Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 208  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 22:32 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
Jsem se dnes vezl po depu T2. To je silná dávka šotodrog démone. Ale když se nad tím člověk zamyslí, není to zas taková utopie. Jsou ve světě provozy, kde generálkují staré vozy, překopou je, dosadí NP článek a hurá do provozu. Jistě tu jsou světem zběhlejší šotouši takže je napadne víc příkladů, než moje Polsko kde překopávaj Duewagy nebo co to je zač, tuším že v tom má taky prsty modertrans.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 21:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 361
Od: 28 dub 2006 11:37
Bydliště: stověžatá
sarcastic Teda pánové, v čem to jedete ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 21:33 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
No moje myšlenka je ta, nezatratit design a koncept vozů RT6 a zachránit jej nahrazením problémových komponentů něčím novým a neproblémovým jinak řečno Poznan po Česku. Bohužel je to jen fantazie.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 12:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1733
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Ondra K:
Přesně tak. DP může být klidně i autorem, ale výrobu skříní a podvozků bych zadal externí firmě.

Jinak si myslím, že problémem RT6 je, že se v podstatě furt jen flikovaly. Kdyby se udělala pořádná reko zgruntu, podobně jako Polsku, tak na tom budeme o poznání lépe.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 12:46 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Ať se RT6 zrekonstruují jakkoliv, pořád to budou 3 atypický vozy, což je z hlediska ekonomiky a provozu nesmysl.

Výroba tramvají by byla reálná nejspíš pouze v podobné formě jako u Varii, nebo Maria. Tzn. DP koupí skříň a všechny komponenty a provede pouze montáž.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2017 09:12 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
DP jednu dobu uvažoval o stavbě vlastních vozů. Tak proč se nedomluvit s nějakým výrobcem výzbroje, pohonů, brzd, aby toto dodal, s nějakou zárukou a servisem. DP by vzal RT6 kastli očesal, případně časově zmodernizoval (lepená okna, ledkové osvětlení....) narvala by se tam ta výzbroj a spol. která by již neměla dělat neplechu no a kdyby se to osvědčilo, DP by si mohl zkusit licenčně vyrábět modernizované RT6ky sám, protože v rámci rozvržení interieru je tahle mašina nejlepší.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 22:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Od: 08 črc 2015 19:33
Bydliště: Olšany
Ondra K. píše:
Ono nejde ani tak o nadměrný opotřebení, jako spíš o nevhodný způsob namáhání celé jedné části kloubového spojení. Kdysi po netu kolovala veřejně přístupná prezentace, která problém popisovala.
Aktuální stav jednotlivých vozů je celkem nepodstatný, protože pro nějaký, alespoň trochu rozumný provoz, by musely projít rekonstrukcí všechny vozy. Z toho co o strojařině vím, vyvstává otázka jestli takový zásah je ještě vůbec v možnostech DP, a nebo už by vyžadoval specializovanou firmu a její zázemí.

Pokud vím co se tu psalo (konkrétně to psal myslím Eda) tak klouby u 1752 a 1754 byly těsně před odstavením v pořádku. Bylo tu psáno, že prošly defektoskopií a vozy by měly mít na půl roku klid od zásahů do kloubového spojení, ovšem týden na to byly odstaveny obě. Takže pokud by se na to nedívalo z hlediska dlouhodobého provozu typu 10 let atd , tak nějakou chvíli (2-3 roky, pominu-li SP) by měly bez větších zásahů a bez větších problémů jezdit, když s aktuálním řešením kloubových spojení jezdily pár let, rovněž bez větších problémů. Ovšem co s tím plánuje DP do budoucna to nevíme pořádně nikdo :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 19:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2669
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Hoši nešlo by tu diskuzu o K3 přesunout správně ;)

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 19:25 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Ono nejde ani tak o nadměrný opotřebení, jako spíš o nevhodný způsob namáhání celé jedné části kloubového spojení. Kdysi po netu kolovala veřejně přístupná prezentace, která problém popisovala.
Aktuální stav jednotlivých vozů je celkem nepodstatný, protože pro nějaký, alespoň trochu rozumný provoz, by musely projít rekonstrukcí všechny vozy. Z toho co o strojařině vím, vyvstává otázka jestli takový zásah je ještě vůbec v možnostech DP, a nebo už by vyžadoval specializovanou firmu a její zázemí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 18:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1733
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
U K3R je problém s nadměrným opotřebením čepů v kloubech, na které se přišlo při rozpojení 1751, když dojela km do SP či VP. Pak se to nějak začalo řešit.
Napadá mě, zda by nebylo jednodušší ty čepy v rámci každé VP či SP prostě vyměnit, přestože se jedná o hrubou zámečnickou práci.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 17:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Od: 08 črc 2015 19:33
Bydliště: Olšany
A to se uvažuje jako o zprovoznění všech čtyř? Pokud vím tak 1752,54 žádné zásadní poruchy neměly (alespoň mi to tak bylo řečeno) jen na ně nebyl čas, aby se opravily ty menší poruchy, takže tam spolupráce s výrobcem při zprovozňování nutná není nebo snad ano?.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 17:38 

Příspěvky: 402
Od: 29 lis 2014 18:06
colt274 píše:
Chápu, že jsou K3 atypické jako celek, ale co tam je tak atypického (kromě kloubových spojení) oproti zbytku kloubáků, že by jejich provoz byl takový strašný a zásadní problém?

atypičnost a s tím spojené náhradní díly, které se objednávají na zakázku kusově, jsou drahé a špatně dostupné. Ona se může zdát K3 stejná jak každej jinej kotas, ale ona není :D a v případě K3 hrají roli i nějaké konstrukční záležitosti. V úvahu připadá spolupráce s "výrobcem" při případném opětovném zprovoznění.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 17:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 680
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Chápu, že jsou K3 atypické jako celek, ale co tam je tak atypického (kromě kloubových spojení) oproti zbytku kloubáků, že by jejich provoz byl takový strašný a zásadní problém?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 15:12 

Příspěvky: 4659
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Aneb protoze je to drahe, tak do toho narveme jeste dalsi prachy...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 14:42 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Souhlas.

Náš názor ale nic nemění na tom, že se to zvažuje.

Zase do toho totiž vstupuje zůstatková hodnota. A to bohužel celou logiku rozhodování posunuje zase o trochu jinam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 13:22 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Zprovozňovat K3 je nesmysl, který zákonitě dopadne stejně jako zprovoznění RT6 v roce 2007. I kdyby se je povedlo zprovoznit, tak stejně na svoji atypičnost do pár let dojezdí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 12:45 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
U RT6 to nehrozí.

U K3 se zprovoznění zvažuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 11:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2669
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
Podle včerejších neověřených informací se uvažuje o obnovení provozu K3 a RT6 ....

Nemám jak ověřit takže berte s rezervou.

Ale víme jak to je " na každém šprochu pravdy trochu "

_________________________________
9 z 10 staro-novejch mechošů doporučuje piercing:-P (aktualně jich mám na těle víc jak 20....)
certifikovaný piercer


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2017 00:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Od: 01 čer 2016 13:52
Bydliště: Brno-Královo Pole
Děkuji všem za info. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 12:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3204
Od: 13 lis 2004 11:58
Žádná kanibalizace neprobíhá.. jestli je někdo rozkrádá je věc druhá..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 11:46 

Příspěvky: 2315
Od: 19 dub 2009 12:06
Od kdy maji T3G TV14?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 10:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1733
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
A předpokládám, že na nich probíhá postupná kanibalizace.
Sice se zdá, že na nich není co brát. Pravdou ale je, že spousta dílů je shodných, např. brzdy 1802+3 by měly pasovat na 13T, staťáky se dají napasovat kamkoli, výzbroj TV14D je příbuzná se standardní TV14 v T3G, takže mnoho částí má shodných.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2017 00:48 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
V současné době jsou to nepoužitelné tramvaje. Nicméně vedení DP nemá odvahu se jich, kvůli jejich vysoké účetní, zbavit. A tak hnijou dál, dokud jejich hodnota neklesne. A až klesne, tak je buď někdo koupí nebo budou sešrotovány.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2017 23:23 

Příspěvky: 4659
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ja si hlavne myslim, ze cokoli noveho bude znamenat jejich definitivni konec.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2017 22:55 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5572
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Domnívám se, že není moc důvod, aby se kolem RT6 dělo něco nového.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5193 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 208  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 pro 2019 15:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]