Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 11    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
...až bude zase jezdit čtyřka klasicky v K2, to uvidíte, jakej bude "nadbytek..." Jistě pamatujete jak se na ni dávaly poměrně nedávno sólo LF protože klouby jaksi nebyly, že, do toho vyřaďte zrychlovače, Kotasky a K2T a to teprve uvidíte ten nadbytek :mrgreen:
Spíš mě děsí manuální plošina pro vozíčkáře. Děkujeme. Hlavně že jen v souvislosti s obsluhou manuální plošiny bylo jen loni 6 úrazů řidičů

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když jsem to viděl, tak jsem nejdřív měl dojem, co jsem nedokázal napsat do slov, ale teď koukám, že to tu za mě napsali jiní.
Ano, potřebujeme nutněji obousměrné vozy, v kategorii 30 a 22,5 m. Pro výluky zejména (tzn. těch kratších by stačilo „pár“). Jednosměrných 22,5 m vozů tu máme plno, dlouhé chybí.
Pořád tu čtu, jak je problém servis a náhradní díly. Jak to bude s těmito? Dostupnost vozů a možnost servisování v kritériích nevidím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Opravdu je toto to co Brno potřebuje? Já si to opravdu nemyslím. Tramvají o kapacitě a délce K2 má DPMB přebytek a dennodenně je nasazuje místo nedostatkových dvojčat na d-6, d-9 a poslední dobou i d-3. Takže mi nezbývá, než znovu zopakovat, že Brno opravdu nepotřebuje další tramvaje kategorie K2, ale naopak potřebuje tramvaje kapacity dvojčat či kačen, nebo lépe ještě kapacitnější, ideálně v obousměrné variantě. Kupování dalších tramvají o kapacitě K2 či snad ještě nižší, je to největší mrhání penězi, které DPMB může aktuálně udělat. Toť můj názor.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Chápu to správně, že vzhledem k opětovnému požadavku na "partnerskou" stavbu to bude EVO2?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
A hlavně plnohodnotná klima pro cestující, třikrát sláva.

Co je dynamicky otočný podvozek?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě zaujala možnost dynamicky otočných podvozků a délkový rozsah 20 až 25 metrů. Je ovšem otázka jestli je do těch 25 m reálné nacpat tříčlánkovou tramvaj s dynamicky otočnými podvozky. Nicméně tramvaj délky kolem těch 25 metrů by se už reálnou kapacitou fakt mohla blížit K2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
97
07 srp 2013 14:49
Bolo zverejnené výberko s krkolomným názvom Dodávka komponentů pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a poskytnutí souvisejících služeb, zhotovení výrobní dokumentace pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje a uzavření licenční smlouvy k výrobní dokumentaci pro kompletaci nové středně kapacitní tramvaje.

Podpísať sa má rámcová dohoda na až 41 ks do roku 2024.

Zaujímavosti:
  • Bezbariérový prostup celým vozidlem
  • min. 150 osob celkem, z toho min. 40 sedících cestujících při 5 stojících osob na 1 m^2 - obsaditeľnosť na úrovni K2
  • otočné podvozky
  • USB nabíječky
  • kritériá hodnotenia: 90 % cena, 10 % rýchlosť dodania prvých 2 kusov


Offline
111
26 čer 2014 22:31
A slibovaná lanovka, která zázračně vyřeší dopravu v oblasti kampusu bude taky v jiné etapě? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
zajímavé čtení, díky za odkaz :)

plánuje se v budoucnu prodloužení kanálu KP (pro délkovou kategorii 30 m) nebo budou probíhat i v budoucnu v Medlánkách? v dokumentaci jsem nic co by nasvědčovalo prodloužení tohoto kanálu neviděl... na druhou stranu v této etapě není myslím ani prodloužení kolejí směrem do areálu výstaviště (kapacita vozovny se tím pádem moc nezvětší?), tak třeba to bude ještě v nějaké třetí etapě?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
97
07 srp 2013 14:49
Vypísané VŘ: Pisárky – Etapa II, dostavba haly vozovny a nové kolejové uspořádání

Hotovo má byť 2020.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nízkopodlahy mají mít obsaditelnost 75 osob při délce 11-12,5 metrů, LE vozy 70 osob při délce 11-14 metrů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Všechny budou 12metrové?


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dvoudveřové vozy, jako fakt? Už vidím, jak se při nedostatku sól často pohybují po centru, či sídlištních linkách, jako 52,57,67 ... :D

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jezour píše:
16 plyn sól
To jsou sorky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Děkuji, už jsem v tom měl zmatek. A těch 16 nafta sól, to jsou ty Sory jak tu někdo dával fotky z výroby?


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
oproti dnešnímu inventáři budou přírůstky: 10 elektro (již od příštího týdne), 21 plyn kloubů, 16 plyn sól, 10 nafta midi a teď dále 15 nafta sól a 5 nafta dvoudvéř.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Takže na co všechno je teď výběrko, nebo co všehcno se má dodat?
Celkem 44 Urbanů, potom 15 krátkých Sorů a toto? Takže celkem 35 krátkých autobusů, nebo toto je místo těch 15 krátkých autobusů?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Další novinkou jsou vnitřní LCD panely ve formátu 32×9 (tedy 2 obrazy vedle sebe), nehodová a couvací kamera ano, kamerový systém v interiéru bohužel ne.
EDIT: počítá se i s instalací nového odbavovacího systému, v dokumentaci jsou pěkně popsány některé jeho funkce.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Naposledy upravil Jakub S. dne 18 bře 2018 15:07, celkově upraveno 1

Offline
1109
21 zář 2009 15:23
To je náhrada za SORem napadené výběrko, navíc rozšířené o pět naftových pouze dvoudvéřových vozítek na venkovské 51/303. Samozřejmě to nikomu na míru psané není.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Takže VŘ na míru, aby vyhrálo IVECO s Urbanem a Crossem? sarcastic

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Vypsáno Dodávka 15 ks dvounápravových nízkopodlažních autobusů a 5 ks dvounápravových částečně nízkopodlažních autobusů pro příměstskou dopravu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pochopil jsem část zadání na označovače tak, že by se v rámci upgradu RISu měla provést příprava na přechod na elektronické odbavování cestujících. V první fázi tedy nejspíš zůstanou stávající označovače, které se následně vymění za vysoutěžené v rámci zakázky na elektronické odbavení cestujících.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mě u těch trolejbusů zaujaly označovače. Mluvilo se o zavádění platby za jednorázové jízdenky bezkontaktní kartou ve vozidle a tady je zase požadavek na obyčejné označovače (NJ24C DP).
To se pak budou měnit za nové?
Nebo se to opět odsunulo na neurčito?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
To se vyjadřuješ na tech 10 ks trolejbusu?
Je tam...
DPMB požaduje vybavit prostor pro cestující účinnou celovozovou klimatizací o chladícím výkonu min 24 kW,
která zabezpečí ochlazení prostoru pro cestující minimálně o 8°C proti venkovní teplotě s možností nastavení
Zadávací podmínky trolejbusu pro Brno 15/28 30.03.2017
teploty v salonu


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Navzdory primátorovým slibům není v příloze 1 ZD podmínka vybavení trolejbusů klimatizací, pouze "účinné větrání".


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 273 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 17:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]