Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 54    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 54  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Je to zdroj JPP, ale nedávno můj kamarád prohlásil, že snad někdo z jeho kamarádů se dozvěděl, že v úseku Bystrc - Hrad Veveří lze přepravovat kola v a-303?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jihomoravský kraj dal zelenou budování nových cyklostezek. Silnice jsou pro cyklisty nebezpečné


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Neni to tak dlouho co jsme se tu na podobné téma bavili:
https://www.novinky.cz/finance/412774-j ... novat.html


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
mceza píše:
Najezdil jsem uz na kole par tisic kilometru, po Brne to byla sice jen par stovek, ale kdyz jsem dodrzovat pravidla silnicniho provozu, nemel jsem zadne vetsi problemy s ostatnimi ridici. Nebezpecnych situaci bylo asi jako kdykoli pri jizde autem.

Jen za letosek jsem najezdil par tisic po Brne, k tomu par tisic po Rakousku a Italii a vicemene souhlasim. Rakusane jsou zase ale az extremne ohleduplni (az je to obcas kontraproduktivni). :-) Spis nez vylozene umyslne prasarny dochazi casto k chybam neumyslnym. To se zkratka stava kazdemu.

Ceho se bojim je nevenovani se rizeni, ktere ve vysledku muze dopadnout takhle - http://hradec.idnes.cz/tragicka-nehoda- ... zpravy_pos

marecek.00 píše:
Ostatně, docela by mne zajímalo, jaká je propojištěnost "na blbost" u zdejších cyklistů. Cyklista (ostatně stejně jako chodec) plně odpovídá za škody, které způsobí při dopravní nehodě. Což po změně Občanského zákoníku mohou být hodně velké sumy.

Tak tak, planuju to.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Robert píše:
Ty kilometry jsou úžasné, do Židlochovic 21 km (no, dejme tomu), a do Nosislavi, která leží hned vedle, 35.


Asi je to překlep a má tam být 26, i ty ceny by tomu odpovídaly. Jestliže 36 km do Ivaně stojí 3736 Kč, tak údajných 35 km do Nosislavi nemůže být za 3090 Kč, to by kilometr navíc vyšel na 646 Kč.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Aha. No, z Medlánek asi SOR opravdu nepojede.:-) Tipuji na nějaký upravený Citelis apod.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tos nepochopil, že do Židlochovic jede bus ze Slatiny, kdežto do Nosislavi z Medlánek? :mrgreen:
Třeba tam jsou nějaké závleky a zastávky po cestě...

Hlavně teda podle toho textu to asi nepojede jen "obyčejný" SOR s cyklodržákem na zadku, ale za tímto účelem pořízený nový bus pro přepravu kol v interiéru??


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ty kilometry jsou úžasné, do Židlochovic 21 km (no, dejme tomu), a do Nosislavi, která leží hned vedle, 35.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Před nedávnou dobou se tu řešili chodci usmrcení cyklisty. Náhodou jsem před pár dny narazil na podrobné statistiky příčin úmrtí v ČR, tak přidávám přesná čísla.

(Nenechte se zmást tím, že je tam popis "chodec zraněný..." Jde opravdu o statistiky úmrtí na základě onoho zranění.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Většina uvedených lokalit je dostupná i vlakem, který též přepravuje kola.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nevidim uplne stastne, ze spodni limit je zaroven maximalni kapacita autobusu. Tolerance rekneme dva lidi (klidne i pri zvyseni jizdneho - dat jizdenku bezne drazsi o 20 CZK na osobu) by byla podle me lepsi.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Příznivcům cyklistiky nabízí DPmB cesty nově po celém JmK, případně i dále. Podmínkou je domluva 18 cyklistů, cíl cesty si určuje objednavatel. Podrobnosti v materiálu od paní Lukšové - v příloze.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
A proto jsou tyto automaty podél celé Dunajské cyklstezky,... I ve městech.
Pro ty, co po této stezce nikdy nejeli, 90% je hladký asfalt, o kterém se naší D1 ani nezdálo.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
To má smysl ve městech, kde není žádný cyklosport, eventuelně nemá otevřeno o víkendu... ale špatné to není :) kdyby bylo potřeba - využil bych to.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Mouka: V Brně by to podle mě bylo k ničemu, na silnici je pravděpodobnost defektu malá a navíc cyklosportů je ve městě taky dost. Spíš v akátových lesech by se to hodilo, ale jednak by se tam musely natáhnout dráty a druhak jaká je pravděpodobnost, že píchnu v rozumné vzdálenosti od tohohle automatu? Já si náhradní duši s sebou vozím, takže bych to stopro nevyužil.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mceza píše:
Ja mam strach, ze u cyklistu nejde ani tak o neznalost pravidel jako o ignoraci...


Taky mám ten dojem. Takovej člověk na kole nebude vyloženě debil, že by nevěděl, že na červenou a skrz stojící frontu čekajících aut se fakt nejede. A opakovaně. To je skutečně totální ignorace, nic jinýho.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Co byste na takové zařízení řekli v Brně?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protože je Policie nepokutuje. Možná se bojí nelibosti cyklistů? I kdyby jim jen domlouvali a zaměřili se na to. Nebo jim dávali pokuty ve výši stokorun, takové varovné, preventivní. To by podle mě mělo smysl. Zkrátka pokud je cyklista účastník silničního provozu, měly by se na něj vztahovat i silniční kontroly.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Fantomas: No, my jsme teda na zakladce byli nekolikrat na dopravnim hristi a takove ridicaky jsme delali.

Ja mam strach, ze u cyklistu nejde ani tak o neznalost pravidel jako o ignoraci...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nene, tam bylo povinné ručení. V podstatě šlo o každoroční povinnou registraci kola s tím, že se platil poplatek a ten šel na pojistku. Viz velovignette. Bylo to zrušeno kvůli špatnému poměru administrativní náročnosti a výnosu a také vysoké propojištěnosti Švýcarů běžnou pojistkou odpovědnosti v občanském životě ("na blbost"), která tyto nehody kryje.

Ještě jsem našel zmínku o tom, že je povinné rušení na kola v Tokiu.

Ostatně, docela by mne zajímalo, jaká je propojištěnost "na blbost" u zdejších cyklistů. Cyklista (ostatně stejně jako chodec) plně odpovídá za škody, které způsobí při dopravní nehodě. Což po změně Občanského zákoníku mohou být hodně velké sumy.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
A co z toho tam bylo? Řidičáky, povinné ručení nebo obojí?

Já bych ještě chápal ty řidičáky - ono je opravdu více než záhodno, aby cyklista znal aspoň základní pravidla provozu (nepotřebuje už vědět lahůdky typu jestli je jezdec na koni řidičem a podobné ptákoviny). Jen si myslím, že by tohle mělo být součástí základního vzdělání. Těch pár hodin na dopravním hřišti, co jsme za nás absolvovali za celou dobu na základní škole, jsou nic. Nechápu proč to není prostě normální předmět minimálně jeden rok někde na druhém stupni místo některých těch nesmyslných předmětů. Kdo by z předmětu neprospěl, tak by normálně propadl. V dnešní době se současnou dopravní situací mi to přijde jako dost důležitá znalost pro všechny, než dělat spešl řidičáky pro cyklisty (A co vůbec koloběžky? Kolečkové brusle? ...).

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Dřív to bylo ve Švýcarsku, ale tam to před pár lety zrušili.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Chodec, že nepoškodí stojící auto? No to bych se hádal. Stačí pětikoruna... sarcastic Jako těch případů, kdy ti někdo cizí může omylem poškodit libovolný majetek (či způsobit újmu na zdraví), se dá vymyslet tisíce. To by muselo být nějaké povinné všeobecné pojištění odpovědnosti za škodu, podobně jako zdravotní pojištění. Myslím, že případů, kdy cyklista poškodí auto je úplné minimum oproti auto X auto a průměrná výše škody bude taky úplně někde jinde. Kromě toho - funguje snad někde ve světě něco obdobného? Povinné ručení a řidičáky pro cyklisty? I kdyby to principiálně mělo být správné, tak mi to stejně přijde jako utopie.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Chodec není řidič a nepoškodí mi stojící auto. A když cyklista srazí chodce, tak by se mu ta pojistka taky hodila.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
P. Haluza píše:
No nestalo se tak, kdybych trval na dání přednosti, stáli bychom tam ještě dnes...

Dát přednost znamená nedonutit druhého účastníka k náhlé změně rychlosti nebo směru jízdy. Jestliže cyklista stál, těžko jsi ho mohl donutit k náhlé změně, tudíž jsi mu přednost dal, i když jsi projel první. :-)

Robert: No, zase když ti skočí před rychle jedoucí auto chodec, tak ti minimálně čelní sklo taky vymlátí. Budeme zavádět povinné ručení pro chodce? A kdo ho nebude mít, nebude smět vyjít z domu?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1349 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 54  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]