Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Výjezd ze zastávky Juliánov směr Stará Osada je teď trošku komplikovanější, aneb "Kde udělali soudruzi z NDR chybu"?
[foto: Facebook, Oldřich Peprla]


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Změna. Zábradlí před nádražím zmizí, nahradí je přechody

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
peno: přesně tak a věřím že takových nesmyslů je po Brně mnohem, mnohem víc.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A neprovedla se podobná úprava i u zastávky Bartákova? Tam totiž kdysi bydlela moje teta a nějak si nepamatuju, že by tam býval přechod, vždycky se tam chodívalo podchodem. Ale nedávno jsem tam zase byl a zjistil jsem, že tam přechod je.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Třeba Líšeň u zastávky Rotreklova, podchod pod Novolíšeňskou je tam od doby co tam stojí základní škola. I já tím podchodem léta chodil do školy a ze školy stejně jako mraky jiných děcek. Pak se podchod celej opravil a provedla se rekonstrukce a nahoře se udělal přechod aby dětičky mohli do školy přes silnic. Naprosto zbytečně. Každý školní den tam stojí dva policisté a zastavují dopravu, aby mohly zástupy dětíí do školy přes silnic, přestože deset kroků vedle je podchod, to je na hlavu postavené.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
M píše:
Nebo udělat přechod nad podchod a k tomu přechodu postavit pokuď možno dva policajty a zastavovat dopravu.

To je kde?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
prototyp401 píše:
D-12 prece jezdi i na Ceske.
D-1 ma kratsi interval jen v ranni spicce.
Myslim si, ze to to je srovnatelne. Ne zcela odpovidajici, ale predstavuju si, ze by to v "otevrenem" usporadani fungovalo lepe. Soucasny stav mi prijde snad nejhorsi mozny.

Jezdí, ale bokem. Ze stejného důvodu jsem nepočítal ani devítku, která staví před Tomáškem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Ona je to teď bohužel móda, rušit podchody a dělat přechody. Nebo udělat přechod nad podchod a k tomu přechodu postavit pokuď možno dva policajty a zastavovat dopravu, fakt nechápu.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ten přechod tam hlavně napřed nebyl. Původně tam byl jen podchod.


Online
1589
18 led 2009 10:06
Při rekonstrukci přestupního terminálu IDS, v roce tuším 2004

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Kdy byl ten podchod vlastně zrušen?


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
xxx píše:
Proč se vlastně zrušil podchod u zoologické zahrady? Zrovna tam měl opodstatnění.

emotivní reakce - protože je to podchod a v zástavbě to nemá co dělat
racionální reakce - patrně ho nikdo nepoužíval, kdo by tam dobrovolně šel, když má úrovňový přechod vedle?
:twisted:


Já teda nejsu úplně pro odsun, ale další uzel pro odlehčení HBf by to pomale chtělo...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
D-12 prece jezdi i na Ceske.
D-1 ma kratsi interval jen v ranni spicce.
Myslim si, ze to to je srovnatelne. Ne zcela odpovidajici, ale predstavuju si, ze by to v "otevrenem" usporadani fungovalo lepe. Soucasny stav mi prijde snad nejhorsi mozny.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kratší interval má i d-1 a d-12.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Ve špičce snad jezdí častěji jen desítka. Že by to až tolik ovlivnila?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
prototyp401 píše:
...Osobně by se mi nejvíc líbilo, kdyby na sadech auta zajela pod zem a vyjeli až u Grandu nebo dál. Na úrovni země velká pěší zóna a la Česká. Průjezd po povrchu jen zásobování.
Pěší, auta, MHD v jedné výšce a takové koncetraci není bezpečné, příjemné ani nic.

Na nádraží je ve špičce prakticky dvojnásobná intenzita provozu tramvají ve srovnání s Českou. Je otázkou jestli uspořádání ala Česká je do takového provozu ještě z hlediska bezpečnosti vhodné. Osobně, si myslím, že už spíš ne.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Proč se vlastně zrušil podchod u zoologické zahrady? Zrovna tam měl opodstatnění.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak zrovna v tomhle Goldfinger pravdu ma.
Nahoru a dolu pochodem nebaví ani mě a to jsem mladý. Pro moji babičku je určitě nebezpečnější jit takhle po schodech dolů a nahoru, pokud by to vůbec zvládla, než si počkat a přejít přes koleje, až nic nejede. Jen to zábradlí je nebezpečné.
Mimo to - jaká je nejlepší cesta od oznacniku na 2. nástupišti do haly nádraží? Tip - podchodem to není... to by mi ten vlak mezitím ujel...

Tímto chci říct z pozice téměř každodenního uživatele Hlavního nádraží, že nechápu, jak někdo může po někom chtít, aby použil podchod.
Prostor by to chtělo komplet předělat. Nejlíp zapomenout na to, co tam je a zkusit začít znovu. Osobně by se mi nejvíc líbilo, kdyby na sadech auta zajela pod zem a vyjeli až u Grandu nebo dál. Na úrovni země velká pěší zóna a la Česká. Průjezd po povrchu jen zásobování.
Pěší, auta, MHD v jedné výšce a takové koncetraci není bezpečné, příjemné ani nic.


Naposledy upravil prototyp401 dne 16 led 2018 20:26, celkově upraveno 1

Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pojem ztracená výška by si měli zopakovat všichni inženýři a sociální inženýři. Přesně to je problém současného uspořádání podchodu pod nádražím a v přednádraží. Použití podchodu dává smysl pouze v případě přesunu k Tescu a obráceně, v rámci přestupu mezi hranami tramvajových nástupišť je nepřípustné honit lidi do podchodu a zase nahoru, na obou koncích by mělo být zajištěno bezpečné přecházení, třeba i na SSZ se šraňkama nebo něčím podobným a bylo by to ovládané automaticky. Stejně tak by logicky měl být přechod od zastávky na 4. koleji k odbavovací budově. Je ot jen otázka uspořádání výlezů z podchodu, které jsou v současném stavu zcela nevyhovující, protože chybí byť jen jediná bezbariérová cesta mezi úrovněmi nástupišť a podchodu (rampu ke grandu z pochopitelných důvodů nepočítám).
Nechci opětovně vířit diskusi o zábradlí, byť i na ně názor mám.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Jen moje dva (doslova) centy. Myšleno univerzálně, nejen k přednádraží:


1]
Podchod, pokud to fakt není udělaný dobře (~ Heršpická) lidi používat nechtějí a nebudou.
Zkuste si zlomit nohu, nebo zestárnout o třicet let. Každej další krok navíc, každej další schod bolí.
(V diskusi ke "Místa, kde se potkává celé Brno: vládne chaos a neukáznění chodci" někdo chválil ten zrušený u ZOO.)


2]
Pokud přijmeme za fakt to, že převládajícímu způsobu dopravy musí v rámci plynulosti a bezpečnosti ustoupit ostatní druhy, v případě kapacitních IAD komunikací:
přechody na poptávku (Pisárecká, Kounicova)
přechod na rameni křižovatky vůbec (Údolní, Pořící, Heršpická, Jedovnická)
cpaní lidí do podchodů/nadchodů v městě (Žarošická, Jedovnická, Bubeníčkova, Zvonařka) - tohle už se ale nově naštěstí moc neděje...

Pak nechápu, proč je s tím, když to je naopak a majoritu tam tvoří chodci, problém (nejen Nádražní).

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ale píše.
https://brnensky.denik.cz/podnikani/tes ... 80111.html


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jen tak pro zajímavost - i když se o tom nikde moc nepíše, dnešek byl údajně poslední den (podle vyjádření zaměstnanců z minulé soboty), kdy fungovalo Tesco jako velký obchodní dům, od zítřka mají zůstat jenom potraviny a drogerie. Vyšší patra mají být přestavěny na kdovíco, už minulý týden to tam vypadalo dost hole. Částečně se to týká i tématu Nové nádraží - dopravní problematika, ale víc to asi patří sem.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
O prodloužení bych zas tak moc nemluvil, když se v podstatě jen položily koleje na hotovém tělese a to jen díky tomu, že Drážní úřad udělal bubu.


Offline
Uživatelský avatar

220
19 led 2011 14:26
Trať byla prodloužena z Jírovy na Mifkovu v roce 2004.

_________________________________
http://www.smpd.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jak dlouho už je v provozu prodloužení d8 na Mifkovu? Ale příští rok by se skóre mohlo díky líšeňce pohnout.


Naposledy upravil chat-maniac dne 09 led 2018 12:19, celkově upraveno 1
Zase píšeš jako prase?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: xxx a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 07:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]