Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 164 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Dopravní podnik koupí deset trolejbusů s alternativním pohonem na baterie
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/7519-dopravni-podnik-koupi-deset-trolejbusu-s-alternativnim-pohonem-na-baterie.html


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jak se dostat do práce během stávky? Firma zajistí zaměstnancům náhradní dopravu


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jedna díra vedle druhé. Na tramvajovém nástupišti zůstaly po starých lavičkách


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Čtyřnohý cestovatel se svezl tramvají, jejímž výběrem zaujal

Obdivuhodnou intuici prokázal středně velký pes, který ve čtvrtek večer absolvoval krátký výlet tramvají. Cestujícím linky číslo čtyři směřující do Maloměřic totiž nemohlo uniknout, že psík nastoupil do vozu v zastávce Obilní trh bez svého pána. Hned od dveří si to pak namířil k sedadlu, pod kterým se uvelebil. Jeho jízdu ale už v přestupním uzlu na České ukončili přivolaní pracovníci odchytové služby městské policie, kteří se zároveň ujistili, že pes v tramvaji nikomu neublížil a zvíře vyvedli ven. Kuriózní přitom bylo, že nakonec nešlo o jediného psa, který byl v danou chvíli na místě k vidění. Zvířecí cestovatel totiž ke své přepravě využil zelenožlutou tramvaj s polepem brněnské filharmonie, jejímž maskotem je shodou okolností právě pes. Vzápětí se podařilo zjistit, že majitelem zvířete je třiatřicetiletý muž, kterému strážníci psa předali a jeho přestupek pro tentokrát vyřešili domluvou.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Doplnění předchozích řádků: Představoval bych si tu etapu asi tak, že by začínala novou křižovatkou tam, kde je teď takováta šikana v Bystrci, kterou se najíždí od zoo směr Veselka, dál čtyřpruh až na Veselku s koncem na tom kopečku těsně před kruháčem s II/602, zrušil bych tu jednu silnici, co jde od Žebětína směrem k Veselce do té křižovatky tvaru y, stejně už teď jde o kolizní místo. Jednak by to pomohlo povrchu, protože ten čtyřpruh od Kohoutovické dál do Bystrce je v tomhle směru fakt v katastrofálním stavu (hodně hrbatý, sem tam díra, auto/bus se při devadesátce třese) a urychlilo by to dopravu ven z města, ze sídlišť kolem přehrady směrem k dálnici a při Velké ceně by přibyla další pevná plocha pro parkování, které tam bývá už teď.
Navíc by ubyly tři kolizní body, nepředpokládám, že by někdo byl tak velmi odvážný a současně průrazný, že by prosadil celý jižní úsek až za Ostopovice někam k Vídeňské, což by pomohlo ještě víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, takže na pakárnu se Starou dálnicí konečně dojde? Četl jsem o tom na Tramvajklubu už v době, kdy se stavěly další světla u Anthroposu. Podle mě je tažení silového kabelu totální ptákovina, když existuje něco jako solární panely, které už dovedou nakrmit i větší zařízení. Kruhák mě taky napadl, ale MUK by byla úplně nejlepší, když všude okolo je Vmax 90 km/hod. Mohlo by to být něco jako nultá etapa D-43 (blbounům z Bystrce najust!) Pak by se asi začalo bouřit pár lidí, co bydlí nahoře v Kohoutkách, že jde hluk až tam, smolaři.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Pozor, na odbočení z Dornychu do Úzké není preference, ale indukční smyčka. Ta je ovšem velká, takže bere pouze autobus, který musí stát čelem na čáře. Pokud někdo najede s autobusem až do kolejí (a zablokuje tím pádem šalinu, mimochodem) a jsou za ním dvě osobní auta, neprojedou už ani ty auta (teda většinou projedou, ale na červenou).

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Na druhou stranu, on tam je skoro pořád nějaký autobus na Úzkou a kdyby tam byla permanentně šipka, tak úspěšně zablokuješ nejenom provoz rovně od Tesca dál na Dornych, ale i tramvaje. Každá mince má dvě strany, bohužel a ani preference se nedá dělat slepě. Ale je fakt, že toto by asi pomohlo, když tam na odbočení čeká před autobusem DPMB i nějaké vozidlo bez preference, ať už osobák nebo regionální autobus (který předpokládám preferenci mít nebude, i když je to škoda, zejména u Borsu na a-48).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
miropiro píše:
Mohl bys místo teoretizování uvést konkrétní příklad, kde v Brně by teoreticky měla fungovat preference a přesto nefunguje? Třeba Halasovo náměstí pro tramvaje funguje dobře, tak bych rád znal místo v Brně, kde se preference vymyslela, ale přesto zvorala při uvedení do praxe.

Jsou křižovatky, teď nevím které, kde na to hardware je, jenom není vůle z nějakého důvodu preferenci zapnout, nebo lépe nastavit, protože by to rozhodilo dvacet křižovatek v půlce Brna a tím pádem by zkolabovala doprava v celém Brně... Takhle asi stručně, co jsem vyčetl za roky zápisů řidičů na náš závadovník a odpovědí na ně z Bkomu.
Vzpomněl jsem si teď na jednu. Jedu ze Zvonařky jako 47 a odbočuji na Úzkou. Musím stát na čáře, jinak se zelená šipka naproti nerozsvítí, ale je nějaké časové pásmo kolem jedné druhé odpoledne, kdy to prostě nefunguje. Busy tam stojí jak vázy až k Vlněně a čekají. Tam by ta šipka měla svítit pokaždé, když se přes RIS přihlásí a stojí třeba až jako třetí za osobákama.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
40
02 čer 2012 19:24
goldfinger píše:
Nejlepším řešením by samozřejmě bylo udělat ze staré dálnice novou a postavit tam regulérní mimoúrovňovou křižovatku.


Plně souhlasím. Ale dokud se neprosadí R43 (D43) přes Bystrc - a že tam je silný odpor - tak nic takového nevznikne. Otázkou spíše je, zda je nutné utratit 30 mil. Kč za výstavbu semaforů, přivedení elektřiny atd. Podle mě by bohatě stačilo tam udělat kruhovou křižovatku. Místa je tam dost, stálo by to pár betonových svodidel a účel by to splnilo stejně, ne-li lépe. Znám to tam dost dobře, podle mě by byla průjezdnost vyšší než u semaforů. Nebo je účelem tam dát ty kamery a pak vybírat pokuty? :-k


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
Nejlepším řešením by samozřejmě bylo udělat ze staré dálnice novou a postavit tam regulérní mimoúrovňovou křižovatku.

Jenže taková stavba by spolkla mnohem více peněz a taky by pravděpodobně znamenala více omezení. Stačí si vzpomenout na předělávání křižovatky Hradecká x Žabovřeská x Dobrovského.
chat-maniac píše:
Tak trochu lež, aby se to zase blyštilo více jak zlato. Preferenci to sice možná bude umožňovat, ale zase bude jako vždy záležet na pár inkoustech u komplu, zda a jak ji vůbec zapnou, a vůbec jim bude jedno, jestli se podnik bude stavět na hlavu nebo ne. Preference mhd v praxi.

Mohl bys místo teoretizování uvést konkrétní příklad, kde v Brně by teoreticky měla fungovat preference a přesto nefunguje? Třeba Halasovo náměstí pro tramvaje funguje dobře, tak bych rád znal místo v Brně, kde se preference vymyslela, ale přesto zvorala při uvedení do praxe.
renek píše:
Zastávek na znamení je v Brně o padesát víc. Starším lidem to vadí
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 70331.html

Už je asi okurková sezóna.
Brněnský deník píše:
Nadšení ze změny nejsou ani lidé v Bystrci. „Reakcí od obyvatel máme do deseti a jsou negativní. Občas se stane, že jim autobus ujede, protože v zastávce nezastaví, a tak jej nestihnou doběhnout,“ řekl tamní referent dopravy Jaroslav Mráz.

Jo tak deset lidí je fakt velká skupina stěžujících...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Stávka bude masivní. Na jižní Moravě se zapojí osmdesát procent řidičů autobusů


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Zastávek na znamení je v Brně o padesát víc. Starším lidem to vadí
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 70331.html


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jistěže by to bylo nejlepším řešením, ale to se dneska nestane, protože občanské sdružení o 5 lidech, kterým by to vadilo, proto taky bůh ví kolik lidí nebude moct využít výhod. To bychom snad museli mít nějakou…striktně racionálně a vědecky vedenou diktaturu, kdy běžný člověk může říct svůj názor, bude brán v potaz, ale nebude mít ve výsledku žádnou váhu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Asi tak.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nejlepším řešením by samozřejmě bylo udělat ze staré dálnice novou a postavit tam regulérní mimoúrovňovou křižovatku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7585
17 pro 2006 22:32
Brno
Brněnská drbna píše:
Křížení silnic číslo III/3844 Stará dálnice a III/3842 Kohoutovická-Žebětínská dostane semafory, na kterých budou mít přednost vozidla MHD...

Tak trochu lež, aby se to zase blyštilo více jak zlato. Preferenci to sice možná bude umožňovat, ale zase bude jako vždy záležet na pár inkoustech u komplu, zda a jak ji vůbec zapnou, a vůbec jim bude jedno, jestli se podnik bude stavět na hlavu nebo ne. Preference mhd v praxi.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Kolony v Jugoslávské ulici trápí řidiče. Projíždí tudy i dvacet minut
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/kolony-v-jugoslavske-ulici-trapi-ridice-projizdi-tudy-i-dvacet-minut-20170329.html


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Brno za pětadvacet milionů upraví nebezpečnou křižovatku nedaleko přehrady
Brněnská drbna píše:
Brno chystá za 25 milionů korun úpravy křižovatky nedaleko přehrady a Masarykova okruhu. Je nebezpečná, v minulosti se na ní staly smrtelné nehody, řekl dnes novinářům. Křížení silnic číslo III/3844 Stará dálnice a III/3842 Kohoutovická-Žebětínská dostane semafory, na kterých budou mít přednost vozidla MHD, a naplánovány jsou i další úpravy.

Účelem stavby je zvýšit bezpečnost křižovatky i plynulost dopravy. „Nyní totiž křižovatka komplikuje městskou hromadnou dopravu, a to jak na přejezdu z Kohoutovic do Žebětína, tak i v opačném směru," řekl primátorův náměstek Richard Mrázek (ANO).

Podle něj budou mít po stavebních úpravách vozidla MHD přednost. „Práce kromě osazení semaforů zahrnují stavební úpravy, dále úpravy dopravního značení svislého i vodorovného a nejkomplikovanější bude přivedení silového kabelu elektrické energie, který musíme přivést až z poslední křižovatky v Bystrci," doplnil Mrázek. Dodal, že v budoucnu by měla mít křižovatka i kamerový dohled.

Primátor Petr Vokřál (ANO) uvedl, že v budoucnu by přivedený kabel elektrické energie mohl sloužit k tomu, aby se na komunikaci udělalo osvětlení. „Když se koná Grand Prix nebo ohňostroje, stává se z ní odstavné parkoviště. Bývá to tam pak problematické. To ale nyní není součástí projektu, nabízí se to k dalšímu jednání," dodal.

Myslím, že dobré řešení i pro cyklisty...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
308
21 dub 2009 20:30
mechoš píše:
OP.

Na kamechách by se mělo podle posledních informací začít stavět na přelomu roků 2017/2018 ;-)
Některé zdroje (developer prodávající zde byty) tvrdí zákazníkům 9/2017 někde jsem však četl že 1/2018 ;-)

A dokončení by mělo být někdy olem roku 2020.

Ale všichni víme jak to chodí že? ;-)


Vzhledem k tomu, že o termínu výběru projektanta se vede zuřivá debata v anarchistických kroužcích, si můžou developeři i šotouši o zahájení stavby před rokem 2020 nechat tak akorát zdát.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
OP píše:
Ale s novým závlekem bude mnohem více lidí z a-54 přestupovat na d-1 na Ečerově (a pak znovu na d-3/11 na Přístavišti). Chtělo by to d-3 (nebo d-11) vrátit zase až na Ečerovu. Ale ano, víme, že ve smyčce přestávkují vozy na d-1 a obě koleje jsou obsazené. Ideální by bylo přistavět 3. kolej (záleží na tom, jestli prodloužení na Kamechy bude, anebo to byly jen volební sliby), ale to je asi utopie. Aspoň v pracovní dny 6.30--18.00 by ale prodloužení jít mohlo, v době střídaných přestávek na d-1... V ostatní době aspoň hlídat návaznosti a-54 -- d-3/11.

V pracovní dny se na d-1 střídají přestávky, takže na Ečerce se už nepřestávkuje. V sedle se na Ečerce sjíždějí max. 4 vlaky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Hurá hlavně ke klimě v salónu. U šalin bude chládek během na dlouhou trať, ale věřím, že i tam se dočkám.


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V Brně koupí 60 autobusů na plyn, uspěli se žádostí o dotaci
Brněnský deník píše:
Brněnský dopravní podnik letos koupí 44 kloubových a 16 krátkých autobusů na stlačený zemní plyn, poprvé budou mít v Brně klimatizaci. K tomu také 67 elektronických panelů, které poskytují aktuální informace na zastávkách cestujícím. Podnik totiž uspěl se žádostí o dotace a dostane 432 milionů korun.

No hurá :-) Hlavně ty klouby....

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
0,5 km jako docházková vzdálenost, je něco, co bych v Brně považoval za nepřijatelné.
Ten čas díky tomu nabobtná pěkně. Pro mě to jsou sice 4 minuty, ale pro běžné lidi třeba 8.
A ohledně toho, kdy se začne stavět trať na Kamechy… :-D Ano, je to vtip. Tomu údaji, co dávají, snad dneska už nikdo ani nevěří.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
61
13 zář 2016 09:04
Miky píše:
Třeba já chodím půl kilometru na zastávku úplně normálně.


Tak ono nejde o to, že by půl kilometru byla nějaká zásadní vzdálenost, nicméně je potřeba se na to podívat v celém kontextu, kdy jízdní doba není zrovna silnou stránkou MHD oproti IAD a pokud mám ke každé cestě ještě přičíst půlkilometrovou procházku, tak lze pochopit, že MHD pro ni není atraktivní. Jinými slovy paní nemusí jezdit autem, protože je líná ujít půl kilometru, ale jednoduše proto, že ta 1/2km procházka je oním pomyslným jazýčkem na vahách.

Navíc, s malým dítětem trvá cesta obvykle ještě déle, obzvlášť pokud už nejezdí v kočárku, ale už samo chodí.

A na závěr, na sídlišti pravděpodobně bydlí např. i starší lidé, pro které může být, zvlášťě v zimě, tato procházka docela náročná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17981 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 dub 2024 16:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]