Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 409 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na d-4 není v sobotu a v neděli stejnej jízdní řád - dopoledne se liší. V neděli je obecně nižší poptávka než v sobotu, proto sóla na d-7. Kačeny na d-9 a d-12 se prohazují proto, aby vůz druhé linky mohl v Komárově stát 30 minut přestávku podle zákoníku práce. Např. autobusové linky si takto "pomáhají" běžně.


Zajímalo by mě proč je v sobotu na d-7 1 a 2/7(z Medlánek) K2P a v něděli 1xT.Totéž proč jezdí v sobotu K2 na d-4 na jiných kurzech(např.v Sobotu Pisárky 1,3,5,9,ale v neděli je to 1,5,7,9),když na obou linkách je v sobotu i neděli stejnej jizdní řád? Je to podle mě dost zmatek. Taky nechápu proč se asi 3xdenně střídají KT8 na d-9 a 12.


Na Jírove už se začalo stavět těleso vlastní tratě. Je tam upravený štěrk.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V dilnacj uz je. Ted se pokud vim vycisluje celkova skoda na definitivni castku a zvazuje se spusob a rozsah opravy.


Jak to vypada s 1722, kdy se zacne opravovat?


No fakt je, že teď o prázdninách nízkopodlažní tramvaje na jedničce vesměs nejezdí (kromě K3R), a nejsou až na vyjímky ani na výlukových linkách 9 a 12, takže se hromadí na osmičce.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
U linek 1/8 jsou povinne zajisteny NP kurzy a pokud zbydou dalsi vozy, jsou vypravovany tak jak na vozovne prijdou pod ruku. Tezko se muze nekdo starat i o ty , aby jezdily v nejakym pravidelnym intervalu. Nikdo nevi esli ty vozy nastartuji, esli pres den nekde nechcipnou a pak by je nemuselo byt cim nahradit.


Muze mi nekdo vysvetlit kdo rozhoduje o vypravovani typu tramvaji? na osmicce se od zacatku prazdnin pravidelne obevuji 3 nizkopodlazni KT8 za sebou,na misto toho aby byli rozdeleny do nejakych intervalu a stridaly se s beznymi nenizkopodlaznimi vozy.Bydlim na jirove a vidam je stat vedle sebo z okna,a na druhe strane bloku je vidam odjizdet pravidelne za sebou.diky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
protoze motor je pouze reko T3 . A ty se tusim u nas nesmi jako typ vybavovat automatickym sprahlem. To bude ten duvod. T3R jsou schvaleny jako jiny typ, stejne jako T6A5 .


Je mi divný, že to nevedou spřáhlem. :-( Sice je to zakázané, ale myslím, že je to bezpečnější než kabelem. :-?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V nemecku to resili tim ze motor mel silnejsi MG a napajel i vlek. Takhle je zajistenej bezproblemovej provoz i bez vleku v souprave.


To bude asi tim, ze do vleku jinak 600V neprivedes,tam to asi jinak nejde vis! jinak by tam musel byt pantogrf a to by byla pekna blbost.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Asi vyjimka


A co VV60LF? ten má vlastní staťák tudíž má 600V vedených kabelem. :-| To má výjimku a nebo s změnil zákon? :-(


Jen bych se chtěl zeptat kdy má jezdit d-10 až do Lískovce,vím že ve špičkách jenže není ve špičkách jako ve špičkách,protože např.d-2(všechny kurzy,dřiv.d-6) jezdí do Modřic jen od 13.30 do 15.30,dnešní d-10 jen kolem 14 a 15h ve špičkovém intervalu.Pokud má d-7 končit jen ne Švermové a Do lískovce dnes jezdí od 5.00-7.30 a 13.45-18.30,tak by ta d-10 do Lískovce měla jezdit taky tak, né? To by se musela d-10 vést v 10 min. intervalu i o 16 a 17h.


Co se týče rekonstrukcí K2, tak by se měly zase dělat K2P, ovšem letos určitě ne, příští rok možná, a dál je to zatím moc daleko...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
To sem rád, že konečně přijde další K3R-N. Ze které K2 chtějí udělat 1753?

Nevíte někdo co se stane s odstavenými 1088, 1131, 1068, 1659 a 1660?
Plánují se ještě nějaké jiné rekonstrukce ká-dvojek než na K3R-N?

:-D


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Dnes v 8:20 se mezi zastavkam Krematorium a Beloruska srazili tramvaje. 1722 (na lince 8) narazila do 1097 (na lince 5).

1097 vpodstate bezduvodne zastavila mezi zastavkami. Ridic pry volal vysilackou na dispecink, ze mu neprislo stridani.

Ridic 1722 po vyjeti ze zatacky jiz nestacil zabrzdit.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Honza píše:
V Bratislavě jsem viděl T6A5 o rozchodu 1000 mm, která měla v "A" voze pantograf dole a v "B" voze nahoře :d-:


V Kosicich se taky jezdi na zadni pantograf. A to jak dojice T6A5, tak vozy KT8D5.

V Brne se jezdi na oba sberace, nebot vozy T6A5 zde kupovali pozdeji, nez v ostatnich mestech. Mezitim se zmenil drazni zakon a na proudove propojeni uz v Brne nedostali vyjimku.


Taky si myslím... Ze všech možných rekonstrukcí K2 co tu zatím jezdí, je K3R-N nejlepší (ale taky nejdražší).


pd píše:
Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Čím víc tím líp, jel jsem 1751 a musím říct, že je opravdu povedená.


Offline
38
22 čer 2004 08:50
na řídících vozech souprav T6A5 jsou namontována přídavná zrcátka. Neví někdo proč tak najednou a jestli to čeká všechny tramvaje? Díky


Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Kolik má být jěstě letos rekonstrukcí na K3N,kromě 1752?

Od včerejška na d-4 již novej víkendovej JD,jezdí na ni 4 kurzy z Pisárek(K2P,Anitra),ale viděl sem tam i medlánecký kloubáky a sóla tam částečně zůstaly.Kolik tam má být kloubáků o víkendě?


1115 jela taky do Parsu, měla by se vrátit jako 1752, takže K3R-N.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]