Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 317 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Domis píše:
Jak se vám líbí tato "nádhera"? :lol:
Příloha:
P7050270.JPG

Strávil jsem týden v Belgii, tato fotka je z pobřežního město Koksijde, přesněji zastávka Koksijde Lejeunelaan. Pobřežní Tramvajová trať Knokke - De Panne o rozchodu 1000 m měří rekordních 68km! a spojuje tak celé belgické pobřeží. Nějaké informace jsou na wikipedii, pokud by to někoho zajímalo.

Mám ještě pár dalších fotek z mé mýdlové krabičky, ale nemyslím, že by to stálo za zveřejňování.


Měla by to být nejdelší tram linka na světě. Belgie je hodně protkaná tramvajovými a železničními tratěmi. Ale i hustotu dálnic má Benelux velkou.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Jak se vám líbí tato "nádhera"? :lol:
Příloha:
P7050270.JPG

Strávil jsem týden v Belgii, tato fotka je z pobřežního město Koksijde, přesněji zastávka Koksijde Lejeunelaan. Pobřežní Tramvajová trať Knokke - De Panne o rozchodu 1000 m měří rekordních 68km! a spojuje tak celé belgické pobřeží. Nějaké informace jsou na wikipedii, pokud by to někoho zajímalo.

Mám ještě pár dalších fotek z mé mýdlové krabičky, ale nemyslím, že by to stálo za zveřejňování.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Předchůdkyně T2


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kdyz jsem k tomu neco hledal na netu, tak jsem narazil na zminky ze kvuli nedodrzovani JR a naslednemu nevychazeni mijeni na predjizdnych stopach, pripadne pri obsazeni nasazovacich strisek na trolej vice vozy, tak hodne ridicu jezdi na agregat.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
PVVS, myslim, ze v tunelech jezdi jako trolejbusy a diesel nahodi az po vyjezdu z tunelu...koleji jsem si vsiml..


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Docasne reseni, koleje jsou polozeny a ceka se na pripojeni vnejsich useku. Doporucuju pohledat web a najit, jaky problemy maji s odvetranim spalin a s dodrzovanim intervalu.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
trolejbusy s diesel agregáty v Seatlu jezdi jako metro:
http://www.youtube.com/watch?v=etT_wVuK ... ure=fvwrel
zajimave, asi levnejsi nez metro...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Nápodobně, v a-51 mezi Hybeškou a Novými sady. Zajímavé, že ty otrávené výrazy lidí na cestě do práce to nijak nerozveselilo.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Tuto "hudební produkci" jsem zažil už i v Brně, naštěstí jen mezi Novými Sady a nádražím.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Mouka: Na té Mifkově by stačil displej s odpočtem (něco jako ELP, ale aby počítal s reálnými časy odjezdů).


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mouka píše:
Další věc, která mě tam zaujala, byl harmonikář, který nastoupil v tramvaji, hrál na harmoniku a u toho obcházel cestující, aby mu dávali peníze. Řidiči to evidentně nevadilo.


Tohle je naprosto běžně k vidění ve Francii a ke svému zděšení už jsem to potkal i v Praze... Řidič tehdy zahlásil do vozu: "Vážení cestující, během hudební produkce si dávejte pozor na své peněženky."

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zaujalo mě vě Varšavě, že autobus stojící na konečné na nástupní zastávce má na table uveden cíl jízdy, který problikává s odpočtem do odjezdu (v celých minutách).
Pokud už se najíždí na nástupní zastávku dříve (třeba Mifkova, kde to ani jinak nejde), tak by mohlo i u nás nalézt význam.

Další věc, která mě tam zaujala, byl harmonikář, který nastoupil v tramvaji, hrál na harmoniku a u toho obcházel cestující, aby mu dávali peníze. Řidiči to evidentně nevadilo.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
jop, je to tak: http://www2.rozhlas.cz/povodne/idos/mapa.jpg Akorát jsem se spletl, X-A nebyla 22, ale 23. Ale co tak vidím, ten rozdil není zas až tak velký...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Mouka: ad X-B: To těžko, protože karlínská trať byla po povodních zprovozněna ještě později, než metro; zatímco karlínské stanice metra byly zprovozněny v květnu, trať Florenc - Palmovka byla zprovozněna až v září 2003 po kompletní rekonstrukci. Pokud si pamatuju dobře, tak X-B jezdila přes Štefánikův (nebo Hlávkův, nejsem si jist, myslím že nejdřív Štefánikův, později Hlávkův) most a poté přes Libeňský na Palmovku.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Čtyřletý chlapec, který byl přejet minulý týden soupravou metra, bojuje v nemocnici o život. Má těžce poraněnou nohu.

Fafner:
ad X-B: Z Masny na Palmovku jela přes Karlín namísto přes Libeňský most a pak přes Nádraží Vysočany namísto Nádraží Libeň?
ad X-A: Áčko se dá až na Skalku vlastně celý nahradit tramvají.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
no, to zatím moc velký třesk není :) co vidím, tak zruší akorát kratičké linky... a jinak linky 3 a 22 už jednou "metrolinky" byly - v roce 2002 a 2003, po zatopení metra, byla linka 3 "zrušena" a její trasu do značné míry (s ohledem na stanice metra) kopírovala X-B a odobně linka 22 a X-A.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Obyvatelé Prahy budou zřejmě čelit "Velkému třesku" 17 let po Brňanech...
(Já se tam vůbec nevyznám sarcastic , takže mně období "před" a "po" Velkém třesku nerozhodí. Jeli jsme na oběd z Hradčan na Smíchov a dojeli na Barrandov, tak to mluví za vše. biggrin )


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Mouka píše:
Mně osobně to přijde jako nezodpovědný ze strany rodičů, že nechají čtyřletýho synka jezdit samotnýho v metru.
Není náhodou u cestujících do 6 let nutný doprovod?

Zkoušeli scénu z Kolji...
No, ale vážně: Je to hrůza - nechápu ty rodiče!


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
chat-maniac: V aktualizovaném článku je uvedeno, že podle některých zdrojů šel pěšky v tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Mě spíš zajímá, jak se tak malý dítě dostalo samo do prostoru mezi vozy soupravy a bylo vůbec schopné se vézt.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Mně osobně to přijde jako nezodpovědný ze strany rodičů, že nechají čtyřletýho synka jezdit samotnýho v metru.
Není náhodou u cestujících do 6 let nutný doprovod?


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=271273&sId=&mId=
Spíš smutný postřeh...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
MartinV píše:
Naxashi: v šalině je důležité, aby měla dostatečnou kapacitu. Tzn. především místa ke stání. Místa k sezení jsou pro starší a nemocné lidi.


To by mohlo platit na „rychlých“ linkách, kterých je v Brně něco mezi nulou a dvěma, podle toho jak si to vyložíte. Na postávání na křižovatkách a dávání přednost autům se to fakt nehodí (a takových linek je v Brně něco mezi 11 a 13, podle toho jak se na to díváte). Prostě byste měli cestujícícm nabídnout buď pohodlí, nebo rychlost. (A nebo vztyčený prostředníček, tak jako Brno.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Řekl bych, že víc náročnější bude udržba z hlediska úplně jiné konstrukce. Kloub se snad nijak významně pro běžnou údržbu neliší.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Eda píše:
Bude zajímavé sledovat, jak se Liberec popere s údržbou kloubové tramvaje, když tam vlastně kromě RT6 (a ta většiny života prostála ve vozovně...) žádná jiná kloubová tramvaj nebyla.

A v čem je u kloubovejch takovej problém? :) Pokud vím, tak podobně to bylo i v Mostě s Anitrama (nepočítám-li prototyp K1 nebo K2, teď si nejsem jistej kterej, ale jeden tam asi rok byl o třicet let dříve).

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]