Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 119 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Ta přednost aut na Kulaťáku je zlo, stejně se tam ta šalina musí nakonec silou nacpat, jinak by nikdy neprojel.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jojo, zlaté stránky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
To budou zlatestranky.cz ,že :mrgreen:,nicméně je tam zajímavě řešeno odbočení(z našeho pohledu) doprava

A uprostřed stojí "divné"vozidlo sarcastic

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
sportovecbrno píše:
Asi jako na téhle fotce z Ostravy? Tak tam mají tram přednost,akorát ten kruháč je asi tak pětkrát větší než ten u kampusu,kde má co dělat projet bus,o kloubu nemluvě,natož tam narvat ještě koleje středem ](*,)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Akorát v té Ově a na tomhle plzeňským je vidět před křížením vodorovný značení,ale na kulaťáku dávají přednost šaliny-na Street view je vidět značky.

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nebo Kulaťák v Praze viz mapa


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Asi jako na téhle fotce z Ostravy? Tak tam mají tram přednost,akorát ten kruháč je asi tak pětkrát větší než ten u kampusu,kde má co dělat projet bus,o kloubu nemluvě,natož tam narvat ještě koleje středem ](*,)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych si tipnul, že tramvaj by měla mít přednost. Tzn. jedu-li po kruhovém objezdu tak nedávám přednost nikomu jen tramvaji, která ho protíná.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
V tom projektu smyčky u té nové haly (která stejně nikdy stát nebude) se počítá s křížením tramvajové tratě přibližně v místě kruhového objezdu. Jak se vlastně má řidič na takovém místě chovat? Nebo sem špatně povhopil ten návrh a vede to jinudy?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Měly by, pokud mám dobré informace (mám od zdroje trochu dále, ale snad...), tak je stavba včetně kolejí součástí čerpání z eurofondů a proto musí být všechno postaveno jak mělo být, jinak by se peníze musely vrátit.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
marecek.00 píše:
Největší koleje jsou na Vinařské dnes, ale nezapomeň, že kolem Kampusu mají být další velké koleje a věřím, že rektorát MU bude mít dost soudnosti, aby přiděloval lidi na koleje podle fakult, takže intenzita Vinařská-Kampus půjde dolů.


No jestli se tam nakonec koleje vlezou. neměly náhodou stát v místě budoucí víceúčelové haly? Ono tam už toho místa moc nezbývá. Hala, výzkumný centrum,....


Offline
215
18 dub 2008 19:13
FI sa do kampusu sťahovať nebude. To je už rozhodnuté, namiesto toho sa FI rozšíri do Gotexu na Šumavskej.

Ale i tak pôjde LF, FSpS a niektoré obory PřF do kampusu.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
dnešní 25 a 26 jsou úplně totéž, jen s tím, že mezi Kamenným vrchem a kampusem jezdí režijně...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V případě trianglu na Osové mě napadlo zajímavé vedení linek, d-8 rozdvojit:
d-8A: Líšeň - Lískovec - Kampus - Líšeň
d-8B: Líšeň - Kampus - Lískovec - Líšeň
Ráno preferovat 8B - V centru tramvaj nabere studenty. Z Kampusu přejede poloprázdná do Lískovce, kde nabere lidi, co jedou do práce směr centrum. Odpoledne naopak 8A doveze lidi z práce do Lískovce, přejede ke kampusu odkud odveze studenty.
Myšlenka je to zajímavá, akorát možná trochu zmatečná a problém je v tom, že lidi do práce jezdí většinou o 1-2 hodiny dříve, než studenti do škol.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Největší koleje jsou na Vinařské dnes, ale nezapomeň, že kolem Kampusu mají být další velké koleje a věřím, že rektorát MU bude mít dost soudnosti, aby přiděloval lidi na koleje podle fakult, takže intenzita Vinařská-Kampus půjde dolů.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Úvrať by byla vhodnější, kdyby tu obousměrné vozy byly pravidlem a ne anomálií. Úvraťová konečná na stejné ploše ustájí víc pauzujících tramvají oproti smyčce a to bez potřeby každou chvíli popojíždět (už nebylo podezřele dlouho v bástru ani v lískovcu najetí) za cenu většího počtu výhybek. Úvratě byly jednoznačné zlo v dobách vlečňáků, kdy se muselo řešit, aby jel motor vepředu.

t-25 svůj význam neztratí, furt je to přímá spojnice největších kolejí MU na Vinařské s kampusem. Spíš bude mezi kampusem a Osovou souběh se šalinou, určitě po zprovoznění železniční zastávky Starý Lískovec (prosím povšimněte si, že jediný přestupní bod - Osová - se opět rozlízá do trojice UK - Osová - SLN).


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Odhaduji, že jízdní doba šaliny oproti trolejbusu v relaci Nemocnice, Bohunice - Mendlovo náměstí bude jen asi 2 minuty delší. Tedy nepředpokládám, že by ty šaliny měly být nevyužívané. Navíc si myslím, že by se tímto daly zrušit trolejbusové posilové spoje linek 25/26 v úseku Mendlovo náměstí - Nemocnice Bohunice/Kamenný vrch. Samozřejmě by musela vzniknout nová linka Kamenný vrch - Nemocnice Bohunice (doplňovala by linku 29). Myslím, že by se tím daly ušetřit vozokilometry.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Kdyby u kampusu byla úvrať a jezdily by tam jen vozy linky osm, tak by mě zajímalo, jak by se to řešilo s pauzama u řidičů. Na Mifkové má člověk při přeběhnutí z kabiny do kabiny při dobrých podmínkách - pokud nemá zpoždění - 10 minut, u kampusu by to bylo to samý. Zase, jak to bylo dřív, by asi museli otevřít odpočinkovou místnost a zavést výměny vozu v půlce šichty, jinak to nevidím. I když ten systém býval dost dobrej, dle mého mínění.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych se klonil rozhodně pro smyčku, a to pro tu za halou, až vzadu u lesa, jak je v tom pdf nakreslená. Smyčka je lepší nejen, protože by se to nemuselo vázat na d-8, ale dle mého názoru je nestěhování se z kabiny do kabiny pohodlnější i pro řidiče. Nehledě na to, že smyčka, je oproti úvrati, pro mě mnohem zajímavější. Nejspíš proto, že se do ní vejde za sebe mnohem víc vozů než dva na Mifkově. Ovšem spojení Kampusu s Mendlovým náměstím, je dle mého názoru dostatečně zajištěno trolejbusy, navrhovanou tramvají by to byla na Mendlák zajížďka, navíc díky MÚK Hlinky, je spojení s Mendlovým náměstím celkem bez obtíží. Spíš by se s prodloužením tramvaje, mohly zrušit a-60, a-61, protože spojení s nádrražím je zase lepší tramvají.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Myslím si, že ukončit některé spoje na d-8 už na Novolíšeňské by přineslo jen nepatrnou úsporu. Ono by tam totiž bylo možné ukončit jen některé dopolední a večerní spoje. Jinak se mi ty spoje zdají relativně využívané, byť vždy jen v jednom směru: Ráno jede celá Líšeň dolů do města a opačný směr je poloprázdný a odpoledne zase naopak. Navíc by bylo riziko s tím, že by tam na Novolíšeňské zase někdo zapomněl přehodit výhybku - viz zdemolovaná 1706 na podzim 2003.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
b1 píše:
Opravte me, jestli se pletu, ale mam pocit, ze po zahajeni provozu na trati na Jirovu bylo kratke obdobi, kdy na d-8 kazdy druhy spoj jezdil jen na Novolisenskou a byl obsluhovan soupravou T3.


Vzpomínám si, že tam jednu dobu jezdily tuším třináctky, když se opravovala Táborská, ale osmička nevím...

Když už jsme ale u toho, i dneska bych to považoval za docela rozumné šetření kilometry, protože nahoru do Líšně už osmičky jezdí prázdné, takže kdyby tam jezdila jen každá druhá, mohlo by se při takto frekventované lince docela slušně ušetřit. A v případě dostavby trolejbusů na Jírovu to platí dvojnásob.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To je sice fakt, ale ve svém začátku mi přijde 25 poněkud vytíženější než 26, proto nevím, proč jsou dlouhé 26 a nikoliv 25.

Ono to s Kampusem docela dost souvisí, protože po jeho finální dostavbě se provoz docela změní. Dneska tam mají studenti jen nějaké hodiny, takže neustále pendlují (například moje přítelkyně na biologii pendluje mezi Řečkovicemi, Konečného nám., Vinařskou, Kampusem a případně několika dalšími menšími lokalitami se speciálními laboratořemi). Po dostavbě a plném přesunu na toto místo bude provoz během dne minimální a nápor bude jen ráno a odpoledne a je otázkou, jestli by na to nebyl efektivnější jen nějaký autobusový nebo trolejbusový pendl Kampus - Osová. Cena té tramvajové trati bude nesmírná (tunel a most, jestli jsem to dobře pochopil), to by se oproti nějaké špičkové posile nevrátilo ani za tisíc let.
Než se postaví tramvajová trať, Kampus už bude celý stát, proto mne zajímají ty trolejbusy :-)

Nakonec s tím souvisí i to, že stále nechápu, proč neexistuje projekt nějaké okružní tramvaje, soudě dle pěta a šestadvacítky by poptávka rozhodně byla.

Ještě opět dodatek: Součástí projektu Kampusu, pokud vím, jsou i obří koleje, takže i to sníží intenzitu dopravy město - kampus.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
marecek.00 píše:
Dodatek: když je tak přeplněná pětadvacítka, proč na ni jezdí snad výhradně krátké vozy? Nevejdou se do smyčky či co?
To je asi stejny duvod, jako u tech uvrati. Nedostatek kloubovych vozu.

Kdyby DP (resp. Mesto) mel nejakou koncepci pro nove trate, tak by stacilo obnovovat vozovy park obousmernyma salinama, misto 19 13T bychom tu meli 19 obousmernych tramvaji (plus treba varia s dvermi na obou stranach, ktera by sla spojit do dvojic zady k sobe) a mohli bychom si dovolit stavet uvratove konecne.

Opravte me, jestli se pletu, ale mam pocit, ze po zahajeni provozu na trati na Jirovu bylo kratke obdobi, kdy na d-8 kazdy druhy spoj jezdil jen na Novolisenskou a byl obsluhovan soupravou T3.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Uvrat by nebyla spatna za predpokladu ze se nakoupi potrebny vozy. Viz trebas budapest . Tam je smycka skoro vzacnost.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
marecek.00 píše:
Dodatek: když je tak přeplněná pětadvacítka, proč na ni jezdí snad výhradně krátké vozy? Nevejdou se do smyčky či co?

Co by to mohlo mít tak za důvod??? V Brně jezdí 25 kloubáků, kreré se dělí na 3 linky (25,26,37). 26 má v PD cca 30 kurzů (uz ted to nevychází), 25 má podobně kurzů a na 37 jezdí kolem 3 kloub-kurzů. Tedy potřebovali bychom zhruba 60 kloubů a to ted stejně nemáme a v blízké době též nebudeme mít...
S těma kurzama moc nevím, bral jsem je z vypravenosti... Určítě mě někdo znalejší upřesní.

Jsme ale OT

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 29 bře 2024 03:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]