Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 23:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6312
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Však se tam příští týden budou vrtat...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 22:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1105
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Asi začnu chodit pěšky, viz. technický stav trati na Lesnou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 13:26 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7518
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
krásná organizace práce, to je hotová báseň.
bylo vidět na videu, jak v levé části křižovatky při zkušební jízdě pravděpodobně vznikl nějaký problém, okamžitě se tam sesypali a řešili to.
kdo si všiml té dvojité koleje, kterou tam po opravě umístili??
a taky toho zajímavýho způsobu svařování kolejnic, kdy se to celé samo kolem dokola svařilo?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 11:26 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Svědkem něčeho podobného jsem byl v Oxfordu a Goteborgu. V Oxfordu opravy tam probíhaly tak, že se v pátek večer po špičce uzavřela jedna z hlavních křižovatek a v úterý byla zase opravená. Nešlo přitom jenom o povrch, kopalo se tam do hloubky, ale co všechno opravovali, to nevím.

V Goteborgu jsem zase mohl krásně sledovat opravu jednoho z hlavních bulvárů, něco jako u nás třeba okruh. Nebylo to tak, že se nejdřív sundá v celé ulici povrch, pak se štrachá pod zemí a nakonec se to zalije asfaltem. Tam to prostě šlo tak, že jakési čelo postupně sundávalo a rozkopávalo povrch, hned za nimi opravovali pod zemí a na konci zapravovali novým asfaltem. A takto prostě postupovali po celém bulváru, rozkopaných bylo vždycky najednou tak pár desítek metrů. Úplně jsem nezkoumal, co se tam dělá, ale jestli si dobře pamatuju, vypadalo to na nový vodovodní řad, ale ruku do ohně za to nedám, přece jen už je to nějaký pátek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 11:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
kolik tady zabere taková stavba? Tady to dle popisu bylo za 3 a půl dne...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 lis 2010 10:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1105
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Není to sice z Brna, ale stojí za shlédnutí: rekonstrukce tramvajové křižovatky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 zář 2010 08:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
H2O: že by to bylo toto?

http://www.k-report.net/discus/messages ... 1283825336 - 5233 06. září 2010 - 21:35:00
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ref=48/170


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 zář 2010 08:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 254
Od: 24 srp 2009 18:59
Něco se chystá u Běloruské. Na trati jsou oranžové značky a na krajích leží nové kolejnice. Žeby nejaké záplatování? Info sem zatím nikde neviděl, tak snad neobjevuju Ameriku.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 22:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 550
Od: 28 čer 2008 10:20
Bydliště: Brno
jejda pardon,sem to trochu spletl,samozdřejmě u čertvenýho kostela :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 09:28 

Příspěvky: 304
Od: 12 lis 2007 20:03
možná měl daxi namysli u červeného kostela, tam jsou opravdu koleje na Husově před nájezdem do křižovatky v obou směrech vkusně rozšířené.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 07:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
U Tomáška? Vždyť tam se mohlo míjet normálně

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 20:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 550
Od: 28 čer 2008 10:20
Bydliště: Brno
Dneska jsem koukal že u Tomáška rozšířili koleje,je tam udělaný takový malý esičko kůli míjení souprav v oblouku.Fotku ale bohužel nemam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 17:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
marecek.00 píše:
Přátelé, chtěl jsem se zeptat - kde je háček?

Na první pohled žádný, bo se v Brně jezdí na S49 už věky. Na druhý pohled vylezou:

- šetří se za postřiky, takže trať zaroste, geometrie se rozpadne a trať rázem dělá kravál jak sviňa a na pomalých se propálí víc peněz, než se ušetří za postřiky

- šetří se na upevňovadlech, takže se používají tuhé svěrky ŽS4 (nebo ještě hůř rozponové podkladnice a svěrky) namísto pružných svěrek od Vosslohu nebo spon od Pandrolu (viz, viz)

MKzB píše:
Záleží na profilu kola a kolejnice. Tak nějak se zjstilo, že pražská kola můžou na S49, akorát se jim nesmí nechat okolek sjet pod určitou hranici, která byla akceptovatelná v rámci pražského rozmezí.

Ještě k tomu musí mít přechod mezi nákolkem a okolkem více zaoblen, než bývalo v Praze zvykem.

MKzB píše:
Světobornou novinkou bych to nenazýval. To akorát média dělají senzaci z každé blbosti.

souhlas


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 16:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1790
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Záleží na profilu kola a kolejnice. Tak nějak se zjstilo, že pražská kola můžou na S49, akorát se jim nesmí nechat okolek sjet pod určitou hranici, která byla akceptovatelná v rámci pražského rozmezí. Take stačí, když půjdou kola na soustruh o něco dřív a mohoujezdit po S49.
Hodně Ti odpoví http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701.
Světobornou novinkou bych to nenazýval. To akorát média dělají senzaci z každé blbosti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 16:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 409
Od: 27 lis 2007 03:31
Bydliště: Pořád někde jinde
No, důvod. Pokud potřebuješ povrch přístupný i pro jiná vozidla než ty tramvaje samotné, tak jiná volba moc není. A tohle je v centrech měst celkem zásadní.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 15:30 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
No, očekávám v tom nějaký háček. tento typ kolejnice existuje několik set let a teď s tím u šaliny přichází jako s naprostou a světobornou novinkou. Na tom mi něco nehraje, musí být důvod, proč se používá žlábková kolejnice...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 15:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 409
Od: 27 lis 2007 03:31
Bydliště: Pořád někde jinde
Proč háček? :)

(Předně teda v tom, že skutečný dojem skutečného posluchače s vlastníma ušima je nutně jiný než co mu takto vzdáleně technika přibliží, ale to je tak všechno.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2010 14:34 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
http://technet.idnes.cz/poslechnete-si- ... chnika_rja

Přátelé, chtěl jsem se zeptat - kde je háček?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2010 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3452
Od: 28 úno 2006 19:00
Dnes dávají DS nový oblouk před rozřaďovací výhybkou ve smyčce Obřany. Jen nechápu, proč to zase dávají "na hlínu"?!? Snad už jsme v 21. století a lehké dřevěné tramvaje už delší dobu neprovozujeme!
Myslím si, že i ten zbytek Husovy, co se teď bude dělat nový, byl taky "na hlíně". Podle toho, co tam vykuchali...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 17:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3452
Od: 28 úno 2006 19:00
Tasa píše:
Proto tam taky jezdíme 10

Bodejť ne, vždyť to tam leží od roku 1974... Nebýt to pravá sovětská ocel, tak nevím, nevím! biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 13:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3395
Od: 12 čer 2007 02:11
Bydliště: Doma
Proto tam taky jezdíme 10

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 13:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1105
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Třída Generála Píky, trať na Lesnou. Abyste věděli po čem jezdíte:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010 08:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Tam byl taky jediný brněnský úsek s BKV na zemině. Ale ani ten zbytek v klasice nic moc - všechny svary propadlé a směrově to taky nebylo zrovna v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010 08:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
Nejhorší stav trati byl snad mezi Ořechovskou a Bohunickou směrem do centra. Trať se tam vlnila jak lochneska na pouti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010 08:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 440
Od: 04 zář 2009 13:33
Bydliště: Tetčice
Dovolím si jednu mobilovku z prací na modřické trati - tady bude trochu lépe


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 347 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 pro 2020 02:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]