Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 673 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2015 23:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 859
Od: 14 lis 2007 11:01
Bydliště: Brno-Juliánov
b1 píše:
Máme tady celkem nové vedení města, u kterého to nevypadá, že by chtělo pokračovat ve všech trendech nastolených Onderkou. Viz například http://www.zitbrno.cz/dohoda-o-koalicni-spolupraci/

Koho si lidi na radnici zvolili, toho mají...
A bude hůř ;-)

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2015 15:35 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6489
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Pár průzkumníků tady účet má...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2015 14:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Já doufám, že k příliš velkým škrtům nedojde. Aneb je to trochu pohyb po spirále, ale špatné spirále. Škrtneme spoje -> někteří cestující přestanou používat MHD -> a můžeme škrtat znovu. Atd., však už to tu několikrát padlo. Lose-lose situace.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2015 14:39 

Příspěvky: 80
Od: 05 dub 2015 09:45
No já spíš jestli to bude počítat taky někdo odtud


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2015 09:26 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6489
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Dopravní průzkumy probíhají průběžně, dle toho jak je potřeba a dle toho, kde si například někdo stěžuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 zář 2015 23:46 

Příspěvky: 80
Od: 05 dub 2015 09:45
Možná je vhodnější téma tak to kdyžtak přesuňte, ale mě to příjde vhodné i sem. Bude zase probíhat počítání cestujících tedy úpravy a škrty jak je zvykem a mě by jen zajímalo bude taky někdo odtud počítat?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 12:39 

Příspěvky: 308
Od: 01 dub 2007 14:10
Jezour píše:
Počínaje dnešní nocí se trvale ruší (novodobý patvar "zrušuje") posilový víkendový spoj na lince N91 z Tylovy 23:07 na Nádraží a zpět režijně ke Globusu.

To bude tím, že po dobu prázdnin jede ve stejný čas P6 k nádraži, která musí jet.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 09:59 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7480
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
To nevím proč, ta osa je brutálně vytížená.
Nemluvě o dobytčáku na lince 75 kolem jedné hodiny, to je katastrofa.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 19:14 

Příspěvky: 1063
Od: 21 zář 2009 15:23
Počínaje dnešní nocí se trvale ruší (novodobý patvar "zrušuje") posilový víkendový spoj na lince N91 z Tylovy 23:07 na Nádraží a zpět režijně ke Globusu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 18:50 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
To, co nejvíce chybí, je varianta úsekové jízdenky zahrnující i okraj zóny 101. Cestování z Chrlic do Olympie, ze Slatiny k Rohlence atd. je v současnosti postaveno na hlavu, kdy kvůli dvěma zastávkám je nutné kupovat drahý lístek. Stejně na palici je tady postavený lístek na 15/45 minut, který samozřejmě platí jen 15 (což stačí), ale je moc drahý.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 18:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Vzhledem k ceně hodinového lístku by měl smysl 10minutový za cca 14 Kč (na krátká popojetí), ten za 20,- prodloužit na (nejméně) 20 minut.
Vzhledem k ceně PHM není nijak těžké odhadnout, že zkrátka 20 Kč za popojetí pár zastávek je příliš. Tím byli někteří potenciální cestující spolehlivě odrazeni.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 17:20 

Příspěvky: 432
Od: 16 led 2015 11:18
b1 píše:
Máme tady celkem nové vedení města, u kterého to nevypadá, že by chtělo pokračovat ve všech trendech nastolených Onderkou. Viz například http://www.zitbrno.cz/dohoda-o-koalicni-spolupraci/


Já jsem teď měl na mysli jednorázovky. Předplatní jsou naopak v Brně levnější než mimo Brno (ale zase 100+101+x zón je dražší než x+2 zón mimo Brno. U studentů je to naopak. Je to šílené, jak se tam projevují různá financování od obcí atd. biggrin ), tak by spíš koalice měla podporovat zlevnění jednorázovek místo předplatních. Je šílené, že popojetí necelých 15 min stojí 20 Kč.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 14:52 

Příspěvky: 3321
Od: 21 led 2011 14:19
A je ta realita skutečně tak růžová, jako papír/web? Ten toho snese hodně, ale realita bývá o něčem jiném...

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 11:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
JJA píše:
Myslet si, že zlevní jízdenky by bylo velice naivní, já ale věřím, že aspoň v Brně delší dobu nezdraží, takže časem se třeba jednorázovky po Brně vyrovnají s regionem a nebude se třeba dělit platnost u dvacetikorunové jízdenky. :wink:

Máme tady celkem nové vedení města, u kterého to nevypadá, že by chtělo pokračovat ve všech trendech nastolených Onderkou. Viz například http://www.zitbrno.cz/dohoda-o-koalicni-spolupraci/
Dohoda o koaliční spolupráci píše:
Efektivně zlevníme předplatní jízdenky Městské hromadné dopravy (dále jen „MHD“). Doplníme spoje tam, kde je třeba.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 11:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2759
Od: 29 srp 2009 19:30
IvanM píše:
Zatím je to jen úvaha, ale neuběhne dlouho, kdy se z ”nepravdivé úvahy” stane skutečnost :) a nebude to poprvé, co moje ostatními zatracované očekávání vyšlo... To já zde pak samozřejmě připomenu...

A z čeho to věštíš? Z koule sarcastic ?
Podívej se radši na fakta... Sice v posledních letech docházelo k snižování počtu ujetých km, nicméně poslední změnový termín se nesl na vlně mírného navyšování výkonů. A vzhledem k tomu, že DP aktuálně rozmýšlí nad rozjížděním nových projektů atd., tak bych prozatím návrat k omezením nepředpokládal.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 10:54 

Příspěvky: 432
Od: 16 led 2015 11:18
IvanM píše:
Co z těch úspornějších autobusů má běžný cestující, který stejně ví, že se zase co nevidět plošně prodlouží intervaly a zkrátí spoje v rámci dalšího “šetření“? Ať jdou do háje..


Myslet si, že zlevní jízdenky by bylo velice naivní, já ale věřím, že aspoň v Brně delší dobu nezdraží, takže časem se třeba jednorázovky po Brně vyrovnají s regionem a nebude se třeba dělit platnost u dvacetikorunové jízdenky. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2015 07:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1404
Od: 02 črc 2011 14:08
Diskuze přesunutá z tématu SOR. Ondra

Levnější, šetření, úspory, škrty, nutná opatření, snižování rozpočtu.... Nic jiného tu posledních pár let neslyšíme. Co z těch úspornějších autobusů má běžný cestující, který stejně ví, že se zase co nevidět plošně prodlouží intervaly a zkrátí spoje v rámci dalšího “šetření“? Ať jdou do háje..
SORka se mi líbí, je to dobrá volba. I na ty noci, proč ne, nic proti tomu nemám. Naopak třeba tento typ interiéru je podle mě na noc vhodný - bude snazší údržba. Ale co se pohonu týče, zlatej klasickej naftovej autobus!

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2014 09:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2965
Od: 04 pro 2008 10:07
Bydliště: tam, kde mám postýlku...
vojtik píše:
... je zatěžko vyčkat i těch 20 vteřin a šalinu objedou zleva.

Za to bych vypouštěl ventilky a zabavoval pumpičky... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2014 15:48 

Příspěvky: 1161
Od: 06 kvě 2007 13:02
Bydliště: ČR
To byla jen narážka na některé experty, kterým je zatěžko vyčkat i těch 20 vteřin a šalinu objedou zleva. Ekvivalent ulice Údolní s auty.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 20:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Přesně tak. Výhodou cyklisty je, že se snadno promění z cyklisty na chodce a naopak :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 19:36 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co dělat? Mohl by tu šalinu obejít, vzít kolo do ruky a jít kousek pěcha, akorát by pak musel uhnout šalině.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 19:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
vojtik píše:
Osobně přes Masarykovu jezdím ... pokud možno v závěsu za šalinou, protože ta mi elegantně "prorazí" cestu. Ta chvíle stanicování mi nevadí, běžně takhle čekám za autobusy, aby mě pak nemusel řidič složitě předjíždět.
Ehm, a co bys jiného za tou stanicující tramvají chtěl dělat? Objet tu tramvaj nesmíš ani zleva, ani zprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 17:13 

Příspěvky: 1161
Od: 06 kvě 2007 13:02
Bydliště: ČR
Osobně přes Masarykovu jezdím (a bývám potěšen, jedu-li z České na hlavák a je po 17. hodině, že to nemusím jako tydýt objíždět Husovou či uličkami) pokud možno v závěsu za šalinou, protože ta mi elegantně "prorazí" cestu. Ta chvíle stanicování mi nevadí, běžně takhle čekám za autobusy, aby mě pak nemusel řidič složitě předjíždět. A pokud už náhodou jedu bez šaliny, tak se držím mezi kolejemi a případného chodce tam lehce prozvoním - důvody jsou jednoduché, mezi kolejemi je pohyb chodců znatelně menší, než na kraji vozovky a prozvoním (= lehce cinknu; řidič nesmí chodce v pěší zóně ohrozit, chodec mu však musí umožnit průjezd) proto, abych nemusel z kolejí vyjíždět, což smrdí uklouznutím předního kola a očicháním asfaltu.

Chce to jezdit hlavou :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 15:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3190
Od: 13 lis 2004 11:58
mceza: proti povolení vjezdu nic nemám, ale cyklopruh v žádném případě..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2014 14:13 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
mceza píše:
Ani dnes? Asi máš problémy s očima ;-) Například právě na Svoboďáku dostávají pokutu za vjezd do pěší zóny každou chvíli. Proč by tedy nemohli být místo vjezdu pokutováni za nebezpečnou jízdu?


Je snadné postavit hlídku kousek od vjezdu do pěší zóny, je problém mít hlídky všude a pokutovat všude za nebezpečnou jízdu. Zrovna asi před půl hodinou mi jeden takový sebevrah vjel z chodníku na silnici pět metrů před autem, pročež jsem musel zašlápnout brzdu. Což mne zrovna nepotěšilo, neboť jsem měl auto naložené zrcadly... Každopádně se to vešlo do škatulky "ohrozit", ale protože nebyl nikdo poblíž, pouta žádná.

Osobně si myslím, že by se mělo dbát na to, aby vznikla opravdu kvalitní cyklotrasa pro objetí těsně okolo centra a dostatek bezpečných míst k uvázání kola. Do samotného centra už pak ale po svých...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 673 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 zář 2019 11:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]