Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Je jasný, že to byl nepovedený kus, ale do Brna patřil a docela dost zasáhl do provozu, byl to první moderní vlek, byl to první nízkopodlažní vlek v ČR a byl to první vůz co se podílel na třívozových soupravách v Brně v novodobé historii. Měl by se zachovat jeden kus do muzea a když ne do muzea tak aspoň jako retro vůz, i když by nevozil lidi, ale za pár desítek let budem rádi, když si ho připomeneme a když ho uvidme i na živo a ne jen na videu či fotorafiích, byla by škoda ho nezachovat.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ale jo, pár se jich najde třeba v Záhřebu a Bělehradu - brzdí vzduchem, nízkopodlažní nejsou a rozhodně nepatří mezi High Tech.
Prostě se VV60LF ukázaly jako spíše nevhodné. Na jedné straně se tady horuje pro 40 m článkové vozy a na druhé pro mrňavé vleky.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Po Evropě jezdí málo vlečňáků?


Offline
790
25 led 2006 09:46
Klíčové slovo "brzdy". Ono ta solenoidem ovládaná brzda - kotoučová nebo zdržová - napájená proudem trakčích motorů ani tehdy nebyla bůhví co. A stojící vůz nezajistila vůbec. Což v dnešním provozu a vyšších rychlostech musí být logicky řešeno jinak.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tazne vozidlo odpovidajici schopnostem vleku
A taky dost jine parametry trati


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jak to ti konstruktéři na počátku 20. století a v jeho první polovině dělali, že vleky sloužily?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Za zachování to stojí maximálně jako slepá vývojová ulička, a to ještě tak u výrobce jako odstrašující příklad pro budoucí konstruktéry.

Ale na to, že to je kus laminátu, s tím ten drapák zápasil docela dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
To i cena šrotu je vyšší , jak užitná..


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Už jsme to tady probírali. Je to jediný novodobý vlek. A už nyní je jeho historická hodnota vyšší než užitná.
A zaslouží si zachování, jelikož patří do historie brněnské MHD.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jeden tenhle pekac se tento tyden srotoval v Sokolnicich. Hledal jsem vyrobni stitek, ale marne. Asi to zadnej nema :mrgreen: Skoda, byla by to ojedinela relikvie.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Dají se nějaké části kastle vleku využít jako ND pro Varia? Přijde mi, že vrchní část čela je prakticky shodná.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pupa píše:
Tak vyřazen i 1301, ze 1302 se berou podvozky, tak to vidím se záchranou bledě.

To je jenom dobře.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Taky, byla by to hrozná škoda vše rozebrat. :-(


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Doufám, že se jeden zachová jako retro či muzejní.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Já bych ho klidně odkoupil. sarcastic


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
1301 se mihnul ve videu z depa ve Šrajbecu a vypadal vcelku zachovale. Proč ho ničit?


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Tak vyřazen i 1301, ze 1302 se berou podvozky, tak to vidím se záchranou bledě.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Koukám, že je ve šrotu 1304, tak doufám, že se některý vlek zachrání pro TMB.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Jen bych upřesnil - DPMB se zatím k ceně RT6 nevyjádřil. Takže zda má TMB peníze nelze v současnosti posoudit. Nemá je v letošním rozpočtu a vzhledem k výše uvedenému je nebude mít v rozpočtu ani na rok 2017.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Už se to tu probíralo. Za současného stavu není v Líšni na RT6 místo a TMB nemá na odkup ani uskladnění RT6 peníze. Vleky 1301 a 1303 zůstanou zachovány jako sklady v Pisárecké hale. To si myslím, že je pro příštích x let dostačující.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Už to napsal Fafner, opravdu jsem to myslel, tak, že RT6, VV60 klidně ponechat v Líšni jako nepojízdné ale jak jsem se zmínil,
tyto vozy budou mít velkou cenu v budoucnosti.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Když nic jinýho, pořád ještě existujou papuče. Nebo vlek se na ně dát nedá?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Tak i tohle může samozřejmě selhat.. jinak viz návod pro řidiče..


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo, pardon, myšlenkou byla "mechanická" brzda, už si nepamatuju, kde je co :)

Ad možnost odbrždění - ta možnost je tam skutečně vždycky? Pamatuju, že jsem jednou potkal kouslý vlek v Bystrci, okolo něj lítali dlouho mechanici a za nějakou chvíli jsem ho potkal, když jel do vozovny stejně smykem...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Stejně tak vleky mají kotoučovky

Fafner píše:
....když se brzda "kousla" a bylo vůz nutné táhnout smykem, tak mohl jít rovnou na soustruh,..


Ona tam samozřejmě je možnost mechanického odbrzdění na střadači, akorát to trvá o něco dýl..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]