Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pár fotek opraveného přejezdu posvitavské vlečky na Křence: https://www.k-report.net/presmerovani/? ... ek=3772300

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že je to kvůli tomu oblouku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Minulý víkend došlo při výluce trati do Bystrce k výměně oblouku u zastávky Podlesí (směrem k zastávce Branka) včetně výměny pražců. Nové kolejnice jsou žlábkové s pružným uchycením. Nevíte někdo, proč nedošlo k výměně kolejnic za bezžlábkové, tak jak je tomu na zbytku trati?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, tak horská dráha na Štefánikové je kvalitní, však letos měla začít velká rekonstrukce celé třídy, snad se to povede v dohledné době prosadit, když už je Minská zase otevřená a Technopark k dispozici bez omezení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nebude se na d-1/6 zvysovat jizdne? Horska draha za dvacku mi prijde hodne lidova cena...


Offline
487
07 úno 2006 10:26
jara255 píše:
Ne, ne, tohle:



Byla na tom optická závora. Přejezd šlo aktivovat i když se do paprsku strčila ruka.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Janatak píše:

Ne, ne, tohle:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Myslíš tohle?

https://www.google.cz/search?q=Rennesk% ... WeFGBBIvJM:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Dotaz pro pamětníky! Na zastávkách Vsetínská a Vojtova je mezi kolejema uříznutý sloup od návěstidla. Sloužil pro fotobuňku nebo bylo na něm přejezdníkové návěstidlo? Přikláním se pro fotobuňku, protože návěstidla byla až u přechodu (přejezdu), vždy vpravo od koleje.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jo, no. Tam je to fakt dost hrozny.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Krizeni TT s Videnskou ulici u zastavky Celni se za posledni dny dostalo do stavu, ze se snad uz jen ceka na prvni urazene kolo projizdejiciho auta. Doufam, ze se s opravou nebude cekat na jaro.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Krásně zrekonstruovaná trať na Ečerovu... ale toto uchycení cedule pomocí plastových pásků mi přijde poněkud provizorní. :D
Doufejme, že cedule nebude brzy zasahovat do jízdního obrysu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je otázka, jestli by teoretické zahloubení trati bylo stále rekonstrukcí. Tak by totiž tramvaj nahoře nezavazela a mohla zde být stále cesta.

Zřejmě se teda jen tak v Brně podpovrchových tratí nedočkáme, ale není to špatné řešení. Jednak to omezuje hluk, dále místo líp vypadá, no a taky se dá použít k něčemu jinému, když je trať dole. A to se netýká jen TT.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
brnpat píše:
Chtělo by si ujasnit pojmy jako je smyčka a konečná stanice. Potom bychom nemluvili jeden o koze a druhý o voze


O stanici jako takové sem ani nemluvil...


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
Smyčka by měla stát v místech právě stojících letadel - takže z přístupovýho hlediska by se nic měnit nemělo.
Chtělo by si ujasnit pojmy jako je smyčka a konečná stanice. Potom bychom nemluvili jeden o koze a druhý o voze


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
brnpat píše:
K pozemku se zástavbou, kde se zdržují lidé, musí být přístup pro vozidla záchranného systému. V tebou označeném úseku trati je přístup z ulice Holzova a nikdy oficiálně nebyl z trati. Při dodržení tvrzení uživatele TMB, že stávající kolejiště TM bude zachováno, stavbou smyčky by mohl vzniknout problém, že příjezd k jistým objektům nebude možno zachovat a tím by bylo nutno vystavět náhradní příjezd a tím by vznikla situace viz příspěvek marecek.00


Abych řekl pravdu tak vůbec nevim proč tu první část zmiňujete. Jasně že mají přístup z ulice Holzova, já mluvil o příjezdových cestách ke garážím co si tam místní postavili a když by se trať zrekonstruovala tak by přišli o možnost využívat svý garáže a to je tedy jeden z důvodů proč tam tu trať nechcou.

A přístup k zástavbě v okolí smyčky je z ulic Holzova, Heydukova a Bačovského. Smyčka by měla stát v místech právě stojících letadel - takže z přístupovýho hlediska by se nic měnit nemělo. Šalina pojede těsně kolem ulice Holzova (po stávající koleji) pak se otočí a pojede zpátky po už nové koleji místy kde teď rostou stromy na okraji areálu (aspoň takhle sem to vždycky chápal). Vlastně bude kopírovat stávající hranice areálu...


Offline
124
18 čer 2015 20:20
K pozemku se zástavbou, kde se zdržují lidé, musí být přístup pro vozidla záchranného systému. V tebou označeném úseku trati je přístup z ulice Holzova a nikdy oficiálně nebyl z trati. Při dodržení tvrzení uživatele TMB, že stávající kolejiště TM bude zachováno, stavbou smyčky by mohl vzniknout problém, že příjezd k jistým objektům nebude možno zachovat a tím by bylo nutno vystavět náhradní příjezd a tím by vznikla situace viz příspěvek marecek.00


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
brnpat píše:
Maulincio - jsi lehce mimo mísu, můj příspěvek se týká smyčky, tvůj trati.


no já myslel tady tuhle část trati ...
Příloha:
sdd.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Maulincio - jsi lehce mimo mísu, můj příspěvek se týká smyčky, tvůj trati.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Posun dráhy by fakticky znamenal odsun i nadějí na obnovu tratě na neurčito. Pozemky směrem k silnici jsou soukromé, tj. musel by se řešit výkup, který je velmi zdlouhavý. Dále už by se to dalo asi jen těžko uhrát na rekonstrukci, tj. muselo by proběhnout celé schvalovací kolečko s mnoha možnostmi komplikací.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
brnpat píše:
vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami
no tam je právě ten problem, kvuli kerýmu sou tamní proti... když se trat přestala využívat tak ji začali používat jako přístupovou cestu k zahradám a později i ke garážím. Jenže to není jejich příjezdová cesta a tak bych řekl, že mají smůlu jelikož ji používají "na černo". Takže čekám že se dočkáme ňákýho kompromisu, třeba že jim za barákam vznikne zpevněná cesta (místo stávající trávy) s kolejema. Na veřejné debatě sem nebyl, takže nevím... pak mě napadla ještě druhá možnost, že by se trať v místech zástavby přesune k ulici Drčkova a pak lehce zatočí k depozitáři


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...
Teď už je to trochu srozumitelnější, mělo by být: Smyčka má vést vně budoucího areálu ... Odpověď ale neobsahuje zmínku jak bude řešeno kritické místo, kde není reálné mimo stávající kolejiště smyčku postavit (viz další v reakci na uživatele TMB)
TMB píše:
Letadla samozřejmě půjdou pryč spolu s garážemi a plechovou halou. Ale snažil jsem se tu vysvětlit, že nová smyčka bude z větší části vně stávající objízdné koleje - za halou s obloukem většího poloměru.
Díky za objasnění jasného, bohužel stále postrádám vysvětlení problému nadneseného v příspěvku
brnpat píše:
Jsou dány limity, které nejdou obejít (vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami, vjezd do bývalého areálu panelárny, komunikace v bývalé panelárně, atd ...) a tyto limity znemožňují výstavbu smyčky s ponecháním stávajícího. Takže je něco divného na "projektu" (jaký je to stupeň projektové dokumentace?), nebo je něco divného na tvrzení kustoda sbírky (proč asi?).


Offline
790
25 led 2006 09:46
Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...[/quote]

Letadla samozřejmě půjdou pryč spolu s garážemi a plechovou halou. Ale snažil jsem se tu vysvětlit, že nová smyčka bude z větší části vně stávající objízdné koleje - za halou s obloukem většího poloměru.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Fafner píše:
Počítá se alespoň na jedné koleji se splítkou pro možnost využití vozy jiného rozchodu z muzea?

Bylo by pěkné mít trať přes týden dvoukolejnou pro DPMB s možností o víkendu pro DPMB zjednokolejnit a druhou kolej využít až ke Stránské skále muzeem...



Přesně tohle nás napadalo s kamošem v hokně... bylo by to super, ale pochybuju :/


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Počítá se alespoň na jedné koleji se splítkou pro možnost využití vozy jiného rozchodu z muzea?

Bylo by pěkné mít trať přes týden dvoukolejnou pro DPMB s možností o víkendu pro DPMB zjednokolejnit a druhou kolej využít až ke Stránské skále muzeem...

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]