Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
143
10 lis 2012 09:29
Naxashi píše:
No nejdejbože aby se taky dalo přestoupit nějak rozumně mezi 1+6 a 67. Jen to ne!


Tak na jedničku na Malinovského náměstí hrana-hrana. Na šestku holt člověk musí těch 200 metrů ujít, ale zase mě úplně nenapadá, odkud kam by tak člověk musel jet, aby mermomocí musel bezpodmínečně přesedat zrovna mezi 67 a 6.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No nejdejbože aby se taky dalo přestoupit nějak rozumně mezi 1+6 a 67. Jen to ne!

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Přece pokud půjdeš z FIMU dolů na šalinu, tak je ti úplně jedno, jestli půjdeš po Hrnčířské, nebo po Kabátníkově.

Šumavská je hodně daleko od zastávky Štefánikova (předpokládám, že jsi myslel ji, a ne Reissigovu; ta je totiž ještě mnohem dál). Takové přestupování je o ničem.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S Kabátníkovou nesouhlasím, není to přímá pěší trasa od fakult a navíc ty zastávky do jisté míry brzdí dopravu na téhle křižovatce, na Kabátníkové by už nemusel být takový zpomalovací efekt. Třeba Šumavská tak působí, že lidi v osobákách a dodávkách kolem ní jedou bez snížení rychlosti. Mimochodem mi Šumavská nepřipadá moc daleko od zastávky busů Reissigova směr nákupák, jednu dobu jsem tam bydlel v tom žlutým paneláku pod šalinou dolů a pěšky do Gotexu, kde byl Teiresiás to bylo fajn, i když na práva to bylo trošku dál. Dneska už asi šestý rok sídlí Teiresiás na Komenského náměstí 2 v přízemí spolu s centrální počítačovou studovnou. Mají to tam o dost hezčí, jen na fakulty je to dál, hlavně na informatiku, na jejíž půdě středisko původně vzniklo. Nejblíž to mají z FSS a z fildy.
Sorry za offtopic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Však jenom o o křižovatku dál ke Kabátníkově. Z FIMU by to bylo úplně stejně daleko jak teď. Z finančáku prakticky taky.

Jungmannova je hodně blízko k Husitské. Právě proto bych ji přesunul k centru spolu s Kartouzskou. No a zmíněná Hrnčířská je zase dost blízko Pionýrské.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Preference ano, ale ne tvrdá jako v Bastru u Benziny/Unihobby, tam to vždycky totálně rozhází cyklus. Navíc na Pionýrské se kříží preferovaná mhd ze všech směrů, takže když už něco, tak nějaký pružný cyklus podle toho, kdo se dřív přihlásí. Třeba na Merhautce, Provazníkové s Mathonovou a s Lesnickou bych to dal jinak, aby měl trajfl zelenou ulici a čekal jen nezbytně nutnou dobu, protože křižující trasy od města jedou k relativně blízké konečné, zatímco trajfl nese zátěž z větší dálky. Zas směrem k městu by to nemělo moc zdržovat šaliny. Nevím, jak to řešit lepším způsobem, třeba máte někdo něco lepšího.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hrnčířskou bych neodsouval, přecejen je docela výrazným zdrojem, jednak na ni chodí lidi z fakult Práva+FI MUNI a Stavárna VUT, když chtějí do Řečkovic nebo Kr. pole, je tam finančák a za rohem ještě Sfinx, kde jsou obchody a několik ordinací. Šumavská půlí vzdálenost. Pokud přibližovat něco někam, tak spíš Šumavskou ke Kartouzské. Mně přijdou moc blízko spíš Jungmannova s tou zastávkou pod Slovanským náměstím (Husitská). Pak je celkem dobře delší kus k Semálu, kde se dá jet rychleji a pak asi nejdelší mi připadá úsek mezi předposlední zastávkou a smyčkou Řečkovice, kde je to asi v pohodě, šalina tam může jet relativně rychleji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Čas se dá spíš ušetřit přeferencí na křižovatkách se SSZ. Zrovna na Reissigově by se pro šaliny hodila a o Pionýrské ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Nějak nevidím rozdíl v tom, jestli by odtam lidi chodili na šalinu po Reissigově, nebo po Antonína Macka.

Navíc jsem v této souvislosti už kdysi navrhoval přesunutí Jungmannovy blíž k centru (kvůli VFU), přesunutí Hrnčířské dál od centra (předpokládám, že ten prales tam taky nebude věčně) a zrušení Šumavské. Ona každá ušetřená minuta se počítá.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Na druhou stranu by tím došlo k oddálení zastávek od VFU a křižovatky s Kartouzskou + Ant. Macka (přirozený uzel), které rozhodně generují větší počet cestujících. Kartouzská v dnešní poloze bude také přirozeně spádovou zastávkou pro novou obytnou zástavbu mezi sportovní a Poděbradovou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Škoda, že při rekonstrukci Kartouzské nedošlo k jejímu přeložení směrem k Domažlické. Mohlo by to usnadnit přestupování mezi 1/6 a 67.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Můžeš mi říct, jak zezadu poznám hlavní silnici od konce hlavní silnice?

To je pravda. I proto bych doporučoval řídit se značkami, které jsou lícem ke mně.

Problém může nastat, pokud je taková značka zakrytá nelegálně zaparkovaným vozidlem.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert, tentokrát vřele souhlasím. Je ti to platný, jak mrtvýmu zimník.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Tak jestli to najdu v katastru nebo v jakékoli dokumentaci, mi je platné v daném okamžiku asi jako povinnost odpovědi starosty zastupiteli do 30 dnů na věc, o které má za 5 minut hlasovat. Skvěle jsem si tehdy na toto téma s daným zastupitelem popovídal.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omluva, samozřejmě ne modrá, ale žlutá. Šrafování není přerušovaná čára a přerušovaná od pneumatik už vůbec ne.
Katastr toho moc neřekne, to mi připadá jako hodně blbá odpověď, víc se toho člověk doví z různých dokumentací a situačních plánů pro stavby, hlavně u novějších jedniček a dálnic, to mi připadá informačně mnohem lepší.
Jestli přejíždíš přerušovanou čáru, která byla původně plná, se dovíš asi jen dotazem na policajtech, kteří to značení schvalovali a mají ho kontrolovat. Respektive oni dávají jen stanovisko, samotné dopravní opatření schvaluje správní úřad, v Brně je to Odbor dopravy na Kounicové.
Navrhuju úklid do samostatného vlákna.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Podle mě tam jsou akorát matoucí. Hlavně ta pod tou hlavní. Kdyby tam nebyla, člověk by si řekl "jasně, hlavní rovně, chápu". Ale takhle člověk může začít váhat, jestli ta hlavní je rovně, nebo doprava.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Dodatková tabulka nemusí rozlišovat přednost. Což by samozřejmě nevadilo ve druhém případě, ten první je opravdu k hovnu.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Navážu na Kamenolom. Tohle a tohle vídám z vlaku. Z těch značek se člověk hodně dozví, že?


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
kdo má značku "dej přednost v jízdě," má dát přednost. Takže to, že tam ta značka "hlavní silnice" fyzicky není, neznamená, že není někde dřív a nepokračuje, vlastně tam být nemusí, protože jde o přejíždění souvislé bílé čáry a ne stop čáry.


A já se stále ptám, jak se to ten "na hlavní" dozví. Mám odjeto něco přes milion kilometrů, ale že bych měl přednost posuzovat podle značení zpoza rohu, jsem ještě neslyšel. Ano, jak posoudit, zda je to křižovatka nebo výjezd z místa ležícího mimo pozemní komunikaci, jsem aktivně zjišťoval, nicméně odpověď, že se to dozvím max. z katastru, mi radost zrovna neudělala.
Mimochodem, jak mám poznat přerušovanou čáru oficiální od přerušované vytvořené pneumatikami projíždějících vozidel? A je jedno, jestli pojedu kolem ní, nebo přes ni.
A ještě dotaz. Co je modrá hlavní silnice?


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, jedu proti značkám, které jsou proti mně zadní stranou, takže pro můj směr neplatí, což je podobné, jako když stojí za rohem. Protože teda jedu po ulici, kde je ta souvislá plná, chová se to jako hlavní nepřerušená, pokud tam mám stop čáry, nebo křižovatky namalované prostě normálním způsobem, pak tam asi něco chybí, když není jasné, která je hlavní a která ne, takže dávají přednost obě auta zároveň, i to, které by mělo mít přednost pravé ruky. Vidle do toho hází totiž ustanovení o platnosti značek po nejbližší křižovatku. Takhle by to mohlo být už jasnější, co jsem chtěl říct.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
U Ikey není trojúhelník, tam jsou ty P. Ale je pravda, že tam je souvislá bílá čára, takže dejme tomu, že tam je to jasné.
U Olympie ale souvislá čára není a na výjezdu je trojúhelník. Ale ta hlavní tam prostě není, nikde.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Cracatit:
Citace:
P2 - Hlavní pozemní komunikace
Značka označuje hlavní pozemní komunikaci v nejbližší křižovatce nebo uvnitř rozsáhlé či složitější křižovatky.


V zahraničí je platnost "hlavní silnice" často zónová, ale u nás nikoliv.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Četl jsem na Českých dálnicích něco o mezinárodní dohodě o značkách a signálech, která říká, že má být ta modrá značka "hlavní silnice" jen jednou nebo dvakrát na příslušné komunikaci a ne před každou křižovatkou a že je v souladu právě takové značení, jaké popisujete u parkoviště Ikea, kdo má značku "dej přednost v jízdě," má dát přednost. Takže to, že tam ta značka "hlavní silnice" fyzicky není, neznamená, že není někde dřív a nepokračuje, vlastně tam být nemusí, protože jde o přejíždění souvislé bílé čáry a ne stop čáry, tj. vjíždění na komunikaci z místa mimo ni, podobná situace je se šrafováním, kdybych ho přejel a někoho naboural třeba při řazení, tak je to moje vina, protože jsem omezil plynulost provozu při vjíždění z místa mimo pozemní komunikaci (bez ohledu na fyzicky shodný povrch, jaký je za tou čárou, nebo šrafováním).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Roberte, přečti si to pořádně. Já říkám, že na hlavní mě nějaké zóny 30 nebo obytná zóna nezajímají, protože je to stejná situace nebo při nejmenším obdobná, jako bych jel proti těm značkám v protisměru, nebo ke mně byly otočené zadní stranou, prostě pro můj směr neplatí.

Ne, ty píšeš, že když bude hlavní jen jednou, tak platí i dále, i když tam značka není. Což je nesmysl, protože když tam není, musím dát přednost zprava a nemá mě co zajímat, co je za značku za rohem.

B1: Tuhle blbost jsem už slyšel několikrát. Můžeš mi říct, jak zezadu poznám hlavní silnici od konce hlavní silnice?


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
Roberte, přečti si to pořádně. Já říkám, že na hlavní mě nějaké zóny 30 nebo obytná zóna nezajímají, protože je to stejná situace nebo při nejmenším obdobná, jako bych jel proti těm značkám v protisměru, nebo ke mně byly otočené zadní stranou, prostě pro můj směr neplatí.

Na jaké hlavní pořád? Jak se dozvíš, že seš na hlavní, když tam ta značka není?

b1 píše:
A mě v autoškole učili, že značky upravující přednost mají ty specifické tvary právě proto, aby byly rozpoznatelné i z druhé strany...

Jako třeba konec obytné zóny, že? To je takový specifický, neobvyklý, snadno rozpoznatelný tvar... ](*,)


Naposledy upravil xxx dne 30 kvě 2020 22:01, celkově upraveno 1

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 01:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]