Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 145 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Na Křence dokonce i to VDZ většinou, kde je asfalt, je.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Severojižní kolejový diametr není nic nového, hovoří se o tom už desítky let.


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
Vzhledem k tomu, že Apríl už byl, musí mít Matěj dobrej matroš. happy happy happy


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Brno plánuje metro. Mělo by mít patnáct zastávek, ušetřilo by polovinu času


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Co na Křenové budou další dva týdny dělat, když už bude o víkendu položený komplet povrch? VDZ snad je namalované za den, max. dva.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Křenovou ulici mají otevřít dřív. Omezený provoz tramvají skončí už po víkendu


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Strážníci zasahovali v nočním spoji, rozmíšku tam vyvolalo vylité pití

Hlídku městské policie zaměstnal v neděli po páté hodině spor v nočním spoji. V autobusu linky 94 se devětadvacetiletému muži vylilo pití přímo na hlavu a oblečení o dvacet let staršího cestujícího. Ten mladíka údajně hned nato uhodil do obličeje. Mladší muž byl v šoku a navíc i opilý. Nebyl tedy schopný strážníkům nic bližšího říct ani podstoupit dechovou zkoušku. Starší pasažér nadýchal hodnoty přesahující jedno promile alkoholu. Napadeného přijeli ošetřit zdravotníci a případem se bude dál zabývat přestupková komise.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Kraj hledá autobusové dopravce, opět hrozí stávka


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Mladík nechtěl pustit revizory do autobusu, hlídku se pokusil vystrčit na ulici

Jednadvacetiletý polský mladík se v noci na dnešek rozhodl svérázným způsobem zabránit přepravní kontrole v nočním autobusu. Revizorům a hlídce městské policie, která je v centru Brna doprovázela, zastoupil dveře a odmítal je pustit do vozidla. Schody nechtěl uvolnit ani po opakovaných zákonných výzvách a strážníky se dokonce pokusil vystrčit na ulici. V tu chvíli použili donucovací prostředky a agresivního muže spoutali. Teprve potom se uklidnil, uznal svůj přestupek a obdržel pětitisícovou pokutu. Jeho vzdorovitost se vysvětlila, když ho následně revizoři požádali o předložení jízdního dokladu. "Protože neměl předplacený kupón ani jízdenku, zaplatil na místě ještě osm set korun za cestování na černo," vysvětlila mluvčí brněnského dopravního podniku Barbora Lukšová.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Řidič linkového autobusu prorazil na Vyškovsku závoru na železničním přejezdu, policie hledá svědky


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
S autem skončil v tramvajovém kolejišti. Řídil pravděpodobně pod vlivem drog


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Je třeba si uvědomit, že toto je ve Vídni základní nástupní plat nováčka bez příplatků, což když srovnáme s nástupním platem nováčku u DP je sakra rozdíl (cca dvojnásobný). Dále dost pochybuji o tom, že bez přesčasů (bez příplatků za víkendy atd.) se u nás normální šofér dostane na 30 tisíc hrubého.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
b1 píše:
Aby pak z té Vídně nebyli zklamaní... odkaz - k těm 50 tisícům (hrubýho) se to ani trochu neblíží.

Tak tak, je to asi 43 hrubýho, což dělá asi (viz. tady) 33 400 Kč - což není o tolik víc, než berou tady s přáhlednutím k rakouským cenám nájmů, bydlení a služeb.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jezour píše:
Stejně jako rozdíl mezi vyháněním vlastních lidí slovy "Běžte jezdit do Vídně" versus zcela pravdivou implikací "Pokud chcete jezdit za 40 měsíčně, běžte jezdit do Vídně"

Jestli tam je nebo není ta zmínka o 40 000 nehraje vůbec roli ve vyznění toho, co Havránek řekl. On prostě pohrdá svými zaměstnanci a to těmi pro něj nejdůležitějšími, bez kterých to DP může rovnou zabalit. A to navíc v době, kdy díky nízké nezaměstnanosti je odejít za lepším tak snadné. Tak aby se pan ředitel pak nedivil, až pro něj za tu almužnu a s těmi buzeracemi, co DP řidičům nabízí, nebude chtít nikdo jezdit. Pokud k tomu přičteme fakt, že od prosince chce magistrát navýšit počet spojů a bude tedy potřeba ještě více řidičů, tak si pan ředitel svým přístupem k řidičům akorát koleduje o průšvih. A s trochou štěstí (pro všechny kromě něj :lol: ) i o to být odejít jako neschopný manažer.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Sedlo píše:
Škoda, že v tom článku není napsáno celé co řekl. On řekl, že pokud chcete brát 40 nebo 50 tis. tak budete muset jít jezdit do Vídně.

Aby pak z té Vídně nebyli zklamaní... odkaz - k těm 50 tisícům (hrubýho) se to ani trochu neblíží.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Staník píše:

Kvalita české žurnalistiky už opravdu klesla pod jakoukoli měřitelnou úroveň... záložák ohnul panel v sobotu 8. července v 7 ráno.
Stejně jako rozdíl mezi vyháněním vlastních lidí slovy "Běžte jezdit do Vídně" versus zcela pravdivou implikací "Pokud chcete jezdit za 40 měsíčně, běžte jezdit do Vídně" je českému novináři zcela ukryt. Je mi líto, ale hodnocení novinářů jako žumpy je vůči některým ještě velmi lichotivé. Naopak děkuji všem novinářům, kteří jsou ochotni si informace ověřit a zvládají základy výrokové logiky. Opravdu vás mnoho není.


Offline
31
03 úno 2017 07:44
Město bude muset peníze na platy přidávat. Je nízká nezaměstnanost, nemají kde brát. Odboráři by to každopádně měli dotáhnout až ke stávce. Nechci se dočkat toho, aby v MHD řídil kdejaký Lojza z JZD.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Škoda, že v tom článku není napsáno celé co řekl. On řekl, že pokud chcete brát 40 nebo 50 tis. tak budete muset jít jezdit do Vídně.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vizitka nevizitka, ředitel je realista, když říká, že nejvíc závisí na příspěvku magistrátu, prostě přidat pět tisíc všem na základ, znamená položku v řádech milionů korun, což pro podnik nejsou žádné drobné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pěkná vizitka ředitele... Myslim, ze ve Vidni je mzda trochu nekde jinde nez zde ridici pozaduji. Lidi je malo a tak brzo vic nebude. Nebo se tolik spoleha na ukrajince?
Řidiči MHD v Brně chtějí přidat. Jděte jezdit do Vídně, řekl jim ředitel: https://brno.idnes.cz/redir.aspx?c=A171 ... _android_z


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, na regionálce hlavně problémy s neplatičema, že jo. :mrgreen: Nemyslím, že by měli ve Variu ubírat místa pro kočárky a vozíčkáře, protože ty jsou naproti dveřím, já mluvil o dvou místech, co jsou na straně dveří hned pod schodama, čili člověk po nástupu musí zatočit doleva, nebo doprava. A podle mě nejblbější místa v tomhle oddílu jsou ty naproti dveřím za těma pro kočárek, co je vedle nich zábradlí od schodů, říkám jim sedačky pro tenký, protože na nich je pro změnu úplný minimum místa a hlavně je úzký průchod k nim mezi sedačkou a tyčí toho zábradlí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Tak ja to beru tak, ze trefit druhe dvere musi byt tezsi nez u prvnich, ktere by mely byt u oznacniku. Plus samozrejme dohled ridice, nulovy prostor pro casto velkeho psa (cernocha?? :-) ), a v pripade, ze misto K2 prijede vario, i ubrani mista pro kocarek nebo vozik.
Ano, kdyz uz neco brigadne jedu, je to (nastesti) skoro vzdy regionalka, tam tyto problemy odpadaji. A nastavaji samozrejme jine...


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Občas teda i do starýho káčka vlezu jinýma dveřma, hlavně v létě, když je nesnesitelný vedro, se vyplatí sedět kousek za kloubem, protože otevřený střešní dekl za jízdy zajistí správný "vítr ve vlasech." :mrgreen: A pokud mám možnost komunikovat přímo s řidičem, tak mu většinou i řeknu, že půjdu druhýma dveřma. Třeba u starých trolejbusů s dělenýma předníma dveřma (14TR a 15TR) to ani jinak nejde, protože při nástupu se psem v těch jednodílných dveřích pes nemá jak provádět svou práci, protože se tam prostě vedle nastupujícího člověka vůbec nevejde, i tohle je bod, za který nemám rád Solarisy s tím turniketem u předních dveří. Podobný problém s šířkou dveří ale nastává i u starších vysokopodlažek, ačkoli mám Karosy rád, nikdy jsem nepochopil, proč jsou zrovna první dveře jinak široké než všechny ostatní. Takže i tohle je odpověď na otázku, proč chodit jinudy, když v prvních dveřích je člověk nejvíc na očích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert má pravdu tak napůl: od označníku se první dveře trefí líp, protože na celé řadě zastávek k nim člověka naviguje signální pás z kostiček, plus je u nich reprák venkovního hlásiče, takže při spuštění hlášky o směru jízdy se futra fakt už nedají minout. :smile: Kde bych si nastupování jinýma dveřma než prvníma odpustil, jsou starý káčka, T3 a obecně modely s výklopnýma dveřma.
U Kachen je to sporný, protože u prvních dveří v nich bývá často dav, navíc se vodicí pes líp schová pod ten svařenec, kde jsou dvojsedačky zády k sobě a zrovna tyhle obrácený dvojsedačky jsou blíž druhým dveřím, případně se dá jít do nízkopodlažního dílu, který je až ve třetích dveřích a od zrcadel a řidiče už fakt dost daleko a přitom právě tam člověk nejrychleji nastoupí díky absenci schodů.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
T3, T6, KT8, K2... Nejlepe v zastavce v ohybu nebo s velkou frekvenci cestujicich. Navic musi nevidomy trefit ty dvere, coz mu u prvnich jde od oznacniku asi trochu lip.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 dub 2024 03:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]