Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3756 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 151  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 19:48 

Příspěvky: 2509
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Vypadá jako normální T3 bez pár oken.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017 19:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Od: 31 led 2010 23:09
Musím říct - Kam se K2R-RT na T3 Coupé hrabe!

Sice je to zatím jenom skica, ale i tak musím říct, že bude určitě vypadat líp než K2...
Příloha:
T3-Coupe.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2017 18:40 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
To je ranní přejezd 00507 z Tkalcovské na náměstí Míru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 zář 2017 17:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Od: 08 črc 2015 19:33
Bydliště: Olšany
Občas po ránu jsou k vidění zajímavé vozy na d-4. :D
(pouze dokumentační foto)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 12:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Aktuálně se nepočítá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 12:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Od: 08 črc 2015 19:33
Bydliště: Olšany
Když už jsme u té hromady šrotu, tak jak to vypadá s tou 1039? Tak před půl rokem bylo řečeno, že se uvažuje o jejím zprovoznění, ale zatím stále stojí nehnutě s ostatním bordelem u plotu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 10:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
likin píše:
Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel ;-)

...nebo rozšířením kapacity vozoven (viz první etapa Pisárky) nebo rozpálením té hromady šrotu, co stojí u plotu v Pisárkách.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 10:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
ds píše:
pro začátek by se hodilo upravit všechny 4 T3EV pro provoz s LF2, tím by se jednička zaplnila rychleji.
Pak by stálo za zvážení, jestli nerekonstruovat nějaké K2P na LF2 s výzbrojí Progress a spojováním s T3PV. Přeci jen, jsou to vlastně skoro nové vozy, ale vysokopodlažní a tudíž morálně zastarávající...

Upravit T3R.EV technicky možné je, akorát toho nebylo využito...

Ale spojit K2 (absence jakékoliv přípravy na mnohočlenné řízení) a T3 možné není. Mají rozdílné regulátory, jiný počet hnacích podvozků atd. - trakčně jsou nespojitelné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017 10:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11610
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
T3G píše:
Dobry den,

pred casom som cital o sklonovych podmienkach na Brnianskych tratiach na tomto fore. Bolo napisane, ze kopec na Udolni v pohode vyslapu a pribrdzdia Progresove K2ky, ale vraj K2R s TV8 su uz zakazane. Nevedel by niekto, preco TV8 ten kopec nezvladne, a ci take obmedzenia platia aj pre T3G a T3R? Pokial viem, tak najblizsie sklonove podmienky su na Pekarskej, a tam tie vozy jazdia kazdodenne, tak neviem, v com vlastne je problem.

Dakujem.

Jde o dokonalost skluzové/smykové ochrany a možnost vypnout vadný podvozek a odjet na druhý (což tramvaje s TV8 nyní jako jediné neumožňují). Jízda na náměstí Míru není zakázaná pro žádný typ tramvaje a všechny ji vyjedou a sjedou (a to včetně zrychlovačových K2, dvouánápravových historických tramvají), ale v případě K2 jsou na čtyřku předepisovány preventivně K2P a K2T, které to zvládají prostě líp.
Oproti Pekařské je svah na náměstí Míru podstatně delší a je celý lemován kaštany, takže když od konce léta začnou ztrácet listy, tak to tam zatraceně klouže.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2017 17:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jo, a pak většinu prázdnin prostála s orvaným lakem venku v Pisárkách. Na opravě laku byla až začátkem září.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2017 15:07 

Příspěvky: 410
Od: 29 lis 2014 18:06
T3 1586 píše:
1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad.

přišla o ni už v průběhu prázdnin ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2017 13:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 243
Od: 02 zář 2014 12:02
Bydliště: Brno
1125 přišla o reklamu na Jabloňový sad.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2017 08:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3114
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Ondra K: pokud k tomu připočítáme 20 13T s původním interiérem (kde není reálná kapacita o moc větší), tak už to celkem stačí ;-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 23:41 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jakub S. píše:
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně...
Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má).

Na linky 4, 10 a 11, je s nějakou rozumnou rezervou potřeba nějakých 45 vozů, takže počet 20 m se stejně nijak zásadně nesníží. Docela velký problém je, podle mě, hlavně nedostatek 20 m NP vozů. Při zachování potřebného počtu NP záloh je 17 Aniter prostě málo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 20:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Jakub S. ... Lepší by bylo do budoucna rozdělit 13T mezi "4" a "5" - dva nízkopodlažní spoje za hodinu v pracovní den na "čtverce" jsou dost ubohý (nehledě na to, že úseky Mostecká-Hlavní nádraží + Náměstí Míru-Hlavní nádraží znamenají ve špičce přeplněnost K2/Aniter/Varií). Naštěstí to teď rok a půl nemusíme my, natož DPMB, řešit...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 19:08 

Příspěvky: 410
Od: 29 lis 2014 18:06
Sice se potřeba středněkapacitních vozidel zužuje, nicméně svou roli hrají i kapacitní možnosti vozoven, ať už odstavné plochy nebo údržby. Takže 20m vozy se mohou nahradit kapacitnějšími pouze za předpokladu snížení stavu vozidel ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 18:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2954
Od: 29 srp 2009 19:30
No, zkrátka a dobře je nutno nad obnovou vozů T3, K2 a později i KT8 a T6 uvažovat komplexně...
Z toho co pozoruji, provozní potřeba vozů kategorie 20 m (nepočítaje soupravy na d1) se bude snižovat. V budoucnu bych očekával tyto vozy pouze na linkách 4, 10 a 11, zbytek v kategorii 13T a souprav 2×T. Myslím si tedy, že prvně přijde doopravdy výběrko na náhradu 2×T. Ale kdo ví, snad má DP nějaký dlouhodobý plán (jakože určitě má).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 18:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5800
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Náhradu 2*T by to sice taky chtělo, ale daleko dřív bude problém náhrada K2. Zrychlovačům se život prodloužil už dávno. Teď se to samé bude muset udělat s K2R.03 a K2T s K2P na tom budou za dva, tři roky stejně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 14:18 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2089
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Ono už je těžké rozeznat, co je od goldfingera překlep, nebo cílená provokace.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 11:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2449
Od: 19 dub 2009 12:06
Bydliště: Brno
S tím že ForCity jsou odpovídající vozy provozu a kapacitě 12. století plně souhlasím sarcastic
I když jde asi o překlep. .

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 zář 2017 11:04 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1822
Od: 07 dub 2006 09:03
Šaliny jsou poslední trakcí, která nemá papírově nové vozy. Vypsal bych výběrko na cca 30 kusů v kategorii 15 T. Tento typ série alfa už považuju za odpovídající 12. století ve slušné kapacitě. Díky tomu by se mohly soupravy LF2+LF přesunout třeba na d12.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 zář 2017 19:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
Miky píše:
A co přestat vymýšlet nerentabilní kokotiny a poohlídnout se po nějakých odpovídajících vozech 21. století?

To ses zacyklil, jelikož "odpovídající vozy 21. století" jsou obvykle právě ty "nerentabilní kokotiny"... sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 23:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6320
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
A co přestat vymýšlet nerentabilní kokotiny a poohlídnout se po nějakých odpovídajících vozech 21. století?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 22:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 809
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
A co Progress narvat do T3R? sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 zář 2017 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2746
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
MKzB píše:
Na jednu stranu je vhodné mít Varia sjednocená, na druhou stranu by bylo škoda vyhazovat výzbroj Progress. Těžko ji někdo koupí, když brněnskou polaritu má jen velmi málo provozů. Leda ji nacpat do kačen.


Lehce to zjednoduším ;)
Ale výzbroji jako takové je jedno zda má + v troleji nebo v koleji ;)

Osobně bych se ale progres výzbroje nezavoval a rovněž bych se přiklíáněl k reko kačen...
Jenže přátelé přiznejme si kači mají taky už kolem 30 let - otázka je tedy "vyplatí se reko kačen? když tu budou řekněme kolem 10 možná 15 let..." Spíš bych se začal pomalu zamšlet nad náhradou kačen ...

Toť můj názor - nikoho nenutím aby souhlasil ;)

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování

DPMB je zlo které nechce zaplatit adekvátně své zamětnance !!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3756 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 151  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 kvě 2021 15:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]