Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 169 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
To není úplně archív, ale dokument O šalinách, který se někdy v roce 2001 prodával na VHS a DVD

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Dnes zveřejnil DPMB na svém YT kanálu video z jejich archivu.
https://youtu.be/wjPe0Vvq-lg


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Hrdost Brňanů? U lidí vede Špilberk, noční rozjezdy i hokejová Kometa
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/hrdost-brnanu-u-lidi-vede-spilberk-nocni-rozjezdy-i-hokejova-kometa-20170304.html


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Goldfinger: sjezdovka bude obráceně, od Biskupského gymnázia dolů k řece. :mrgreen: sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
https://www.novinky.cz/vase-zpravy/jiho ... uskou.html


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jihomoravský kraj chce spravedlivě rozdělit dopravcům peníze na platy řidičů. Limitují ho ale rozdílné smlouvy

Přípravy na plavební sezonu na Brněnské přehradě vrcholí. Lodě už dobíjejí baterie

Do oprav silnic chce letos Jihomoravský kraj investovat dvě miliardy


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Že to Trčalu už dávno nenapadlo, taký betelný flek. :mrgreen:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Třeba se od Campusu do Šrajbecu postaví sjezdovka a budeme mít v zimě kde lyžovat.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Doufám, že ne. V brněnských podmínkách je lanovka jen fantasmagorií, či něčím mokrým snem. Mj. jsou Pisárky nevhodné jako výchozí bod, o nesmyslnosti celého nápadu nemluvě.
(Dokázal bych si tu představit zubačku á la Stuttgart, a sice se nabízí Stará Osada - Vinohrady. Ale myslím, že není potřeba, aneb jsou důležitější věci na stavbu.)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Výstaviště chystá nový vzhled. Přibude pavilon a lanovka, zmizí velodrom

Tak co, bude lanovka?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ono taky hodně záleží, jak se k systému S-bahn přistoupí, třeba v Německu má tento systém většinou své vlastní kolejiště, tzn. 2 koleje s nástupišti typu Brno-Lesná.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
...Píšu obnova, protože sem už jednou koleje vedly tuším z Čebína, trasu si přesně nepamatuju, tak mě neberte za slovo. ...


Z Čebína ne, z Kuřimi.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pěkně se to tu zvrhlo, tak já si taky přihodím:)

Diametr nově pojatý
1. etapa Hl. n. (libovolné) - Moravské n. - Zimní Stadión - Červený mlýn - KPN
2. etapa KPN - Tylova - Technopark - Komín, sídliště - ZOO a dál něco jako šalivlak na Kamechy. Šaliny by asi skončily na Rakovecké

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, obnova trati do Bítýšky zní jako zajímavý nápad. Píšu obnova, protože sem už jednou koleje vedly tuším z Čebína, trasu si přesně nepamatuju, tak mě neberte za slovo. Nicméně lokálka Bystrc Kr. pole a pak rychle do Slatiny/Židenic by byla docela zajímavá, ale s Bítýškou bych trať nepropojoval, spíš by mohlo být zajímavé propojení do Tetčic nebo Střelic. :smile: Nicméně se neobávám realizace, protože pro nákladní dopravu má taková spojka minimální přínos a pro osobní taky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě se docela líbí ten vlak do Bystrce. Samozřejmě, má to také svá úskalí, ale dokážu si to představit, jako odbočku z trati na Třebíč (samozřejmě po její elektrifikaci a tedy zkapacitnění). A po zkapacitnění trati na Vysočinu bych si dokázal představit posilové vlaky Kuřim – Bystrc, které by doplňovali takt linky S2. A taky si říkám, že by možná nebylo na škodu to z Bystrce protáhnout až do Veverské Bítýšky se zastávkami u přehrady, případně u hradu Veveří, čímž by se zároveň ulehčilo i 303, hlavně v sezóně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
61
13 zář 2016 09:04
Zde se nabízí otázka, jestli neosekat hromadu zastávek na znamení (ale klidně nejen ty), které se na rychlodráze z Bystrce vyskytují, čímž by se všechny šaliny ohromně zrychlily a tyto zastávky neobsloužit autobusem.

Tj. šalina by byla ten expres do města a zbytek by obsluhoval bus, kterej by nabízel přestupy na šalinu např. u ZOO, na Svratecké atp.

Vlastně opak toho, co navrhuje b1:)


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Tak ona ta "rychlošalina" se jmenuje metro - jinak v intervalu 5 minut vždy bude expresní šalina jezdit část trasy v závěsu za zastávkovou. ;-)

Případně expresní autobus Kamechy až Ečerova zastávkově a pak expres na Mendlák přes Kohoutovice (přes Kníničskou by uvízla v koloně) s případnými zastávkami u hájenky, u Anthroposu a eventuálně Pisárky.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Řešení s VRT zastávkou Brno-Žebětín pro nějaký S-bahn mě po pravdě napadlo kdysi taky, ale zavrhl jsem ho. Byl by problém se mezi VRT vlaky vůbec vecpat a i kdyby se to povedlo, tak by to vedlo na nepravidelný interval. Navíc s tím kapacitně nepočítá ani jedno z řešení hlavního nádraží.

Jasně, rychlošalina je na současné infrastruktuře těžko realizovatelná, ale furt je to ze všech blbých řešení to nejméně blbé...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na brněnské poměry je cestovní doba z Bastru, o Kamechách ani nemluvím, výrazně delší, než z jiných částí. Řešením by mohlo být využití VRT ve variantě zaústění ze severu. Pod Kamechami terminál, šturcové koleje a v nějakém rozumném intervalu by se jezdilo na HBf.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
Rychlošalina je podle mě blbost, která se doufám tady zavádět nebude.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Rychlošalinu si dokážu představit jedině směrem do centra, kde se od konečné jezdí po odděleném tělese a zpoždění téměř nejsou. To se pak dá sestavit JŘ. V pracovní dny ve špičce (jindy nemá moc cenu expresy řešit) vyráží d-1 z Ečerovy (a ještě líp už z Kamech) na ZOO zastávkově, pak expresně na Mendlák se zastávkami (Svratecká?), Vozovna Komín, Pisárky a (pokud bude potřeba, např. veletrhy) Výstaviště. Těsně před Vozovnou Komín dojíždí d-3/11, na Vozovně Komín vzájemný přestup mezi d-1 a d-3/11. Hned po průjezdu d-1 kolem smyčky v Komíně vyráží odtud nějaká nová linka (nazvěme si ji d-7) zastávkově na Mendlák a někam dál (hlavák/čára).
Směrem z centra ideálně přesně naopak. Ale vzhledem k pravidelnému zpoždění (byť i třeba jen minuta, dvě...) však za současného stavu nereálné, celý koncept jde do háje a pro cestující patrně nic nepřinese. Provozní řešení si představit dokážu: d-3,7 a 11 bude mít ve vozácích informaci, aby při najíždění na Mendláku/u Komína vyčkali a dali přednost expresní lince, pokud nepřijede do stanovené doby, volat dispečink (volání by bylo vhodné nahradit nějakou automatickou signalizací, která by se řídila RISem, protože jinak by asi dispečink neřešil nic jiného, než toto). Ale mám obavu, že už jsem tu troubu opravdu moc rozhicoval...

Systém liché a sudé zastávky má obrovskou nevýhodu pro cestující mezi lichou a sudou zastávkou mezi dvěma významnými uzly (pro takové cestující spojení v podstatě neexistuje).


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ohledně rychlošaliny si dovedu představit systém, kdy d-1A obsluhuje na periférii města liché zastávky, d-1B sudé a na významných uzlech budou zastavovat obě. Tím bude cestujícímu umožněno dostat se z liché zastávky na sudou. Časovou výhodu to přinese cestujícím do centra, nevýhodu místním, budou muset přestupovat a patrně cesta se jim prodlouží.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, přeju jí hodně štěstí u soudu s tímto argumentem :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jsem oběť stalkingu. Revizoři kontrolují jenom mě, stěžovala si černá pasažérka


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Jakub S. píše:
Následně zastaví až na Svratecké (přestup trolejbus) a poté v Komíně u vozovny. Odtud zase zastávkově.

A mezi temito zastavkami vynecha co? Zavlek couvanim do smycky?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17981 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 16:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]