Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 13    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jestli chceš vynechat reálnost, tak já bych tu nejradši viděl 100% NP obousměrnou tramvaj se všemi hnanými podvozky, nějakou jednoduchou výzbrojí a za 2 mil/kus... Idálně bezúdržbovou a v provedení "tank" (tj. na jakýkoli stav kolejového svršku)...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ale reálnost prostě nemůžeš vynechávat... Tohle fórum není moc o tom říkat si tu, jak by bylo krásné, kdyby se celý vozový park dal ideálně jednou za dva roky obměnit tím co zrovna letí, k tomu postavit aspoň dvě vozovny a jezdit ve dvouminutových intervalech.
Naxashi píše:
mceza: Tak, když už se bude stavět ta nová vozovna… :-D
Tahle informace je potvrzená, nebo je to zase nějaký tvůj sen?
Naxashi píše:
De facto to nemusí být jen 15T, máme tu i jiné firmy, např. Siemens a jejich Combina, s těmi to asi nebude tak marné, když jezdí všude jinde…
A za kolik to proboha bude? Siemens je známej tím, že má ty vozy drahý, stejně jako Škodovka. Proč přecházet od klumpu k jinýmu klumpu?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mceza: Tak, když už se bude stavět ta nová vozovna… :-D
Ne, to je jedno. Jde mi spíš o to, jak by se to zdejším líbilo. Vynechme reálnost, vynechme všechny ty věci tomu bránící, prostě jen jaká by to asi byla představa? Místo historických jízd v podobě 2 přecpaných T3 by tu byla 50 m dlouhá, 100% nízkopodlažní šalina, kam by se ty lidi i vešli. Hlavně v úseku Řečkovice – Mendlák.
De facto to nemusí být jen 15T, máme tu i jiné firmy, např. Siemens a jejich Combina, s těmi to asi nebude tak marné, když jezdí všude jinde…
Ale proti dvojicím LF2 nic nemám, ba naopak. Jejich zvuk je prostě geniální. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Zaplatíš to? Vybavíš vozovny infrastrukturou? Pak určitě super...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Co takhle pětičlánková 15T na d-1?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Dobrý, takovej Šeda by měl radost :-?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
téda, zas ti pražáci nás předběhli... :-) :-) pěkné
http://poloha.vozu.cz/#9224


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
můj avatar se mi líbí víc biggrin

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Mě se líbí. :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Trochu jsem si pohrál. Co říkáte na obousměrnou 15t?


Původní obrázek přidal majkrosoft918 na modrém fóru. http://files.newsnetz.ch/bildlegende/37 ... 70x641.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
O tom se už ví dlouho :-) Ale jsem zvědavej, co do Brna dál půjde za vozy. Uvidíme, co na to nový generál.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
http://www.zelpage.cz/zpravy/8185
15T For City budou asi mít klimu...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Aha, docela zajímavé, díky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ano je :
Vozy VV60 LF mají vysoké náklady na obložení kotoučové brzdy- až 1,5 Kč/km.

http://www.sdp-cr.cz/skup/OSTRAM/zapisy ... IBEREC.doc

A to jsou naklady pouze na brzdovy oblozeni ....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
POkud ma vlek naklady na provoz 1.5 Kc na km
Tohle je nějaký oficiální číslo? Nějak se mi to zdá málo...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Jde o minimalni pocet rocne.. Ne o celkovy. Kachny uz by se mely vyrazovat a ne opravovat. Vlek by se asi dal vyresit jinak, ale ne v tehle velikosti . POkud ma vlek naklady na provoz 1.5 Kc na km, tak je drazsi jak ty oba motoraky okolo dohromady. Vahu a dynamiku vleku a kdysi a ted bych ani neporovnaval.
Zaplatis homologaci ? Pokud se nerozlozi na vic kusu (minimalne 20), tak bodou tak drahy az to hezky nebude. A t-25/26 by se mela resit jinak, ne jenom kapacitnejsima vozama.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
No nepamatuju si smlouvu se Schadewerk přesně, ale mám za to že minimální počet těch střepů jsme už v Brně (bohužel) odebrali.Když mi to přijede na d6,tak se osypu. Naštěstí s tím jezdím jen od Semálu na Moravák, takže žádný oblouky a vexle, tam je to fakt děs.
A obousměrný zgarby už vůbec ne, Kačenky snad ještě dalších 10 let vydrží, některý ještě nemají ani NP článek.
Kuplování LF2 jsem od počátku považoval za broskvovinu a naopak wleků bych rád viděl víc než jen 4. To je ve 21. století takový problém vyřešit brzdy? O dvě století dřív vleky jezdily bez problémů, sakra. A sockový interiér a la RT6 bych možná v LF2 udělal v NP části, aby se tam vlezlo víc kočárků a vozíků.
Že Hess nemá homologaci? No tak ji získá - všechno je jednou poprvé. Na t25/26 úplně ideální stroj.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm a penale pro skodovku zaplati kdo ? Vyberovy na trbusy taky neni zadny vypsany, Hess nema homologaci.. Spis by stalo za to dohodnout obousmerny porsata. Na d-8 idealni vuz , pokud se usetri na poctu sedacek.
LF2 by sly za predpokladi ze se konecne prestanou kuplovat do dvojic, budou se posilat solo, nebo s vlekem a konecne se u nich zavede socka interier. Tak aby se v nich dal prevazet substrat ve velkym a ne jen par sedicich ..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Počkal bych za předpokladu, že se rok až dva nebudou kupovat další 13T, modernizace bude pokračovat pouze dalšími LF2 a ušetřené love se vrazí do nových trajfů (po zprovoznění t30 budou potřeba jako sůl), nejlépe tříčlánkových Hessů.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ja bych si s hodnocenim tech vozu pockal tak rok/dva. A o tom neniceni svrsku, to se puvodne o T6A5 tvrdilo taky. Muze to byt zajimavej vuz, ale dokud s nima nebudou delsi provozni zkusenosti, tak bych s nakupem pockal. Uz se tesim na letosni leto ohledne chlazeni a na zimu ohledne izolaci a prujezdnych profilu.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tak jsem měl dnes tu čest se svézt dvěmi kousky 15T (konkrétně tuším že to byly 9206 a 9208, ale možná kecám) a musím říct že po tom jak dopadla 13T jsem byl velmi příjemně překvapen. Otočné podvozky jsou prostě super, jednak to nedělá kravál, jednak to neničí trať, jednak to dobře vypadá... Design se mi taky docela líbí, akorát se obávám že pacoši si budou řidičovy dveře plést s běžnými. Co se jízdy týče, jelo to krásně potichoučku, akorát při rozjezdu takový ten pištivý zvuk (podobně jako třeba RT6), potom už byly úplně potichu. Za sebe musím říct - vypadá to jako moc pěkný kočár a už aby se to začlo kupovat místo těch #$%^ poršat :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
jestli bude nebo nebude je úplně fuk (osobně bych to zas tak mocs pravděpodobností nepřeháněl). Toto vlákno je o 15T a nevidím důvod, proč se o ní nebavit. Je to fórum o MHD, které se specializuje na vše kolem IDSJMK. Ale to neznamená, že se zde budeme bavit jen a pouze o IDSJMK, ne?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A především o šalině, která v Brně s relativně vysokou dávkou pravděpodobnosti dříve či později bude.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: jedno ze spočetně mnoha vláken. Týká se to tramvají; nevidím rozumný důvod, proč by se o tom zde nemohlo diskutovat. Proč bychom se měli bavit striktně o Brně?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mě osobně tedy spíše vadí, že se na fóru o MHD Brno diskutuje o tom, co je v Praze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 319 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]