Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A taky to není technicky dost dobře možné z důvodu řazení vozů ve vozovně. To by musely být koleje v depu přiřazeny konkrétním linkám.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
miropiro: Ale v takové případě by se musely zrušit přejezdy, které vedou k lepšímu využití vozů.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/hyzdi-ulice-v-centru-brna-zacal-boj-s-nevkusnou-reklamou-20160622.html
Z článku je zajímavý následující text:
Citace:
K dlouhodobým plánům Brna-středu patří i omezení reklamy na tramvajích hromadné dopravy zajíždějících do městské památkové rezervace. „Diskuzi se nebráníme. Je ale třeba zvážit zisk, který dotuje také provoz hromadné dopravy. Je v řádech milionů," upozornil Jan Seitl z dopravního podniku.

Jasně, takže by to v praxi znamenalo omezit reklamu téměř na všech tramvajích, protože kromě osmičky, na kterou jsou vázány kačeny, si jezdí tramvaje různě po všech linkách...kdyby se pak chtělo, aby se to týkalo jen devítky a čtverky, tak to už bude potřeba vázat na tyto tramvaje určité vozy (a protože z jedenáctky večer přejíždějí tramvaje na devítku, tak i na jedenáctku)...
I když, to už tu dříve zaznělo nejen z mé strany, mít systém toho, že na každou linku jsou tramvaje fixované a tím pádem bychom mohli tramvajové linky barevně odlišit (barevné číslo), by nebylo špatné...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
VMO má v budoucnu vést pod rotecem. V cajzlárně mají taky náplavku a hned nad ní rušná komunikace. V tom bych problém neviděl, ale netuším, jak by tu promenádu chtěli udělat. Švarcava je v těch místech regulovaná kyklopským zdivem a koryto poměrně úzké, takže místa na rozumnou šířku tam moc nevidím.


Naposledy upravil xcav8 dne 15 čer 2016 16:28, celkově upraveno 1
opět odmazány dvě efka


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Já spíš uvažuju, kde tam na to chtějí vzít místo. Nebo že by to mělo být z druhé strany? Jakože ne na straně u okruhu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Promenádovat se podél městskýho okruhu bude super. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Brňané získají v centru přístup k řece Svratce. O atraktivní podobu nábřeží budou soutěžit návrhy architektů


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je otázka, co zvednout a co ne. Jestli dát nahoru TT a pruh do Bystrce, nebo naopak dolů. TT by bylo lepší hodit dolů, tramvaje přece jenom nejsou tak náročné na výšku podjezdu. U aut je to už jedno.
Každopádně pokud by měl být problém se spodní vodou, je lepší zvednout TT a jeden pruh, než KO.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Nejlepší to bude patrně tady: Královopolský tunel dočká změn v odhlučnění

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Pokud by byl problém s vodou, tak lépe do +1 zvednout TT + Kníničskou (když už se s tím bude něco dělat, tak pořádně, tedy obojí) => stavebně je to určitě jednodušší než stavba kruháče ve vzduchu...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, s tou vodou mě to taky napadlo. Kousek je Svratka, navíc při dešti by ta voda neměla asi kam odtéct. Pak by byla varianta nezahloubit tramvaj, ale naopak ten kruháč zvednout do úrovně +1. Něco podobného, jak je v Pisárkách. Pak by přišla na řadu estetika, protože si moc nedokážu přestavit, jak by to vypadalo... Jinak podepisuji, co psal Vario1523 ohledně proudů cestujících. Největší problém není ani tak křížení s šalinou, jako křížení proudů ve směru linky 30 z Bystrce (odbočující doleva) a aut ve směru z centra do Bystrce. Tyhle dva kolizní směry je velmi vhodné oddělit.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Nejsem stavař, netuším, jaké jsou konkrétní podmínky v místě. Napadá mě ale co voda? Jednak spodní a jednak ta dešťová - aby z toho nebylo takové menší jezírko ala viadukt nebo Modřice.

A ještě jedna poznámka. Návrh se zahloubením TT + Kníničské ZC a kruháčem na povrchu znamená zcela jistě přerušení tramvajové i trolejbusové dopravy na ne úplně krátkou dobu. Radši si to ani nepředstavuju. Jedině, že by alespoň vznikla dočasná jednokolejka při ul. Bystrcké - podobně jako byla při výstavbě MÚK Hlinky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jenže musí čekat na semaforu. Tím, že jsi tento proud hodil "pod KO", bys propustnost opět o něco zvýšil.

Zahloubením nebudeš blokovat tramvajemi ty řidiče, kteří dnes trať přejíždí, včetně t-30 (i t-x30).


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
MartinV: Největším problémem jsou kolony aut na Kníničské směr Bystrc, velmi často se táhnou až k zast. Branka. S tramvajovou tratí se tento proud aut nikde nekříží takže její zahloubení by nemělo příliš velký efekt. Krom toho auta jedoucí na Bystrc dostávají na křižovatce zelenou právě když jí projíždí tramvaj, která zde má ''přednost''. Druhé největší kolony se tvoří na příjezdu od Bystrce (trasa linky 30/x30), zahloubrním tramvaje by se toto křížení proudů neodstranilo.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523: pěkná mapka. Dokonce dáváš dolů i silnici směr Bystrc, což je taky dobré a opět odvede nějaká auta mimo KO. Jo, to se mi líbí.
Jak myslíš to, že by zahloubení tramvaje moc nepomohlo?


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Myslím že zahloubení tramvaje by samo o sobě moc nepomohlo, jak píše MartinV, rovné směry by měli jít mímo KO:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo: fakt kruháč? Je pravda, že když "rovné směry" povedou v pruhu mimo KO, tak by to mohlo být elegantní řešení.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
nestačilo by jen zvednout rovný průjezd po Kníničské a celou křižovatku plus tramvaj nechat na zemi (jako to je např. Hradecká x Královopolská nebo Bauerova x Křížkovského)?

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No jasně, tramvajovou trať pod zem a nahoře velkej kruháč.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zařadím sem:
už je to nějaký pátek, co se tu probírala potenciální přestavba křižovatky Bystrcká×Kníničská - tzn. u Kamenolomu. Tak se vás ptám, jak byste ji přestavěli vy?
Myslím, že docela zajímavý návrh byl zahloubit TT "o patro níž", čímž by byla TT na vlastním tělese bez křížení vyjma Branky od Ečerovy po Mendlák/Sochorovo n.
A taky by se zvýšila propustnost křižovatky pro IAD i trolejbusy, protože nebudou muset dávat přednost tramvajím. Při bezvýlukovém intervalu 4+4 vozy za 10 minut by to pomohlo myslím hodně.

Nevím kdy k tomu dojde, ale o přestavbě této křižovatky se uvažuje. Budu mít možnost se o tom pobavit s jedním poměrně zainteresovaným člověkem. Za každý rozumný nápad, i kdyby nebyl můj, budu rád. :D


Offline
Uživatelský avatar

423
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dnes byla v hlavních zprávách na ČT reportáž o demolici areálu Vlněny mezi Dornychem, Přízovou a Mlýnskou - už se začalo, do listopadu má být vše kromě a Bochnerova paláce a 2 menších objektů pryč a příští rok na jaře se má začít stavět. Podle mě bude škoda té hlavní budovy.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
V Brně opět vázne doprava, na rozdíl od loňska se však úředníci domluví
http://brno.idnes.cz/doprava-brno-kolony-porici-ddz-/brno-zpravy.aspx?c=A160510_2245236_brno-zpravy_krut


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Až třeba jednou bude z Kr. Pole až do Soběšic souvislá zástavba, tak by se v případě možnosti nějakých dotací, mohlo uvažovat i o šráku, proč ne?


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Osobně si nemyslím, že by se prodloužení trajfu vyplatilo. Vzhledem k tomu, že a43 je v současnosti linka, na které kapacita sanitek nedostačuje a klasických autobusů pro změnu dostačuje s velkou rezervou, počítám, že dojde spíš k vhodné úpravě provozu na této lince případně se zařazením zkrácených spojů ze zast. Na Kopcích (max. ve špičkách).
Co se týče velikosti, tak by mělo vzniknout hrubým spočtením minimálně 300 bytů a domů (jen hlavní projekt), takže se bavíme o jednotkách tisíc lidí. Aktuálně při zastávce Högrova stojí okolo 150 domů a bytů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nebo natáhnout dráty a prodloužit t30?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 dub 2024 08:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]