Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
adam_r píše:
Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne


Ve výjezdu do kopce až takový problém není, problém je s brzdami při jízdě s kopce. Mimochodem, stoupavost soupravy bych posuzoval nejen podle podílu hnaných náprav, ale i podle podílu výkonu a hmotnosti (i když ten je, myslím, srovnatelný, ne-li lepší než u K2).


No, zas tak špatně to snad nevypadá, ne? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ds píše:
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Pokud by nebyl problém Pekařská (já si myslím že bude), tak by se vlek užil na d-5. Jinak mně jako rozumné umístění vleku připadá linka 9.
Plně souhlasím nebo 11 :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Do kopce to vyjde lepe, nez K2. 66% hmotnosti soupravy je na hnanych napravach. Navic ma asynchronka dvojnasobny vykon. Takze jako nahrada vozu K2 je to pouzitelne.

A 40m soupravy na lince 1 by k zahozeni nebyli. Kdo jel 1 ve 14 hodin odpoledne, tak ten vi sve.
Tech zastavek, ktere bude treba upravit neni zas tak mnoho (na lince 1) a v porovnani s naklady na nakup novych vozu je to mala polozka.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Pokud by nebyl problém Pekařská (já si myslím že bude), tak by se vlek užil na d-5. Jinak mně jako rozumné umístění vleku připadá linka 9.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
VS píše:
Jak to vypadá s tím vlečňákem? Na d-10 už nejezdí,včera byl na 1/10 vůz K2P 1047? Bude už konečně jezdit s cestujícími a kde? Když je ta d-4 už definitivně zapovězena,například na d-1,12,13 si ho neumím přestavit a d-3 je podle mě trochu zbytečnej,to není moc důležitá linka.
A proč teda na d-3 jezdí soupravy téček ???? Už si s ní někdy jel ve špičce ???!!!


Jako náhrada K2 jel´lepší Anitra než T3+VV60LF.No ale kam jinak to dát? Snad d-6 nebo 7,pokud by nebyl problém ta Pekařská.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Husovu to zvladne ?? Tak to bych chtel videt tu tramvaj jak je nacvaknuta , s tim ze misto T3+T+ dostanou T3+vv60Lf. NAvic by se tim dost spomalil provoz. Jedine jako nahradu K2 a ne soupravy . A brzdy tam dal lip nejdou . Uz ted jeto dost nacpany.


pd píše:
Já bych to za hloupý nápad taky nepovažoval. Fakt je, že na první pohled to bude asi vypadat podivně (zvlášť s vozem 1560), ale vzhled přece není nejdůležitější.
Dřív nebo pozděj (no, spíš pozděj) se snad i v Brně dočkáme tramvají dlouhých 40 metrů a tahle souprava s vlekem je k tomu dobrý předstupeň.


Vzhled sice není nejdůležitější, ale taky není zanedbatelný. Myslím, že v Brně nejsou podmínky pro 40m soupravy. Už teď se na zastávku Česká ve směru na Tivoli nevlezou dvě soupravy za sebou, o Mendláku už tady řeč byla a skoro nikde nejsou dimenzovaný ostrůvky, o průjezdech křižovatkama ani nemluvě. To ať si raději pohrají s brzdama a nakoupí se 20 vlečňáků a dají se na d2,ta je úplně po rovině, případěn d12 - Husovu to zvládne, případně d13.


Já bych to za hloupý nápad taky nepovažoval. Fakt je, že na první pohled to bude asi vypadat podivně (zvlášť s vozem 1560), ale vzhled přece není nejdůležitější.
Dřív nebo pozděj (no, spíš pozděj) se snad i v Brně dočkáme tramvají dlouhých 40 metrů a tahle souprava s vlekem je k tomu dobrý předstupeň.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ma to neco do sebe. Sice mam proti tomu dost namitek, ale vzhledem k obrzdeni vleku je to asi jediny mozny bezpecny reseni. A odpovida tomu uprava 1560 , ktera obdrzela pouze predni zasuvku.


sprahovaz vlek mezi 2 t3 je kravina...uz jen na pohled to bude hnusny...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já ten návrh rozhodně za hloupý nepovažuji! Tyto soupravy by se velmi hodily na linku 1, kde je problém pouze na zastávce Mendlovo náměstí. Samořejmě že se taková souprava např. neotočí na Náměstí Míru, ale tam ji nikdo neposílá.


Ještě se pořád uvažuje o nasazení vleku mezi dva motorové vozy, nebo už tento podle mého velmi hloupý nápad zapadl? Hloupý proto, že na to nejsou dělané nástupní ostrůvky, např.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Tusim se ve vozovne sesouladuje s vozem 1560


A co se s nim ted stalo ze prestal jezdit?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hlavni problem je v tom ze vlek ma obrzdene pouze vnitrni napravy , tedy 50% naprav :(. Kolejnice nejsou provozni brzdy, ale spis nouzovy. A i tak mooc pekne klapaly , pri jizdach .


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kopec na kravi horu ma dokonce pres 90 promile. Je tam nejvetsi stoupani v brne. Husova je tusim v norme, jistej si nejsem u pekarske.


Že by kopec na Monte Bú měl víc než 80 promile? a Husova taky? Jiný kopce na d4 neznám. Jestli chtějí rovinu, tak se můžou trefit jenom do d2, případně do d12, ale to by musela jezdit přes Maliňák (vadí vleku víc klesání, nebo stoupání?). Jestli ale vadí Husova, tak ať se výrobce pěkně stydí,protože tamtudy vlečňáky normálně jezdily už za Adolfa.


Jak to vypadá s tím vlečňákem? Na d-10 už nejezdí,včera byl na 1/10 vůz K2P 1047? Bude už konečně jezdit s cestujícími a kde? Když je ta d-4 už definitivně zapovězena,například na d-1,12,13 si ho neumím přestavit a d-3 je podle mě trochu zbytečnej,to není moc důležitá linka.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Protoze vyrobce nepovolil jizdy do stoupani nad 80 promile. a to je na 4 prekroceny a misty o hodne.


PvvS píše:
Na 7 asi ano, na 4 na nej zapomente . Na tuto linku nesmi .
Proč na ni nesmí?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Na 7 asi ano, na 4 na nej zapomente . Na tuto linku nesmi .


Bude někdy nasazen na linky 4 nebo 7?


dnes vlek jezdi odrana na 10.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]