Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotaz, eRko 1064 už nevyjede? A co je se zoošalinou 1044? Docela dlouho stojí v Pisárkách. Jeden den někdy před týdnem byla na hale, ale už je zase u plotu na stejným place a stále nejezdí...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Prosím přesunout do vlákna SEZNAM REKLAMNÍCH NÁTĚRŮ který dle mého úsudku má sloužit k evidenci reklam...
=;

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ondra K. píše:
1040 přišla o reklamu.

Barevná grafika je pryč, ale bílý podklad jí zůstal. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Vím jen o těch vypsaných, ale samozřejmě může být zapůjčená..


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
A co 1024??

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
DPMB je NEJ píše:
Není vůz 1031 z Pisárek? V evidenci je ,že jezdí z vozovny Medlánky.

Do Pisárek byly převedeny vozy 1023,1031,1042,1047,1080,1097 a 1107 (k 1.2.2017)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1040 přišla o reklamu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Není vůz 1031 z Pisárek? V evidenci je ,že jezdí z vozovny Medlánky.

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Již druhý den brázdí 1080 linky pod medláneckými křídly, ač je oficiálně od srpna převedena do Pissárek. Jedná se o zápůjčku nebo se vrátila zpět do Medlánek?... (což by odporovalo vizi postupně přeřadit všecky K2P do Pipisklova)

Dík za info. =;

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1079 ze stejného důvodu jako 1039 (kola).
1126 byla dostavena s příchodem letního prázdninového omezení v souvislosti s generační obměnou tramvají (nepotřebnost => +20 13T). Současně s ní jako s posledním cedulákem bylo uskutečněno několik rozlučkových akcí. Je pojízdná, ale do provozu nezasahuje. V letošním roce z ní bude první LF2.


Offline
153
07 pro 2016 18:29
Proč jsou odstaveny vozy 1079 a 1126 :oops:

_________________________________
7052 JE NEJ


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ty dveře mohou být prakticky z kterékoliv K2. Na vozovnách a v dílnách se jich válí dost. Teoreticky by jejich poslední použití mohlo být z vozu 1107, kde nedávno jedny z SKD dveří chyběly a místo nich byly jakési obyč hnusné bílé, tak je možné, že byly prohozeny s 1110. Jinak si neumím představit jiný důvod, proč by se z 1110 dávaly pryč. Až se někdy s 1107 potkám, tak se na to zaměřím, ty prototypové dveře jdou snadno poznat.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fafner:
1555 to nebyla ani omylem.
K2 1110 měla třetí dveře SKD. Jenže Typ K2 ná druhé a třetí dveře širší. První a čtvrté dveže se zdají být shodné s T3, ale prý také nejsou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nabízí se 1090 nebo 1126, spíš bych hádal tu první. Ale těžko hádat :) 1555 by asi taky byla možná

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Tommy píše:
Takže 4 bude za předpokladu Aniter a K2 cela Pisarecka. ?

nebude.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Takže 4 bude za předpokladu Aniter a K2 cela Pisarecka. ?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
a 1615 bude jenom vypravována na 01002


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
lukas67: pokud se nic nezměnilo tak všechny

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
1031 převedena do Pisárek?
Jinak kolik vozů K2P je celkově plánováno převést do Pisárek po zařazení všech 13T6?


Offline
Uživatelský avatar

209
24 lis 2015 22:09
IvanM píše:
1120 právě tažena 1584 z Pisoárek pryč. Finíto?

1120 byla odpoledne po výměně na 17/5. Takže zatím tu s námi ještě bude :D


Offline
124
18 čer 2015 20:20
brnpat píše:
... takže se přistoupilo na mnohočlen. ...
Který ovšem do doby, kdy v Praze se zavedly pantografy, stejně nebylo možno prakticky využít.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
MKzB píše:
... Při vývoji typu T1 v Praze se počítalo, že bude taky v provozu s modernizovanými Krasiny. První série T1 k tomu byly dokonce uzpůsobeny. Ale díky větší hmotnosti asi na konec došli k tomu, že je lepší mít všechny podvozky hnané a další série T1 už měly mnohočlen. ...
Trošku zavádějící tvrzení, já to slyšel jinak. T1 byl koncipován jako sólo vůz, protože si tehdy vymyslili, že kapacitně a vyšší cestovní rychlostí je schopen nahradit na lince soupravy dvounápravového motorového a vlečného vozu. Souběh T1 a dvounápravových vozů ukázal, že tehdejší předpoklad byl mylný. DP mělo snahu situaci řešit pomoci vlečných vozů za T1, což se ukázalo též jako slepá ulička, takže se přistoupilo na mnohočlen. I v Brně nebyly schopné sólo T2 nahradit dvouvozové soupravy dvounápravových vozů, natož třívozové, takže záhy se konaly pokusy o provoz dvojčaty T2, což brzo opuštěno, protože dvojčata byla rozpojována a znovu spojována bez patřičného seřízení, takže tehdejší brněnská spřáhla měla velice omezenou životnost, kováři nic jiného nedělali, než opravovali spřáhla. Proto se zavedl provoz dvou T2 jedoucích za sebou a bylo po úsporách jízdního personálu.
MKzB píše:
... VarioLF2 by mohlo mít střední podvozek běžný, ...
Ondra K. píše:
... Kdyby LF2 měla střední podvozek bez motorů umožňující zachovat nízkou podlahu i v kloubu, hned by to byla mnohem použitelnější tramvaj.
S těmito tvrzeními nelze nic jiného, než souhlasit. Jenže to má háček, dle tvrzení na netu ing.R.J. (zvaného Jenki) není v nízkopodlažním běžném podvozku místo na kotouč brzdy o dostatečném průměru (viz VV60LF, které na brzdy v Brně pohořely). Takže díky neschopnosti konstruktérů vozí LF2 zbytečně cca 5 tun navíc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdyby LF2 měla střední podvozek bez motorů umožňující zachovat nízkou podlahu i v kloubu, hned by to byla mnohem použitelnější tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Hlavně, nevím, jak moc bych bral Pchjongjang nebo celý KLDR (což není L, D ani R), jako jakýkoliv příklad. Sorry, odbočení.
Ne, to, že KT8 mají všechny podvozky hnané, jde zjistit jednoduše, a sice stát nad tím podvozkem. Což je něco, co se stane snad každému z nás. Tam to pak jde hezky slyšet.
Proč K2 a kapacitně podobné vozy v Praze nejsou, to mě taky poměrně zaráží. Nikdy jsem to nechápal. A i když jsem tam byl, tak jsem jel třeba něčím, kde by K2 stačila.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
M: Ne, měl jsem za to, že kačena má střední podvozky běžné, tedy že má jenom dva hnací podvozky. A že i ten druhý hnací podvozek v KLDR z úsporných důvodů vyměňovali za nehnací.


Tak KLDR potažmo Pchjongjang je rovinatej, takže tam to nevadí.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3781 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 08:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]