Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
goldfinger píše:
...od víkendu by mohla d9 jezdit na Lesnou...


Teoreticky ano. Ale podívej se na fotky ještě jednou. Musela by tam jezdit nezávislá trakce: Karolínka nebo koňka :mrgreen:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Takže od víkendu by mohla d9 jezdit na Lesnou. Ušetřily by se vozokm u NAD a ubylo by smradu na Zemědělské.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
TGP: Pravá kolej (směr Lesná) je podbitá. Opačný směr se bude dělat zítra.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

388
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pro tichý provoz je třeba:
1. Nabroušená trať - co nejmenší styková plocha kola a kolejnice = nízký valivý odpor
2. Kulatá kola - soustružit a pokud možno neobouvat
3. Kola s gumovým vytlumením - u nás nové Kachny, Anitry a 13T (na západě všechny, i staré E1 z Vídně)
...pak třeba dodatečné tlumení, zatravnění atd.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě je to hodně o vozidlech. Všechny tramvaje původem z ČKD mají velký těžký kola, což znamená spoustu neodpružené hmoty, která v kombinaci s častými plochami na kolech se na stavu tratí taky slušně podepíše. Samostatnou kapitolou jsou pak Varia, která jsou k tomu všemu ještě dost těžká.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Moc dlouhý interval soustruhu, často nestejnoměrná kola, to dělá hodně a pak minimální zatravnění, to dělá prostě dost. Škoda, že je třeba na úseku do Bohunic gumové utlumení jen na mostě přes Vídeňskou a nikde jinde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Mě by spíš zajímalo, proč jsou naše tratě tak neskutečně hlučné, pohybuju se často na Neužilove v paneláku vedle trati do Bohunic, je to ten dvanáctipatrový panelák takže mám možnost slyšet hluk z tramvajové trati mezi Běloruskou a Švermovou a taky mohu porovnat hluk staré a opravené trati, snížení hluku je uplně minimální, je to rachot jak hrom i dnes. Je zvláštní, ale třeba ve Štutgartu mají stejný typ tratě a tramvaje, nebo přesnějí nyní U-bahn neni slyšet vůbec, minulý týden jsem byl v polsku v Katovicích a Krakově a tramvaje tam taky takový randál nedělají, jezdí jim tak ojete E1 z Vídně a už na první poslech byl rozdíl poznat, ve Vídni jedou E1 jak šepot, v Polsku byly docela hlučné, ovšem na naše tramvaje to nemá. Nevím, kde je chyba, že šaliny u nás dělají takový randál.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: pak už záleží samozřejmě na preferenci. Já bych radši to první - míň hluku i lepší vzhled.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jasně, zatravněný svršek je lepší esteticky, i co se týče hluku. Bohužel je taky mnohem dražší na pořízení i následnou údržbu. O budoucích opravách TT nemluvě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když na to tak koukám, říkám si, že by bylo fajn, kdyby to udělali pod trávou. Jako na Nových sadech. Zatravněné koleje. Není to náhodou lepší pro hluk? Každopádně to vypadá daleko líp.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
27
04 led 2009 18:06
Nebudu soudit vizuální stárnku, ale z praktického hlediska čím méně trávy nebo čím dále od drážního tělesa, tím lépe pro čistotu štěrku v kolejišti.
Ikdyž teda 4. fotka nic moc, ale snad ten štěrk ještě pořádně rozhrnou až k silnici.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těleso trati je zaštěrkované stejně jako bylo před rekonstrukcí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
Proč ten štěrk nacpali až po kraj se silnicí? Kde je nějaký pruh trávy? Poslední dobou, když vidím výsledky podobných reko, je to pro oko ke zblití. Neupravené okolí, štěrk rozhrnutý halabala jakkoliv.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Aktuálně z TGP:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hloupý dotaz: Takže výluka TGP skončí už v srpnu, nebo co tam budou do září dělat, ještě přijde na řadu trolejové vedení? Díky za info, kousek od jedné z těch zastávek teď bydlím a docela by mi nějaké bližší info pomohlo. Zvlášť pro noční přesuny je současná výluka dost nepříjemná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
info:

Dne 7. a 8. srpna bude na zrekonstruovaném úseku trati na TGP operovat podbíječka.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Neplánuje se při současné reko zmenšit převýšení v zastávce Bieblova, když už se tato musí nacházet v oblouku?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mluvíme o omezení na Životského.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ono je to rozdělené — část se udělala o svátích, teď se může jezdit, zítra zase uzavřeno i pro tramvaje.
Je to kvůli rozfázování rekonstrukce. Chvíli kopat, pak přendavat koleje, pak zalévati asfaltem atd...


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Aha, tak to včera kolem deváté večer už bylo hotové, jeli jsme normálně po trase osmičky.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spravuje se i povrch v ulici Životského ve směru ke Geislerce.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Tak Zverinovu uz chapu, Porhajmku furt ne. :-)


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Jak souvisi zminene ulice s uzavrenym prejezdem?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
Takže dnes oprava křížení Křenová s posvitavskou vlečkou. Autobusy projíždí nezvykle jednosměrně ulicemi Zvěřinova -> Klíčova, druhý směr Porhajmovou.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna Dornych byl asi případ kdy se čekalo na přeložku Plotní, která má xx let zpoždění. Například úsek Celní - hřbitov byl před rekonstrukcí celkem v pohodě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 dub 2024 09:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]