Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 75    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 75  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Já to naprosto chápu, ale nechápu, jak někdo může tak glorifikovat koženku a povídat, jak jsou plasty fujky ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa: je rozdíl, jestli něčím jedu pár hodin, a tudíž místo pocení upřednostním pohodlnou a měkkou sedačku, oproti cestě v řádu jednotek-desítek minut, kdy si radši sednu na čistější povrch. Čalounění skrývá spoustu tajemství.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Takže jestli to dobře chápu, ve vlacích se každej nad koženkou pohoršuje a do autobusů to chcete natahat a dokonce jako nejpohodlnější řešení? Můžete mi říct, co je na kožence jako z Trabantu pohodlnýho?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pohodlné celokoženkové sedačky má třeba i DPO v B961.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
MartinV: Ano, výlet do Práglu může být v některých ohledech i inspirativní. Doporučoval bych i některým lidem z DPMB, aby viděli, jak mohou vypadat pohodlné a čisté sedačky současně a nevnucovali cestujícím, aby si mezi pohodlím a čistotou museli vybírat (narážím na anketu, která před lety proběhla).


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když tu byla řeč o sedačkách. Byl jsem teď na návštěvě ve městě, kde zvolili koženku (v autobusech) a myslím, že jsem se nesetkal z žádným autobusem (kategorie 12 nebo 18 metrů), byť sebevíc starším, který by neměl tyto koženkové sedačky.
Paráda.
No a pak se vrátím do Brna..


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Vario1523 píše:
Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že?

To je otázkou. Osobně mi přijde jako nejpravděpodobnější, že gS bude nově 100% nízkopodlažní (tedy 116 CNG sól, 44 CNG kloubů + cca 10 naftových Citelisů a 5 naftových Urbin). Do gM by se přesunuly veškeré zbylé vysokopodlažní B961(E) a téměř všechny Citelisy a Urbina. Slatina tedy vypravuje bez potřeby jakékoli logistiky vše NP (nenastává situace "mám 10 VP vozů, tak kam je vůbec můžu a nemůžu poslat?") a Medlánky vše při starém (mírně, ale opravdu jen mírně se navýší podíl NP vozů).
Ve výsledku tak ve Slatině pravděpodobně zůstane jediná vysokopodlažka...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
LADA píše:
Co jse ke mě doneslo, měli by končit všechny Citelis 18m, všechny B941E, Citelis 12m do ev.č. 7650 a B961E 2385-89. To je vše

V zásadě ano. Jako doplnění do dotovaných 60 ks bych ještě dodal B931E r.v. 1999 (7446-50), které budou v příštím roce cca 7 let po GO (ostatní B931E měly GO min. o rok později) a pak nějaké dva další - předpokládám ale, že to ještě není jasné, prostě co dojezdí a bude možno dát na vrub dotaci, to se zruší. Mými favority ale jsou 7651 a 7652 (příští rok 10 let) nebo další dvě B931E. Vyřazování generálkovaných B961(E) z let 2014-2016 mi přijde ještě brzo. Ve výsledku to tedy dělá + 5 kloubových vozů oproti současnosti.
Celým předpokladem ještě může zahýbat avizované VŘ na dalších 10 minibusů. Pokud by se zadařilo vybrat slušné vozy (ne dodávky), bylo by i nějaké to sólo na prodej.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

Já upřímně spíše doufám, že mnohem dřív začne vyřazování sól B931E, neboť některé jsou starší i o 5 let než nejstarší B961E a také jsou mnohem delší dobu po GO a za druhé jsou to sólo vozy. Tyto vozy (B931E) tady budou strašit jak dlouho?


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Co jse ke mě doneslo, měli by končit všechny Citelis 18m, všechny B941E, Citelis 12m do ev.č. 7650 a B961E 2385-89. To je vše

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jestli to tedy já pochopil správně, tak se opravdu za část nových kloubů budou vyřazovat sóla a tedy celkově dojde k navýšení kloubů. Pokud je to tak, pak bych i zachování části kloubových Karos pochopit dokázal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
likin: Díky! Ještě bych se zeptal, dojde k navýšení počtu vozů případně ke zvětšení podílu kloubů?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Vario1523 píše:
Zdravím, podle evidence je nyní ve Slatině 48 kloubů a nových CNG-ček má být 44. Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že? :-k Ohledně vyřazování starších vozů, podle popisu projektu EU jsem vytvořil takovou tabulku, může mi někdo znalý potvrdit jestli to sedí?

7486 vyřazena nebude, je to budoucí retro exponát. Úplně skončí řada B941E a postupně kloubové Citelisy, sníží se stav Citelisů 12M do vozu 7652 na dotace (a možná bude snaha část novějších prodat?) a sáhne se zřejmě i po nejstarších generálkách B931E.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
No situace je asi taková, že tu máme vozy, které se rozpadají a je potřeba je nahradit a Karosy po nedávné GO k nim nepatří. S uvedeným počtem vozů není možné vyřadit B961(E) a zároveň Citelisy s tím, že ty Citelisy se stejně budou muset brzy nahradit (jelikož GO se údajně finančně naprosto nevyplatí)...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
410
29 lis 2014 18:06
peno píše:
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

tak to tě rovnou zklamu, dva roky generálkované B961E se opravdu vyřazovat nebudou. V klidu si doslouží ještě pár let na nějakých Sokolnicích, Veverské Bítýšce, zálohách, nocích atp. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já tedy upřímně doufám, že po tomto nákupu už v Brně nezůstane jediná kloubová Karosa. Nevidím jediný důvod je zachovávat. Něco jiného je to u sól, těch je pořád víc, než co se má kupovat. Ale u kloubů nevidím jediný důvod pro zachování byť jen jediného vysokopodlažního vozu, ve chvíli, kdy se kupuje víc nových nízkopodlažních vozů, než kolik ještě zbývá těch vozů vysokopodlažních. Tedy s výjimkou případného zachování některého z vozů jako historického. Jediná smůla je, že tak přijde vniveč nedávná GO těch Karos, ale to není důvod pro zachování vysokopodlažních Karos ve chvíli, kdy můžeme mít kloubový vozový park komplet nízkopodlažní.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zdravím, podle evidence je nyní ve Slatině 48 kloubů a nových CNG-ček má být 44. Víme které naftové kloubáky se Slatině zůstanou? Asi jich nezůstane tolik aby Urbany nemusely na noci že? :-k Ohledně vyřazování starších vozů, podle popisu projektu EU jsem vytvořil takovou tabulku, může mi někdo znalý potvrdit jestli to sedí?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
chat-maniac: Asi před třemi lety se navýšil počet revizorů z cca 40 na 90. Mám za to, že se to někde psalo, každopádně mi to říkali, když jsem s revizory brigádoval. Od té doby vidím kromě starých tváří - které jsem měl už dost okoukané, ale stále pracují a vídávám je - stále další nové lidi, proto mě to empiricky vede k myšlence, že jich asi přibylo ještě dále. A sami revizoři mi říkali, že někteří kolegové raději vystoupí, než aby museli nějakého bezďáka vyhodit. Tak to jen tak pro ilustraci.
To, že DP nechce vymyslet způsob častějšího praní látkových potahů (třeba spoluprací s nějakou firmou na nové sedadla s jednodušší výměnou podsedáků), není důvod, abychom jako cestující za stejnou cenu dostávali horší služby. Osobně jsem taky zažil mokrou sedačku je jedinkrát, a sice politou od piva.
Co se týče hygieny, jsem z oboru a můžu vás ubezpečit, že v MHD se běžným kontaktem předává tolik mikrobů, že látkové sedačky už to nezhorší (a plastové nespasí).
Vy jste asi řidič, takže Vám nové vozy asi přinesly lepší pracovní podmínky, pohodlnější sezení apod - a já Vám to přeji - ale nám cestujícím přinesly tvrdší sezení a v zimě i dosti chladné. A to se mi moc nelíbí, platím pořád stejně, ale dostávám horší služby.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
M: V tom případě bych nechtěl vidět spotřebu, když se s vozem takto nakládá.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Zajímavé, že v Itálii a Rakousku se běžně setkávám s autobusy s otevřenýma oknama, na konečné s otevřenýma všema třema či čtyřma dveřima a klimatizace i přesto funguje a je tam krásný chládek a vůbec dovnitř nejde žádný horko a vůbec chod klimy a vnitřní teploty není nijak omezen či ovlivněn.


Offline
61
13 zář 2016 09:04
peno: tak paničky zase nebudou mít čtyřhran, aby si to okno otevřely:) mě ten čtyřhran připadne jako docela dobrej nápad - není to sice 100%, ale množství jedinců, co otevírají okýnka to výrzaně zredukuje. Navíc na takového jedince lze vyvinout i účelnější nátlak, ať to neotevírá, protože je evidentní, že dělá něco co nemá - zatímco když je okénko normálně otevírací, může se ten člověk cítit "v právu".


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, v některých autobusech ty okna zamknout jdou. Ale takové zamykání je stejně obvykle řešeno na čtyřhran a známe z vlaků, že co je zamykáno čtyřhranem, dlouho zamknuté stejně nezůstane. Ostatně, odemčená okna v klimatizovaných vagonech, která rozhodně neodemkl průvodčí, jsem už taky zažil.
Existuje samozřejmě i řešení, že se vůz objedná bez otevíratelných oken, jenže to pak vyžaduje, že při nefunkční klimatizaci bude vůz okamžitě vyměněn, což také není příliš praktické, zejména u linkové dopravy. DPMB by nepochybně byl schopen toto zajistit, ale pochybuji, že například ČSAD Tišnov bude řešit okamžitou výměnu autobusu s nefunkční klimatizací někde u Mikulova.

Mouka: Což o to, to bych ještě i pochopil, ale nedokážu pochopit ty myšlenkové pochody, kdy zrovna to jedno její okno tu klímu znefunkční natolik, že jí najednou nebude vadit. O případném znepříjemnění cesty spolucestujícím nemluvě. Ale to už bych asi po takových paničkách chtěl moc, aby přemýšleli o důsledcích svého jednání.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Stačí když bude mít okno možnost uzamčení a v případě poruchy klimatizace okna odemknout.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Dělá-li některým spoluobčanům dobře dusit se ve vlastní šťávě, ať si potom počkají na následující spoj. Vozů bez klimy bude (bohužel) pořád výrazná většina. Nebylo by na škodu, kdyby ta okna byla obtížněji otevíratelná.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Některým lidem to holt nedělá dobře, co naděláš... ](*,)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1854 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 75  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 03:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]