Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 zář 2004 20:20 
Příspěvky z 2.9. ohledně smyčky/úvrati jsem přesunul do nového tématu Smyčka Jírova/Nám. Karla IV.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 22:29 
Když už sme u té d-4.Ty K2P na d-4 o víkendech jsou už trvalý stav nebo jen po dobu prázdnin? Neplánuje se například od Září na d-7 o víkendech jen 1xT nebo jen K2? Ta směs co tam je oodel mě zbytečná.

A DOJDE K NĚJAKÝM ZMĚNÁM VE VYPARAVOVÁNÍ VOZŮ NA LINKY OD ZÁŘÍ,KROMĚ UKONČNÍ VÝLUK? Npř. budou zase 2xt na d-9 apod.?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 19:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Na d-4 není v sobotu a v neděli stejnej jízdní řád - dopoledne se liší. V neděli je obecně nižší poptávka než v sobotu, proto sóla na d-7. Kačeny na d-9 a d-12 se prohazují proto, aby vůz druhé linky mohl v Komárově stát 30 minut přestávku podle zákoníku práce. Např. autobusové linky si takto "pomáhají" běžně.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2004 14:22 
Zajímalo by mě proč je v sobotu na d-7 1 a 2/7(z Medlánek) K2P a v něděli 1xT.Totéž proč jezdí v sobotu K2 na d-4 na jiných kurzech(např.v Sobotu Pisárky 1,3,5,9,ale v neděli je to 1,5,7,9),když na obou linkách je v sobotu i neděli stejnej jizdní řád? Je to podle mě dost zmatek. Taky nechápu proč se asi 3xdenně střídají KT8 na d-9 a 12.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2004 07:11 
Na Jírove už se začalo stavět těleso vlastní tratě. Je tam upravený štěrk.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 srp 2004 12:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
V dilnacj uz je. Ted se pokud vim vycisluje celkova skoda na definitivni castku a zvazuje se spusob a rozsah opravy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 srp 2004 12:23 
Jak to vypada s 1722, kdy se zacne opravovat?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 srp 2004 17:34 
No fakt je, že teď o prázdninách nízkopodlažní tramvaje na jedničce vesměs nejezdí (kromě K3R), a nejsou až na vyjímky ani na výlukových linkách 9 a 12, takže se hromadí na osmičce.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 srp 2004 11:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
U linek 1/8 jsou povinne zajisteny NP kurzy a pokud zbydou dalsi vozy, jsou vypravovany tak jak na vozovne prijdou pod ruku. Tezko se muze nekdo starat i o ty , aby jezdily v nejakym pravidelnym intervalu. Nikdo nevi esli ty vozy nastartuji, esli pres den nekde nechcipnou a pak by je nemuselo byt cim nahradit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2004 22:25 
Muze mi nekdo vysvetlit kdo rozhoduje o vypravovani typu tramvaji? na osmicce se od zacatku prazdnin pravidelne obevuji 3 nizkopodlazni KT8 za sebou,na misto toho aby byli rozdeleny do nejakych intervalu a stridaly se s beznymi nenizkopodlaznimi vozy.Bydlim na jirove a vidam je stat vedle sebo z okna,a na druhe strane bloku je vidam odjizdet pravidelne za sebou.diky.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2004 14:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
protoze motor je pouze reko T3 . A ty se tusim u nas nesmi jako typ vybavovat automatickym sprahlem. To bude ten duvod. T3R jsou schvaleny jako jiny typ, stejne jako T6A5 .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2004 12:57 
Je mi divný, že to nevedou spřáhlem. :-( Sice je to zakázané, ale myslím, že je to bezpečnější než kabelem. :-?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2004 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
V nemecku to resili tim ze motor mel silnejsi MG a napajel i vlek. Takhle je zajistenej bezproblemovej provoz i bez vleku v souprave.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 22:39 
To bude asi tim, ze do vleku jinak 600V neprivedes,tam to asi jinak nejde vis! jinak by tam musel byt pantogrf a to by byla pekna blbost.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 13:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Asi vyjimka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 12:56 
A co VV60LF? ten má vlastní staťák tudíž má 600V vedených kabelem. :-| To má výjimku a nebo s změnil zákon? :-(


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 črc 2004 10:23 
Jen bych se chtěl zeptat kdy má jezdit d-10 až do Lískovce,vím že ve špičkách jenže není ve špičkách jako ve špičkách,protože např.d-2(všechny kurzy,dřiv.d-6) jezdí do Modřic jen od 13.30 do 15.30,dnešní d-10 jen kolem 14 a 15h ve špičkovém intervalu.Pokud má d-7 končit jen ne Švermové a Do lískovce dnes jezdí od 5.00-7.30 a 13.45-18.30,tak by ta d-10 do Lískovce měla jezdit taky tak, né? To by se musela d-10 vést v 10 min. intervalu i o 16 a 17h.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 21:47 
Co se týče rekonstrukcí K2, tak by se měly zase dělat K2P, ovšem letos určitě ne, příští rok možná, a dál je to zatím moc daleko...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 20:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
To sem rád, že konečně přijde další K3R-N. Ze které K2 chtějí udělat 1753?

Nevíte někdo co se stane s odstavenými 1088, 1131, 1068, 1659 a 1660?
Plánují se ještě nějaké jiné rekonstrukce ká-dvojek než na K3R-N?

:-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 14:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Dnes v 8:20 se mezi zastavkam Krematorium a Beloruska srazili tramvaje. 1722 (na lince 8) narazila do 1097 (na lince 5).

1097 vpodstate bezduvodne zastavila mezi zastavkami. Ridic pry volal vysilackou na dispecink, ze mu neprislo stridani.

Ridic 1722 po vyjeti ze zatacky jiz nestacil zabrzdit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 14:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 895
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Honza píše:
V Bratislavě jsem viděl T6A5 o rozchodu 1000 mm, která měla v "A" voze pantograf dole a v "B" voze nahoře :d-:


V Kosicich se taky jezdi na zadni pantograf. A to jak dojice T6A5, tak vozy KT8D5.

V Brne se jezdi na oba sberace, nebot vozy T6A5 zde kupovali pozdeji, nez v ostatnich mestech. Mezitim se zmenil drazni zakon a na proudove propojeni uz v Brne nedostali vyjimku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2004 16:36 
Taky si myslím... Ze všech možných rekonstrukcí K2 co tu zatím jezdí, je K3R-N nejlepší (ale taky nejdražší).


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 črc 2004 23:17 
pd píše:
Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Čím víc tím líp, jel jsem 1751 a musím říct, že je opravdu povedená.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2004 13:42 

Příspěvky: 38
Od: 22 čer 2004 08:50
na řídících vozech souprav T6A5 jsou namontována přídavná zrcátka. Neví někdo proč tak najednou a jestli to čeká všechny tramvaje? Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2004 18:29 
Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9328 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 pro 2019 15:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]