Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
H2O: že by to bylo toto?

http://www.k-report.net/discus/messages ... 1283825336 - 5233 06. září 2010 - 21:35:00
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ref=48/170


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Něco se chystá u Běloruské. Na trati jsou oranžové značky a na krajích leží nové kolejnice. Žeby nejaké záplatování? Info sem zatím nikde neviděl, tak snad neobjevuju Ameriku.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
jejda pardon,sem to trochu spletl,samozdřejmě u čertvenýho kostela :oops:


Offline
304
12 lis 2007 20:03
možná měl daxi namysli u červeného kostela, tam jsou opravdu koleje na Husově před nájezdem do křižovatky v obou směrech vkusně rozšířené.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
U Tomáška? Vždyť tam se mohlo míjet normálně

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dneska jsem koukal že u Tomáška rozšířili koleje,je tam udělaný takový malý esičko kůli míjení souprav v oblouku.Fotku ale bohužel nemam.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
marecek.00 píše:
Přátelé, chtěl jsem se zeptat - kde je háček?

Na první pohled žádný, bo se v Brně jezdí na S49 už věky. Na druhý pohled vylezou:

- šetří se za postřiky, takže trať zaroste, geometrie se rozpadne a trať rázem dělá kravál jak sviňa a na pomalých se propálí víc peněz, než se ušetří za postřiky

- šetří se na upevňovadlech, takže se používají tuhé svěrky ŽS4 (nebo ještě hůř rozponové podkladnice a svěrky) namísto pružných svěrek od Vosslohu nebo spon od Pandrolu (viz, viz)

MKzB píše:
Záleží na profilu kola a kolejnice. Tak nějak se zjstilo, že pražská kola můžou na S49, akorát se jim nesmí nechat okolek sjet pod určitou hranici, která byla akceptovatelná v rámci pražského rozmezí.

Ještě k tomu musí mít přechod mezi nákolkem a okolkem více zaoblen, než bývalo v Praze zvykem.

MKzB píše:
Světobornou novinkou bych to nenazýval. To akorát média dělají senzaci z každé blbosti.

souhlas


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Záleží na profilu kola a kolejnice. Tak nějak se zjstilo, že pražská kola můžou na S49, akorát se jim nesmí nechat okolek sjet pod určitou hranici, která byla akceptovatelná v rámci pražského rozmezí. Take stačí, když půjdou kola na soustruh o něco dřív a mohoujezdit po S49.
Hodně Ti odpoví http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010031701.
Světobornou novinkou bych to nenazýval. To akorát média dělají senzaci z každé blbosti.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
No, důvod. Pokud potřebuješ povrch přístupný i pro jiná vozidla než ty tramvaje samotné, tak jiná volba moc není. A tohle je v centrech měst celkem zásadní.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
No, očekávám v tom nějaký háček. tento typ kolejnice existuje několik set let a teď s tím u šaliny přichází jako s naprostou a světobornou novinkou. Na tom mi něco nehraje, musí být důvod, proč se používá žlábková kolejnice...


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Proč háček? :)

(Předně teda v tom, že skutečný dojem skutečného posluchače s vlastníma ušima je nutně jiný než co mu takto vzdáleně technika přibliží, ale to je tak všechno.)

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
http://technet.idnes.cz/poslechnete-si- ... chnika_rja

Přátelé, chtěl jsem se zeptat - kde je háček?


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Dnes dávají DS nový oblouk před rozřaďovací výhybkou ve smyčce Obřany. Jen nechápu, proč to zase dávají "na hlínu"?!? Snad už jsme v 21. století a lehké dřevěné tramvaje už delší dobu neprovozujeme!
Myslím si, že i ten zbytek Husovy, co se teď bude dělat nový, byl taky "na hlíně". Podle toho, co tam vykuchali...


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Tasa píše:
Proto tam taky jezdíme 10

Bodejť ne, vždyť to tam leží od roku 1974... Nebýt to pravá sovětská ocel, tak nevím, nevím! biggrin


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Proto tam taky jezdíme 10

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Třída Generála Píky, trať na Lesnou. Abyste věděli po čem jezdíte:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tam byl taky jediný brněnský úsek s BKV na zemině. Ale ani ten zbytek v klasice nic moc - všechny svary propadlé a směrově to taky nebylo zrovna v pořádku.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Nejhorší stav trati byl snad mezi Ořechovskou a Bohunickou směrem do centra. Trať se tam vlnila jak lochneska na pouti.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Dovolím si jednu mobilovku z prací na modřické trati - tady bude trochu lépe


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Pepolo, klid, bejvalo to tam horší, nedávno se v tom místě měnily koleje a teď je to tam 100x lepší. Kdybys chtěl pořádnej cukanec v tom místě, tak se tam zkus někdy projet v 13T.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Včera jsem jel soupravou 2x T6 a před Brankou, směrem do města, jsou taky pořádné "zuby" v zatáčce, myslel jsem, že to tam vylítne ven...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
daxi: todle ale opravdu špatný stav není, tohle je stav havarijní


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Slyšel jsem že trat do Lískovce není zas v tak špatném stavu,tak přikládám jednu fotku se stavem pražců.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
J_M: Ale, ale, nepleťte si pojmy, ono se možná zdá, že se bavíme o tom samém, ale není tomu tak. Válec je vždy válcem, kužel kuželem a křivka je křivka. Jinými slovy, válcový jízdní obrys má tvar válce, kuželový jízdní obrys tvar kužele (většinou daný nějaký sklon kužele 1:x). A křivkový obrys má jízdní plochu poskládanou s několika set přesně definovaných křivek, které na sebe navazují a né vždy kopírují plochu pomyslného kužele!

Ano u dráhy se sice na koridorech přechází na mírnější úklon kolejnic (1:40), ale pořád tam nějaký úklon je. Bohužel snížení úklonu a smíšený provoz s sebou přináší další problémy v podobě většího sklonu k tvorbě vlnkovitosti koleje (k vidění a taky slyšení při průjezdu traťového úseku Brno - Blansko např.).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Admin - díky za přesunutí

Datel - díky za přednášku na úrovni, člověk si zavzpomíná na doby, kdy se snažil si to nacpat do hlavy, aby udělal zkoušku. Zároveň si uvědomí, že dnes se, ač mluvíme o stejném, všechno jinak nazývá. Přesto mluvíme stejně, jenom z toho, o čem mluvíme, každý z nás dělá odlišné závěry. To je u každé diskuze, na konci bychom se mohli i shodnout. Ale zatím se neshodneme, stačí dva příklady.
Křivkový obrys vycházející z obrysů přirozeného opotřebení, na tom se shodnem, ale už se neshodnem, že může být křivkový obrys vycházející z obrysů přirozeného opotřebení válcového kola a křivkový obrys vycházející z obrysů přirozeného opotřebení kuželového kola, zjednodušeně válcový profil a kuželový profil

Upevnění kolejnic bez úklonu je z hlediska styku kola a kolejnice snad ta největší hloupost, na tom se neshodnem, ale, že dneska se přechází, alespoň u železnice z dřívějšího úklonu 1:20 na 1:40, se shodneme a není důvod se neshodnout, když je dnes trend zmenšovat úklon, tj přejít na upevnění bez úklonu

Těším se na další diskuzi, třeba o tom jak významně se změnil tvar okolku po přechodu na jízdní obrys DPMB-004


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 491 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 17:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]