Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 20:35 
Jako náhrada by se dalo počítat s K3R-N, tedy budou-li nějaké...

VS: a ta d-5 s 2xT příští rok bude jezdit kam, když se do té smyčky nevleze?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 19:46 
No, to by bylo fajn, ale na to nebude dost vozů T3 - pokud bychom počítali se soupravami na d-9 (což je možná ještě akutnější), pak by nezbýval jediný vůz jako záloha. A bude hůř - vozy T3 se vyřazují a nepřichází odpovídající náhrada - to by muselo přijít 10 vleků ročně.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 18:21 
Na d-5 být 2xT nemůžou,protože se víc než 3 soupravy nevlezou do smyčky ve Štefanikově čtvrti a v Lískovci se přestávky nedají dělat kvůli problémům s měnírnou.Ale až se příští rok postaví nová měnírna v Lískovci tak bych to viděl na :

d-4 K2P
d-5 2xT
d-7 Kr.pole nádraží-Pisárky K2 o víkendech 1xT
d-8 beze změn
d-10 trvale St.Lískovec-nádraží-Geislerova(-Stránská skála)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2004 10:17 
Zřejmě chce DPMB šetřit vozový km..... Byl bych radši, kdyby šly v létě K2P na linku 4 a na lince 5 se objevily 2xT. Vozy by na to stačily.... Ale asi je to jenom moje zbožné přání.... #45#


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2004 22:45 
Takže Medlánecký 2xT budou o prázdninách asi zase jen na d-1 a výj. i na d-3(v prac.dny). Fakt nechápu proč jezdí tak málo,když je spousta vozů(hlavně T3M po GO)mají BUSE a sou v dobrým stavu,což se o některých pisáreckých T3 a K2 říct nedá.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 čer 2004 22:28 
Vůz 1706 je stále na opravě v dílnách. Bude po generálce vypadat jako vůz 1701 s nízkopodlažním středem. Co se týká vozů 1710 a 1712: 1710 je po velké opravě na zkušebních jízdách v bílém nátěru, 1712 v současné době v provozu. Protože je odstavená 1730, je docela možné, že součástky jsou použity asi z ní. Počet vozů KT8, kterých bude potřeba při pravidelném provozu na lince 8, při výluce Purkyňova na lince 12 a při výluce Halasovo náměstí na lince 9 bych odhadoval na celkový počet 28 (15+7+6). Linku 13 bude jezdit vozovna Pisárky a odhad vozů K2 je pravděpodobně správný. Linku 12 jezdí o víkendech vozovna Pisárky a tam stačí kloubové vozy. Spřažené soupravy na lince 1 opět uvidíme na medláneckých kurzech určitě o prázdninách, protože musíme počítat s rezervou na výměnu vozů KT8.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 čer 2004 12:59 
1706 se ale asi už nestihne zprovoznit.Na opravě je ještě 1710 a 1712? Kolik vlastně bude potřeba kurzů kachen na d-9 a 12?

To by mě zajímalo,kde na ní vzali součástky,když byla úplně vybrakovaná.

d-13 má jezdit v létě Komín-Česká-nádraží-Geislerova(+x-13 Juliánov). To by mě zajímalo co na ní bude za vozy? Já to vidím na K2,protože budou určitě zase šetřit 2xT v Medlánkách jako o víkendě,kdy nevyjede ani jedna.
Zatím by mohli medlánecký 2xT jezdit o víkendě třeba na d-12! No a teď nejsou už ani na d-1!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 čer 2004 10:18 
Vcera byla na 00122, DP ji bude potrebovat na prazdninove vyluky, kdy by mely byt d-9 a 12 v KT8.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 čer 2004 09:47 
Je opravená, o prázdninách se bude každá pojízdná KT8 hodit...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 čer 2004 09:14 
...tak už zase jezdí, je opravená, nebo je jen přečíslovaná jiná KT8D5N na 1735?


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2019 04:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]