Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4668 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 187  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 18:30 

Příspěvky: 102
Od: 23 led 2011 14:37
STUDENT AGENCY:
Vozy 223-230 jezdí u slovenského RegioJetu.
Vůz 98 byl prodán v prosinci 2014. Prodáno by ale mělo být více vozů (některé Glory, Aury i nejstarší Irizary), konkrétní čísla bohužel nevím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 13:37 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ne, v tomto formátu se v ČR nikdy nic nevydávalo a nevydává. Navíc na fotce je jiná: http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... 1085#photo


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 13:36 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Není to nějaká exportní?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2015 13:25 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
http://seznam-autobusu.cz/vuz/41085
Poněkud zfušovaná RZ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 115
Od: 04 pro 2012 23:23
Bydliště: Karlovy Vary
http://seznam-autobusu.cz/dopravce/ramvej-bus - Dopravce RAMVEJ BUS má sídlo na adrese Chvalšinská 242, 381 01 Český Krumlov. Stačí se podívat na oficiální webové stránky - sekce Kontakty.

_________________________________
"Sorry jako." - Andrej Babiš, 2017


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 18:07 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Nebude to spíš jen chyba v SPZ?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 17:55 

Příspěvky: 8
Od: 08 lis 2014 18:14
Dobrý den. Tento vůz je Sor CNG 12
http://seznam-autobusu.cz/vuz/40006


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2015 00:44 

Příspěvky: 152
Od: 30 kvě 2011 22:12
Ad C734.23... turbo bylo sešrotováno, fyzicky je na fotkách vůz BKA 10-04.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 23:44 

Příspěvky: 48
Od: 09 kvě 2014 19:33
Tato Karosa byla dle evidencie-dopravcov odprodána na Slovensko dopravci Štefan Píri PÍRI TRANS.

Tento vůz byl dle evidence zrušen 2004, ale vyfocen byl ještě 2006. Je na fotkách tedy jiný vůz s těmi samými SPZ? Podle mě je to možné, protože Karosa na fotkách na typ C734.23 moc nevypadá - tedy kvůli té "velké Rábě", i když tu tam mohli dodatečně dodělat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 23:27 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Myslí-li Eda osobu skrývající se pod pseudonymem Benny (nic jiného se mi o této osobě nepodařilo získat), tak ten se na mě mailem obrátil v cca listopadu 2012 se žádostí o zaslání vědomostí. Uveřejnil jsem v tématu Nedostatky v evidenci některé vyžádané "syrové", ještě nezpracované informace, možná i něco rozpracovaného mailem. V evidenci se někdo pokusil uveřejněné informace využít vytvořením 2 karet ostravských parních lokomotiv. Benny se už neozval, tak jsem už nic neposílal, protože jsem nic v té době neměl ještě zpracováno, až jsem měl, tak jsem nehodlal zasílat vědomosti osobě, o které jsem nevěděl, k čemu informace použije (výstup z poskytnutého se neobjevil), neboť k zveřejnění některých informací byl v té době potřeba souhlas i dalších subjektů, než mně (na to byl mnou mailem upozorněn). Dnes, i když se v potenciální poskytnutelné informaci vyskytují ty skoro stejné informace, tak už snad souhlas není potřeba, protože informace mám získané a potvrzené i z jiných zdrojů. Takže si myslím, že už není mou starostí někoho nahánět. Spíš bych měl být naháněn onou osobou já, aby mé vědomosti mohl zapracovat do evidence, o kterou se dobrovolně zavázal starat. Jenomže dnes je všeobecnou módou se dobrovolně zavázat a pak špinit všelijakými nepravdami všechny ostatní, co mu to připomenou


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 22:04 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
JM: Datum u fotky opraveno. S DPO by bylo dobre se obratit primo na Marka Benese, ktery ma Ov evidenci na starosti. Chodi sem jen obcas.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 15:46 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
mili.hami píše:
U dopravce Jiří Vykouřil - JV BUS prosím přidat další autobus VDL FUTURA FHD2 139-460 MX. SPZ je 9B6 6559. Nátěr je bílý.

Se hnědou grafikou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 15:10 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Při hledání údaje o jednom pražském tram. voze jsem narazil na seznam-autobusu.cz na tuto stránku http://seznam-autobusu.cz/vuz/11966 a na ní odkaz na tento snímek http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... ry=1#photo . U snímku je špatná datace. Snímek je dle stavu vozů TM (81 - oranžový pantograf /pozůstatek renovace pro DP a stav před přetřením na šedo po převzetí vozu do sbírek TM/, 3005 - má "oholenou" střechu, což by mělo být důsledek přepravy na vagonu po železnici) pořízen těsně po tom, co vůz 3005 dorazil do Brna po železnici a byl v Brně sundán z vagonu. Tato situace nastala v roce 1972. Tímto prosím o opravení datace z 198x na 1972 i na stránce tohoto snímku. O opravu bylo zažádáno chybovým hlášením i na stránce ve Fotogalerie BMHD, z které snímek pochází .


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 09:40 

Příspěvky: 1280
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
U dopravce Jiří Vykouřil - JV BUS prosím přidat další autobus VDL FUTURA FHD2 139-460 MX. SPZ je 9B6 6559. Nátěr je bílý.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 00:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2953
Od: 09 zář 2009 20:14
Díky za opravu :wink: u 4L2 5173 by bylo vhodný doplnit klimatizační jednotku Eberspächer, nevím ovšem od kdy, tipuju konec roku 2013

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 úno 2015 00:16 

Příspěvky: 313
Od: 17 lis 2014 00:06
AD Karlosi :-) máme rok 2015 nikoliv 2014 (týká se Soru zařazeného u Psoty)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 19:13 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Před léty jsem napsal tento příspěvek
J*M* 02 lis 2012 13:20 píše:
V souvislosti se zprávou v tématu Zajímavé postřehy odjinud o ukončení provozu zrychlovačů v Plzni a diskuzí na K-netu jsem navštívil http://seznam-autobusu.cz na stránce DP Ostrava vozy T3. Když už jsem tam byl, tak jsem nakoukl i jinam, např na stránku Tramvaje - vlečné vozy, kde jsem objevil heslo Graz. Jelikož vozy z Grazu jsou jedna velká neznámá, myslel jsem, že se podařilo zlomit Ostravaky a že konečně něco z problematiky pustily do světa. Dle statistik bylo vozů 15, přišly do Ostravy snad ve třech dodávkách. Byly to osobní vozy z Grazu typické pro lokálky, ale snad, co vůz, to nějaká odlišnost, 3 vozy (dalo by se říct redukční) se spřáhly železničními a centrálními, vozy zimní i letní, vozy II. a III. třídy, vozy III. a III. třídy, vozy III. třídy a se služebním oddílem, atd... V roce 1901 bylo 7 vozů prodáno do Salzburgu, ostatní přečíslovány snad na čísla 50 - 56 a 70. Otevřu stránku
http://seznam-autobusu.cz/vuz/6923
a nevěřím svým očím, na stránce vůz, který nemá s Ostravou nic společného a který prodán čerstvě vzniklou společností BLEG (1886) ještě téhož roku. Toto nedopatření pravděpodobně souvisí s mým příspěvkem z 16 října 2012 v 18:42.

K Ostravě ještě připomínka, na stránce
http://seznam-autobusu.cz/vuz/8108
se zobrazují obrázky z Galerie vozu VŽD ev.č. 3

Dodnes problémy neopraveny

Pro ilustraci ještě příspěvek z 16 října 2012 v 18:42,
Příloha:
Screenshot_13.jpg

který zároveň usvědčuje jiné, než mě (jak tu někteří píší), ze šíření nepravd. Onehdy tu bylo tvrzeno, že jsem nic nedělal, když admini nekonali, jak měli. Po skoro půlročním dohadování po mailu a ICQ jsem bláhově myslel, že slušně napsaná připomínka jimi hne, nehnula do dnes, ani po, dle některých, "neslušných" připomínkách. (vlastně hnula, k smazání připomínky)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 18:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1660
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Tento SOR nyní jezdí u Psoty na Znojemsku, má pořád nalepené e.č. 1914. Dnes viděn na 817. Viděl jsem ho už před týdnem, ale nestihl jsem si zapsat SPZ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 16:19 

Příspěvky: 1280
Od: 19 lis 2010 14:53
Bydliště: Cocktown
Prosím přidat autobus VDL Futura2 SPZ 7B7 8141 u dopravce Jiří Vykouřil - JV BUS. Natěr je šedý. Zdroj: Podle této fotky: http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... torId=2535


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 16:06 

Příspěvky: 152
Od: 30 kvě 2011 22:12
Ten vůz z Lešan je ve skutečnosti JH 57-78.

Co se týče Ibbrabussu, tak to je jak píšeš.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 15:28 

Příspěvky: 48
Od: 09 kvě 2014 19:33
U tohoto trolejbusu je špatně uvedeno, že byl zařazen v Szegedu 2007, když byl z ČB vyřazen 2008.

Tento Mercedes má dle fotky klimatizaci. Tudíž by to bylo dobré uvést.

Jak mohl být tento autobus vyfocen 2007, když byl sešrotován 2004. Pravděpodobně to bude jiný vůz na těch samých značkách. A když ano, tak který?

A nakonec: poslední fotka u tohoto vozu bude nejspíše podle vzhledu patřit tomuto vozu, který má ale SPZ z toho prvního uvedeného. Nicméně je to jen moje domněnka, ale vypadá to jako pravděpodobná možnost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 15:02 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Hotovo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 15:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 495
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Ještě prosím o opravu u stejného autobusu, chyba v poznámce:
motor Volvo (460k), automatická převodovka (12 st.), uspořádání sedadel 63+2 (původně 62+2 sedadel, dodatečně doplněna sedačka do zadní "pětky" kde byly půvbodně jen čtyři sedačky)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 13:11 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6455
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Ok, smazáno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 úno 2015 13:09 

Příspěvky: 3989
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
http://seznam-autobusu.cz/vuz/7945

Nebylo by záhodno z poznámky smazat info o nasazení vozu, když tam už nejezdí a linka ani neexistuje? Nemluvě o tom, že odjezd v 8:00 z Prahy a ve 12:00 ze Zlína mi nějak nevychází.


Naposledy upravil Robert dne 20 úno 2015 13:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4668 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 187  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 10:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]