Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jen doplnim ze po opravach a prohlidkach jezdi kazdy vuz samostane takze neni problem zahlednout B vuz jako solo...ale pro samostany plnohodnotny provoz nemaji vybaveni stejne jako B vozy typu T3...plnohodnotnym provozem myslim kompletni panely buse, brnkatko a kompletni palubni desku...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Nevadi, KT8 1701 a 1702 dosly s automatama a jezdily s nima hoodne dlouho, T3RF , dokud byly v medlankach, taky mely automaty . JInak to nicemu nevadi, akorat je vyssi riziko poskozeni. Automat stoji okolo 400 000 .


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
No predni vozy muzou na solo provoz hned po rozpojeni . Zadni na to nemaj vybaveni . Kdysi tak jezdily solo T6

a nevadí sólo provozu mezivozové spřáhlo? pokud vím, muselo by se demontovat


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No predni vozy muzou na solo provoz hned po rozpojeni . Zadni na to nemaj vybaveni . Kdysi tak jezdily solo T6


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T6 a T3R jsou o víkendech bez využití. Myslím, že by nebylo špatné některé soupravy T6 upravit pro sólo provoz třeba na d-4 nebo d-7...


Pánové, víte co je zajímavé? Že i přesto, že design T6 / KT8, starej minimálně dvacet let, prostě hranatá pikslizace, vypadá ve městě moderněji než T3ojka, (ba i než ta slavná ostravská "wana"), milonkrát modernizovaná a natřená do "atraktivního" unifikovaného laku (a tedy téměř shodného s T6).
Jinak souhlasím s Rovym, mluví mi z duše, i já jakožto malý, neznalý, považoval jsem ze svého útlého školního pohledu T6ky za něco "z kosmu", prostě v té záplavě T3ojek a to bylo "něco", dveře netřískaly, vůz nedělal kravál MGéčkem, dveře se votvíraly na čudlík, sedátka polstrovaný, no a hlavně BUSE, to bylo něco jakokdyž "ze západu" prostě. Něco podobného jsem zažil i s příchodem trolejbusů 14TrM, sice elektricky to byla klasická 14Tr, ale ty oranžový madla, maticovej transparent a jinej nátěr než žluto pruhovanej, to na mě udělalo dojem. Mimochodem, kdopak si vzpomente, že trolejbusům 14TrM je v Brně již 10 let? To jsou šunky, co :mrgreen: ?
A jinak, z čistě "šotoušského pohledu" - nejlepší zvuky z oblasti "elektrických pazvuků" vydává dle mého opravdu T6A5, je v tom slyšet, že tam lítají nějaký pěkný ampéry. Jelikož jsem ne tohle úchyl :-D , tak se mi líbí třeba i stará 14Tr (aktuálně třeba vyřazená 3204, ta pěkně bručí, bzučím, kňučí a mečí, když jí šlápnete na plyn) než kdejaký eMko, to je na zvuky nuda.
Ostatně možná by to chtělo na toto téma rozvinout nějakou vpravdě úchylnou debatu, těch zvuků je v Brně už tolik, že každý vůz má svoje specifika


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
mauricio píše:
Honza píše:
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)

souhlasím. pohony by se měli vyměnit. Okna... z estetického hlediska jsou vyklápěcí lepší, aůle z praktického jsou lepší posuvný. Mě osobně teda vadí clá výzbroj T6A5... já radši trolejbuso-kloubákoidní "kníííí" anebo europulsácký "píííísk" :-P


No já zase naopak výzbroj TV3 v T6 a KT8 doslova zbožňuju :-D
Asi proto, že když jsem jako dítě jezdil tramvajemi, v našem městě (tím teď myslím své tehdejší bydliště, Olomouc) byly jen odporové vozy, tedy žádné "kvičení, bzučení ap.", prostě nuda. A v Brně nebo Ostravě se mě vždy moc líbily "v té době nové tramvaje" KT8 a jejich výzbroj. Tehdy jsem (jako malé dítě) netrpělivě očekával právě první do ČR dodané ostravské T6 a první svezení, to byl panečku zážitek. Pro naše provozy měly řadu novinek-poloautomatická spřáhla, , polopantograf, poptávkové otevírání dveří. Také měly "kostku" pro číslo linky na střeše, jako KT8, což se mě moc líbilo. Nikdy na tyto první okamžiky svezení nezapomenu! A od té doby mám nejraději T6-na svou dobu (a náš vozpark) moderní, elegantní nové tramvaje. Takže co si v dětství oblíbíte...asi vám zůstane napořád v srdci a naopak!


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Jo,to je to Verushovo kníííí :-D Jednou to tady autenticky ozvučoval.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)

souhlasím. pohony by se měli vyměnit. Okna... z estetického hlediska jsou vyklápěcí lepší, aůle z praktického jsou lepší posuvný. Mě osobně teda vadí clá výzbroj T6A5... já radši trolejbuso-kloubákoidní "kníííí" anebo europulsácký "píííísk" :-P


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Pohony BODE jsou tak pomalé, až člověk do poslední chvíle neví, jestli se zavřou správně. Někdy se zavřou, pak zase otevřou a to se i několikrát opakuje. Vypadají prostě neohrabaně, není to ten jistý pohyb jako např u zasunovaček a skládaček.
Někdo je zase nemá rád pro ten meeeeečivý zvuk při brždění motoru.
Na druhou stranu jsou lepší na zimu, protože líp těsní dveře a topení v bočnicích je taky plus. V létě zas je na obtíž absence první střešní větračky a vyklápěcí okna, která větrají méně než staré výsuvky (není to takový průvan).(můj dojem)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
rovy píše:
Nechápu, v čem vozy T6 dělají ostudu-vysvětlete :-? Maximálně občas "zdechnou", jak každá jiná tram....ale to je častější spíše u K2. Jinak jsou to velice sympatická vozidla, alespoň pro mne.

kvůli dveřím


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Nechápu, v čem vozy T6 dělají ostudu-vysvětlete :-? Maximálně občas "zdechnou", jak každá jiná tram....ale to je častější spíše u K2. Jinak jsou to velice sympatická vozidla, alespoň pro mne.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Na d-5 jsou soupravy diskutabilní.
Mimochodem, už je ta rozvodna v Lískovci OK ???
Jsem pro to, aby se na d-3 nechaly. Jestli dělají ostudu na d-3, tak na
d-12, která jezdí po frekventované trase Zvonařka-Hlavní nádr.-Česká, dělají ještě větší. Vzhledem ke spolehlivosti, jsou na páteřní d-12 vhodnější spolehlivé vozy T3, protože výpadek jednoho kurzu T6 na d-12 si umíte přestavit.

Ps: I sedačky jsou vhodnější pro delší jízdu, která na d-12 není možná. :wink:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
d-3 bude taky potrebovat dvojcata a proc je tam nevratit. Osvedcily se tam . Pokud vim tak by nemelo dojit k zadnym zmenam typu vypravovanych na linky.


No ale d-3 může mít 2xT3, stejně jako d-13. Na d-12 pak můžou T6. BtW:Dvojčata potřebují i linky d-5 a 9 :twisted: . Od 1.9 jsou v JD linky 9 uvedeny 2 medlánecký kurzy. Co tam má být? 2xT společně s pisáreckýma 2xT nebo K2P? jaká bude vypravenost d-9 od 1.9? Jd už jsou připraveny viz.Kordis stránky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
d-3 bude taky potrebovat dvojcata a proc je tam nevratit. Osvedcily se tam . Pokud vim tak by nemelo dojit k zadnym zmenam typu vypravovanych na linky.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
tam bych s nima osobne nepocital. Vratej se na linky vypravovany medlankama, a na a12 a d-13 se vratej pisoarky .


Ale d-12 a částečně i 13 vypravují medlánky, takže by tam klidně mohly být i dál. Hlavně ať se nevrací na d-3 :evil: .


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
tam bych s nima osobne nepocital. Vratej se na linky vypravovany medlankama, a na a12 a d-13 se vratej pisoarky .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.

Souhlasím s tebou, d-12 nebo případně d-13 je pro T6ky ideální :-) Na d-3 akorát dělají ostudu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kde budou od pondělí po skončení výluk jezdit T6, zůstanou na d-12 nebo se bohužel :evil: vrátí na d-3? mě se na d-12 líbí, jenže ve školním roce by asi ty dveře byly problém při té přecpanosti jakou d-12 má. proto se taky daly pryč. Na d-3/5 stejně jezdit mohly, protože T3R a K2R tam byly normálně.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Izzy píše:
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...

Ono hlavne to proudove propojeni na T6 neni zadarmo - na prt-kach nekdo psal, ze jedno sprahlo na T6 s proudovym propojenim stoji okolo 0.5 mil Kc. (informace neni overena z vice zdroju)


...neni taky rozdil mit kabel a konektory na trakcni napeti a ca. 30A (statak+topeni vleku, tyhle proudy a napeti prenesou i normalni trifazove zastrcky+zasuvky co mate na michacku na chate:) a na nejakych 600 - 700 A trakce T6ky?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Presne tak...mezi vozy neni tahano 600V...takze kazdy vuz si jede na svoje a k tomu je potreba ptg...je pro me ale s podivem ze vlecnak ma svuj statak takze tim malym kablikem je do nej vedeno 600V i kdyz u T6 to neni mozne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V jedné chytré knížce jsem se dočetl, že narozdíl od T6 v jiných městech ty naše nemají silové spojení na spřáhlech, takže musí být provozovány na oba ptg (Stemann Fb500).


Tonda Ježek píše:
Zkušebně se i v Praze jezdilo na zadní ptg, ale problém je opravdu u těch výhybek, když ještě jezdily v Praze RT6, tak některé výhybky s tím nešly přehodit, protože kontakt byl moc blízko výhybce. Jinak někdy v létě před pár lety se stalo, že se spřáhlo na dvojici T6 rozpojilo a DU dočasně zakázal provozování T6 ve dvojicích. Byla to snad nějaká konstrukční chyba či co. Od té doby už spřáhla na T6 nemají kožený přehoz.


No já zase slyšel, že to spřáhlo bylo poškozené, žádná konstrukční chyba. A protože bylo schované v pytli, tak si toho asi nikdo nevšiml a jezdilo se tak dlouho, až se ucho, pardon, spřáhlo utrhlo.. Proto už nemají ty přehozy, aby na na ně bylo vidět. Ale je to informace JPP...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska někde okolo české zdechla souprava T6 1219+1220, odtahovala ji 1709. Mám špatné foto, bo jsem jel doprotisměru.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]