Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
brnpat píše:
A to víš určitě? Nepleteš si pojmy areál depozitáře a hala depozitáře? Nepleteš-li, tak by všechny zajímalo, kam by se ta smyčka vešla. Je jen jediné řešení se smyčkou, řešení, které likviduje nové kolejiště muzea a tím jeho možnou vitalitu. Smyčka bude v areálu a tím se zlikviduje jakákoliv možnost provozu muzea (dnešní katastrofální stav se ještě umocní, i když politici, vedení muzea a blázni tvrdí něco jiného)


Smyčka má vést vně areálu, letadla teda asi podle všeho pudou pryč, areál se asi trochu zmenší a smyčka bude kopírovat stávající otáčecí kolej...


Offline
790
25 led 2006 09:46
Problém by byl v opotřebení stávajících atypických kolejových konstrukcí na zhlaví a hlavně kolize běžného provozu a posunu vozidel z depozitáře. Kam by se asi odstavily vozy vytažené z haly? Je potřeba cca 160 m na odstavení mimo halu na dvou různých kolejích.
Zveřejnéné malůvky nebyly dílem projektanta a projekt samozřejmě je duševním vlastnictvím projektanta, posléze DPMB. Zveřejnění je tedy na jejich úvaze.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A v čem je problém využít tu smyčku, která už nyní stojí kolem celého areálu?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
TMB píše:
Viděl jsi ten projekt? Ze stávajícího kolejiště je pro smyčku využita pouze 7.kolej podél nádražní budovy a haly B. Vše ostatní zůstane jak je, zcela oddělené od provozu DPMB.
Neviděl, ale není potřeba vidět. Stačí znát mapu a onehdy zveřejněné malůvky. Pak i naprostý laik zjistí, že se do areálu smyčka bez likvidace stávajícího kolejiště nemůže vejít. Jsou dány limity, které nejdou obejít (vjezd na soukromé pozemky s obytnými budovami, vjezd do bývalého areálu panelárny, komunikace v bývalé panelárně, atd ...) a tyto limity znemožňují výstavbu smyčky s ponecháním stávajícího. Takže je něco divného na "projektu" (jaký je to stupeň projektové dokumentace?), nebo je něco divného na tvrzení kustoda sbírky (proč asi?). Nebylo by vhodné onen "zázrak" vzniklý společnou pílí projektanta a kustoda sbírky konečně zveřejnit? A bude hned jasné, zda stavba bude mít pro sbírku historických tramvají aspoň jedno plus.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Viděl jsi ten projekt? Ze stávajícího kolejiště je pro smyčku využita pouze 7.kolej podél nádražní budovy a haly B. Vše ostatní zůstane jak je, zcela oddělené od provozu DPMB.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Maulincio píše:
No co vim tak smyčka povede vně areálem depozitáře ...

A to víš určitě? Nepleteš si pojmy areál depozitáře a hala depozitáře? Nepleteš-li, tak by všechny zajímalo, kam by se ta smyčka vešla. Je jen jediné řešení se smyčkou, řešení, které likviduje nové kolejiště muzea a tím jeho možnou vitalitu. Smyčka bude v areálu a tím se zlikviduje jakákoliv možnost provozu muzea (dnešní katastrofální stav se ještě umocní, i když politici, vedení muzea a blázni tvrdí něco jiného)


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
No co vim tak smyčka povede vně areálem depozitáře a trať už je naplánovaná a zaměřená jak už sem psal... jenže když sem se ptal na podniku tak mě řekli, že se to řeší s obyvatelama starý líšně, kteří si k trati postavili garáže a zahrádky a "na černo" tak využívají trať jako svůj pozemek a jsou proti obnově... Každopádně teď maj bejt od EU myslim až 80% dotace na tramvajový tratě a proto se všechny projekty znova vyplavily na povrch, tak snad to stihnou ...


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jakub S. píše:
Stará líšeňka...
Papírově jde jen o rekonstrukci. Když se o ní mluvilo nějaký ten měsíc zpět (nemyslím úplně první zmínku prezentující tento záměr), uvažovalo se o termínu stavby v letech 2018/19. Tomu by mohly odpovídat i aktuální novinky - trať teď čerstvě již není kulturní památkou, takže je o jeden do oprav interesovaný subjekt méně (památkáře). S dřívějším termínem bych nepočítal, spíš se celé dílo může zpozdit - aneb jak dlouho se mluví o stavbě TT do Kampusu? Nemělo se prapůvodně začít stavět již v roce 2009?
Tento rok probíhaly námluvy mezi městem (DP) a TMB ve věci využití areálu depozitáře - smyčka pro MHD, nějaká domluva na spolupráci. Jak to dopadlo, či jestli smlouvání stále neprobíhá, nevím.
Aktuálně by měly (odhaduji) probíhat přípravy podkladů pro stavební povolení (detailní projekt), výběrko na dodavatele atp. V jaké je to fázi, těžko říci, ví to pravděpodobně jen odpovědní lidé. Možná mě doplní někdo znalejší.

Shrnu-li to, budeme rádi, když se to stihne do výročí 150 let MHD v Brně v roce 2019.

Slibem neurazíme, magistrát říká, že snad už příští rok:

Brněnský deník píše:
Podle ministerstva se zachová i historická paměťová hodnota trati a dopravní tradice v oblasti. Město totiž plánuje tramvaje na úsek mezi Stránskou skálou a Holzovou ulicí vrátit. Projekt za dvě stě šedesát milionů korun připravuje ve spolupráci s dopravním podnikem. „Nyní se pracuje na projektové přípravě. Stavba začne zřejmě příští podzim," uvedla Zuzana Taušová z tiskového střediska brněnského magistrátu.


No uvidíme, ale vypadá to, že se snad už konečně někde kopne do země a začne se stavět...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Stará líšeňka...
Papírově jde jen o rekonstrukci. Když se o ní mluvilo nějaký ten měsíc zpět (nemyslím úplně první zmínku prezentující tento záměr), uvažovalo se o termínu stavby v letech 2018/19. Tomu by mohly odpovídat i aktuální novinky - trať teď čerstvě již není kulturní památkou, takže je o jeden do oprav interesovaný subjekt méně (památkáře). S dřívějším termínem bych nepočítal, spíš se celé dílo může zpozdit - aneb jak dlouho se mluví o stavbě TT do Kampusu? Nemělo se prapůvodně začít stavět již v roce 2009?
Tento rok probíhaly námluvy mezi městem (DP) a TMB ve věci využití areálu depozitáře - smyčka pro MHD, nějaká domluva na spolupráci. Jak to dopadlo, či jestli smlouvání stále neprobíhá, nevím.
Aktuálně by měly (odhaduji) probíhat přípravy podkladů pro stavební povolení (detailní projekt), výběrko na dodavatele atp. V jaké je to fázi, těžko říci, ví to pravděpodobně jen odpovědní lidé. Možná mě doplní někdo znalejší.

Shrnu-li to, budeme rádi, když se to stihne do výročí 150 let MHD v Brně v roce 2019.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Nevíte jak je na tom obnova tratě do starý líšně? Měla by být zaměřená, naplánovaná, ale jak je to s realizací popřípadě s názorem starý líšně...

Příloha:
13170651_10204602311136058_278205252_o.jpg


Příloha:
13211152_10204602311096057_29118156_o.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: když to plánuješ dopředu, těžko můžeš vědět, jaké bude tu noc počasí.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
oceňuji probíhající broušení kolejí ve Štefánikově čtvrti, ale teda pustit se do toho v možná nejteplejší noc roku, kdy se dalo (doteď) spát pouze při otevřeném oknu, no nevím...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ano, toto video tu už skutečně dlouho nebylo. :mrgreen:


Offline
100
12 dub 2009 18:15
Pokud si myslíte, že tramvajová trať na ulici Horové a Minské je v havarijním stavu, tak někde jsou na tom o poznání ještě hůř biggrin

https://www.youtube.com/embed/madyXWc_5 ... detailpage


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Svitavské vznikl lom kolejnice, nebo nějaká podobná vada. Při nesnížené rychlosti je to ráz a rána jak blázen.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ta nedávno podbitá a opravená trať je podbita a vybroušena už asi tři roky.
A ten zbytek se zjevně neopravoval proto, aby mělo oddělení úspor a škrtů co vykazovat... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Do doby, než se přeložka bude realizovat, se to určitě bude muset podbíjet a opravovat ještě několikrát :-)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Vůbec bych se nedivil, kdyby ten neopravený úsek už čekal na přeložení do tunelu.


To nedává logiku, pokud směrem na Pisárky je to opravené, podbité. A kdoví, kdy k realizaci přeložky dojde, jestli to vůbec bude v následující desetiletce. A i kdyby, ten kousek se klidně opravit mohl, nevím, proč k tomu nedošlo. Mohl být komplet opravený úsek prakticky už od Mendláku po triangl.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ale přesun do tunelu se bude konat až o kus dál mezi Petřvaldskou a Pisárkama, kde je právě nedávno podbitá a broušená trať

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vůbec bych se nedivil, kdyby ten neopravený úsek už čekal na přeložení do tunelu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Stejně tak úsek v zastávce Konopná včetně křížení se silnicí, tam se na koleje taky nešáhlo

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Teda když už se opravovala trať mezi Bráfovou a jundrovským trianglem, taky se to mohlo protáhnout o ten kus za Bráfovu směrem k Pisárkám. Opravený úsek by mohl pěkně plynule navázat na nedávno podbitou trať právě za zast. Bráfova a ne rachotat přes cca 200 m vyžvejkaný a hlučný koleje :-s .

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
chat-maniac - ono to nemusí z kokpitu být k poznání, už v 19. století přišly na to, jak použít vignolku jako žlábkovou
Příloha:
haarmann.jpg

Zlaťák - přistupuji ke každé informaci individuálně a ohodnotím pomoci zkušeností a znalostí


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nevím teda, co je v Líšni, ale v Pisárkách to rozhodně je žlábková kolejnice.

J*M*: Podle čeho rozlišuješ, co je a co není na úrovni?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Chlapci, nepoznáte žlábkovou od klasické s opornicí? sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]