Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Janatak píše:
A čemu pomůže, když se v koloně u Kamenolomu sjedou místo 2-3 sól, dva tři kloubáci?


Třeba to, že by se upravil ten 5 minutový interval na třeba 7-8 minutový (a odpoledne na 10-minutový) a ke sjíždění by tak moc nedocházelo? On ten 5-minutový interval ani moc neprospívá otáčením v Kr.Poli, neboť zde musí mít ve špičce řidič téměř minimální přestávku (aby se zde nesjíždělo větší množství t-busů= malá kapacita smyčky u KPN pro t-busy) a tak i zpoždění od Kamenolomu se přesune i do trasy směr BČ.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MtM píše:
To spíš 20 dalších kloubových trolejbusů, třeba na linky 31/3, zbytek 37 nebo 30/6 (třeba u 30 je takový zahuštěný interval ráno, že se v koloně u Kamenolomu dokážou sjet i 2-3 trolejbusy a to nemluvím o 31/3). Sól 21Tr je myslím hodně, aby utáhly linky, jako 32,34 apod. :-)


A čemu pomůže, když se v koloně u Kamenolomu sjedou místo 2-3 sól, dva tři kloubáci? Řešením je spíš tu křižovatku upravit, co do lepší plynulosti dopravy a eliminovat kolony.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Ondra K. píše:
Nákupy autobusů a trolejbusů jsou sice pěkný, ale chtělo by to taky tramvaje.


Nejlépe ještě obousměrné


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nákupy autobusů a trolejbusů jsou sice pěkný, ale chtělo by to taky tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
To spíš 20 dalších kloubových trolejbusů, třeba na linky 31/3, zbytek 37 nebo 30/6 (třeba u 30 je takový zahuštěný interval ráno, že se v koloně u Kamenolomu dokážou sjet i 2-3 trolejbusy a to nemluvím o 31/3). Sól 21Tr je myslím hodně, aby utáhly linky, jako 32,34 apod. :-)

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě by to chtělo tak aspoň dvacet nových krátkých trolejbusů. Pak by ten výsledek byl docela dobrej.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na propagační internetové stránce https://www.matehromaduduvodu.cz/ je v sekci Brno uvedeno, že se chystá nákup 15 kusů sólo busů. A světe div se, ve věstníku veřejných zakázek už je výběrko vyvěšeno, podrobnosti zde. Musím říct že DPMB teď docela válí :applause:


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A kdy se vůbec mají v plánu vyřazovat B931E? Vzhledem k tomu, že poslední GO mají taky některé vozy již 6-7 let starou a většina kousků jezdí dennodenně, tak jestli by v případě nějaké nehody, či větší poruchy, nešel taky nějaký z těchto kousků?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
likin píše:
mám za to, že výrobce udával 12 let ;-) sóla mají něco přes 700tis km ty nejstarší, klouby něco nad půl mega ;-)

Co se týče km stavu sólo vozů, tak je to docela různorodé:
7632- cca 660 tis
7634- cca 770 tis
7646- cca 580 tis
7652- cca 730 tis
7659- cca 530 tis
7671- cca 770 tis
Takže jsem zvědav, co se bude vůbec vyřazovat...


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Ondra K. píše:
Co se týče Citelisů, je otázka jestli už jsou opravdu na konci životnosti, nebo je prostě ekonomicky výhodnější vyřadit Citelis, který by se za pár let stejně musel vyřadit, než vyřazovat B900, která je pár let po GO a která by v případě nouze mohla vydržet déle za levnější údržbu.


Podle mě bude jádro pudla spíše v účetní hodnotě. Prehistorické devítky po GO ještě nějakou mají, Ciťáky už ne. A protože GO autobusů patří do minulého století (ano, i městský autobus je spotřební zboží na jedno použití), nemá většího smyslu staré vraky nějak násilně držet při životě.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče Citelisů, je otázka jestli už jsou opravdu na konci životnosti, nebo je prostě ekonomicky výhodnější vyřadit Citelis, který by se za pár let stejně musel vyřadit, než vyřazovat B900, která je pár let po GO a která by v případě nouze mohla vydržet déle za levnější údržbu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Ohledně kloubových Urbanwayů, uspořádání interiéru bude stejné jako v kloubových Citelisech? A sedadla jako v Urbanech 12M s látkovým podsedákem?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Achjo. Pořídit si Stratos pro MHD. Především to má fakt malou kapacitu. MHD je tu od toho, aby nabízela přepravní kapacitu; ne aby učila cestující jezdit sardinka-stylem. Ale možná se mýlím.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
mám za to, že výrobce udával 12 let ;-) sóla mají něco přes 700tis km ty nejstarší, klouby něco nad půl mega ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
viktor1 píše:
... A hlavně, už dosluhují Citelisy


To dlouho nevydržely. Kolik let je těm nejstarším, deset? I když zase bez generálky, je to moc nebo málo najetejch let?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
To by početně nevyšlo.. A hlavně, už dosluhují Citelisy


Offline
37
02 úno 2011 15:37
Po téhle dodávce nových autobusů se DPMB bude zbavovat všech vysokopodlažních autobusů?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
No, minibusy jsou kapitola sama pro sebe... závěrečná zpráva z VŘ ještě není a pokud je pravda, že to vyhrálo znovu SKD se Stratosem (jakože jsem o tom už něco slyšel), tak potěš koště. Žádná výhra to není.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
MtM, Jakub S.: Pokud vím, má dorazit ještě 10 nových Stratosů. Tudíž by ve výsledku mohlo být 44 nových kloubů, 16 sól a 10 minibusů. Celkový počet by se tedy mohl vyšplhat až na 70 kousků.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Robert píše:
Crosswaye.



No jooo vlastně biggrin . Díky


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Maulincio píše:
A co v teď Mýtě dělaj?

Crosswaye.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Takže těch sól má být až 16? Já totiž všude teď četl, že jich má být jen 10. :-)

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
k.vojta píše:
V Mýtě se už Urbany nedělají.


A co v teď Mýtě dělaj?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
To si asi něco pleteš, vysoutěžena byla rámcová smlouva na až 44 kloubáků a až 16 sólo vozů. DP tedy prezentuje, že odebere všechny vozy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dle DPMB na FB má dorazit příští rok dalších 37 autobusů (kromě 23 letošních kloubových). Vím, že mělo dojít ještě 19 kloubových a 10 sólo(celkem 29), takže o jaké navýšení se ještě jedná?

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]