Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 14:48 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
NS12 je od soboty ve Slatine, už je odstrojen a čeka na předání a jde pryč.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 17:05 

Příspěvky: 1191
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Obrovská výhoda Crossu oproti jiným nízkopodlažním vozům je krásná plocha v přední části vozu na stání. Takže zatímco třeba když v Ciťáku je 1 kočárek a 10 stojících lidí, tak tam už pomalu není k hnutí, zatímco v Crossu tento počet ještě úplně v pohodě, další výhodou bych viděl celkem výkonný rozjezd, což v brněnským kopcovitým provozu fakt svědčí a vůz tak hravěji třeba dohání zpoždění, než Citelis. Nevýhodou je chybějící klima, neboť díky malým okénkům poměrně bývá ve voze dostkrát nedýchatelno, i když je to lepší než v B931E, a stání vzadu, kde je to určené možná tak pro ohebné teenagery. #-o

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 16:50 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Hele, nejsem prcek, mám 183cm, ale prostě s tím busem nemám problém, bo je to furt lepší, než cokoliv, co tu je.
A když jsem jezdil ranní 49, kde to bylo dycky po Hortim natřískaný jak naše lednica, výměna lidí v tom voze v přední části byla o dost rychlejší, než v tom sračkobusu Citelis. To nejde přehlídnout.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 14:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Crossway na a-78 je totální (dlouhá autocenzura) . Minimálně v úseku po Karla IV je v nich hodně vysoká výměna cestujících a to je 2 dveřák trochu moc. Už tu byly a moc se neosvědčily. Řidičům vyhovují určitě líp jak SORky, ale pro lidi je to použitelný po střední dveře. Dozadu už nelezou ani důchodci. Sedět na některých místech znamená, byť trochu bokem, nebo mít nohy pod bradou. A stát se taky nedá. Takže vyrobit z 12m busu 8metrák asi není správná cesta.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 12:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1240
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Tak to se omlouvám. Holt se ke mě nějak dostaly špatné informace. Stane se.

Líšeňský dopravák: Pardon, nějak jsem to prohození SORu a Crossu nepochopil. Takto to samozřejmě dává smysl.
Jinak, mě ani a-78 nepřijde příliš vhodná na Crossy, ale pokud by to znamenalo pokladny na té lince, nebyl bych proti. Problém je, což jsme tu už také v minulosti probírali, že není v zájmu DPMB aby na a-78 byly pokladny. Naopak, je v jejich zájmu rejžovat tam doplatkové jízdenky od náhodných cestujících, kteří situaci neznají a nezajistili si jízdenku předem. Dokud nezasáhne Kordis, kterému se do toho zjevně nechce, tak se nic nezmění, protože současná situace DPMB vyhovuje.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 12:37 

Příspěvky: 140
Od: 06 pro 2009 11:01
Peno: žádné staré crossy aktuálně nejsou jako záložní.7801az 7808 zůstali na dekádě, kde byly. 7817 až 7819 šly na 5+2 a ostatní jsou na nocích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 12:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 195
Od: 11 srp 2012 21:46
peno: Pokud vím, tak je stále většina Crossů na dekádě, ať už je to "příměstská" dekáda (vozy 01-08) či na nocích.
Ještě si jednou, prosím, přečti můj předchozí příspěvek, kde jsem psal o prohození Crossu z 84 se SORkou na 78. Během prázdnin samozřejmě jsou na 84 klouby i v SN, ale po prázdninách, až se vše vrátí do normálu, se opravdu například prohození 08402 s nějakým kurzem na 78 bude nabízet. A jeslti jde o poslední spoj na 84 k Semilassu, to se může bez problému vyřešit právě přejezdem onoho Crossu večer ze 78 od nádraží Židenice na Starou osadu. Výhodu navíc vidím v tom, že Crossy 01-08 mají kasu trvale, takže by se zase drobně zvýšil počet vozů na 78 vybavených zařízením pro výdej kompletního sortimentu jednorázových jízdenek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 11:43 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
Kowalski: Nemám tušení, o čem mluvíš, ale OK. :-)

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 11:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1240
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Líšeňský dopravák píše:
Největší problém u nás vidím v tom, že jsou Crossy vypravovány tak nějak chaoticky na všechny linky. Zatímco například na 48 či 78 do Modřic lítá SORka, Cross si vesele jezdí na okružkách či 67. Kdyby se tohle nějak vyřešilo, můžou se klidně ještě další Crossy přikoupit (samozřejmě varianta 3 dveře). A ať mi nikdo neříká, že je takový problém prohodit například SORku ze 78 s Crossem na 84, když Stará osada je od nádraží Židenice vzdálená ani ne 3 minuty.

Je, protože SOR je ze Slatiny a Cross z Medlánek. K tomu navíc po dodávce nových Urbanwayů a Crossů spadly staré Crossy do záloh, což situaci ještě dál komplikuje. Bohužel zlepšení nastane teprve až budou tyto krámy vyřazeny, což doufám nastane už brzy, a to po plánované dodávce nových vozů.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 10:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Od: 09 kvě 2014 17:24
Bydliště: Nowy Dwór Mazowiecki
Naxashi píše:
nevím, co jsou dynamické vlastnosti
To je to, že s tím na světlech vosolíš i jedničkovou Octávku v chipu :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 07:13 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
Tak si vy, příznivci té obludnosti, tím jezděte.
Když říkám, že tam (zadní část) není místo, tak si doopravdy nevymýšlím. Jel jsem tím. Několikrát jsem měl tu smůlu. Strop tam je prostě příliš nízko a místa na nohy tam není. Možná ho tam je víc, než v Citelisech (a kde ne? :-D ), ale stále ne dostatečně.
Mám to postižení, že jsem se nenarodil jako trpaslík.
Ale upřímně, tohle je druhořadé. Tyhle busy nepatří na městské linky.
Jsem barbar, nevím, co jsou dynamické vlastnosti a je mi to vcelku jedno. Pro mě, jako pro cestujícího, je hlavní to, že (pokud je ta možnost) si je kam sednout. Sedačky jako v citelisech, těch dodávkách, co jezdí na 68 apod., jsou prostě příliš blízko sebe. A jo, můžou to být třeba i blbý 2 cm. Protože 2 cm rozhodnout to, jestli budu stát nebo budu sedět s tím, že mi sedačka přede mnou bude tlačit do kolen. „Ale nejsou tam všechny takový.“ OK. Když nějaký krátkonohý trpaslík sedí na místě, kde se vejdu, tak…co? Ho mám vyhodit?
Ale je fakt, že bych tady neočekával pochopení pro vyšší lidi. Spíš očekávám něco ve smyslu, že jsem si to měl teda rozmyslet, než jsem se rozhodl narodit. Protože „zlatý crossy“, že ano?
Vás, co jste do nich zamilovaní, bych se rád zeptal na jedno. Přijde vám, že tenhle typ busu patří na linky jako 44/84, 67 apod.?

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 06:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Hlavně ne troje dveře! Ty úzké dveře se schodama do nebe tam akorát zavazí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 22:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 195
Od: 11 srp 2012 21:46
chat: Přesně tak, například taková SORka se s Crossama nedá vůbec srovnávat, místo k sezení skoro žádný a pokud stojíš, tak prakticky všude zavazíš. To Cross má uspořádání interiéru za mě vyhovující, většina míst je po směru, u nových Crossů (E6) je ještě výhoda v tom, že zadní část je o pár cm vyvýšenější oproti E5, takže prakticky vůbec nepoznáš, kde že vlastně je zadní náprava, tedy místo pro nohy dostačující. Největší problém u nás vidím v tom, že jsou Crossy vypravovány tak nějak chaoticky na všechny linky. Zatímco například na 48 či 78 do Modřic lítá SORka, Cross si vesele jezdí na okružkách či 67. Kdyby se tohle nějak vyřešilo, můžou se klidně ještě další Crossy přikoupit (samozřejmě varianta 3 dveře). A ať mi nikdo neříká, že je takový problém prohodit například SORku ze 78 s Crossem na 84, když Stará osada je od nádraží Židenice vzdálená ani ne 3 minuty.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 21:42 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5574
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Vozidlo může být zkoušeno z mnoha různých důvodů a rozhodně to nemusí znamenat, že někdo chce koupit příměstský kloubový autobus.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 21:04 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Naxashi píše:
Crossway

Nemáš pravdu. Když ty vozy přišly, oseděl jsem si každou sedačku a všude bylo krásné místo na nohy a kolena, oproti Citelisům z řady 7653. Vymysli si něco lepčího. Stačí se s tím vozem sžít a dá se tím cestovat naprosto skvěle. A i přes jistý hendikep oproti celonízkopodlažce (jsi snad postižený a musíš pokaždé nastupovat do jiný dveří, než prvních a druhých?) má výborné dynamické vlastnosti, včetně do půlky vozy prostorného interiéru.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:16 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Kdysi jsem byl v Sorce a už jsem to tu psal vícekrát, co si zákazník objedná, to má, existují i třídveřový NB sóla a to i trolejbusy, pokud budeš chtít jedny dveře, budeš je mít, pokud chceš 3,4,5 tak je budeš mít. Chceš mít sedadla bez podesty? taky to jde, ale zaplatíš si to. My v Brně máme to, co si DPMB přál, totální socko verzi. Je to to nejlevnější, tak to tak vypadá.

Proč se tu testuje meziměstská verze nevím. Ale je v provedení, jaké si ČSAD Kladno přálo. Na Risu vidět neni, protože nemá namontovaný Ris2 ani nic jiného co v Brně používáme.

Crosswaye...to je taky vozidlo, co tu nemá co dělat.

Jinak jsem docela zvědavej, jak dopadne nové výběrko na busy, třeba se DPMB poučil po dodávce a zkušenostech s celou sérií U18CNG.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 19:05 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
To mě zaráží častěji. Ty (tady si představte sprosté nadávky) crosswaye dávají na 44/84. Huh? Nebo na 67. Eeeeeh… Ne. Pěkná ukázka toho, jak se to nedělá.
Nejen, že tyhle vtipy hrající si na bus z duše nenávidím (nízký strop v zadní části, v zadní části není místo na nohy, v přední to není o moc lepší, jen ta 4 to tam trochu zachraňuje, dole není jak se nějak uklidit, nahoře není prostor), ale pokud by to jezdilo na příměstských, tak se to pochopí. I ty dveře jsou takový…

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 17:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 743
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Nekdo by mel lidem vysvetlit, ze dopravci maji, co si objednaji :-) (at se to tyce dveri, motoru-vykonu, sedacek, ...)
Sor je šrot, ale když někdo neumí nastavit VŘ tak, aby dostal, co potřebuje...
Kloub 3dverak je skvělý na primesto, ale opět v rezii dopravce testovan na vyloženě mestske kloub lince...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 16:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Od: 15 srp 2012 14:28
Prostě sorka, buď to má dveří moc a nebo málo.

Už by měl někdo klukům v JZD Libchavy vysvětlit, že solo má 3 dveře a kloub 4 sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 15:50 

Příspěvky: 1338
Od: 04 bře 2012 23:26
Dneska jsem taky viděl 8911. Na 84. Která nebyla vidět na iRISu. Kvůli tomu jsem jak debil šel pěšky. Protože nic nemělo následující půl hodinu jet. Říkám si, to je obvyklá linka 84. A pak se tam objeví tohle. Prý zkušební provoz. Eeeeh…OK. Ale má to jen 3 dveře. To tu nebude jezdit po městě, ne? My potřebujeme těch dveří trošku víc. Příměstská linka? OK.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3653
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Včera se mi jakási naplavenina nahrnula před mojí 3040... :mrgreen:

Příloha:
20190804_215937.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 23:01 

Příspěvky: 1669
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Dneska u ZOO jsem potkal tento třídvéřový kousek. Při bližším pohledu na něm byly rozeznat zbytky polepu "airport Prague".
Edit: Koukám do vypravenosti, že už to tu jezdí měsíc.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 06:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1524
Od: 03 zář 2009 13:18
Vůz 5E9 6120: http://seznam-autobusu.cz/vuz/72900, na kurzu 30099.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2018 02:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 542
Od: 15 dub 2013 15:57
Co je to, prosím?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 čer 2018 10:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Jezdil ráno Líšeňský režijňák, možná i večer.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2019 05:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]