Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 321 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ono lze pozorovat i dnes, že trolejbusové zastávky jsou více rozbité/zvlněné od náprav, než autobusové.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Není to dáno i průběhem točivého momentu?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím jak dnes, ale v době, kdy jezdily trolejbusy 9 Tr a autobusy Š 706 RTO, tak povrch zastávek, kde zastavovaly trolejbusy, měl asi pětinovou životnost oproti povrchu zastávek autobusu. Bylo to dáno konstrukcí zadní nápravy trolejbusu a větším nápravovým tlakem. Možná to v hlavách některých "znalců" stále přežívá


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
tukator píše:
Zajímavý úryvek z rozhovoru s Kuberou, asi tak v polovině, o DP a trolejbusech:
http://www.kubera.cz/index.php?form[0]=123&p=clanek.te2&form[rate]=1

Z článku: ...Kromě toho trolejbusy neskutečně ničí silnice, dráty nikdo nechce do baráku, protože mu trhají zdi, takže město má tisíc sloupů na trolejové vedení...
Jsem asi natvrdlej, ale trolejbus ničí silnice více, než autobus? Když srovnám hmotnost 21 Tr a třeba Citelisu, tak mi vychází zhruba stejně, tak jsem z toho jelen sarcastic.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Zajímavý úryvek z rozhovoru s Kuberou, asi tak v polovině, o DP a trolejbusech:
http://www.kubera.cz/index.php?form[0]=123&p=clanek.te2&form[rate]=1


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
:-)

Obrázek


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Chat: Ano, samozřejmě ruku v ruce by mělo jít i zeštíhlování řídících struktur.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ona to Škoda jednou schramstne všechno... Mimo jiné se například poslední dobou podezřele často hlásí do výběrka na provozování autobusové dopravy v Plzeňském kraji. On je to takovej BusLine nebo ČSAD Vs/KV/Plzeň - mafie jak mafie. A pak samozřejmě podobné zakázky padají jedna za druhou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Je zajímavé, že vždy manageři se rozhodnou zbavit se určitého střediska v podniku (je jedno jakém), takže se jim ulehčí starost a mají míň práce. Takže se prakticky a skutečně stanou míň potřebnými s míň přidělené práce. A kdo se zbaví jich???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Chat: Čistě obecně, konkrétní případ neznám - ono to může fungovat, pokud si firma najme na vedlejší činnost jinou, která je specialistou ve vlastním oboru. Ta potom může díky lepšímu know-how, nižším nákupním cenám (zajišťuje-li více podobných činností, má i vyšší odběry), lepší organizaci práce, sdílení málo využívaných strojů mezi více místy, nižší potřebě záloh apod. opravdu vyjít laciněji i přes realizovaný zisk.
To ale samozřejmě není obhajoba tohoto konkrétního projektu, nevím o něm nic víc, než pár zkazků z novin a na tom se výhodnost těžko posoudí... Jen tvrdím, že outsourcing opravdu může vyjít laciněji.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
To je tunel :-D
Jak může být předání servisu jiné firmě, ještě aby utvářela zisk, výhodnější??? To mají v tamějším podniku asi kvalitní managery.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Sehnat pár desítek miliónů, rozšířit kapacity ÚD v Brně a může se konkurovat Škodovce :D


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Spíš "městskej tunel" století. Už dlouho bylo jasné, že to tak dopadne. S takovou Škodovka za chvíli bude opravovat vozy MHD ve všech městech, bude je i dodávat a na tohle všechno tady bude mít monopol. No a potom už bude velmi snadné hnát cenu do extrémů, protože se nenajde nikdo, kdo by to mohl dělat levněji (ona už si to Škodovka nějak pohlídá...). Ach jo.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Městská zakázka století :wink:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/173787-plzen-da-skode-transportation-12-miliard-za-udrzbu-mhd/

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Jenda píše:
... Jo a ještě kousek má základnu městská policie, která dala na tramvaj jednou "botičku" (v začátcích odstavování vozů - z legrace, předpokládám), ještě než zmizely značky parkoviště pro gumokoly biggrin.

Nevíte někdo prosím, jestli někde na internetu není vystavená fotka tohodle vtípku? To mohlo vypadat docela dost zajímavě...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zřejmě potřebují nový služební vůz. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Asi s tím budou popojíždět po vozovně


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pěkný. Akorát nevím, kde to tam budou provozovat :-D


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Nĕco z Blavy:

http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/10729/D ... tlook.html


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Mauricio: Jihlava 21Tr malá i velká


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To sice ano, ale v předposledním odstavci je uvedeno doslova: ""Pražskou" cenu přes tři miliony korun za třídílnou tramvaj od Škody Transportation považuje za přemrštěnou." Za 3 mil Kč šalinu, to bych jich být DPMB koupil hned tak minimálně 10 :-). Jak vypadá zmiňované Tramino nevím, takže porovnat z 15T od boku nemůžu...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Taky 15T není Tramino - vzhledem k odlišným konstrukcím jsou špatně porovnatelné. (Ale to nic nemění na tom, že cena za 15T se mi zdá přemrštěná)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Michalk: jsou tam uvedené ceny 2,5 mil. E a 3,2 mil. E (cena pražské 15T přepočítaná na Eura).


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nelze přece srovnávat stavbu v Jeně na zelené louce o délce 14 km a stavbu v zastavěné části města o délce 400 m, kde se v této ceně prý ještě ukryla rekonstrukce dalšího cca kilometru kolejí. Nechci říct, že stavíme nějak extra levně a křišťálově průhledně, ale takhle pesimisticky to fakt není... Proč, když uvádí, že stavba na tratě na Barrandov (3,5 km, most jak prase) je v "limitu", což by se dalo do délky považovat jako akceptovatelné srovnání, si pro srovnání vybral přesun konečné o 300-400 metrů? Aby mo to vyšlo dle zadání? A to nechci pitvat další nepřesnosti, jen co mě boucho do oka (uvedená cena za tramvaj: 2,5 mil EUR < 3 mil Kč? - má být asi 3 mil EUR, ale takto blbě je to napsáno).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
V čem, konkrétně? Mohu-li se zeptat, tedy... :)

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]