Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zajímavý, že za první republiky i po válce jezdily vleky bez problémů a v 21. století nikdo pořádný vlečňák vyrobit neumí. Přitom je to elegantní způsob, jak si hrát s kapacitou vozu.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
mceza: Krev "tekla" při jiné příležitosti, aspoň co já teda vím.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil chat-maniac dne 04 čer 2015 07:48, celkově upraveno 1
bez proffokací


Offline
790
25 led 2006 09:46
Položme se na otázku, zda je provoz s vlekem dražší, než provoz tramvaje 13T (když je tedy mají nahradit)?
Ad P.S. V tom vleku nebyl znuděný úředník, ale - pokud si vzpomínám - znuděný (a kdo by v takové situaci nebyl), avšak poměrně velmi erudovaný a znalý pracovník KOS Krnov.

MKzB píše:
Provoz soupravy s vlekem je dražší jak provoz dvojčete, takže se ani nedivím, že není vůle je dál udržovat.

P.S. Vzpomínám na toho znuděného úředníka, který osobně dělal dozor při zkušebních jízdách v druhém kole schvalování wleku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hhoonnzzaa: Psal jsem o "pár atypických vozech", ne o žádných sériích. Pohybuješ se evidentně v dimenzích, které v Brně nejsou adekvátní :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A já měl za to, že krev tekla už na Semilassu :(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honzíku, moc krásné rýpnutí, tady ale nejsme v Praze, kde tramvaje počítáte po stovkách.

Mceza:
To bylo na Hrnčířské.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Honza - tak on je rozdíl provozovat čtyřkusové série vozidel, z nichž každý je jiný, než ucelenou skupinu vozů jako K2P, T3G a podobně. Skupiny šalin jako K2P, LF2, LF, nebo kátečka RN2 snad ani nelze považovat za malou sérii...Za tu by se daly považovat jednotlivé skupinky reko K2R (K2R, K2R.03, K2R.03-P), nebo K2T.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Eda píše:
Zkrátka si budete muset zvyknout na to, že už i v Brně se přišlo na to, že provozovat pár atypických problémových vozů se dlouhodobě nevyplatí. Ať už to jsou RT6, vleky nebo K3.


Haha, dobrý vtip. Tak to může Brno vyřadit snad všechno co má, protože se jedná u každého typu o miniaturní sérii. U tramvají se snad za alespoň malou (nikoli mini) sérii dá počítat T3G, K2P, LF2, KT8D5R.N2 a 13T (pokud se tedy dají počty kolem 20 - 30 kusů považovat za alespoň malou (nikoli miniaturní) sérii).

To by mě zajímalo, s čím by DPMB jezdil, kdyby vyházel všechny malosériové typy, když už nyní nemá s čím jezdit a velmi nutně a pokud možno už včera by potřeboval vyhodit vergly přes 25 let staré....

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
410
29 lis 2014 18:06
ZZ Top píše:
Eda: takže i sanitky?

Mavečka jsou ve stavu, kdy si buď vyžadují injekci v řádech statisíců anebo finito.. takže asi finito


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
V Porubě mají s VV60LF podobné potíže?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Však právě tam to bylo, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Tam vlek taky nechali?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Semilasso to jistí :D


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Nebylo se kde dovědět, že vlek lze úspěšně ztratit :-D


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Myšlenka byla dobrá, ale prostě se ukázalo, že tudy cesta navede. Vzít 4 kusy na ověření myšlenky mi přijde adekvátní. Lepší než jich rovnou objednat 100...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1301 je první vyrobený VV60LF, takže předchozí zkušenosti z provozu být ani nemohly. Ve své době byla T3R.EV+VV60LF pokus o levnou nízkopodlažní tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
MKzB píše:
Provoz soupravy s vlekem je dražší jak provoz dvojčete
A to se nevědělo předtím, než se koupily?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Provoz soupravy s vlekem je dražší jak provoz dvojčete, takže se ani nedivím, že není vůle je dál udržovat.

P.S. Vzpomínám na toho znuděného úředníka, který osobně dělal dozor při zkušebních jízdách v druhém kole schvalování wleku.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Provoz těchto vozejků (VV60LF, RT6N1, K3R-N, CiBus ENA) znamená víc starostí než užitku. Je potřeba oželet investice do pořízení/oprav a zbavit se jich. A čím dřív, tím líp...


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Eda: takže i sanitky?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zkrátka si budete muset zvyknout na to, že už i v Brně se přišlo na to, že provozovat pár atypických problémových vozů se dlouhodobě nevyplatí. Ať už to jsou RT6, vleky nebo K3.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
a co třeba si konečně přečíst datum kdy sem sem ten můj příspěvek dával (hlavně se zaměřte na rok) ;-)

a za situace kdy se plánuje nákup 20 sarančat je celkem logické že pokud tan je něco vážnějšího (a vadné hadice či kompresor určitě vadné nebudou - jináč už by to skoro rok nestálo ;-) ) tak už se třeba nevyplatí ho opravovat....


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Hlavně vrážet prachy do atypu na vyřazení je nejen nerentabilní ale i nelogický.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M píše:
To je na tom ten vůz tak špatně, že jeho oprava je už nerentabilní? Přeci není možné vyřadit a zrušit vůz jen kvůli kompresoru a hadicím? To by nám tu za chvíli nic nezbylo.


Pokud je interval mezi opravami a následným posejřením daných komponent na tom vleku už příliš krátký, tak neustálé strkání financí do opakovaných oprav asi fakt přestává být rentabilní.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
To je na tom ten vůz tak špatně, že jeho oprava je už nerentabilní? Přeci není možné vyřadit a zrušit vůz jen kvůli kompresoru a hadicím? To by nám tu za chvíli nic nezbylo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 15:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]