Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
fujtajksl, to bych tady nechtěl


připadá mi to jako kosmická loď


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To je hnus...


Offline
71
04 dub 2005 23:21
No, ..... ( http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/phpPWRyKh.jpg ) :roll:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?

Ne. Inekon ma v planu 30m tramvaj se 4 otocnymi podvozky a 50% nizke podlahy. S tou se taky snazi dostat v novem vyberovem rizeni do Prahy.

Stavba prototypu byla planovana na letosni rok, ale protoze inekon ziskal zakazky do USA, tak byla odlozena na neurcito. Preci jen je lepsi vyrabet tramvaje, ktere jsou uz objednane, nez prototyp, ktery si pak treba nikdo nekoupi.
Navic existence wany mozna zpusobi, ze tato tramvaj nebude postavena vubec, Zakaznici si vezmou 'levnou wanu' s 15% nizke podlahy radeji nez moderni vuz s 50% nizke podlahy.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.

Anitra je kapacitou odpovídající K2, obě mají obsaditelnost zhruba 155 osob. Anitra má ale menší počet míst k sezení, odstranění řady sedadel je blbost. Spíš v prvním a posledním článku na pravé straně bych o jedno sedadlo ubral a ostatní sedadla bych roztáhl dál od sebe, protože při současném stavu se tam průměrný člověk do té minimezerky nevejde.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ono by anitrám prospělo odstavení a vyřazení. Btw, sice to sem moc nepatří, ale slyšel sem co si o tom, že Inekon má (chtěl) dělat Trio ve verzi Vektra (v podstatě Vektra po vzoru Tria) co je na tom pravdy?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Neprospělo by Anitře odmontovat jednu řadu sedadel ??? Ta kapacita je hrozná. Když ji vidím na d-11, tak raději čekám na další spoj.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Včera jsem viděl
180- d-11 není vidět s fotky ale asi je to 1807
1808 d-5
1816 d-5
Ještě na d-10 ale ev.číslo jsem neviděl.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Víte někdo, proč Anitry přes noc ve vozovně musí stahovat pantograf?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Leda Europulsní Tria :-P


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Taky si myslím...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Trio, Anitramvaj, Astra...není to jedno? všechno je to úplně stejný a přitom ani jedno není nejlepší. Prostě nemám rád ty podvozky, no. I když osobně bych volil Trio :)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
jel sem ostravskou astrou, a az na par drobnosti je to skoro stejnej pasqil jak anitra. Bodet by ne , kdyz se od sebe lisej jenom menem.


Offline
37
19 srp 2005 08:20
Štatl
ANITRY jsou ještě celkem v poho. Ale zkusil si někdo jet Plzeňskou ASTROU???

pokud nééé tak můžete zůstat v klidu - NEDOPORUČUJI TO

zdar


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
:pray: já jsem tu nebyl měsíc a to asi nepřečtu celé !!! :wink:


Anitry, jež jsou předmětem diskuse, prominou za opět dlouhý offtopygz


No, po zkušenostech, kdy na prakticky všech čtyřech 21Tr s plošinou 3040 - 3043 plošina dosti zlobí a na jednom dokonce už stihla uhnít, si myslím, že bude lepší se na nějaký plošiny radši vytentovat.

Abyste pochopili, co se i na prachobyčejné ruční plošině může "pokazit" - pokud si všimnete, plošina v 21Tr/22Tr má ve svém předním rožku uvnitř vozu malý výřez - zde je dírka, do té se strčí háček (je v kabině řidiče) a plošina se překlopí ven (není to ale nijak blokováno na dveře, paradoxně jdou dokonce i dveře zavřít, je-li plošina vyklopena). Fígl poruchovosti plošiny je v tom, že cca. v místě pod oním výřezem je zároveň bezkontaktní mag. snímač a v rohu plošiny je skryt magnet. Pokud je plošina zaklopena, je spínač magnetem sepnut a vše je v normálu. Pokud se plošina vyklopí, spínač se rozepne, což aktivuje jednak dvě červená světýlka na bočnici vozu a červené světýlko uvnitř nad dveřmi, ale hlavně se sepne staniční brzda - tj. zabrzdí se zadní kola (u kloubáku u obou hnacích náprav). To má za úkol zabránit rozjezdu vozu s vyklopenou plošinou. Jenže - snímač reaguje i při byť jen centimetrovém odklopení plošiny. U kloubáků byl problém, že na nerovnostech, kdy plošina jen mírně nadskočila, šli všichni cestující k zemi, případně se nalepili na přední okno. U 3040 - 3043 stihlo většinou už vyhnít lože plošiny, odlepila se její laminátová vložka, plošina si zcela nedosedla k snímači a pak stačilo jen si na plošinu nešikovně stoupnout, a opět skočila staniční brzda a lidi se váleli po podlaze, po sobě a porůznu.
Momentálně je situace taková, že na 21Tr je snímač plošiny po úpravě ze strany Škody, ovšem i tak je stejně odpojen a příslušná elektronika deaktivována, rovněž tak cca. 2 nebo tři kloubáky jsou na tom stejně.

Tak to bylo trochu techniky.

Co se týče nákupu trolejbusů, budete si muset hóóóóódně dlouho počkat, například nejstarší 3193 - 3200 se myslím ještě dožijí rekonstrovaných Pisárek a nic dalšího snad kromě 3208 a pleček s blízkým inv. číslem se vyřazovat nebude. Jediné, čeho se možná dočkáme/te, je 22TrAC, o níž se stále spekuluje, jestli jo, nebo jo nebo určitě jo.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
M píše:
a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????

spíše je asi otázka, zda je to technicky možné (příp.jak náročené)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Stejně se budou muset po dokončení křižovatky nakoupit nový vozy, snad Solárisy a těch bude potřeba aspoň 15. Co teprve jestli DP přece jen zachová x25 třeba pod číslem 28. Takže rozšíření vozparku o nový opravdu bezbariérový vozy se dá čekat v r.2007. ještě jedna možnost existuje, když neni dost trajfů s plošinou :idea: Nasadit tam CityBusy :twisted: nešušká se už něco o tom nákupu nových vozů v Komíně :?:


a to je tak tezke ci drahe tam tu plosinu dat????


Pardon za offtopic

Ad Aladin - já si to nepamatuju, co všechno chtějí garantovat za linky, ale i kdyby jen čtyři, tak by to bylo dosti problematické - se čtyřmi vozy. S kloubáky, jak jsem psal, se počítat nedá - jednak potkat v provozu všech osm 22Tr naráz je zázrak, a druhak jsou určeny jen a pouze pro linky 26 a X25 (nepočítám občasné "fotbalové" posily na 32). Stručně řečeno - v kanceláři někdo vymyslel krásnou věc, ale není realizovatelná za předpokladu, že garantovaný spoj = vůz s plošinou. Jiná věc je, kdy se za časů před výlukou Pisárky uvádělo, že na lince 25 je 50-ti procentní podíl NÍZKOPODLAŽNÍCH vozů. To ano, to byla pravda, lze říci, že vozy jezdily přibližně v pořadí 14Tr-21Tr-14Tr-21Tr...

Rovněž tak je krásný počet uváděných NP tramvají, kde jsou samosebou započítány i prakticky nefunkční 4 vozy RT6 :-D :-D

Takže co dodat - čte se to krásně a invalidům to třeba pomůže. Ale stejně si myslím, že než by čekal hodinu na garantovaný spoj, radši si řekně někomu, ať mu pomůže. Nejsme zas až tak národ hovad a zatím jsem neviděl, že by nad invalidou mávl někdo rukou. I do 14Tr ho jde vecpat.

Zajímavost na závěr - přes celé prázdniny můžete vidět na kursu 5/36 první příznaky trolejbusové garance - je nařízeno, aby zde jezdil vůz s plošinou. Dneska například bylo na výběr - kloubák se na 36ku nedává a ze čtyř sólo vozů je 3041 mimo provoz (a dlouho bude), 3040 měla dnes prohlídku KP. Takže si je možno vybrat ze dvou vozů :-D :-D. Nechci vidět, až by si podobnou garanci objednal někdo i na další linku.

A ještě zajímavost, k zamyšlení - vy všichni víte, že ta plošina na ruční obsluhu je tak trochu "blbá", ale přecijenom, je to plošina. Zde vás jistě zaujme, že všechny (ano, všechny) do Brna dodané vozy 21Tr mají kompletní přípravu na montáž plošiny včetně zabudované elektroniky pro elektrickou výsuvnou plošinu. jen ta plošina...tam jaksi fyzicky není :-D

Pardon za obsáhlý příspěveq 8-[


http://www.skoda.cz/produkty.asp?Q853A= ... 1K61ID4889

Myslíte, že se někdy v Brně dočkáme?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.

nic proti anitrám, ale už v denšní době mě jejich design (a někdy i technická úrověň) přijde krapet zastaralý, což terve za deset let...

ROMAMe., můžeš mě, prosím, kontaktovat na mejl vojta...@email.cz ??


Offline
487
13 čer 2004 23:04
ROMAM. píše:
nejlepši travaje maš anitri ,ja misli žeto vihraje zase škodovka.
Nauc se psat a Skodovka jen tak nic nevyhraje, jak trolejbusy tak tramvaje od nich to je hruza hruz, vecne stoji pro nejake poruchy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]