Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 89 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě se ten ostravský Stadler celkem líbí. Vzhled reflektuje podobu ostatní tramvají Tango.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ta je náhodou docela pěkná. Hlavně je na rozdíl od té ostravské zrůdnosti pěkně symetrická. To, co má jezdit v Ostravě je fakt otřesné. Je to navržené naprosto amatérsky. Jak kdyby to navrhovalo dítě.


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Nemůžu říct, že by byla úplně hnusná, ale žádná krasavice to není. Existují i větší obludnosti - Bombardier Flexity Outlook z Marseilles... To musel navrhovat slepej ](*,)

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Karosa B732 píše:
Jsem jedinej, komu se ta tramvaj absolutně nelíbí?

Mě se to taky nelíbí.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jsem jedinej, komu se ta tramvaj absolutně nelíbí?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
410
29 lis 2014 18:06
odd píše:
Týjo, dost se divím, že upustili od té žluté. Nikdy se mi tam nelíbila. A taky ten předchozí návrh designu nevypadal dobře. Ty výkřičníky mi tam přijdou celkem zbytečné a jen kazí vzhled - předpokládám, že tam jsou kvůli tomu, kam patří kočárek atd.(?).
Každopádně velký úspěch pro Ostravu, my v Brně se budeme muset spokojit ,,jen" s poršatama :D
Doufám, že Ostrava v tomto nezůstane jediná. :D

!!! je součástí loga města Ostrava ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
M: Tak on i unifik daného města se může vyvíjet nebo měnit, viz například Bratislavu, Vídeň nebo Brusel (našly by se jistě i další příklady)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Ani jeden z těchto návrhů nemá vůbec nic společného s Ostravským inifikem, nedává to smysl. Ten uplně první návrh se nejvíc podobal aspoň Ostravským vanám, ikdyž byl taky uplně mimo. Přitom i na tento vůz by unifik pasoval.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Já bych spojil první a druhý návrh, tj. bílý pruh nad i pod okny. Takhle je tam moc jednolité modré plochy, což moc neladí se vzhledem ostatních ostravských tramvají.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A mě se nelíbí ani jeden z těchto návrhů. Naopak se mi docela líbil, byť také s určitými výhradami, ten druhý návrh, protože je v souladu s dizajnem ostatních tramvají DPO. Toto je na můj vkus až příliš odlišné. Čiší z toho snaha odlišit se za každou cenu a to není nikdy dobře.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Týjo, dost se divím, že upustili od té žluté. Nikdy se mi tam nelíbila. A taky ten předchozí návrh designu nevypadal dobře. Ty výkřičníky mi tam přijdou celkem zbytečné a jen kazí vzhled - předpokládám, že tam jsou kvůli tomu, kam patří kočárek atd.(?).
Každopádně velký úspěch pro Ostravu, my v Brně se budeme muset spokojit ,,jen" s poršatama :D
Doufám, že Ostrava v tomto nezůstane jediná. :D

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Finální návrh vzhledu Stadleru Tango pro Ostravu, definitivní barevné řešení je předmětem hlasování.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
100
08 dub 2017 08:47
FlixBus roste. Pohltil dalšího konkurenta, spojí Česko s Jadranem
http://ekonomika.idnes.cz/flixbus-hello ... oprava_suj


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
OndraK : to už je druhá věc, že u nás vše trvá sto let :-( ale teoreticky tu změnu udělat lze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
DPMB si u tramvají taky zařídil změnu vyhlášky či zákona, nevidím důvod, proč by toto nešlo i u autobusů a trolejbusů, všude ve světě to funguje, proč by nemohlo u nás?

Jen doplním, že prosazení té změny trvalo 4 roky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Vláda dala zelenou rychlotratím. V plánu zůstaly i úseky jen na 200 km/h
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vlada-schvali ... oprava_suj


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
DPMB si u tramvají taky zařídil změnu vyhlášky či zákona, nevidím důvod, proč by toto nešlo i u autobusů a trolejbusů, všude ve světě to funguje, proč by nemohlo u nás?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vyhláška 341/2014 § 39 odstavec 1 písmeno c:

Největší povolená délka kloubového tříčlánkového autobusu a trolejbusu je 22,00 m.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Mohl by někdo napsat konkrétní paragraf, kde je to o těch dlouhých autobusech uvedeno?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Říkám si, jestli by aspoň trochu nepomohlo víc propagovat a-100. Přijde mi, že na ni DPP i Ropid kašlou a je to škoda, protože to může být dobrá alternativa nejen pro oblast Zličína či Smíchova, ale třeba i pro Florenc nebo Černý Most a tím přeneseně i pro dálkové autobusy. Trochu víc reklamy a může to být docela hit, myslím si.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Praha chce dlouhé autobusy. Podle zákona však na silnice nesmějí


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Po kolejích i vzduchem. Do Světa záchranářů se přestěhoval motorový vůz


Offline
100
08 dub 2017 08:47
Dotace na stojící vlaky sympatizanty nemají. Dráhy řeší, kdo je zaplatí
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/dotace-vlaky- ... oprava_rts


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Investovat spoustu peněz do popelářské tramvaje, která bude schopná obsloužit jen pár ulic, nedává žádný smysl. Svozit ty ulice auty, která stejně budou na velkou většinu města potřeba bude levnější a rychlejší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Mouka píše:



Tohle mě nepříde jako vyloženě špatnej nápad. Šalina k ní dva popeláři dozadu (bez nakládacího ramena, to je utopie - šaliny stojí i 4 metry od chodníku kde by popelnice stály a nepozorný řidič auta by do ramena s popelnicí mohl vletět) a ulice kerýma šaliny projíždí by mohli klidně vybírat. Co už si nedovedu představit, tak to že by se k tomu brněnskej DP rozhoupal biggrin , sice 8 jezdí prakticky hned vedle spalovny, ale i tak pochybuju že se něčeho podobnýho v Brně kdy dočkáme. PI když přes noc je proud levnější ne? biggrin Tak by tento systém měl určitě více výhod než náklaďáky.


Příloha:
PAV6b5fa2_tram.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]