Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 387, 388, 389, 390, 391  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 črc 2004 12:57 
Je mi divný, že to nevedou spřáhlem. :-( Sice je to zakázané, ale myslím, že je to bezpečnější než kabelem. :-?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2004 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
V nemecku to resili tim ze motor mel silnejsi MG a napajel i vlek. Takhle je zajistenej bezproblemovej provoz i bez vleku v souprave.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 22:39 
To bude asi tim, ze do vleku jinak 600V neprivedes,tam to asi jinak nejde vis! jinak by tam musel byt pantogrf a to by byla pekna blbost.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 13:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Asi vyjimka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2004 12:56 
A co VV60LF? ten má vlastní staťák tudíž má 600V vedených kabelem. :-| To má výjimku a nebo s změnil zákon? :-(


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 črc 2004 10:23 
Jen bych se chtěl zeptat kdy má jezdit d-10 až do Lískovce,vím že ve špičkách jenže není ve špičkách jako ve špičkách,protože např.d-2(všechny kurzy,dřiv.d-6) jezdí do Modřic jen od 13.30 do 15.30,dnešní d-10 jen kolem 14 a 15h ve špičkovém intervalu.Pokud má d-7 končit jen ne Švermové a Do lískovce dnes jezdí od 5.00-7.30 a 13.45-18.30,tak by ta d-10 do Lískovce měla jezdit taky tak, né? To by se musela d-10 vést v 10 min. intervalu i o 16 a 17h.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 21:47 
Co se týče rekonstrukcí K2, tak by se měly zase dělat K2P, ovšem letos určitě ne, příští rok možná, a dál je to zatím moc daleko...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 20:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
To sem rád, že konečně přijde další K3R-N. Ze které K2 chtějí udělat 1753?

Nevíte někdo co se stane s odstavenými 1088, 1131, 1068, 1659 a 1660?
Plánují se ještě nějaké jiné rekonstrukce ká-dvojek než na K3R-N?

:-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 14:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Dnes v 8:20 se mezi zastavkam Krematorium a Beloruska srazili tramvaje. 1722 (na lince 8) narazila do 1097 (na lince 5).

1097 vpodstate bezduvodne zastavila mezi zastavkami. Ridic pry volal vysilackou na dispecink, ze mu neprislo stridani.

Ridic 1722 po vyjeti ze zatacky jiz nestacil zabrzdit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 črc 2004 14:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
Honza píše:
V Bratislavě jsem viděl T6A5 o rozchodu 1000 mm, která měla v "A" voze pantograf dole a v "B" voze nahoře :d-:


V Kosicich se taky jezdi na zadni pantograf. A to jak dojice T6A5, tak vozy KT8D5.

V Brne se jezdi na oba sberace, nebot vozy T6A5 zde kupovali pozdeji, nez v ostatnich mestech. Mezitim se zmenil drazni zakon a na proudove propojeni uz v Brne nedostali vyjimku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2004 16:36 
Taky si myslím... Ze všech možných rekonstrukcí K2 co tu zatím jezdí, je K3R-N nejlepší (ale taky nejdražší).


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 črc 2004 23:17 
pd píše:
Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Čím víc tím líp, jel jsem 1751 a musím říct, že je opravdu povedená.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2004 13:42 

Příspěvky: 38
Od: 22 čer 2004 08:50
na řídících vozech souprav T6A5 jsou namontována přídavná zrcátka. Neví někdo proč tak najednou a jestli to čeká všechny tramvaje? Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 črc 2004 18:29 
Ty K3R měly být letos snad celkem dvě (1752 a 1753), ale třeba už je to naplánováno jinak...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2004 17:39 
Kolik má být jěstě letos rekonstrukcí na K3N,kromě 1752?

Od včerejška na d-4 již novej víkendovej JD,jezdí na ni 4 kurzy z Pisárek(K2P,Anitra),ale viděl sem tam i medlánecký kloubáky a sóla tam částečně zůstaly.Kolik tam má být kloubáků o víkendě?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2004 13:44 
1115 jela taky do Parsu, měla by se vrátit jako 1752, takže K3R-N.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2004 08:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3080
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Pokud vím, tak 1589 jela jen do Parsu na opravu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2004 12:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Když jsem se teď díval do fotogalerie, jsou tam obrázky tramvají 1589 a 1115 na vagonech v Králově Poli. Co to má znamenat, ta 1589? Co se stane s 1115 když ji teď vyřadili?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 črc 2004 14:23 
Kdo chce vidět poslední pozůstatky po vratném trojúhelníku na tř. kpt. Jaroše, tak má asi poslední příležitost - právě je v plném proudu odstraňování dlažby a brzo zmizí i koleje...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2004 11:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Honza píše:
V Bratislavě jsem viděl T6A5 o rozchodu 1000 mm, která měla v "A" voze pantograf dole a v "B" voze nahoře :d-:


mno v praze a ostrave to je tusim obracene. TO je tim ze mezi vozy maji na sprahlech silovy propojeni 600V. V brne nejni. Osobne se mi vic libi BA , protoze bordel z list pada az za vuz.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 črc 2004 19:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
V Bratislavě jsem viděl T6A5 o rozchodu 1000 mm, která měla v "A" voze pantograf dole a v "B" voze nahoře :d-:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 črc 2004 20:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
T6A5 na d-3 mi docela vyhovujou, ony nejsou ale zas tak spolehlivé. Často selhávají dveřní systémy, atd. Často jsou odstaveny na křižovatce z Žabin na Pisárky. Dlouhodobý pobyt na d-12,13 jim na druhých vozech zanechal poškrábaná skla :cry: . Teď, když do Kr. Pole jezdí více T3, jsou i ony více poškrábány :-x


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 črc 2004 15:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3080
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Tak nízkopodlažní kurzy na d-1 teď sice nejsou uvedeny v jízdním řádu, nicméně dnes tam lze spatřit vůz K3R 1751. Konečně přestal strašit na d-3, kde byl k ničemu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2004 09:39 
ds píše:
Mělo by jich být dost : 15 na d-8, a po 6-7 vozech na d-9 a d-12. Takže jako rezerva určitě zůstane aspoň 6 vozů - pokud tedy nebude DPmB chtít zachovat nízkopodlažní kurzy na d-1 (nebo by na ně mohl nasadit Anitry - to by byla tlačenka :-D )


Mno zajímavá by byla souprava T3 + RT6N1 (páč ta je samovolně nepojízdná), aspoň se zachová ta nízkopodlažnost :lol:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 čer 2004 09:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3080
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Mělo by jich být dost : 15 na d-8, a po 6-7 vozech na d-9 a d-12. Takže jako rezerva určitě zůstane aspoň 6 vozů - pokud tedy nebude DPmB chtít zachovat nízkopodlažní kurzy na d-1 (nebo by na ně mohl nasadit Anitry - to by byla tlačenka :-D )


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9767 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 387, 388, 389, 390, 391  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ondra K. a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 lis 2020 18:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]