Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, zase kdyby vykolejili, třeba by se s tím pak něco udělalo. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Miky píše:
Docely by mě zajímalo, jestli tím broušením na Palackého opraví všechny ty lomy sarcastic


Hlavně aby na těch lomech nevykolejili :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
xcav8:
Půjčené od této firmy:

http://www.schweerbau.de/index.html


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Docely by mě zajímalo, jestli tím broušením na Palackého opraví všechny ty lomy sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
manil píše:
Vypadá to, že se bude zase brousit a konečně i žlábkové kolejnice. V Medlánkách stojí na návěsu tady toto.

http://foto.bmhd.cz/foto.php?5799


Mám drobný dotaz, to má Brno jenom půjčené, nebo to má na stálo?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
Vypadá to, že se bude zase brousit a konečně i žlábkové kolejnice...


Prosím vás, hlavně na Vídeňskou s tím - především tedy mezi Poříčí až Celní :-| .

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
O víkendu se bude brousit Palackého tř.

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vypadá to, že se bude zase brousit a konečně i žlábkové kolejnice. V Medlánkách stojí na návěsu tady toto.

http://foto.bmhd.cz/foto.php?5799


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Ne, to není hádanka.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Spis ukazkovy ukolejneni troleje .....


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
To má být hádanka, kde to je? Já to fakt nepoznám :-(

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Na neznámém místě v neznámou dobu u neznámého podniku. Krno :lol:
Přeposlal jeden kolega. Dle norem ISO samozřejmě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
SMPD_Martin píše:
aby se v obloucích používaly mazané přídržnice, apod.

Bohužel na tohle se nemyslí vůbec. Viz mazání okolků na Ečerově (i jinde, ale tam je to pěkně vidět), kde se "přídržnice" - druhá strana žlábku - vůbec nemaže.


Offline
2
21 lis 2011 00:53
NEPROVEDITELNÉ?
Tak to přece není. Dřív bylo neproveditelné, aby třeba fungovaly všechny kontrolky na panelu řidiče a svítily všechny zářivky. Bylo neproveditelné, aby vozy byly umyté a vyčistěné, bylo neproveditelné, aby vozy byly slušně nalakované.
Neproveditelné to bylo proto, že obecně nebyl zájem věci řešit a vnitřně jsme byli s tou situací vlastně smířeni. To platí i dnes o kolejích. Čtu stesky na šlendrián v kolejovém svršku, ale asi není zájem pojmenovat příčiny a přispět k jejich nápravě. Jen poukazovat na důsledky - to je dost jednoduché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Janatak píše:
Proveditelné to je, ale muselo by se chtít.

Proto píšu neproveditelné.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Všechno jde když se chce, jenom malí šotouši ne.
Sorry za OT. :mrgreen: :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Proveditelné to je, ale muselo by se chtít.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
A pak se probudil a měl ruku v nočníku... Hezké, ale neproveditelné.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

50
25 lis 2010 23:34
Brno
Odborná diskuse dvojice JM a Datel je vcelku zajímavá. Problematika vztahů kolo×kolejnice je skutečně složitá, ale u tramvaje připouští mnohem více intuice, než by se mohlo zdát.
Především - současný profil kola DPMB vznikl především jako reakce na problémy se znovuzaváděním vignolových kolejnic. Hlavním problémem by tzv. dvoubodový styk kola s kolejnicí, který byl dán rozdílnými poloměry přechodu jízdní plochy na okolek (u kola) a jízdní plochy na bočnici profilu (u kolejnice). Profil DPMB reflektuje tedy na rádius S49 (a k tomu žlábkové NT3) a zároveň opisuje drážní vynález křivky UIC-ORE. Podařilo se zavést další zlepšení (rozšíření obručí kol - zmenšení rozkolí a zvětšení jízdní plochy). To vše má pozitivní vliv na životnost obručí, která byla tehdy v Brně katastrofálně krátká.
Co se bohužel nepodařilo - minimalizovat vypodkládání srdcovek výhybek a křížení obecně. Nepodařilo se zavést systém přídržnic v obloucích s menším poloměrem na otevřených tratích. Nepodařilo se zavést systémové mazání okolků. A co se zejména nepodařilo - udržet zdravou údržbu kolejí v celé síti.
V době zavedení nového profilu bylo jasné, že přechodná doba bude dlouhá s mnoha negativními jevy. Ale nepodařilo se přijmout jasný systém obnovy a údržby.
Myslím, že by bylo velmi zajímavé uspořádat na tohle téma samostatnou diskusi.
Jen krátce k sekundárním žlábkům - okolek tramvaje je mnohem menší, než železniční. Protože působení v oblouku je v menší ploše, musí se frézování "žlábku" projevit. Nejhorší je, že opotřebené okolky působí na ještě menší ploše větším soustředěným tlakem na bočnici kolejnice. Proto frézují žlábek rychleji. Ten zas opotřebuje temeno okolku ještě zdravého kola. Kruh se tedy uzavírá. Přitom stačí zajistit, aby se okolky zbytečně neopotřebovávaly třeba jízdou po příšerných vyvařených srdcovkách výhybek, aby se v obloucích používaly mazané přídržnice, apod. jsem přesvědčen, že sekundární žlábky lze odstranit bezezbytku během několika let.
A snad poslední - je to prosté - stačí pravidelně podbíjet (křivost), brousit povrch kolejnic (hlučnost) - a budeme úplně někde jinde. Klidně bych oželel několik 13T a měl místo toho perfektní svršek!!!

_________________________________
www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Povrchové spojky čekající na instalaci na Hybešce
Příloha:
P1060635.jpg
Příloha:
P1060637.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
bez komentáře :-?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Děkuji za opravení a poučení. Nějak jsem ze starších debat o rychlosti na samostatným tělese(například tady, když tehdy zase nějakej pisálek z MF Dnes rejpal do podniku na základě nepřesných informací ) mylně usoudil, že samostatný těleso (za návěstím s tím přeškrtnutým autem) znamená automaticky traťovou rychlost 60 km/h, není-li uvedeno jinak.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jenže tam nevisí omezení rychlosti ( bíle orámovaná žlutá cedulka s číslem), ale traťová rychlost (bílá cedulka s číslem)
Jinak si nejsem jistý, jestli přeškrtnuté auto samo o sobě říká jakou rychlostí se může jet nebo jestli musí být doplněno o traťovou rychlost, ale jestli říká, tak říká 50.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

86
17 říj 2006 00:54
Brno - linky 57, 43 a 93
Tak pokud je omezeni rychlosti uz u navesti znacici zacatek samostatne trati (nepamatuju si presne nazev, myslim takovy to preskrtly cerny auto na bilym ctverci), tak to pak chapu.
Ovsem kdyby to omezeni na zacatku samostatne trati nebylo, tak by kazde navesti koncici omezeni (snizeni) rychlosti vracelo povolenou rychlost na limit dany typem trate, coz je pro separatni trate 60 km/h. Rikam to spravne? Neplatilo by tedy to co vise tvrdi mceza.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Výjezd ze smyčky Ečerova a Vozovna Komín ve směru do města a směrem z města za zastávkou Výstaviště hlavní vstup a za Rosického náměstí. Je to vlastně vždycky na začátku samostatné tratě.
A ještě na konci mostu v obou směrech mezi Bráfovou a Stránského

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]