Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 13    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Před poměrně dlouhou dobou jsem postavil vozidlo pro BAHN, UniTram. Později jsem to rozšířil na 4.
Velmi nedávno jsem se koukl na to, co jsem vytvořil a napadlo mě to trochu vylepšit a rozšířit řadu. Nakonec se z plánovaných 8 vozů stalo celých 16.
Prezentuji UniTram family. Kde Uni znamená unikátní. Každý z vozů nemá jednoznačně kategorizovatelnou konstrukci, což tedy naplatí pro UniTram 1 – 5 (UT1 je typu Z, UT2 je Xm, UT3 je Y, UT4 je X, UT5 je (de facto) W. Ostatní jsou hybridi, např. UT0 je W-Y, UT6 a UT7 jsou Xm-W, UT8 je X-W, atd…).
Snaha byla vytvořit šaliny pro všechny možné délkové kategorie. UniTram 0 – 6 navíc mají hnané pouze krajní podvozky. Kvůli NP. Prapůvodním nápadem je UT8.
Ještě musím nakreslit všechny ostatní obrázky, a pak se s tím konečně může do BAHNu.
Btw, očekávám spíš to, že mi tu někdo napíše, jak je to nereálné, atd. Mohl bych tady mluvit o použitých technologiích, ale asi to je zbytečné. Co mě zajímá, je spíš názor na design. Ať vím, než to půjde do „výroby“.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
250
16 led 2013 21:59
Popůvky(401,402,403)
b1 : Nehodíš sem prosím zase nějaký ty vozy s reklamami na stažení ? Děkuji :)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když už odlehčujeme situaci, tak bych taky chtěl něčím přispět.
7/11 je M1.0, 7/5 je M1.1. V mém značení. :) Lehce prodloužené K2, a znízkopodlažněné. Proč ne? :-)
Místo není Brno, ale Sokolov. Resp. síť na něm založené, město jsem 3× zvětšil, aby to mělo smysl. Je to u jedné z křižovatek (A03).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Pěkný. :-) A líbí se mi, jak nejsou otevřený dveře u řidiče. :-D
Proč je vlastně nechtějí tak moc otevírat?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Trochu bychom mohli odlehčit diskusi, aneb jeden obrázek je víc než tisíc slov


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
SLUZ4(L=4)

Je to v nápovědě a ano, nepatří to sem, vhodnější by bylo téma o sítích.


Offline
250
16 led 2013 21:59
Popůvky(401,402,403)
Vím, že to sem nepatří, ale pomohl by mi někdo ?
Chci zadat parametr, že když vyjedu z vozovny jako " SLUZ4 ", tak aby mi přes parametr na Náměstí Míru naskočila linka 4. Jak to mám udělat ?
PS: Dal jsem "L=4 i (L=4) " a nefunguje to. Prý to obsahuje neplatné znaky.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
:-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
"Tak to je ještě větší úlet, než jsme doufali."


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Bože, už mě někdo střelte do hlavy.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ne, to ne. Celý příběh je v tom, že já z mé vlastní reality jsem sem se svou korporací přišel skrz Zrcadlo. Protože každá realita může mít jiné fyzikální zákony, zahájil se výzkum. A pak tu byl nápad vyrábět kolejová vozidla technologiemi, které se zdejším ani nezdají. Ve zkratce. Zahrnuje to i triniové kolejnice, co přežijí nás všechny, samostatné generátory, převádějící hmotu na energii, atd.
Vývoj mé civilizace zde probírat nebudu, to by bylo a několik stran. :)
Třeba si jednou něco takového taky stáhnu. Stejně pochybuji, že bych s mým ntb mohl něco smysluplného simulovat. Zvlášť, když mi ZASE selhává zdroj, nebo napájení, nebo co vlastně. Zase.
Neprezentuji to tak, že jsem lepší, než vy. Vůbec. Doporučuji NEČÍST mezi řádky, ale to, co je na nich. Nedomýšlet si. Kladu pouze velký důraz na to, že jsem jiný a že dělám něco, co ještě nikdo jiný neudělal. To je vše. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Hmm, dejme tomu, že technologie, které tu vypisuješ budou realizovány - opravdu si sakra myslíš, že budou lidi v takové době ještě využívat tramvaje jezdící po kolejích? :D

Neboj, sám jsem udělal pár vlastních vozidel, mám je i navrženy v 3D modelovacím programu. Jenže mým cílem bylo navrhnout vozidlo, které by v následujících letech mohlo opravdu vyjet na koleje. Šlo vlastně o vylepšené a variabilnější variace Varií s novým designem.

Že ty ujíždíš na snech a smyšlené realitě tu neberu. V pohodě. Ale prosím, neprezentuj to tak, že ty seš lepší než my, protože my žijeme v reálném světě... Sny o tramvaji s gravitačním pohonem jsou pěkné, ale mám trochu jiné starosti...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Možná je na čase omezit délku příspěvku na 5 řádků (aspoň u některých jedinců) :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
:roll:

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mceza: Věřím, že jo. :)
Ne. Tohle si domýšlíš/te. Ano, já JSEM naivní, vím to. De facto ve všech oblastech. :D
Jde zkrátka jen o to, že vy se moc držíte reality. Proč si trochu neupustíte uzdu? Vím, že lidi dneska už nemají fantazii, ale… Jako je mi to vcelku jedno, jen mě prostě zaráží, že jsem jediný, kdo ve svých sítích používá 7článkovou Anitru, aka Septo, například. Proč to neudělal i někdo jiný?
Máme tu BAHN, skvělý program, už i 2. betu verze 4, která opět nepřinesla všechny typy výhybek a křížení, ale budiž. Je to skvělý program na realizaci VAŠICH nápadů. Simulovat realitu je super, ale realitu žijeme, všichni. Tady si můžete postavit něco vlastního. OK, hodně lidí dělá svoje fiktivní sítě. Super, ale proč ne svoje fiktivní vozidla? Vlastní design, konstrukce…
…já už ani nevím, co chci. :D Snad mi jen řekni/te, jak se líbí vozidla, co jsem tam dal. A ano, všechny mohou fungovat. mají extrémně nízkou spotřebu, každé kolo má vlastní motor na bázi gravitačních pohonů, takže ne elektromagnetické, ale právě gravitační. Mezi 2 kruhovými plochami působící síly, stator je de facto řízený přitahovač, rotor je virtuálně velmi těžký, plochy těsně u sebe na společné volné ose, atd… Gravitony jsou vyráběny v měničích vždycky na střeše vozidel. Řízení je tak intuitivní, že to zvládne kdokoliv bez nějaké znalosti, primární řízení je ale automatickým systémem. Obousměrná vozidla, která jsem nedělal (zatím :D), budou mít stále jediné stanoviště řidiče, protože při jízdě vzad budou využity kamery, a čelní sklo, které je vlastně displej. Interiér vozidla může mít autonomní gravitační pole, kvůli eliminaci vlivu zrychlení a zpomalení. Strop je jeden velký displej zobrazující mapu, okolní vozidla,odjezdy, a v noci zároveň funkční jako osvětlení. Je dělaný superkolmou technologií, která nejspíš některým lidem bude působit závratě, ale se všech úhlů se bude jevit jako kdyby se na něj člověk díval kolmo. Jako ochrana jsou DNA skenery. Okna jsou extrémně nepřilnavá, není možné je pokreslit, jsou z craniovéhlo skla, na špendlíku by mohlo být auto, ale stejně do něj škrábanec neudělá…
Prostě fantazie. Pohled na věc, který jste ještě nejspíš neviděli. Jsem magor? Jop. Zakládám si na tom. :) Není to cool póza, je to pravá tvář. Pochopení? Neočekávám. Už jsem vyrostl. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mceza - klid, taky z toho vyroste.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mě fascinuje jakej jseš snílek. Proti tomu žádná, ale žiješ si ve vlastní realitě a jen proto, že my ne, tak jsme špatní a hloupě podžízení modernímu světuu? A nezapomeň tu ještě párkrát zopakovat, jak jsi naivní...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
b1: Dovolím si použít stejný styl odpovědi. :)
Pseudonáhodnou kombinací oken, dveří a kol, dosáhneš prakticky jakéhokoli fiktivního vozidla. Zatímco dělat vozidlo podle předlohy, nebo aby splňovalo realistické parametry (například vzdálenost podvozků apod.), to je trochu jiná práce…Jop. To je fakt. Můžu tam udělat cokoliv. Nic takového ale nedělám. Splňovat jisté parametry se také snažím. Mám k tomu i prostředky. Protože 1 pixel má pevnou délku, viz NFZ. Tak pak můžu vědět, kolik jednotlivé prvky měří. Trochu jiná práce? Jo, asi jo. Realisti neustále dělají to, co je, já navrhuji nové, svoje.
Povíš i proč? Rád. :) Neměl jsem je v lásce. Byly to šaliny, co patří do muzea, ne do provozu. U sebe mám také zásadu, že budu používat jednovozové…vozy (:D). Efektivita. Ale udělal jsem si pak i spojky. Jsou sice hodně dlouhý, nevypadá to tak super, ale už si taky mohu spojovat vozy. Dělám je totiž bez spřáhel. Z již uvedeného důvodu.
U mě zatím ne, protože v zoom4 je pak vidět až příliš malá plocha sítě a navíc většina grafik taky zoom4 nemá, takže by to působilo rušivě. Nicméně se zoom4 experimentuju.Jasný. Ale jde o to, aby někdo začal, aby se ten zoom začal používat. Jeho výhoda je v detailech, kreslím ho úplně nejraději, tam se člověk doopravdy může vyřádit. :) V síti je pak pohled hodně blízko, jasně, ale když se člověk jen tak projíždí, tak je to snad i jedno.
U mě už taky, ale nějakou dobu to potrvá, než na otevřené dveře předělám všechna vozidla (u reálných předloh je to těžší, protože by měl zhruba odpovídat interiér).Souhlas, tohle je trochu větší práce. V průběhu kreslení všech těch řad jsem si postupně uvědomoval nějaké věci, jak by to asi doopravdy vypadalo, takže něco je trochu špatně. Ale vřele do toho.
Ale umožňuje.Tak to abych se na to zase koukl. :) Chtěl jsem například modře svítící displej, studenou bílou nevelkého jasu z oken, atd.
To myslím všichni modeláři.V tom případě je to opět důkaz toho, že mezi vás absolutně nepatřím. Mohlo by se tak možná zdát, mám rád stejné/podobné věci, ale jinak. Jako vždy, jako u všeho. Njn.
Nemyslíš vyšší adheze?…zkrátka nějaké podvozky bez motorů, klouby plně LF.
RigaJo! A měli to prostě hezčí! :D
Kdo to tak měl udělat ze začátku? Konstruktéři, kteří chtěli vyvinout tramvaj pro Československo tak, aby se nemusela předělávat polovina oblouků na tratích? Mimochodem T4 byla ještě užší, takže se vešla i do německých oblouků.
A stačí si vzpomenout, kolik bylo nebo ještě je zákazů míjení várií.
Jj. Nic proti, ale ty 3 okna a pak 2 vypadají příšerně. Vůbec se mi to nelíbí. U T6 je to lepší. Vím, že by tam byly problémy s mezipodvozkovou vzdáleností a průjezdem oblouku, to ano. Ale nemohl jsem odolat, a prostě jsem si musel realizovat svou myšlenku.
V BAHNu může jezdit i obyčejná krychle bez kol.Jo, nebo například nápis. Jasně. UniTram ale jsou možné. Jak si můžu být tak jistý? Ty 2 kratší typy, co mají 3 články, jsou konstrukce, která už ve světe jezdí. Dokonce myslím i nějaký český výrobce to měl v „katalogu“. 5ti článkové verze jsou hybridi. Přemýšlel jsem o tom, když jsem si to kreslil, to se neboj. Krajní podvozky částečně otočné, krajní klouby udělají zbytek, asi jako u Aniter. Klouby u středního článku jsou jako 3. kloub u 13T, můžou se natáčet i do výšky. Podvozky ve středním článku jsou plně otočné. Složité? A to je důvod, proč bych se toho měl zaleknout? Je to výzva. :) Jasně, v BAHNu si to nakreslit můžu, ale jdu dál. Doopravdy si představuji tu konstrukci. Dokonce jsem jednou vážně uvažoval o nějakém simulačním softu, nějakém…CADu nebo tak, kde bych si to prostě celé navrhl. Ale tolik času zase nemám. :D
Proč? Teda vlastně ano, seš loser, protože opravdový modelář by i fiktivní tramvaje navrhl tak, aby mu to nevyletělo z kolejí v prvním oblouku (byť počítač snese všechno).Jo, tohle dělám. Jak si můžeš všimnout, kromě UniTram jsou všechny založené na něčem, co je, jen jsem to vzal a přetvořil podle sebe. Takže z kolejí nic vylítávat nebude.
Jo, když jsem stavěl vlastní tramvaj jako fyzický model z papíru (ale pojízdný), tak to taky nepřipomínalo jedinou reálnou tramvaj, protože zas takové stavitelské kvality nemám, ale aspoň jsem respektoval fyzikální parametry.Já jo. :) A rád jí využiju. Fyzikální parametry taky respektuji, takže není problém.
…a to jsem rád, že jsem nenapsal nic o tom, jaká je technika vozidla. :) Gravitační motory, holografické ovládání, HUD, atd. :D To by teprve byl flame. :D
Jediné, co mne doopravdy a upřímně mrzí, že nikdo už nemá fantazii. Realita je přeceňovaná. Kdyby se jí každý úzkostně držel, tak jsme stále v jeskyních. Chce to jiný přístup, nové myšlení, atd. Neříkám, že ho mám, ale říkám, že realita…je přeceňovaná.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Naxashi: Pseudonáhodnou kombinací oken, dveří a kol, dosáhneš prakticky jakéhokoli fiktivního vozidla. Zatímco dělat vozidlo podle předlohy, nebo aby splňovalo realistické parametry (například vzdálenost podvozků apod.), to je trochu jiná práce...

V mých BAHN sítích nikdy jezdit nebudou.
Povíš i proč?

Zoom 4 je tam taky?
Ne.
Zoom 4 samozřejmostí
U mě zatím ne, protože v zoom4 je pak vidět až příliš malá plocha sítě a navíc většina grafik taky zoom4 nemá, takže by to působilo rušivě. Nicméně se zoom4 experimentuju.

stejně jako pohled při otevřených dveřích
U mě už taky, ale nějakou dobu to potrvá, než na otevřené dveře předělám všechna vozidla (u reálných předloh je to těžší, protože by měl zhruba odpovídat interiér).

Noční pohledy úmyslně nedělám protože BAHN/NFZ editor zatím neumožňují vlastní barvy, co by v noci svítily.
Ale umožňuje.

komunita lidí okolo BHANu a šotoušů šalinové kategorie prostě miluje realitu.
To myslím všichni modeláři.

mám i 5ti článkovou verzi s vysokým podílem NP, za cenu nižší adheze
Nemyslíš vyšší adheze?

otočil jsem pantec na 15T a halvně jsem je dal do mnohem líbivějšího modrého designu
Riga

Prodloužil jsem T3 tak, jak to měli udělat ze začátku. 3 okna i v zadní části.
Kdo to tak měl udělat ze začátku? Konstruktéři, kteří chtěli vyvinout tramvaj pro Československo tak, aby se nemusela předělávat polovina oblouků na tratích? Mimochodem T4 byla ještě užší, takže se vešla i do německých oblouků.
A stačí si vzpomenout, kolik bylo nebo ještě je zákazů míjení várií.

Byly tu kritizovány, ale stejně mohou jezdit.
V BAHNu může jezdit i obyčejná krychle bez kol.

Řekněte mi, jaký jsem lůzr, když se tímhle zabývám.
Proč? Teda vlastně ano, seš loser, protože opravdový modelář by i fiktivní tramvaje navrhl tak, aby mu to nevyletělo z kolejí v prvním oblouku (byť počítač snese všechno).
Jo, když jsem stavěl vlastní tramvaj jako fyzický model z papíru (ale pojízdný), tak to taky nepřipomínalo jedinou reálnou tramvaj, protože zas takové stavitelské kvality nemám, ale aspoň jsem respektoval fyzikální parametry.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Yakuzza: Aha. :D OK. :D
S Anitra-designem a konstruckí jsem u sebe již skončil, ale Vario design čeká ještě pár zajímavých věcí. :D
Starý vraky taky nemám rád, ale nějak jsem nemohl odolat a musel jsem si je prostě nakreslit. :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
K vozidlům samotným ti toho moc neřeknu, jsem spíš na gumokoly. Co se tramvají týče, mám rád Varia a Anitry, nesnáším T3 vraky, tím víceméně začíná i končí můj zájem o tuto trakci.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Yakuzza: Když už mluvíme o fanatismu, tak tady na fóru taky panuje. Vůči realitě. Pokud něco tak není tak je to automaticky nesmyl. Takže moje silné vystoupení proti tomu je jen přirozené.
A k těm vozidlům samotným něco?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
"Tak to je ještě větší úlet, než jsme čekali," abych parafrázoval jednoho kamaráda. Nicméně ne kvůli tomu, že si vyrábíš miliardy fiktivních šalin. Když to někoho baví, tak proč ne, každý má svoje, takže proti tomu ani půl slova. A určitě si nemyslím, že jsi lůzr. Spíš to je mířeno na ty plamenné řeči o vlastní realitě apod., přijde mi, že to už lehce hraničí s dosti nezdravým fanatismem. Dosti nezdravým.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Přesunuto z "VarioLF všech provedení" TAM TO OPRAVDU NEPATŘÍ! mceza

b1: A tak na tohle VELMI rád odpovím.
V mých BAHN sítích nikdy jezdit nebudou. :D Ale i tak musím uznat, že to je moc pěkná práce. Zoom 4 je tam taky? :)
A tady je zase trocha ode mě. Moje BAHN vozidla. Ne všechny, jen velmi malá otázka toho, co jsem už udělal. Drtivou většinu mám rozčleněnou do řad podle písmena, v každé řadě jsou šaliny stejného designu a konstrukce od nejmenších po nejdelší train verze. Zoom 4 samozřejmostí, stejně jako pohled při otevřených dveřích. Noční pohledy úmyslně nedělám protože BAHN/NFZ editor zatím neumožňují vlastní barvy, co by v noci svítily.
Není to dle reality, i když asi poznáte, na jakých protějšcích je to všechno založeno. V tom je to. Moje fantazie. Moje technologie. V reálu to nikdy nebude jezdit, ale u mě v BAHNu jo. Proto jsem to dělal. A ještě mnoho dalších mám na plánu udělat, něco i rozpracováno. Momentálně jich všech mám 149.
Hledal jsem podobné stroje na netu, ale brzo mi došlo, že komunita lidí okolo BHANu a šotoušů šalinové kategorie prostě miluje realitu. Já ne. Mám vlastní. Takže jsem se dal do práce. Stvořil jsem septo, aka. 7 článkovou anitru. Nešel jsem i pento, to bylo fajn,a le NIKDO nikdy neudělal víc článků. Proč? M-ková řada založená na K3R, proč nikdo nenakreslí to, že ty skla jsou doopravdy tónované? Ano, mám u sebe i přesnou K3R, ale sem jí nedávám, protože mám i 5ti článkovou verzi s vysokým podílem NP, za cenu nižší adheze. Prodloužil, ale i zkrátil jsem si RT6, pohrál jsem si s Variema, trochu předělal jejich design, otočil jsem pantec na 15T a halvně jsem je dal do mnohem líbivějšího modrého designu. Řada E, aneb historická. Prodloužil jsem T3 tak, jak to měli udělat ze začátku. 3 okna i v zadní části. Ve stejné řadě je i K2, a vícečlánkové (až 5) varianty. Proč by ne? N-ková řada, zcela můj výtvor. Původně to měla být změna konstrukce 13T5, ale nakonec jsem si řekl, že změním i design, a tak se stalo. C, aneb 13T5 s plnohodnotnými dveřmi na začátku a na konci. Znízkopodlažnil jsem Rkové KT8, jak jen to šlo, v D řadě jsem si pohrál s Nkovýma KT8, je tam celkem 13 variant, od T6 až po 5ti článkové KTčko. Ičkovou řadu, to jsem tady už kdysi prezentoval, původně z Aniter, ale nakonec změna. Jčková řada byla založená na 26T, dělal jsem to v době, kdy jediné, co o nich na netu bylo, byla nějaká grafika, nikdo o nich pořádně nic nevěděl. Proto jiný nátěr. Předělávat to už nebudu, tohle se mi stejně líbí víc. Jako vzor jsem měl jedn obrázky z netu. Hčko asi každý pozná, kratší verze Budapešťského Combina. Mám ale i daleko delší. Lko, moje oblíbené NGTD12DD. Jak kratší, tak delší. Sková řada, to je něco, co jezdí někde ve Francii, zaujalo mne to designem tak moc že jsem to musel udělat. UniTram, aka unikátní tramvaj, jediné tyhle 4 jsou „vyrobeny“, a žádné další nebudou. Byly tu kritizovány, ale stejně mohou jezdit. A hrozně se mi líbí.
Ke všem vozům mám vypočtenou jejich délku, vnitřní (efektivní, obsaditelnou) délku, kapacitu, klasifikoval jsem si typy konstrukce a třídy nízkopodlažnosti…
Tak jo, pojďte do mě. Řekněte mi, jaký jsem lůzr, když se tímhle zabývám. :) :D Ne, fakt, zajímalo by mě, co si o tom myslíte. Je to něco, u čeho si jsem jist, že jste nikdy neviděli a už asi ani nikdy neuvidíte. :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Projekce opravdu povedená, mísím říct. :)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 315 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 16:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]