Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Zde český článek o papeži v tramvaji:
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/8 ... na-tramvaj


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZXS.91: jj, to jsem četl (mají o tom po městě hodně informací), ale už nenapsal; díky za připomenutí. :-)
Reklama na papeže je taky reklama, ale jasně, není to komerční záležitost. Ani nevím, jestli jsem tam zahlédl nějaký opravdu reklamní Krakowiak.


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
MartinV píše:
Krakow: Krakowiak (s reklamním polepem, jinak bývají v klasickém krakowském bílomodrém provedení). Výrobce Pesa, z pohledu cestujícího naprostá spokojenost. Především kapacitní vozejk. Na lepší kompozici už nezbýval čas.
Příloha:
Krakowiak.jpg


V tomhle případě se nejedná o reklamní polep. Papež František jel Krakowiakem (v PL) ze své rezidence na setkání s věřícími.

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
MHD, vlaky i autobusy v jednom: V Pardubicích oficiálně otevřen nový terminál


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Plzeň i kraj chystají novinky v dopravě. Cestování bude pohodlnější a pro někoho i levnější


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Krakow: Krakowiak (s reklamním polepem, jinak bývají v klasickém krakowském bílomodrém provedení). Výrobce Pesa, z pohledu cestujícího naprostá spokojenost. Především kapacitní vozejk. Na lepší kompozici už nezbýval čas.
Příloha:
Krakowiak.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jízdenku na pražskou MHD nahrajete na bankovní kartu. Radní schválili nový systém


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi, Fafner:
Tříčlánkový Hess řiditelnou zadní nápravu asi opravdu nemá, aspoň soudě dle např. tohoto videa.
U těch busů v Práglu je to ale jinak - tříčlánkový Van Hool má řiditelnou čtvrtou i třetí nápravu - viz toto video v čase 5:25 - a pak tam měli čtyřnápravový dvoučlánkový Mercedes s poslední řiditelnou nápravou. Předpokládám, že u obou dvou se úhel natočení řídí "hloupě" na základě úhlu natočení v kloubu.
Dost možná to záleží i na tom, která náprava je hnaná. Ten trajf má hnané dvě nápravy (hádám že třetí a čtvrtou), takže když ho to tlačí zezadu, tak by to mělo mít menší tendenci si zkracovat zatáčku než když je hnaná jen druhá náprava (případ Van Hoolu) a zbytek se veze za ní.

Naproti tomu tato obluda má prý počítačem "inteligentně" řízenou třetí, čtvrtou i pátou nápravu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
MartinV: Je to obtížný. Prej se to snad dá domluvit, pokud prokážeš, že Tě třeba zaměstnavatel poslal na několikaměsíční pracovní cestu do zahraničí. Ale pokud se z vlastní vůle rozhodneš, že si třeba najdeš práci mimo Prahu, je to Tvůj problém a máš smůlu.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ad řízení zadních kol: Nějak mě nenapadá, proč by to mělo být potřeba při jízdě vpřed, ani v čem by se to mělo nějak výrazně lišit od kloubáku.
Ad přizpůsobení tomu co máme vs rozvoj - imho to podáváš dost špatně, jako by tohle byla jediná možnost rozvoje. Úplně ignoruješ to, že rozvoj na směr ke kampusu je řešen spíše na páteřní úrovni - tedy plány na stavbu TT.

Píšeš že získáš dost jen tím, že "přesuneš vozy" - jak se to podle tebe zaplatí? Mám na mysli vyšší cenu za vozokm při nasazení kloubu, vyšší pořizovací náklady na vozy...

Tohle není Bahn, to je realita, s reálnou ekonomikou.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevíte, jak to chodí v Praze ohledně potenciálního vracení šalinkarty? V Brně to možné je, zkrátka když člověk neví, jestli bude v Cajzlgradu 3 měsíce nebo i rok.
Tzn. by si člověk koupil roční lupeň, ale kdyby zjistil, že po 3 měsících už v Praze nebude; je možný ho vrátit s nějakým poměrným vyplacením?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OK, tohle chápu.
Jestli to projede, toho bych se nějak moc nebál. Nemá to ono náhodou nějak inteligentně řídit zadní kola tak, že to má vlastnosti jako klasický kloubák? Nemohu si pomoct, ale něco takového jsem četl.
Pokud se budeme přizpůsobovat tomu, co už máme, nikam se nehneme. Tohle mi nepřijde jako zdravý přístup. Spíš by to chtělo zeptat se, co všechno se bude muset předělat a jaké jsou na to náklady. Pak jít o krok dál: jaké výhody přinese tohle předělání. A pokud už by se teda něco takového dělalo, jak použitelné to je do budoucna? A IMHO věci jako prodloužení zastávek, modernější vozovny apod., jsou investicí, co by přišla tak jako tak.
Opět, je to všechno se vším. Dlouhodobá vize.
Protože řekněme, že takovéhle trojebusy a busy nasadíme na linkách 25, 26 a 44, 84. Pak ale s daleko menšími náklady můžeme pokračovat dál. A ostatní linky z toho budou benefitovat. Například linky 31 a 33 by využily „vyřazené“ klouby z 25 a 26. Takže tam získám poměrně dost jen tím, že přesunu vozy.
Byla by to gigantická změna? Rozhodně. A drahá. Výhody ale převyšují náklady, mi přijde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To je až moc zjednodušený pohled na věc, který například úplně pomíjí kompatibilitu vozidla se stávající infrastrukturou. Jedna věc je, jestli ten tříčlánek vůbec nějak rozumně projede všechny potřebné úseky linek t-25/26 a všechny související manipulační úseky a jestli je technicky reálné všechny zastávky na daných linkách prodloužit na potřebnou délku. Druhá věc pak je zázemí vozoven, jestli je takové vozidlo vůbec kde udržovat a odstavovat, a pokud není, tak kolik by stálo vytvoření takového zázemí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Dokud se bude přemýšlet pouze o ceně, nikam se nedostaneme.
Chce to přemýšlet ve smyslu „jaký je vhodný, kapacitně vyhovující, moderní vůz na tuhle linku?“.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tříčlánkové Hessy na t25/26, to by byla věc. Bohužel cena není z nejnižších, ale stroje jsou to parádní.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Super. Teď ještě aby je objevilo Brno. Spolu s trolejbusy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Dvojkloubáci v Praze budou: http://byznys.lidovky.cz/autobusovi-obr ... prava_pave


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Hrozil jim zánik, nakonec čeká trolejbusy v Chomutově a Jirkově nová éra


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mouka píše:
Když má někdo jiný názor, tak je debil? ](*,)


To záleží na tom názoru :wink:

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mouka píše:
Když má někdo jiný názor, tak je debil? ](*,)

Jde o to, že ten titulek nemá s článkem absolutně nic společného.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Mouka: Ne, i když tvorba podobné implikace z něčeho, co nikdo neřekl, mi zrovna inteligentní taky nepřijde.

Článek je hlavně úplně o něčem jiném.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Když má někdo jiný názor, tak je debil? ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Debilnější titulek jsem už dlouho neviděl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
„Města, která zrušila tramvaje, přestala být městem“


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
http://zpravy.idnes.cz/d7-pozar-autobus ... _krimi_amu
Na D7 na Kladensku shořel na kostru autobus. Podle fotek se jedná o nějakou vysokou SORku. Nepletu-li se, dle toho mála detailů, co neshořelo, by mělo jít o v současnosti vyráběné designové řešení (spíš tedy mladší vůz).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]