Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 107 z 107    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107
Autor Zpráva
Já jsem si svého času koupil za necelé dvě stovky celosíťový jízdní řád, a teď navíc opravné balíčky skoro za stovku. Navíc ty poslední opravné balíčky jsou jen černobílé a rezignovaly na dobrý nápad z opravných balíčků č. 1, tj. aby byly opačné směry tištěny "hlavou dolů" (aby se dalo JŘ listovat bez otáčení). Když to porovnám s JŘ ČD, nebo s JŘ MHD Brno před IDS, je to mnohonásobek. :cry:


Včera sem jel vlakem směr sokolnice a cesta trvá opravdu dlouho,aspoň 15 min.,myslím si že lidi z obcí jako(Dambořice ,Těšany,Hostěrádky,Měnín ap.) budou asi dost naštvaní,když jim zruší busy na Zvonařku a budou muset přestupovat na vlak.Lepší by bylo IDS busy vést až do Komárovu,kde by přestoupily na tramvaj.Předpokladem je ale posílení tramvají do Komárova aspoň na 2,5 min.To by pak a-40 zůstala v Tuřanech a linky a-40,48,63 by končily též v Komárově jako dnes a-509.


Tak jsem si koupil opravný balíček jízdních řádů za nehorázných 79 korun. Nechápu co je na tom tak drahé, bez kupónů by ta hromádka papírků vyšla na nějakých 160 Kč :evil: Samotné jízdní řády stály 59 (a i to už je dost drahé), navíc byly tištěné barevně a byl k tomu pořadač. To by mělo být zadarmo nebo za nějakou lidovou cenu (~ 20 Kč), zaplatit by to šlo snad z té reklamy co tam je. Nebo se z prodeje jízdních řádů snad dotují ztrátové linky??


ad Bystřice: na té trati už je i teď pravidelný interval, 60-120 minut. Fakt je, že jízdní doba je až moc dlouhá.

ad 200 zónová jízdenka: mě by se spíš líbilo, jak to mají ve vídeňském IDS - "nejvyšší" jízdenka platí pro 8 a více zón. Mají to nějak omezené na jednu cestu, ale může se přestupovat, tak nevím, jak to kontrolují... u nás by tohle asi nešlo.
PID byl vymyšlený trochu jinak - integrace jenom pro směry do/z Prahy, takové relace jako třeba Kladno - Kralupy se zpočátku vůbec neřešily. Jestli se do PIDu časem zahrnou všechny linky v oblasti, jakože asi jo, tak se ty zóny budou muset rozdělit podobně jako je to tu.


VS píše:
Sem zvědav jestli ta a-40 do Sokolnic bude jezdit s kloubákama nebo sólama,protože většina lidí stejně pojede do centra vlakem.


No je celkem hodně lidí, co jezdili do Tuřan a přestupovali na 78 směr Slatina–Líšeň. Proto doufám, že bude v Tuřanech udržována návaznost mezi 40 ze Sokolnic a 78 od Olympie.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Co se týče tarifu,tak je teda v IDS pěknej zmatek.Když sem jel do Blanska,tak průvodčí stačila moje 2-zónová jízdenka(označená na hl. n.-zóna 100).Prý se počítá 40 min. na jizdence a né zóny! Zatim je to do Blanska 4 zóny.I když sem měl 14-dnní jízdenku,tak přece potřebuju kízdenku 3-zónovou. Kdžto při cestě do Kuřimi(z Brna hl.n.)-je to 100,101,310-3 zóny,mě průvodčí za řečkovicema tvrdila.že mě 2 zónová jízdenka už neplatí.Uznala ji až v kombinací s mou 14-denní,i když se má pokud vím uznávat kombinace jen s tramvajenkama.

Pokud se IDS rozroste přes celej kraj,bude mýt aspoň 200 zón.Jakpak bude asi vypadat cesta přes celej kraj např. z Hodonína do V.Bíteše. 6E by zavedli nějakou 200-zónovou jízdenku.? :-D


Uznává se kombinace s jakoukoliv jízdenkou, nejen předplatní, můžeš tedy zóny a časy skládat jak chceš. Myslím,že hodně průvodčích pořádně neví, jaké kombinace platí a jaké ne, takže jsou asi rádi když jim ukážeš vůbec nějakou jízdenku (zvlášť blbě se to počítá směrem na Blansko, když tam chybí zóna 101).

Co se týká počtu zón do budoucna, myslím že to měli udělat tak jako v Praze (PID), kde 9 zón tvoří prstenec kolem Prahy a dá se to snadno počítat. Myslím, že přejezdů přes celé Brno (třeba z Omic do Podolí) je minimum, takže by se na jízdném zase o tolik míň nevybralo.


VS píše:
Sem zvědav jestli ta a-40 do Sokolnic bude jezdit s kloubákama nebo sólama,protože většina lidí stejně pojede do centra vlakem.


V pracovních dnech klouby, o víkendu asi sóla.


Co se týče tarifu,tak je teda v IDS pěknej zmatek.Když sem jel do Blanska,tak průvodčí stačila moje 2-zónová jízdenka(označená na hl. n.-zóna 100).Prý se počítá 40 min. na jizdence a né zóny! Zatim je to do Blanska 4 zóny.I když sem měl 14-dnní jízdenku,tak přece potřebuju kízdenku 3-zónovou. Kdžto při cestě do Kuřimi(z Brna hl.n.)-je to 100,101,310-3 zóny,mě průvodčí za řečkovicema tvrdila.že mě 2 zónová jízdenka už neplatí.Uznala ji až v kombinací s mou 14-denní,i když se má pokud vím uznávat kombinace jen s tramvajenkama.

AD 2.etapa:Nevím jestli je nutné pokračovat zase na Vysočině.Co oblasti kolem Rajhradu,Židlochovic apod.? V které etapě se má dělat jih?

Sem zvědav jestli ta a-40 do Sokolnic bude jezdit s kloubákama nebo sólama,protože většina lidí stejně pojede do centra vlakem.

Pokud se IDS rozroste přes celej kraj,bude mýt aspoň 200 zón.Jakpak bude asi vypadat cesta přes celej kraj např. z Hodonína do V.Bíteše. 6E by zavedli nějakou 200-zónovou jízdenku.? :-D


Na http://www.sokolnice.cz/01aktuality/aktuality.html jsou dokumenty od KORDISu pro obce na JV od Brna v 2. etapě (vyhodnocení 1. etapy, koncepty JŘ nových linek, propagační letáky).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, pokud to srovnáváš s tím bicyklem, tak jo :lol: , ale srovnej : Brno-Tišnov, 32 km, 8 zastávek, jízdní doba 37 minut - proti tomu Tišnov-Bystřice, 32 km, 8 zastávek, jízdní doba 53 minut - navíc nějaké posilování a pravidelné intervaly budou asi na jednokolejce problém.

Nemůžu ale neuvést jiné srovnání - autem je to z Brna do Bystřice 52 km trvá to cca 45 minut. Jedete-li ve dvou, vyjde to navíc levněji a to i při současných cenách benzínu. Jak by toto srovnání dopadlo v jiných obcích? Přiznám se, že kdybych měl dojíždět z některé vesnice, asi by mě IDS k dopravě vlakem nepřimělo. A to jsem rozhodně příznivcem hromadné dopravy...


Já bych to až tak tragicky neviděl, Nedvědice - Brno je vlak pomalejší zhruba o 10 minut, Bystřice - Brno většinou o 12 minut, není to sice ideální, přežít se to snad ještě dá.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mě v tom návrhu 2.etapy zaujalo zaintegrování zóny 350 (Doubravník-Nedvědice) s uzlem v Doubravníku a návaznou linkou 340. Myslím, že je skutečně odvaha snažit se integrovat trať ČD 251 (zde nazývaná S31) z Tišnova do Žďáru - zdejší "vlaky" tažené posunovací lokomotivou, cestovní rychlostí soupeřící s důchodci na bicyklech, jsou krásné k romantickým cestám na Vysočinu, ale každodenní cestování do práce musí být utrpením. Nezbývá než doufat, že kraj nezakáže obcím využívat autobusy jezdící z Bystřice n.P. do Brna, jinak mi těch lidí bude fakt líto... :-(


pd píše:
To by byla zajímavá trasa, aneb poznejte krásy Jihomoravského kraje :lol:
Taky se mi zdá, že 40 skončí u toho Sokolnicko-Telnického nádraží. Asi tam vznikne větší přestupní uzel, třeba tam budou v další etapě ukončené linky od jihu (Žatčany, Těšany, ...). V návrhu nového vlakového jízdního řádu jsou některé vlaky od Brna ukončené v Křenovicích nebo už v těch Sokolnicích, aby vznikl špičkový interval 30 minut, v sedle 60 min.


Jojo přesně tak, z Dambořic a Milešovic vždy po půl hoďce (případně zdvojené busy) s návazností na vlak nebo 40, ve špičkách výjimečně 151. Chtělo by to ale zajistit návaznost 40 a 78 v Tuřanech u kostela, pak to nebude mít chybu :-)


To by byla zajímavá trasa, aneb poznejte krásy Jihomoravského kraje :lol:
Taky se mi zdá, že 40 skončí u toho Sokolnicko-Telnického nádraží. Asi tam vznikne větší přestupní uzel, třeba tam budou v další etapě ukončené linky od jihu (Žatčany, Těšany, ...). V návrhu nového vlakového jízdního řádu jsou některé vlaky od Brna ukončené v Křenovicích nebo už v těch Sokolnicích, aby vznikl špičkový interval 30 minut, v sedle 60 min.


Jaroslav píše:
Z planku je jasne, ze 40 konci v Sokolnicich-Telnicich na nadrazi.


Co však z plánku jasné určitě není a asi to ještě asi nikdo neví, je možnost spojení linek 610 a 151, tedy že by autobus z 610 plynně pokračoval jako 151 podobně jako u linek 404/510. Vznikla by tak zajímavá trasa Dambořice-Otnice-Sokolnice-Šlapanice-Líšeň a nikdo by nemohl remcat že přijde o přímé spojení s Brnem :lol: . Nevíte o tom někdo něco?


Z planku je jasne, ze 40 konci v Sokolnicich-Telnicich na nadrazi.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Tak tak, a kdyby se náhodou ten odkaz pořád schovával, tak doporučuju CTRL+F5. O rozšíření se psalo taky v Rovnosti - články tu a tu.
Asi ta 30 bude strategicky důležitá páteřní linka :wink:, ale mají tam i 50... Zajímavé je, že 40 bude jezdit až do Sokolnic, podle čeho se vybírají obce, které budou mít přímé spojení s Brnem? Podle příspěvku na dopravu nebo podle bydliště (chaty) pracovníků Kordisu?


Z planku neni jasne, jestli ta 40 bude jezdit do Sokolnic, nebo az do Ujezda u Brna. Vzhledem k velikosti Ujezda bych videl konecnou, Ujezd u Brna, obecni urad.


Tak tak, a kdyby se náhodou ten odkaz pořád schovával, tak doporučuju CTRL+F5. O rozšíření se psalo taky v Rovnosti - články tu a tu.
Asi ta 30 bude strategicky důležitá páteřní linka :wink:, ale mají tam i 50... Zajímavé je, že 40 bude jezdit až do Sokolnic, podle čeho se vybírají obce, které budou mít přímé spojení s Brnem? Podle příspěvku na dopravu nebo podle bydliště (chaty) pracovníků Kordisu?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymous píše:
Anonymous píše:
Anonymous píše:
návrh nového linkového vedení tam je jenom starý pro I. etapu, nevím kdes ten nový viděl...


V pravém sloupci

... já mám v pravém sloupci jen:
změny v tarifu IDS JMKžákovské jízdné
Tipy na výlet s IDS JMK
Vyhledání spojení na serveru IDOS.CZ
Jak cestovat s průkazkou ZTP a ZTP/P
Rady pro seniory
Kombinace jízdních dokladů
Univerzální jízdenka
Severojižní kolejový diametr



a o druhý etapě nic...



Podívej se znovu - mělo by to být nad radami pro seniory, zrovna jsem se na to díval


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ta mapka mě zaujala - jsou tam všechny linky jedoucí mimo zóny 100 a 101, pak jsou tam naznačeny brněnské tramvaje a z pro mě naprosto nepochopitelných důvodů ještě linka 30. Žádná jiná čistě brněnská autobusová nebo trolejbusová linka tam není....


Anonymous píše:
Anonymous píše:
návrh nového linkového vedení tam je jenom starý pro I. etapu, nevím kdes ten nový viděl...


V pravém sloupci

... já mám v pravém sloupci jen:
změny v tarifu IDS JMKžákovské jízdné
Tipy na výlet s IDS JMK
Vyhledání spojení na serveru IDOS.CZ
Jak cestovat s průkazkou ZTP a ZTP/P
Rady pro seniory
Kombinace jízdních dokladů
Univerzální jízdenka
Severojižní kolejový diametr

a o druhý etapě nic...


Anonymous píše:
návrh nového linkového vedení tam je jenom starý pro I. etapu, nevím kdes ten nový viděl...


V pravém sloupci


návrh nového linkového vedení tam je jenom starý pro I. etapu, nevím kdes ten nový viděl...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jaroslav píše:
Mate nekdo blizsi info o pripravovane druhe etape IDS? Linkz, rozsah, zony ....


Staci mrknout na http://www.idsjmk.cz a najdes tam mapky s navrhem linkoveho vedeni.


Mate nekdo blizsi info o pripravovane druhe etape IDS? Linkz, rozsah, zony ....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2675 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 16:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]