, navíc v kloubech, by dopadlo možná ještě hůř, než je tomu teď na Úzké. Ale docela se mi líbí ten nápad s objezdem Maliňáku. Pokud by přitom ty busy obsloužili i zastávku a-67 na hlaváku, bylo by to ideální pro přestupy z Komárova prakticky do celého Brna.

Jinak, když už to musí být ukončeno na Úzké, pak nechápu, proč se neudělala jedna věc a to zastavování a-60 a 61 na zastávce 701 a 702 (kam by se v pohodě vešly i když tam autobus jedné z těchto linek stojí), jejich zastávky využít pro ostatní linky a o původní zastávku těchto linek rozšířit prostor pro odstavovaní autobusů. Nevyřešilo by to všechny problémy, ale aspoň něčemu by to snad pomohlo.
Nicméně mnohem větší bordel je v Komárově. Za prvé, zastávky Mariánské náměstí jsou od sebe oddělené podchodem, který není bezbariérový, tudíž nedostupný pro hůře pohyblivé, o lidech na vozíku ani nemluvím. Opravdu by byl takový problém vyznačit tam dočasný přechod? Další věc je nájezd a výjezd autobusů z parkoviště. Zejména nájezd x12 na parkovištěš přes čtyři pruhy, je hodně problematický a ústí ve velkou frustraci a neustálé (a bohužel musím poznamenat že oprávněné!) troubení ostatních řidičů. A podobně problematické je i vyjíždění a-64 a 67 z parkoviště. Obávám se, že je jen otázka času, než se tam něco stane. A další věc jsou dvě různé zastávky pro a-67, navíc oddělené oním zmiňovaným podchodem. To opravdu, ale opravdu, nejde dohodnout se s Avionem, aby alespoň po dobu výluky jezdily všechny spoje a-67 až k Avionu? Alespoň jeden bordel v tom celkovém chaosu, který teď v Komárově je, by tak odpadl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Teď tou výlukou se počty zvedly, dokonce i v úseku Masná-Komárov.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Já tam mám na tom jednom kole, co jsem párkrát jel, rekord asi 7 lidí. Z Komecu pak do pěti.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Tu linku 64 jsem jezdil docela pravidelně a je pravda, že v tom úseku Životského - Komárov jsem vezl v průměru 0-2 lidi nikdy ne víc, pokaždé když tama jedu autem a potkám 64 mrknu dovnitř a situace je stále stejná, ten úsek je zbytečnej, tuplem teď, když se tama motá 67.


Offline
18
19 srp 2013 15:04
100+101+575
Cracatit píše:
To už je spíš hluchý ten konec dál na Komárov. Jinak jsou období dne, kdy jezdí A-64 prázdná i na Maloměřice. Možná se to zlepší, až dostaví developer malou čtvrť pod Hády a pak je taky potřeba pokrýt staré Židenice (Šámalova a okolí), takže to má smysl tak někam na Životského...


ano, však zpochybňuju jen aktuální potřebu 64 v úseku Životského-Komárov, jinak to je rozhodně platná linka. V některých částech dne se 20min interval může zdát jako zbytečný luxus (koneckonců ne až tak dávno to mimo špičku bylo 30 minut), ale holt okolo taky bydlí lidi a skoro vždycky tím aspoň někdo jede.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Řekl bych, že terminál u Grandu podniku vydělává peníze za pronájem dopravcům, možná by šlo upravit licenční podmínky pro ostatní, aby se tam mohla točit prodloužená a-50 s a-X12, jenže se tam prostě nevejdou. Co je tak točit v trolejbusové smyčce, tam by se jednou za deset minut nevlezly tyhle dvě linky?
Jinak mi CTP Škrobárenská nepřipadá jako území nikoho, i když se do něj jezdí často autem.
To už je spíš hluchý ten konec dál na Komárov. Jinak jsou období dne, kdy jezdí A-64 prázdná i na Maloměřice. Možná se to zlepší, až dostaví developer malou čtvrť pod Hády a pak je taky potřeba pokrýt staré Židenice (Šámalova a okolí), takže to má smysl tak někam na Životského...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
18
19 srp 2013 15:04
100+101+575
přijde mi úplně zbytečné, aby během trvání odklonu 67 na Černovické nábřeží tudy jezdila i 64...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzdálenost 100 m byla samozřejmě myšlena mezi autobusovými a tramvajovými zastávkami na Úzké, což je oficiální přestup.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
peno: ten CTP park je dost velký a rozhodně tam není dost parkovacích míst. Lidi nejezdili linkou 64, protože jela odnikud nikam a jednou za uherský rok, všichni chodili pěšky na Kovářskou na 12. Na Zvonařku už je to docela z ruky, takže bych si na 67 docela vsadil.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ondra K.: Jak napsal Cracatit, 100 metrů z hlaváku na Úzkou ani omylem. To je dobře půl kilometru a to už na odrazení fakt je.

Cracatit: Ono úplně nejlepší by bylo ukončit ty autobusy v terminálu u Grandu. Ale to by DP musel mít dostatek soudnosti a netahat si tam všechny ty Jančury, Flixbusy, Arrivy a co já vím co všechno tam ještě jezdí, aby pak sám ten terminál nemohl využít, když by ho potřeboval.
A vedení a-67 územím nikoho, kde autobusem stejně nikdo nepojede, protože se tam jezdí autem, místo aby sloužila jako posila vžlukových linek? Mě to tedy divné opravdu připadá, to ať se na mě nikdo nezlobí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože? 100 m od zastávek šaliny podchodem na Úzkou? Leda ve snu! V létě jsem šel na Zvonařku z prostředního ostrova šalin a trvalo nám to s báglama na zádech asi patnáct minut ostřejší chůzí.
Oprava: šli jsme na Brno - dolní, protože byla výluka hlavního.
Ještě mě napadla možná blbost, když nepůjde točit na Zvonařce a Úzká je přeplněná busama, nešlo by padesátku a NAD za šaliny točit na Maliňáku? Výstup na zastávce dvojky směr Cejl a nástup na zastávce dvojky směr nádraží.
U nádraží by pak stavěly oba busy tam, kde A-67.
Jinak na odklonu A-67 Křenovou mi nepřipadá nic divnýho, naopak bych řekl, že si třeba oblast bývalých mrazíren docela polepšila, protože má přímé spojení až na nádraží a nemusí popocházet daleko na osmičku, hlavně pak narážím na oblast Škrobárenské a Nové Agrozet, odkud je to k šalině už fakt daleko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
514
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Ondra K. píše:
Nemyslím si, že by někoho odradilo ujít 100 m v jedné rovině.


To by ale lidi museli mít soudnost...takže si piš že odradí

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
peno píše:
Ondra K.: Posílat lidi na jednu zastávku do tramvaje nebo pěšky, je taková protizákaznická kravina, která lidi od cestování veřejnou dopravou v této, už tak přetížené, oblasti, odradí, že lepší antikampaň na veřejnou dopravu se už snad ani vymyslet nedala. To někomu muselo dát opravdu hodně práce toto vyhánění lidí z tramvají a autobusů vymyslet.

Nemyslím si, že by někoho odradilo ujít 100 m v jedné rovině.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Díky za info, že už něco takového bylo / jak to probíhalo.
Hezký pohled na fotky ve fotogalerii z popsané výluky :-)
http://foto.bmhd.cz/foto.php?62111
http://foto.bmhd.cz/foto.php?94028
http://foto.bmhd.cz/foto.php?62110


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Úvrať na Úzké tu už taky byla, tehdy tuším jezdila d-12 Technopark - Geislerova a d-9 Lesná - Úzká (ještě v době existence d-13). Předpokládám, že by se to dalo udělat úplně stejně (a d-12 udělat střídavě na Geislerovu a Juliánov). Zde: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

(Vzhledem k tomu, že by byla potřeba i přes rok, předpokládal bych a-x12 až na Hlavní Nádraží, protože mimo prázdniny by to imho d-9 nepokryla).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Máš pravdu, že po jednom dnu soudit je naprosto mimo a může se výrazně změnit. Stejně tak i já si myslím, že soudit kolik lidí na zastávkách v Masné ulici vystupuje/nastupuje do a67 je hloupost.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jakub S: Zdržení limitní nule? Dříve Hlavní nádraží – Komárov 6 minut, dnes 8, vše podle jízdního řádu. Opravdu si nemyslím, že by situace na Křenové, Masné a zejména pak následně zejména Černovické byla tak růžová, že se tam netvoří kolony. Ostatně už dnes mám zkušenosti s a-64, kde pět minut zpoždění je často ještě dobrý výsledek, byť uznávám, že část z toho získává v kolonách u Staré osady, ale i tak, je to často smutné. A a-67 v této oblasti nedopadne lépe, tím jsem si jistý, zejména až někteří řidiči začnou tuto trasu využívat jako alternativu k Plotní. A k tomu dojde, tím jsem si jistý.
A že je obsluha té oblasti katastrofální? Proboha vždyť pro obsluhu této oblasti se dělalo to prodloužení a-64 a realita je taková, že autobusy tam jezdí poloprázdné a na zastávkách v té oblasti se prakticky nevystupuje a nenastupuje. Opravdu nevidím jediný důvod tam posílat a-67. Navíc se stejně jedná o řešení jen dočasné. Tedy alespoň doufám!

Ondra K.: Posílat lidi na jednu zastávku do tramvaje nebo pěšky, je taková protizákaznická kravina, která lidi od cestování veřejnou dopravou v této, už tak přetížené, oblasti, odradí, že lepší antikampaň na veřejnou dopravu se už snad ani vymyslet nedala. To někomu muselo dát opravdu hodně práce toto vyhánění lidí z tramvají a autobusů vymyslet.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Problém by byl jednak s nedostatkem obousměrných vozů a celkově s účelností jejich použití (Hlavní návraží + Úzká je takový jeden velký uzel). Další je, že i úsek TT od křižovatky s Kolištěm po novou TT na Plotní by měl v rámci výluky projít opravou (sfoukne se toho víc najednou podobně jako v případě TT na Stránskou skálu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
S další etapou a zrušením smyčky Zvonařka je asi nemyslitelné mít d-12 v obousměrných vozech s úvratí někde na/za zastávkou Úzká, co? Problém by asi byl jen nedostatek kachen, nebo ještě s něčím?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 796  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]