Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 12:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2771
Od: 29 srp 2009 19:30
Kari píše:
Protože je stejně dřív nebo později stejně někdo rozbije.

Je k tomu tedy nějaká statistika na základě které se rozhodlo? Alespoň hrubá čísla, jednou za jakou dobu (ujeté km, čas) dojde k poškození těchto zábran na jednom z 31 vozů KT8 s lámacími dveřmi nebo 2 T3RF? Tvrzení "dřív nebo později" je totiž poměrně vágní...

PS: Budou se analogicky odstraňovat zábrany i z Aniter, 13T a vůbec všech autobusů a trolejbusů?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 12:28 

Příspěvky: 27
Od: 04 led 2009 18:06
Tak to je zvláštní, že KT8 ve všech ostatních městech to mají jako standard a nikde to žádnému enormně zvýšenému vandalismu nepodléhá.
Jinak nejvíc zarážející na tom je, že je to de facto zhoršení stavu oproti původnímu výrobnímu provedení.
Odstraňovat něco, co se pro zvýšení komfortu dosazovalo už v 90. letech, je v 21. století neskutečná ostuda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 06:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3204
Od: 13 lis 2004 11:58
Saliny obecne podlehaji vice vandalismu..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 01:48 

Příspěvky: 1153
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zajímavé je, že u trolejbusů jsem to skoro nikdy za řadu let nepotkal rozbité.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 bře 2018 00:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
To je takové to sklo navazující na umakartovou mezistěnku vedle vstupů do vozu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1799
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Jak to vůbec u té kačeny vypadá?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
To se divím, že tam nechávají okna a sedačky.
Argument ad absurdum.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 22:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Protože je stejně dřív nebo později stejně někdo rozbije.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2669
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
sominus píše:
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?


Aby tam byl průvan - to je přece jasné ;)

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 bře 2018 19:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Proč se při VP u kachen odstraňují protiprůvanové clony u dveří?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Od: 31 led 2010 23:09
Jakub S. píše:
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.


Rychlejší se bylo zeptat, než to hledat. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2771
Od: 29 srp 2009 19:30
Možná to nevyplynulo z dřívějších diskuzí úplně jasně, ale dokud nebude za kachny náhrada (jakože to aktuálně vypadá spíš v budoucnosti na větší modernizaci než nové obousměrné tramvaje), budou kachny jezdit a retro kachna vznikne jen těžko.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 bře 2018 23:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Od: 31 led 2010 23:09
Je v plánu i retro-kachna?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 19:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3204
Od: 13 lis 2004 11:58
Kari píše:
Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


"Enka" mají také sání přes filtr z vozu, ale vedení vzduchového kanálu pod vozem jsem pravda nezkoumal..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 08:58 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5571
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
1720 dnes ráno na ZJ po VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 17:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

Trochu pozdě, ale přece. Byl jsem se podívat a jediný, na co jsem narazil, tak v uvedeném místě je jen elková lišta, která ukončuje papundekl na stěně. Pak je tam u enkových kačen u čtyřsedaček šedivá krabice na vzduch do motorů, který je nasáván zvenku z mřížky na boku vozu, ne zevnitř, jak u klasik.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 úno 2018 11:39 

Příspěvky: 1
Od: 08 srp 2017 03:18
Ahoj, nevíte co se včera stalo s 1723? Na vyhýbce u krematoria velká rána(výbuch) od podvozku a pak dým v salonu.
Takhle se loučí trakční motor, když odchází do křemíkového nebe?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 led 2018 23:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 178
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
To, že kačeny (všeobecně všechny šaliny bez sálavého topení v bočnici) blbě topí je známá věc. Ano způsobuje to i netěsnost dveří, které jsou navíc oboustranné, takže vzniká průvan. Proto nechápu (snad někdo ze zainteresovaných to vysvětlí), kterou moudrou hlavu napadlo, odstranit při VP skleněné a umakartové příčky v prostoru dveří, které průvan a prašnost částečně eliminují. Také nechápu, proč se u vozů, které byly vybaveny sálavým topením (převážně K2) tohle topení nahrazuje fukary, které absolutně jsou výkonově nedoatačující. Hlavně, že Poršáci majl kombinaci obou a u K2 se sálavé topení ruší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 23:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit: Až budu v práci a odchytnu si enkovou kachnu a hlavně si vzpomenu, tak se podívám na místo tvého popisu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 20:30 

Příspěvky: 1153
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kari: Nene, já nemluvím o mřížkách, šedivou krabici pod oknem na nasávání vzduchu jsem už v Kachnách na osmičce potkal a po chvilce pozorování vzduchu mi došlo, o jakou bednu jde. Já se bavím o něčem trochu jiném, možná jsem to nepřesně popsal. Popsal bych to asi jako velikou lištu, když člověk sedí u okna, tak je pod kolenem sedícího na zdi enkové Kachny (a často i obyčejné neenkové) taková hranatá podélná jako kdyby roura, myslel jsem si, že je v ní topení, ale posledně, když jsem jel z Kraví hory a měl štěstí na enkovou, tak ta hranatá věc nehřála, přestože jinak šalina topila a první dvojsesla v salonu na straně právě otevíraných dveří byla zahřátá, dál nevím, jak jinak to popsat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 17:05 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
Dřív jsem KT8R jezdil velmi často. A byl to tak „skvělý“ zážitek, že jsem rád, že jimi nemusím jezdit vůbec.
Nkové mi přijdou lepší, z hlediska interiéru, Rkové jsou strašné.
Co se týče obutých šalin, tak Varia jsou na tom strašně.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 led 2018 16:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2964
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Cracatit píše:
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

"Enkové" kačeny - ručky topí lépe, protože:
1. mají předsuvné dveře, které lépe těstí a za jízdy jima netáhne
2. mají - stejně jako např. T6A5 sálavé topení v bocích vozidla.

Jinak nevím o jakých ocelových hranatých topnic, který se nepoužívají, píšeš. Jestli ty nemyslíš mřížku, přes kterou se nasává chladicí vzduch do motorů? Tak ta tam pořád je a je funkční. To že si myslíš, že v některých vozech není, tak to asi záleží, kam si sedneš, protože je to jen na určitých místech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 22:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 517
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Cracatit píše:
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši.

Mnohem větší radost jezdit tímto typem šaliny je z Novolíšeňské na hlavas. To je ten pravý "požitek" z jízdy, až jsem vždycky rád, že vystoupím

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 21:53 

Příspěvky: 1153
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poslední dobou docela radost jezdit Kachnou na osmičce z Lískovce na nádraží. Každá mlátí, některé dokonce ultramoc a sjetí kol mají snad úplně všechny, plus samozřejmě vrtivé pohyby, což je při jízdě po mostě od Krematoria fakt lahůdka, když se ten rámus a pohyby sejdou dohromady. Z takovýho krámu musí mít šofc pořádný bolesti za krkem a zalehlý uši. sarcastic Samozřejmě slabé topení je tradiční a když se přidá oblíbené rozvalení všech dveří před Rondem a na Soukenické... zkrátka šetříme na vozidlech, kde se dá a pak to má lákat cestující.
Mimochodem neví někdo, proč enkové kachny topí mnohem lépe? To vážně hraje takovou roli interiér? Přece prostor uvnitř je hodně podobný jako u ostatních kačen. Taky se divím, proč pořád zůstávají ocelové hranaté topnice v bocích, když se dávno nevyužívají, nebo je v nich kabelovod? Mluvím teď o obou typech, všiml jsem si, že v enkových ta hranatá boční bývalá topnice zůstává, zatímco v některých ostatních kachnách to už není...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2018 19:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5571
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Mělo by se jednat pouze o sjednocení s ostatními KT8D5R.N2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: AlldoK a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 pro 2019 11:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]