Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 408 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411  Další
Autor Zpráva
Já nechápu 2 věcím týkající se JŘ:

d-6: na lince nejezdijou jenom K (Pisárky), ale taky K (Medlánky). A to od PO až do NE.Taky 1x za měsíc 1 vůz v So a NE 1xT (Medlánky).To je jenom vyjímka.To chybí na JŘ.

d-7: na lice sice jezdí v So a NE K (Pisárky), ale taky 1xT (Medlánky). Zase nechápu v JŘ. Že ve 22:57 ( na zastávce Česká) je že anitra dojíždí a to do vozovny Medlánky.
Můžete se podívat:http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=51&to=6&to=189&ln=6&ln=4992&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11


Pochybuju že by číslo 1851 někdy blokovalo Anitry po poslední dodávce v příštím roce jich bude 17, tedy 1805-1821.Že by se někdy kupovaly další? Na to nebudou další aspoň 3 roky peníze a že by se v letech 2009-2010 ještě vyráběly Anitry? Jedině snad pro novej nízkopodlažní typ o délce kolem 24m odpovídající Anitrám.
Řada 19xx pro obousměrný vozy(32m),ale co jednosměrný (32m),náhrada za T3(stejně jednou musí přijít).


Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)


titlis píše:
Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


No a není to třeba proto, že 17xx nejsou obousměrné, ale tříčlánkové vozy? No a Anitry jakožto nový výplod potřebují samostatnou řadu.


Nedávno jsme se bavili o číslovacím plánu DpmB a neshodli jsme se, proč má K3 ev.č. 1751, když 17 začínají obousměrné vozy a anitry jako nízkopodlažní 18. Kdo to ví, odpoví.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Pokud by došlo k nějakým nečekaným závadám na tramvajích, přidal bych do toho výčtu ještě B732....


No já bych na P1 čekal skoro kompletní přehlídku zdejšího vozového parku. Tj. od sóla T3 přes K2 až po KT8 všech modifikací. Ostatně tak jako v minulých letech...


Jenže ta d-7 by asi nebyla moc využitá ani do Pisárek,stejně jako na Švermovu,no ale aspoň je to kratší trasa,takže se ušetří nějaký vozy.I když kdo ví? Třeba by až tak prázdná nebyla,vycházím z loňského vedení d-6 o prázdninách do Pisárek,kvůli Křížové.Ta d-6 vloni jezdila do Pisárek skoro prázdná,ale zase jezdila na Českou i d-1 a d-6 jezdila v polovičním intervalu.Mimochodem kolik je teď valstně na d-7 vozů,když jezdila do Lískovce,tak jich tam bylo 11?

Ad veletrh: Odpoledne to asi bude problém,navíc jezdí d-1 lidi i do Bystrce(je vlastně špička).Co vlastně má být za vozy na P1? Doufám,že 2xT.

Opravdu je v odpolední špičce takovej nedostatek kloubáků,že musely být na d-2 minulý pondělí 2xT?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Snad se odkloněná d-7 osvědčí a po čase se do Pisárek přesune. Nezdá se mi, že by důvodem odklonu d-2 byl nedostatek kloubáků, protože ta bude jezdit do Pisárek jen mezi 8-13 hod., kdy ve vozovně odpočívají vozy z d-10. Důvod bude spíš v tom, že spoje na Ústřední hřbitov jezdí z nádraží nevyužité, takže proč ne. Myslím, že vzhledem k omezenému počtu vozů bude chybět kapacita na na lince p1 v odpolední špičce, kdy se tam d-2 odklonit nedá (protože d-6 končí na hřbitově, ale to už je jiná otázka).


Takže letos bude poprve organizována doprava k výstavišti jinak (při strojírenském veletrhu).Tyto informace převzaty ze stránek DPMB(Uvádím zdroj,abych nebyl jako takada):

V době od 8 do 19 hod. posilovou tramvajovou linkou P1 po trase: Zvonařka - Hlavní nádraží - Pisárky. K výstavišti jsou navíc odkloněny linky 2 a 7. Linka 7 jede v době od 8 do 18 hod. po trase: Královo Pole, nádraží - Česká - Pisárky a v době od 8 do 13 hod. jedou vybrané spoje linky 2 po trase: Stará osada - hlavní nádraží - Pisárky (jedná se o spoje, které v této době končí ve smyčce Ústřední hřbitov).

Je to určitě kvůli d-10,protože už asi fakt nejsou další kloubáky k dispozici.Co má jezdit na té P1? Ta asi bude z Medlánek.

Já stejně nemůžu tomu nedostatku K2 ve špičce uvěřit,vždyť jich v Brně skoro 100(asi95) a kromě ležáků typu 1037,co dlají živý plot v Pisárkách a odstavených 1088,1131 jich je ještě aspoň 90.Možná přitom veletrhu ale jinak se to přece zvládnout dá.Co pak vysvětluje ty dvojčata na d-2 či na 4/9(kde mají být K2)?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
na 4121 bylo vic uprav , ale presnej rozsah zjistuju . Jelikoz 4122 nejni nejak videt, tak asi prochazi obdobnou recyklaci.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Má se něco takového dělat i s 4122? Co vlastně dělali s 4121?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Vime :)) http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=4121so2_ps


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Služební T2 ev.č. 4121 je opravená a nově natřená! :-D


iantomas píše:
Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké



Projekt přeložení tramvaje do ulice Plotní včetně inženýrských sítí je na http://www.jcbrno.cz

Ostatní projekty asi ne.Mě by velmi zajímal projekt té tramvaje na Lesnou.


Chtel bych se jen zminit o tom, ze jsem videl KT8 1706 jezdit po brně na TBZ. Uplynul jiz temer rok od vykolejeni tohoto vozu v Lisni (28/9 2003)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Spis prejed z linky .


Dnes v Sobotu odpoledne sem jel d-12 domů a na zatávku přijela 1032.Zvláštní na tom bylo,ale že je to vůz z Medlánek a d-12 o víkendech vypravují pouze Pisárky(i po 1.9.2004).Schválně sem se díval na kurz a bylo tam 00406(takže je to vůz d-4).Co teda ale dělal na d-12? Že by zápujčka,kvůli přestávce jiné K2 na d-12?


Martin Š. píše:
Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2


No má to zajímavý tvar, rozhodně bych neřekl že ten drobeček má 30 metrů :lol: Aspoň vidíš, co dokáže objektiv fotoaparátu


Ta KT8 na d-1 na obrázku se mě zdá úzká
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1713hud2


--------------------------------------------------------------------------------
Jo,ty dvojčata na d-2 sem viděl a byly dokonce dvě 2/2(1607+11),6/2(1651+52).Myslíte si že opravdu došly K2? Nebylo to nějaký posílení d-2 pro špičku v oblasti Heršpic,kde jezdí d-2 ve špičkách v 5 min.intervalu dost plná? I když by to asi velkej význam nemělo jenom dva kurzy. Došly K2? Vždyť má DP asi 96 K2,z toho pravda některý dělají živý plot v Pisárkách,ale určitě jezdí aspoň 90 vozů(+Anitry).Jsou
17xd-2
4-6xd-4(4xPis.,2xMed.)
19xd-5
9xd-6
9xd-7
4xd-9
7xd-10
12xd-11
Je jich v provozu tedy cca 82 vozů(z toho 10 Aniter).
Nechápu jednu věc? Když už DP vyšťourá další 2 soupravy,tak proč je nedá na d-9.To by jich tam bylo už 6 z 9.

Ono by stačilo 3 soupravy 1517+58,1562+69,1555+86,dát je na d-1,z té vzít 3 pisárecký T3 a ty dát na d-9.To by bylo 4 2xT(jako teď)+ další 3 soupravy(z d-1)+2 x2xT z d-2 a hned máme 9 vozů pro d-9.Na tu d-4 by se pak mohli dát K2P,holt by jezdily halvně na d-4.Ostatní K2 na ostatní linky.


Tak v dalších dnech dvojčata na d-2 už nebyly.No ale na d-9 je 5 souprav(místo obvyklých 4),krzy 1,2,5,8 a navíc i 4/9.Takže pokud někde vyšťouraly soupravy,tak je dali tam kde je to nejužitečnější,na d-9.

A dnes 9.9 už byly na d-9 zase jen 4 soupravy,takže to bylo včera navíc,ta 4/9 stejně jak ty dvě soupravy na té d-2 v ponědlí.


Tak já bych to zase spojil do jedné odpovědi: nejsou, aspoň o žádných nevím... Kdysi jsem viděl stránku s jakousi vizí tramvajové dopravy do budoucna, ale už asi neexistuje (ukládal jsem si to, možná bych to ještě našel... pamatuju si, že tam byly obrázky s RT6 :-P )


Mám jednu otázku kterou lze rozdělit na několik:
Jdou někde na netu shlédnout studie tramvajových projektů do budoucna?
Mám namysli:
1 prodloužení tramvaje v Líšni
2 Bystrci
3 na Lesnou
4 (znovu)napřímení tramvaje do Líšně na Olomoucké


Příspěvky z 2.9. ohledně smyčky/úvrati jsem přesunul do nového tématu Smyčka Jírova/Nám. Karla IV.


Když už sme u té d-4.Ty K2P na d-4 o víkendech jsou už trvalý stav nebo jen po dobu prázdnin? Neplánuje se například od Září na d-7 o víkendech jen 1xT nebo jen K2? Ta směs co tam je oodel mě zbytečná.

A DOJDE K NĚJAKÝM ZMĚNÁM VE VYPARAVOVÁNÍ VOZŮ NA LINKY OD ZÁŘÍ,KROMĚ UKONČNÍ VÝLUK? Npř. budou zase 2xt na d-9 apod.?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]